Ja zeg, Syl gaat toch niet vechten als Bart het zo snel gewonnen geeft. Ze is malle lowietje niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
Sylvia stelt me nu wel erg teleur.
waarom zou syl nu op moeten staan terwijl bart zich zo slap opsteldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
Sylvia stelt me nu wel erg teleur.
Wat kan Syl er nu aan doen dat Bart zijn kansen verspeelt ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Syllllllllllllllllllllllllllllllllll kom op![]()
![]()
![]()
![]()
GMTAquote:
Haha ja iddquote:
Je weet wat er met een vliegtuig kan gebeuren als er een onbenul achter het stuur zit en de instructeur daardoor een hartaanval krijgt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:24 schreef Meneermax het volgende:
Hopen op een John Denver dan maar he?
Misschien dat die rat een of andere belangrijke kabel doorknaagt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je weet wat er met een vliegtuig kan gebeuren als er een onbenul achter het stuur zit en de instructeur daardoor een hartaanval krijgt.
Hij heeft niet door dat ze hem tegen zichzelf in bescherming namenquote:
Sylvia moet eerlijk zijn nu, simpel als dat. Ze gunt het Bart, niet Brian. Ze moet nu echt terugbijten. Ilona's wens respecteren. Duidelijk maken dat er respectloos met elkaar om wordt gegaan. Ze kan daar helemaal achter staan, dat weet ik zeker. Weet je wat helemaal een leuke bijkomstigheid is, Brian en Natasia gaan totaal over de rooie - en totaal terecht.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja zeg, Syl gaat toch niet vechten als Bart het zo snel gewonnen geeft. Ze is malle lowietje niet.
zeker slape Bart en sylquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:26 schreef ron1970 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit programma leert wel hoe sommige mensen kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:"Op een podium gedichten opnoemen"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |