Moet je even vlieglessen nemen en een pakketje voor hem achterlaten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Wie heeft hier de apparatuur om een klein vliegtuigje uit de lucht de schieten???
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:28 schreef AutumnTears het volgende:
ik las net ergens dat huub terug mag in de kooi, heb ik wat gemist?
Danny, vertel eens, wat is er gebeurd op dit forum?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef Danny het volgende:
dat heeft ie echt gezegd? 3 gedichten opnoemen?
ik zie het voor me
'Gedicht 1: Zelfs mijn mother is mijn brother
Gedicht 2: Nena, blijf 's van m'n pena
Gedicht 3: Bartje is een boer, Nena een kankerhoer
dank u wel *buig*'
Maakt niks uit..................quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef MilaMar het volgende:
Waar heeft Brain het allemaal over?????
idd is toch slap gelul.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maakt niks uit..................![]()
Whoehahahahaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef Myriam1978 het volgende:
Er is een Nederlands woord: work ethic!![]()
![]()
![]()
Ik kan niet meer met die jongen!![]()
En dan de komende dagen geterroriseerd worden door dat stelletje kanslozen met de wetenschap dat de LAFFE "redactie" geen poot uitsteekt en alles van dat trailertrash volk accepteert.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sylvia moet eerlijk zijn nu, simpel als dat. Ze gunt het Bart, niet Brian. Ze moet nu echt terugbijten. Ilona's wens respecteren. Duidelijk maken dat er respectloos met elkaar om wordt gegaan. Ze kan daar helemaal achter staan, dat weet ik zeker. Weet je wat helemaal een leuke bijkomstigheid is, Brian en Natasia gaan totaal over de rooie - en totaal onterecht.
Als die een geweer had nu....waren er 2 mensen minder in DGK geweestquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Staat ie op ontploffen?
geen flauw idee. streams zijn bij mij sinds het vertrek van huub nog niet aangeweest. mijn gok zou iig zijn dat mensen wederom de (ijdele) hoop hebben dat er WEL iets gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Danny, vertel eens, wat is er gebeurd op dit forum?
Het is zo druk opeens?
En er gebeurt niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |