quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef Meneermax het volgende:
Good afternoon ladies and gentleman,
This is your Captain Bart speaking.
It's a lousy day today. Life is boring, everybody sucks and there's no point in life.
Before I crash this plane in the ground I wish you all a very pleasant flight.
Thanks for dying with depression airlines.
En bart mocht mee. of omgekeerd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee Brainless heeft dat uitje gewonnen. Die mag daar draaien.
Psies. 50.000 geeft je een brevet en een vliegtuig.....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian laat zich weer goed kennen...
Die gast moet zijn mond houden met het vele geld wat hij al heeft gekregen na een unanieme stemming...
Hij heeft zijn bonus al in zijn zak die rat
Meen je dat nu echt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bart en Sylvia teaming up, DGK is gered, het wordt weer verteerbaar om te kijken.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef Meneermax het volgende:
Het is waar wat Brian zegt. Een van zijn eerste gedichten:
Ik wil vliegen
Door de wolken klieven
Para aan een chute naar beneden tyfen
God, my brother, geef mij die kans
Zodat ik door de wolken dans
Nadat ik straks ben opgestegen
Mag Bart voor mij het doucheputje schoonvegen.
Dank je wel, stream staat nog steeds aan btwquote:
Dat is een optimistische gedachtequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian "Ik heb wat met vliegen"
Ik zie ineens een zwerver voor me die uit vuilnisbakken eet.![]()
Sylvia mag DGK winnen, Bart wordt enkel een middel om haar doel te bereiken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
Meen je dat nu echt.
Sorry Bart is voor mij te laat.
Nu ineens zijn vrienden hem willen laten vallen is Syl goed.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:55 schreef Missy_1974 het volgende:
bart mag mee omdat nena weg is
dus die rat krijgt weer zijn zin (O Ik haat zijn stem ook)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef Missy_1974 het volgende:
maar het is echt een voor wat hoort wat strategie volgens brian, hij vergeet alleen dat hij veel gehad heeft, een echte vriend zou hem aan bart geven omdat die sip is omdat lesley weg is.
maar brian wil hem dus punt, bart voelde het al goed aan door te zeggen, dit is niet belangrijk genoeg om ruzie over te krijgen
ben ik met je eens, maar we zien nu een beetje terug van de ouwe bart, maargoed ook al doet hij het om zijn eigen hachje te redden, dan nog hem ik respect voor hemquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Meen je dat nu echt.
Sorry Bart is voor mij te laat.
Nu ineens zijn vrienden hem willen laten vallen is Syl goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |