Ze moeten wel opletten dat het niet te opvallend wordt. Natasia gaat IAmNena overhalen...kijk maar...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef yellowfirst het volgende:
Zo groeien Bart en Sylvia steeds meer naar elkaar toe...![]()
Dat is ook waar...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze moeten wel opletten dat het niet te opvallend wordt. Natasia gaat IAmNena overhalen...kijk maar...
Pispaaltje, heb je meestal een van in een groep.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:45 schreef ruby het volgende:
Sylvia kan het ook nooit goed doen... Het maakt niet uit wat ze zegt.
Ja mee eens, zijn argumenten zijn better...Brian wil iets doen in de lucht...Alsof hij zo uitgesproken was over vlieglessen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef Black_king het volgende:
Bart moet hem krijgen. Hij gaat dat doorzetten hoor !!!!!
IK gun het bart toch echt meer dan Brainless. Brainless heeft genoeg te doen, gitaarles, zangles, gedichten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Mag die gek wel vliegen.
Gun het Bart ook niet .
Laat maar over gaan die zooi.
Dit valt nog mee........ je moet hem eens horen als hij denkt dat hij iemand kan versierenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef BwennieBren het volgende:
Zeg beste luitjes, ik zet nu voor de eerste keer die streams aan, jullie hebben me toch wel nieuwsgierig gemaakt nl.Maar praat die Brian altijd zo langdradig, langszaam en zeikerig want dan gaat wel die stream weer uit en ga ik maar eens Heroes kijken...
yep, en neuken doet ie te snelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef BwennieBren het volgende:
Zeg beste luitjes, ik zet nu voor de eerste keer die streams aan, jullie hebben me toch wel nieuwsgierig gemaakt nl.Maar praat die Brian altijd zo langdradig, langszaam en zeikerig want dan gaat wel die streams weer uit en ga ik maar eens Heroes kijken...
Nee, tuurlijk niet, duhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef Miraaa het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat ze hierom 1 voor 1 naar achter zijn geroepen..........![]()
Bart is vastbesloten, ik ken die blik. Die gaat desnoods een veto uitsprekenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja mee eens, zijn argumenten zijn better...Brian wil iets doen in de lucht...Alsof hij zo uitgesproken was over vlieglessen.
Natasia: hou je kop eens een keertje ajb!![]()
Yep en hij denkt altijd dat het heel diepzinnig en filosofisch is...Geniet!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef BwennieBren het volgende:
Zeg beste luitjes, ik zet nu voor de eerste keer die streams aan, jullie hebben me toch wel nieuwsgierig gemaakt nl.Maar praat die Brian altijd zo langdradig, langszaam en zeikerig want dan gaat wel die streams weer uit en ga ik maar eens Heroes kijken...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, duhhhhhhhhhhhh
En zelfs daar bakt ie niets van. Weggegooid geld dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef petraa het volgende:
[..]
IK gun het bart toch echt meer dan Brainless. Brainless heeft genoeg te doen, [big]gitaarles, zangles, gedichten[/big].
foute boel, zet het maar snel uit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef BwennieBren het volgende:
Ik hoop het dan krijgen ze het beide niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Bart is vastbesloten, ik ken die blik. Die gaat desnoods een veto uitspreken![]()
Nee Brainless heeft dat uitje gewonnen. Die mag daar draaien.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:48 schreef itsme het volgende:
Ik gun het ze beide niet. en heeft bart niet ook al een uitje naar de zebra lounge gehad?
Ja idd die gaat zeker niet naar Brian, na hun actie van afgelopen dagen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Bart is vastbesloten, ik ken die blik. Die gaat desnoods een veto uitspreken![]()
En dat is noujuist precies de bedoelingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef Ethel het volgende:
Wedden dat Amanda haar stem aan Brian geeft?! Ze zal hetzelfde doen als Natasia.
Mocht ze dat doen, dan is de scheur definitief en zal Bart zeker meer en meer naar Silvia trekken. Zowiezo zal hij teleurgesteld zijn in Natasia en Brian, is wel duidelijk dat die een team zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |