aiaiaiaiaaiaiaiaiaiiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef Meneermax het volgende:
Het is waar wat Brian zegt. Een van zijn eerste gedichten:
Ik wil vliegen
Door de wolken klieven
Para aan een chute naar beneden tyfen
God, my brother, geef mij die kans
Zodat ik door de wolken dans
Nadat ik straks ben opgestegen
Mag Bart voor mij het doucheputje schoonvegen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef Ethel het volgende:
Wedden dat Amanda haar stem aan Brian geeft?! Ze zal hetzelfde doen als Natasia.
Mocht ze dat doen, dan is de scheur definitief en zal Bart zeker meer en meer naar Silvia trekken. Zowiezo zal hij teleurgesteld zijn in Natasia en Brian, is wel duidelijk dat die een team zijn.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef john6 het volgende:
[..]
foutre boel, zet het maar snel uit.
ik heb het gisteren voor het eerst opgezet en het is niet meer uit geweest op vanacht na
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is noujuist precies de bedoeling
Welkom trouwens in DGKquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Okee ik ga naar je luisterenIk lees straks wel weer bij hier.....
Zeker, masterlijke zet van de redactiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef Ethel het volgende:
[..]
En hier sta ik nou volledig achter, mooie ontwikkeling toch?!![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bart en Sylvia teaming up, DGK is gered, het wordt weer verteerbaar om te kijken.
Amanda stemt voor Brian omdat Natas dat wilt en zij een Nenawannabee is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok hij gaat naar niemand, Amanda stemt voor Brian want ze vindt hem stiekem wel heel leuk.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bart en Sylvia teaming up, DGK is gered, het wordt weer verteerbaar om te kijken.
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |