Kijk je nooit, wat verstandig, houwen zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dank je wel, stream staat nog steeds aan btw![]()
Ohhhh wat erg dit! Die Natasja wat is dat voor n wijf en die andere naast Brian, heeft een stem van een omgebouwde, is she for real?
thxquote:
En Natasia zeggen: hij heeft maar zijn gitaarlesen! En wat over het daten, de 50 0000 ¤, het Thaï boxen, het draaien...?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:53 schreef Missy_1974 het volgende:
kom op bart ff vol houden gun het die mafkees niet wat de argumenten ook zijn
brian wil echt alles hebben, gatver
jup, en anders Sylvia welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef Ethel het volgende:
Bart gaat toegeven ben ik bang.
Duhquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Black_king het volgende:
Ik krijg het idee dat het doorgestoken kaart is...
The left wing is not on fire........i repeat, the left wing is not on firequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef Meneermax het volgende:
Good afternoon ladies and gentlemen,
This is your Captain Bart speaking.
It's a lousy day today. Life is boring, everybody sucks and there's no point in life.
Before I crash this plane in the ground I wish you all a very pleasant flight.
Thanks for dying with depression airlines.
En vliegcursus voor solo-bewijs is 10 lessen. Dat is ook wat Ilona had gekregen.quote:
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Black_king het volgende:
Ik krijg het idee dat het doorgestoken kaart is...
na 4 mocht ze niet meer, iets met de sponsor zei DGK_Rquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En vliegcursus voor solo-bewijs is 10 lessen. Dat is ook wat Ilona had gekregen.
Ja hilarisch is dat! Het is zijn moedertaal! Briljant.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Pulu het volgende:
Met welke spraakcurcus heeft Brian zijn HBO afgemaakt....hij haalt allemaal uitdrukkingen door elkaar....die en dat door elkaar...verschrikkelijk....
Dat dus. Al is het alleen maar om Euthanatasia dwars te zitten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:00 schreef Cungy het volgende:
Syl moet zeggen: "Bart of niemand"
Ik ben bang van niet...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoop dat Sylvia voet bij stuk houd, desnoods niemand die de vlieglessen krijgt.
werd niet genoeg reclame voor gemaakt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
na 4 mocht ze niet meer, iets met de sponsor zei DGK_R
Je onderschat Sylvia, dat gaat echt niet gebeuren.....quote:
Nou ik las jullie hier wel bij eerlijk gezegd... maar nu werd ik toch te nieuwsgierig door jullie én sinds ik het "gevecht" tussen Huub en die ander heb gezien op youtube.. leedvermaak noem het maarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk je nooit, wat verstandig, houwen zo![]()
Ben je de 4 uur van Natasia vergeten ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:01 schreef Cungy het volgende:
Wij hopen altijd dat Sylvia voet bij stuk houd, maar ze heeft het nog niet 1x gedaan !!!
Ze heeft elke keer toegegeven nog bij een stemming...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef Meneermax het volgende:
Ik blijf die Amoebe bijzonder vinden. 19 jaar en de kop van een veertiger, de stem van een alcoholiste. En vooral dom. Zo ontzettend intens dom. Zo dom dat het niet eens meer grappig is.
Ja inderdaad, 4 lesjes maar...wel een beetje armetierigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, 1 keer... Maar we hebben bij vorige stemmingen al vaker gehoopt dat ze het zou blokken, maar dat ze het niet gedaan heeft...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:02 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ben je de 4 uur van Natasia vergeten ?![]()
Ja. Ze had een cursus van 10 lessen gekregen, maar na 4 lessen werd het aanbod door de vliegschool ingetrokken omdat er te weinig van op TV kwam. Dat vertelde Ilona tegen de psychologe, afgelopen zondag. Ze zei er wel bij dat 'achter' een nieuwe vliegschool zocht.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |