quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian "Ik heb wat met vliegen"
Ik zie ineens een zwerver voor me die uit vuilnisbakken eet.![]()
Het was wartaal inderdaad..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Zegt Snollie nou dementie ipv defentie?????????????
lolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef StunningCunt het volgende:
die rat wil gewoon tussen Venezuela en Curacao kunnen vliegen en zo miljonair worden als je begrijpt wat ik bedoel
Wel slim genoeg om met de weinige skills die ze heeft een rijkeluiszoontje om haar vinger te windenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef Meneermax het volgende:
Ik blijf die Amoebe bijzonder vinden. 19 jaar en de kop van een veertiger, de stem van een alcoholiste. En vooral dom. Zo ontzettend intens dom. Zo dom dat het niet eens meer grappig is.
Nope, ze waren echt gecancelled, de DGK_R gaf toen ook aan in het Redactie topic dat de vliegschool zich teruggetrokken had, waarop ik zei dat er dus kostbare airtime aan Natasia verspild was ipv aan een sponsor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
(denk je? of was het gewoon een kut excuus?)
Dat zal wel een "retour afzender" worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:05 schreef Therannosaurus het volgende:
"Gedichtenbundel is opgestuurd"
*proest*
Buiten beeld mag het hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat het strafbaar is om iemand dood te maken.
Tuurlijk niet!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Black_king het volgende:
Ik krijg het idee dat het doorgestoken kaart is...
Yeah, stond op nu.nl. Uitgever sterft aan hartaanval na hysterisch lachsalvo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:05 schreef Therannosaurus het volgende:
"Gedichtenbundel is opgestuurd"
*proest*
Pussypower. Onderschat de kracht vd kut nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wel slim genoeg om met de weinige skills die ze heeft een rijkeluiszoontje om haar vinger te winden
Dat viel me ook op. Dat niemand hem gewoon vraagt hoe dat komt begrijp ik nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:07 schreef Ethel het volgende:
Brian is een snuffelkont.
Hij heeft alle lijstjes van iedereen gezien, hij heeft alles op de computer onderzocht.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Dit zijn allemaal spontane acties, dat ze allemaal een half uur "achter" geweest zijn heeft hier verder ook niets mee te maken
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:11 schreef Borga het volgende:
aj jupandeplu
toedeloequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:11 schreef Borga het volgende:
aj juparaplu
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
GVD.... 2 weken geleden was mijn bloeddruk vlak voordat ik geopereerd werd een keurige 121 over 79 (en dat voor de verdoving of wat dan ook) en volgens mij zit ie nu op een of andere fatale grens..... ik zet de streams uit en ga de kroeg in, dit wordt me nu gewoon ff teveel.
Laters![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |