Ze moeten wel opletten dat het niet te opvallend wordt. Natasia gaat IAmNena overhalen...kijk maar...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef yellowfirst het volgende:
Zo groeien Bart en Sylvia steeds meer naar elkaar toe...![]()
Dat is ook waar...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze moeten wel opletten dat het niet te opvallend wordt. Natasia gaat IAmNena overhalen...kijk maar...
Pispaaltje, heb je meestal een van in een groep.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:45 schreef ruby het volgende:
Sylvia kan het ook nooit goed doen... Het maakt niet uit wat ze zegt.
Ja mee eens, zijn argumenten zijn better...Brian wil iets doen in de lucht...Alsof hij zo uitgesproken was over vlieglessen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef Black_king het volgende:
Bart moet hem krijgen. Hij gaat dat doorzetten hoor !!!!!
IK gun het bart toch echt meer dan Brainless. Brainless heeft genoeg te doen, gitaarles, zangles, gedichten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Mag die gek wel vliegen.
Gun het Bart ook niet .
Laat maar over gaan die zooi.
Dit valt nog mee........ je moet hem eens horen als hij denkt dat hij iemand kan versierenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef BwennieBren het volgende:
Zeg beste luitjes, ik zet nu voor de eerste keer die streams aan, jullie hebben me toch wel nieuwsgierig gemaakt nl.Maar praat die Brian altijd zo langdradig, langszaam en zeikerig want dan gaat wel die stream weer uit en ga ik maar eens Heroes kijken...
yep, en neuken doet ie te snelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef BwennieBren het volgende:
Zeg beste luitjes, ik zet nu voor de eerste keer die streams aan, jullie hebben me toch wel nieuwsgierig gemaakt nl.Maar praat die Brian altijd zo langdradig, langszaam en zeikerig want dan gaat wel die streams weer uit en ga ik maar eens Heroes kijken...
Nee, tuurlijk niet, duhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef Miraaa het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat ze hierom 1 voor 1 naar achter zijn geroepen..........![]()
Bart is vastbesloten, ik ken die blik. Die gaat desnoods een veto uitsprekenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja mee eens, zijn argumenten zijn better...Brian wil iets doen in de lucht...Alsof hij zo uitgesproken was over vlieglessen.
Natasia: hou je kop eens een keertje ajb!![]()
Yep en hij denkt altijd dat het heel diepzinnig en filosofisch is...Geniet!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef BwennieBren het volgende:
Zeg beste luitjes, ik zet nu voor de eerste keer die streams aan, jullie hebben me toch wel nieuwsgierig gemaakt nl.Maar praat die Brian altijd zo langdradig, langszaam en zeikerig want dan gaat wel die streams weer uit en ga ik maar eens Heroes kijken...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, duhhhhhhhhhhhh
En zelfs daar bakt ie niets van. Weggegooid geld dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef petraa het volgende:
[..]
IK gun het bart toch echt meer dan Brainless. Brainless heeft genoeg te doen, [big]gitaarles, zangles, gedichten[/big].
foute boel, zet het maar snel uit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef BwennieBren het volgende:
Ik hoop het dan krijgen ze het beide niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Bart is vastbesloten, ik ken die blik. Die gaat desnoods een veto uitspreken![]()
Nee Brainless heeft dat uitje gewonnen. Die mag daar draaien.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:48 schreef itsme het volgende:
Ik gun het ze beide niet. en heeft bart niet ook al een uitje naar de zebra lounge gehad?
Ja idd die gaat zeker niet naar Brian, na hun actie van afgelopen dagen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Bart is vastbesloten, ik ken die blik. Die gaat desnoods een veto uitspreken![]()
En dat is noujuist precies de bedoelingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef Ethel het volgende:
Wedden dat Amanda haar stem aan Brian geeft?! Ze zal hetzelfde doen als Natasia.
Mocht ze dat doen, dan is de scheur definitief en zal Bart zeker meer en meer naar Silvia trekken. Zowiezo zal hij teleurgesteld zijn in Natasia en Brian, is wel duidelijk dat die een team zijn.
aiaiaiaiaaiaiaiaiaiiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef Meneermax het volgende:
Het is waar wat Brian zegt. Een van zijn eerste gedichten:
Ik wil vliegen
Door de wolken klieven
Para aan een chute naar beneden tyfen
God, my brother, geef mij die kans
Zodat ik door de wolken dans
Nadat ik straks ben opgestegen
Mag Bart voor mij het doucheputje schoonvegen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef Ethel het volgende:
Wedden dat Amanda haar stem aan Brian geeft?! Ze zal hetzelfde doen als Natasia.
Mocht ze dat doen, dan is de scheur definitief en zal Bart zeker meer en meer naar Silvia trekken. Zowiezo zal hij teleurgesteld zijn in Natasia en Brian, is wel duidelijk dat die een team zijn.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef john6 het volgende:
[..]
foutre boel, zet het maar snel uit.
ik heb het gisteren voor het eerst opgezet en het is niet meer uit geweest op vanacht na
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is noujuist precies de bedoeling
Welkom trouwens in DGKquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Okee ik ga naar je luisterenIk lees straks wel weer bij hier.....
Zeker, masterlijke zet van de redactiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef Ethel het volgende:
[..]
En hier sta ik nou volledig achter, mooie ontwikkeling toch?!![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bart en Sylvia teaming up, DGK is gered, het wordt weer verteerbaar om te kijken.
Amanda stemt voor Brian omdat Natas dat wilt en zij een Nenawannabee is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok hij gaat naar niemand, Amanda stemt voor Brian want ze vindt hem stiekem wel heel leuk.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bart en Sylvia teaming up, DGK is gered, het wordt weer verteerbaar om te kijken.
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef RSie het volgende:
misschien is het wel de bedoeling dat het naar niemand gaat![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef Meneermax het volgende:
Good afternoon ladies and gentleman,
This is your Captain Bart speaking.
It's a lousy day today. Life is boring, everybody sucks and there's no point in life.
Before I crash this plane in the ground I wish you all a very pleasant flight.
Thanks for dying with depression airlines.
En bart mocht mee. of omgekeerd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee Brainless heeft dat uitje gewonnen. Die mag daar draaien.
Psies. 50.000 geeft je een brevet en een vliegtuig.....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian laat zich weer goed kennen...
Die gast moet zijn mond houden met het vele geld wat hij al heeft gekregen na een unanieme stemming...
Hij heeft zijn bonus al in zijn zak die rat
Meen je dat nu echt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef Meneermax het volgende:
Het is waar wat Brian zegt. Een van zijn eerste gedichten:
Ik wil vliegen
Door de wolken klieven
Para aan een chute naar beneden tyfen
God, my brother, geef mij die kans
Zodat ik door de wolken dans
Nadat ik straks ben opgestegen
Mag Bart voor mij het doucheputje schoonvegen.
Dank je wel, stream staat nog steeds aan btwquote:
Dat is een optimistische gedachtequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian "Ik heb wat met vliegen"
Ik zie ineens een zwerver voor me die uit vuilnisbakken eet.![]()
Sylvia mag DGK winnen, Bart wordt enkel een middel om haar doel te bereiken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
Meen je dat nu echt.
Sorry Bart is voor mij te laat.
Nu ineens zijn vrienden hem willen laten vallen is Syl goed.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:55 schreef Missy_1974 het volgende:
bart mag mee omdat nena weg is
dus die rat krijgt weer zijn zin (O Ik haat zijn stem ook)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef Missy_1974 het volgende:
maar het is echt een voor wat hoort wat strategie volgens brian, hij vergeet alleen dat hij veel gehad heeft, een echte vriend zou hem aan bart geven omdat die sip is omdat lesley weg is.
maar brian wil hem dus punt, bart voelde het al goed aan door te zeggen, dit is niet belangrijk genoeg om ruzie over te krijgen
ben ik met je eens, maar we zien nu een beetje terug van de ouwe bart, maargoed ook al doet hij het om zijn eigen hachje te redden, dan nog hem ik respect voor hemquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Meen je dat nu echt.
Sorry Bart is voor mij te laat.
Nu ineens zijn vrienden hem willen laten vallen is Syl goed.
Kijk je nooit, wat verstandig, houwen zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dank je wel, stream staat nog steeds aan btw![]()
Ohhhh wat erg dit! Die Natasja wat is dat voor n wijf en die andere naast Brian, heeft een stem van een omgebouwde, is she for real?
thxquote:
En Natasia zeggen: hij heeft maar zijn gitaarlesen! En wat over het daten, de 50 0000 ¤, het Thaï boxen, het draaien...?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:53 schreef Missy_1974 het volgende:
kom op bart ff vol houden gun het die mafkees niet wat de argumenten ook zijn
brian wil echt alles hebben, gatver
jup, en anders Sylvia welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef Ethel het volgende:
Bart gaat toegeven ben ik bang.
Duhquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Black_king het volgende:
Ik krijg het idee dat het doorgestoken kaart is...
The left wing is not on fire........i repeat, the left wing is not on firequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef Meneermax het volgende:
Good afternoon ladies and gentlemen,
This is your Captain Bart speaking.
It's a lousy day today. Life is boring, everybody sucks and there's no point in life.
Before I crash this plane in the ground I wish you all a very pleasant flight.
Thanks for dying with depression airlines.
En vliegcursus voor solo-bewijs is 10 lessen. Dat is ook wat Ilona had gekregen.quote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Black_king het volgende:
na 4 mocht ze niet meer, iets met de sponsor zei DGK_Rquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En vliegcursus voor solo-bewijs is 10 lessen. Dat is ook wat Ilona had gekregen.
Ja hilarisch is dat! Het is zijn moedertaal! Briljant.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Pulu het volgende:
Met welke spraakcurcus heeft Brian zijn HBO afgemaakt....hij haalt allemaal uitdrukkingen door elkaar....die en dat door elkaar...verschrikkelijk....
Dat dus. Al is het alleen maar om Euthanatasia dwars te zitten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:00 schreef Cungy het volgende:
Syl moet zeggen: "Bart of niemand"
Ik ben bang van niet...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoop dat Sylvia voet bij stuk houd, desnoods niemand die de vlieglessen krijgt.
werd niet genoeg reclame voor gemaakt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
na 4 mocht ze niet meer, iets met de sponsor zei DGK_R
Je onderschat Sylvia, dat gaat echt niet gebeuren.....quote:
Nou ik las jullie hier wel bij eerlijk gezegd... maar nu werd ik toch te nieuwsgierig door jullie én sinds ik het "gevecht" tussen Huub en die ander heb gezien op youtube.. leedvermaak noem het maarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk je nooit, wat verstandig, houwen zo![]()
Ben je de 4 uur van Natasia vergeten ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:01 schreef Cungy het volgende:
Wij hopen altijd dat Sylvia voet bij stuk houd, maar ze heeft het nog niet 1x gedaan !!!
Ze heeft elke keer toegegeven nog bij een stemming...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef Meneermax het volgende:
Ik blijf die Amoebe bijzonder vinden. 19 jaar en de kop van een veertiger, de stem van een alcoholiste. En vooral dom. Zo ontzettend intens dom. Zo dom dat het niet eens meer grappig is.
Ja inderdaad, 4 lesjes maar...wel een beetje armetierigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, 1 keer... Maar we hebben bij vorige stemmingen al vaker gehoopt dat ze het zou blokken, maar dat ze het niet gedaan heeft...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:02 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ben je de 4 uur van Natasia vergeten ?![]()
Ja. Ze had een cursus van 10 lessen gekregen, maar na 4 lessen werd het aanbod door de vliegschool ingetrokken omdat er te weinig van op TV kwam. Dat vertelde Ilona tegen de psychologe, afgelopen zondag. Ze zei er wel bij dat 'achter' een nieuwe vliegschool zocht.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian "Ik heb wat met vliegen"
Ik zie ineens een zwerver voor me die uit vuilnisbakken eet.![]()
Het was wartaal inderdaad..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Zegt Snollie nou dementie ipv defentie?????????????
lolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef StunningCunt het volgende:
die rat wil gewoon tussen Venezuela en Curacao kunnen vliegen en zo miljonair worden als je begrijpt wat ik bedoel
Wel slim genoeg om met de weinige skills die ze heeft een rijkeluiszoontje om haar vinger te windenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef Meneermax het volgende:
Ik blijf die Amoebe bijzonder vinden. 19 jaar en de kop van een veertiger, de stem van een alcoholiste. En vooral dom. Zo ontzettend intens dom. Zo dom dat het niet eens meer grappig is.
Nope, ze waren echt gecancelled, de DGK_R gaf toen ook aan in het Redactie topic dat de vliegschool zich teruggetrokken had, waarop ik zei dat er dus kostbare airtime aan Natasia verspild was ipv aan een sponsor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
(denk je? of was het gewoon een kut excuus?)
Dat zal wel een "retour afzender" worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:05 schreef Therannosaurus het volgende:
"Gedichtenbundel is opgestuurd"
*proest*
Buiten beeld mag het hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat het strafbaar is om iemand dood te maken.
Tuurlijk niet!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Black_king het volgende:
Yeah, stond op nu.nl. Uitgever sterft aan hartaanval na hysterisch lachsalvo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:05 schreef Therannosaurus het volgende:
"Gedichtenbundel is opgestuurd"
*proest*
Pussypower. Onderschat de kracht vd kut nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wel slim genoeg om met de weinige skills die ze heeft een rijkeluiszoontje om haar vinger te winden
Dat viel me ook op. Dat niemand hem gewoon vraagt hoe dat komt begrijp ik nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:07 schreef Ethel het volgende:
Brian is een snuffelkont.
Hij heeft alle lijstjes van iedereen gezien, hij heeft alles op de computer onderzocht.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Dit zijn allemaal spontane acties, dat ze allemaal een half uur "achter" geweest zijn heeft hier verder ook niets mee te maken
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:11 schreef Borga het volgende:
aj jupandeplu
toedeloequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:11 schreef Borga het volgende:
aj juparaplu
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
GVD.... 2 weken geleden was mijn bloeddruk vlak voordat ik geopereerd werd een keurige 121 over 79 (en dat voor de verdoving of wat dan ook) en volgens mij zit ie nu op een of andere fatale grens..... ik zet de streams uit en ga de kroeg in, dit wordt me nu gewoon ff teveel.
Laters![]()
Kalm aan hoor is het niet waardquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
GVD.... 2 weken geleden was mijn bloeddruk vlak voordat ik geopereerd werd een keurige 121 over 79 (en dat voor de verdoving of wat dan ook) en volgens mij zit ie nu op een of andere fatale grens..... ik zet de streams uit en ga de kroeg in, dit wordt me nu gewoon ff teveel.
Laters![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:12 schreef StunningCunt het volgende:
zo interessant is sylvia niet, aldus die aap
Typecurcus met die belabberde spelling van der?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:12 schreef Meneermax het volgende:
Wauw, Natas heeft toch ook maar een spannend leven. Ze krijgt binnenkort een typecursus.
NOOIT MEER NAAR HUISquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:11 schreef Therannosaurus het volgende:
Over zeven maanden gaat ze weg zegt ze. Ik WEET ZEKER van niet. Wat jullie?
Deed ze dat maar, aub.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:12 schreef Therannosaurus het volgende:
"Ook ik ben af en toe een muurbloempje dat ik denk: Nou... Ik ga gewoon een week niet praten", aldus Natasia
Wat is ze toch ongelofelijk bescheiden he.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:12 schreef jessie het volgende:
Natasia vind zichzelf af en toe ook een muurbloempje hahahahahahahaha.
ik vindt het verweer van bart en syl heeeeeeeel zwak, hoe kan je nou toegeven aan die non-argumenten van die aso's? geef es wat tegengas manquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
Sylviaaaa, gooi het over de boeg van respect, please - je respecteert Ilona's wens - je haalt uit naar het respectloze gedrag van Natasia, Brian en ja, Amando.
Lekker off-topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eerlijk is eerlijk...Amanda heeft wel een schattig jurkje met bijpassend sjaaltje aan
18 jaar.... goed gedrag -5..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:18 schreef uniekhoorn het volgende:
IK IK IK IK IK IK IK afvallen IK IK IK IK IK IK buikwandcorrectie IK IK IK IK IK IK heb wel gebeld.
Bart, we hebben het over vlieglessen.
IK IK IK IK heb wel zelf alles geregeld.
Fuck you natasia *wat kost een dubbele moord tegenwoordig*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |