Kalm aan hoor is het niet waardquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
GVD.... 2 weken geleden was mijn bloeddruk vlak voordat ik geopereerd werd een keurige 121 over 79 (en dat voor de verdoving of wat dan ook) en volgens mij zit ie nu op een of andere fatale grens..... ik zet de streams uit en ga de kroeg in, dit wordt me nu gewoon ff teveel.
Laters![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:12 schreef StunningCunt het volgende:
zo interessant is sylvia niet, aldus die aap
Typecurcus met die belabberde spelling van der?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:12 schreef Meneermax het volgende:
Wauw, Natas heeft toch ook maar een spannend leven. Ze krijgt binnenkort een typecursus.
NOOIT MEER NAAR HUISquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:11 schreef Therannosaurus het volgende:
Over zeven maanden gaat ze weg zegt ze. Ik WEET ZEKER van niet. Wat jullie?
Deed ze dat maar, aub.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:12 schreef Therannosaurus het volgende:
"Ook ik ben af en toe een muurbloempje dat ik denk: Nou... Ik ga gewoon een week niet praten", aldus Natasia
Wat is ze toch ongelofelijk bescheiden he.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:12 schreef jessie het volgende:
Natasia vind zichzelf af en toe ook een muurbloempje hahahahahahahaha.
ik vindt het verweer van bart en syl heeeeeeeel zwak, hoe kan je nou toegeven aan die non-argumenten van die aso's? geef es wat tegengas manquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef tipsch het volgende:
Sylviaaaa, gooi het over de boeg van respect, please - je respecteert Ilona's wens - je haalt uit naar het respectloze gedrag van Natasia, Brian en ja, Amando.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |