Zou het?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef ron1970 het volgende:
Daarvoor zijn ze naar achter geroepen, dat ze persé een scherpe discussie moesten voeren hierover.
anders hebben ze niks om op tv uit te zenden.
Zat ik gisteren ook al te denken, kunnen ze die de Nederlandse lessen van Nena niet geven !quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef mootie het volgende:
Kan de Redactie Brain niet een cursusje Nederlands aanbieden, gewoon om hem een beetje te sarren?
geen idee welk gesprek hoor, maar hoe kan de redactie nou bepalen wat ze moeten zeggen? Betekent dit dat alle gesprekken ook al fake zijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:34 schreef Ethel het volgende:
haha, de redactie is ook een beetje moe, ze noemden het gesprek "weer een wanvertoning"
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:33 schreef kleinzusje het volgende:
Lijstje AmanDEL:
Onderwatervingeren
Cursus onderdedekensepileren
Nenaimiratiecursusvoorbeginners
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef tipsch het volgende:
Ik ben diep diep diep teleurgesteld in Sylvia en Bert. erg jammer dit.
ik ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef Ning het volgende:
OOOOOOOOO wat zal Stijn Huub missen nu
Was een beetje synisch, zie tongquote:
4 lessen, a 300 euri pakembeet, en ik begreep dat het was ingekort vanwege sponsor problemen, oftewel de vliegschool kwam te weinig in beeld om 10 uur weg te geven.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Vlieglessen zijn duur, volgens mij wil de GK liever dat het niet doorging
Niet alle maar blijkbaar was wat ze hadden lopen bazelen de afgelopen 55 min niet voldoende coherent om uit te zenden. Dus ze kregen nog 5 minuten om 'to the point' te komenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef Danny het volgende:
[..]
geen idee welk gesprek hoor, maar hoe kan de redactie nou bepalen wat ze moeten zeggen? Betekent dit dat alle gesprekken ook al fake zijn?
omfg het wordt er dus niet echt beter opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef ron1970 het volgende:
Daarvoor zijn ze naar achter geroepen, dat ze persé een scherpe discussie moesten voeren hierover.
anders hebben ze niks om op tv uit te zenden.
Het lijkt er steeds meer dat bijna alles fake is. Oproepen dat ze stemming een wanvertoning is en dan gaan ze braafjes op de bank het praatje opnieuw doen .... Echt nep !quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef Danny het volgende:
[..]
geen idee welk gesprek hoor, maar hoe kan de redactie nou bepalen wat ze moeten zeggen? Betekent dit dat alle gesprekken ook al fake zijn?
Huh.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef yellowfirst het volgende:
Huh?
dat moet toch wel? anders is er te weinig samenspanning, zijn er geen 2 kampjes, dus geen spanningquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Groepen gesplitst, wat zal er gebeuren. Moeten ze nu gedwongen in groepjes gaan konkelen over elkaar?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef _-inge-_ het volgende:
Dit slaat echt alles! Hoezo gestuurd door de redactie............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |