dankjewel daar was ik wel aan toe na al de gekloot dat werk heetquote:
Geen idee, het was wat ik aan het luisteren was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:20 schreef wonderer het volgende:
En wat versta je precies onder "good"?
Oh, dat zie ik nu pasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:20 schreef Stroekie het volgende:
of gaat er hier nu ook al een rel ontstaan omdat CDP post nummer 301 had ?
Moeten die ook gefrituurd worden?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Reldellen!
Nee, ze zijn al heetgebakerd.quote:
Wat makkelijk...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ze zijn al heetgebakerd.
Dan ga je er vanuit dat mensen dat kennen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef Cybart het volgende:
VERGEET DE GOUDEN KOOI
XMN8R heeft de spy cams vast alweer opgesteld staanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef Cybart het volgende:
VERGEET DE GOUDEN KOOI
DE ROZE KOOI
Een deel homo's, in luxe gevangen....
ruzie's, intriges, ongeremde sex, rellen
Beslist geen treitershow volgens John de Struisvogel,
Echter hebben de ontwikkelingen in de luxe van het forum de afgelopen dagen de sfeer flink doen omslaan. Verschillende bewoners hebben gedreigd er mee op te houden, en andere vliegen elkaar in de textuele haren...
zal de redactie ingrijpen,
en wie verspeelt zijn kansen....
dit is
DE ROZE KOOI
en trouwens voor jouw info er kan heel veel zinnigs over mij gezegd worden, in tegen stelling tot jouquote:
Nou ja, na al dat fysieke gedoe van afgelopen week doet de Volkskrant in elk geval weer een poging om haar lezers bij te praten zodat ze ook het gesprek bij de koffieautomaat kunnen volgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat mensen dat kennen.
Ga jij eens lekker uit, dan post je wat minder.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en trouwens voor jouw info er kan heel veel zinnigs over mij gezegd worden, in tegen stelling tot jouGa eens een keer lekker uit en heb sex misschien be je dan minder zo'n zuurpruim
Bij een geconstateerde zuurpruim is Allways met suiker een probaat middelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en trouwens voor jouw info er kan heel veel zinnigs over mij gezegd worden, in tegen stelling tot jouGa eens een keer lekker uit en heb sex misschien be je dan minder zo'n zuurpruim
Nuno_G zender checken, Nuno_G zender checkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef Cybart het volgende:
VERGEET DE GOUDEN KOOI
DE ROZE KOOI
Een deel homo's, in luxe gevangen....
ruzie's, intriges, ongeremde sex, rellen
Beslist geen treitershow volgens John de Struisvogel,
Echter hebben de ontwikkelingen in de luxe van het forum de afgelopen dagen de sfeer flink doen omslaan. Verschillende bewoners hebben gedreigd er mee op te houden, en anderen vliegen elkaar in de textuele haren...
Zal de redactie ingrijpen?
Wie verspeelt zijn kansen?
dit is
DE ROZE KOOI
Nee, echt, mijn bewondering voor deze razendscherpe, goed getimede comeback, bruisend van humor, spitsvondigheid, zelfspot en ironie.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef Nuno_G het volgende:
ik ga al heel veel uit, je ziet me bijna niet posten in uitgaanstijd. Beter opletten en ja tijd om uit te gaan is van 23 tot 3 of zo, niet om half 10quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker uit, dan post je wat minder.
Mja, maar dat gesprek gaat vooral over wat er nu weer in de Volkskrant stond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef Stroekie het volgende:
Nou ja, na al dat fysieke gedoe van afgelopen week doet de Volkskrant in elk geval weer een poging om haar lezers bij te praten zodat ze ook het gesprek bij de koffieautomaat kunnen volgen![]()
acj ja daar gaan we weer, mijnheer de intelectueel uithangen, veel plezier met je 3(denkbeeldige vrienden)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, echt, mijn bewondering voor deze razendscherpe, goed getimede comeback, bruisend van humor, spitsvondigheid, zelfspot en ironie.
De meeste restaurants sluiten hun keuken om 23.00. Zo niet eerder. De meeste bioscopen hebben tegen 21.45 hun laatste voorstelling. De meeste theaters beginnen uiterlijk 20.30 met hun voorstellingen. Waarmee dus maar weer aangetoond is dat je weinig cultureel uitgaat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:34 schreef Nuno_G het volgende:
ik ga al heel veel uit, je ziet me bijna niet posten in uitgaanstijd. Beter opletten en ja tijd om uit te gaan is van 23 tot 3 of zo, niet om half 10
Meer uitgaan, zeg ik toch. Dus ook langer. Arrogante Wijsneus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga al heel veel uit, je ziet me bijna niet posten in uitgaanstijd. Beter opletten en ja tijd om uit te gaan is van 23 tot 3 of zo, niet om half 10
Zijn alle Zwitsers van die domme zwetsers, of ben je de enige?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef Nuno_G het volgende:
acj ja daar gaan we weer, mijnheer de intelectueel uithangen, veel plezier met je 3(denkbeeldige vrienden)![]()
sorry ik had het even over uitgaan om wat te drinken met vrienden (dat snap je misschien niet). Uit eten gaan doen we meer dan genoeg, theater wat minder vanwege R zijn studie, ballet wat meer en dat is rond 8 uur en soms iets anders niet cultureels... is dat genoeg voor jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
De meeste restaurants sluiten hun keuken om 23.00. Zo niet eerder. De meeste bioscopen hebben tegen 21.45 hun laatste voorstelling. De meeste theaters beginnen uiterlijk 20.30 met hun voorstellingen. Waarmee dus maar weer aangetoond is dat je weinig cultureel uitgaat.
Nee, meer. Veel meer! Des te minder ben je hier.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef Nuno_G het volgende:
sorry ik had het even over uitgaan om wat te drinken met vrienden (dat snap je misschien niet). Uit eten gaan doen we meer dan genoeg, theater wat minder vanwege R zijn studie, ballet wat meer en dat is rond 8 uur en soms iets anders niet cultureels... is dat genoeg voor je
sorry dat ik in Zwitserland op school gezeten heb, betekent niet dat ik een Zwitser benquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zijn alle Zwitsers van die domme zwetsers, of ben je de enige?
wat voor probleem heb je ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, meer. Veel meer! Des te minder ben je hier.
Ik heb geen probleem.quote:
Dan moet je dat er de volgende keer gewoon even bij zeggen. De meeste mensen hebben namelijk een iets bredere opvatting van uitgaan. En voor mij hoef je niet te gaan bewijzen hoe cultureel je bent en wat voor tomeloos interessant sociaal leven je hebt. Want zo tomeloos interessant vind ik dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef Nuno_G het volgende:
sorry ik had het even over uitgaan om wat te drinken met vrienden (dat snap je misschien niet). Uit eten gaan doen we meer dan genoeg, theater wat minder vanwege R zijn studie, ballet wat meer en dat is rond 8 uur en soms iets anders niet cultureels... is dat genoeg voor je
Waar kom je dan vandaan? Ik dacht namelijk uit een van je vorige posts op te mogen maken dat je Zwitser was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef Nuno_G het volgende:
sorry dat ik in Zwitserland op school gezeten heb, betekent niet dat ik een Zwitser ben
ik ook nietquote:
Ik heb je gezegd dat ik in Zwitserland op school gezeten heb dat is allesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waar kom je dan vandaan? Ik dacht namelijk uit een van je vorige posts op te mogen maken dat je Zwitser was.
Dan is dat verkeerd blijven hangen. Waar kom je dan vandaan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef Nuno_G het volgende:
Ik heb je gezegd dat ik in Zwitserland op school gezeten heb dat is alles
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb je gezegd dat ik in Zwitserland op school gezeten heb dat is alles
ik ben in nederland geboren dus ben ik een nederlanderquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan is dat verkeerd blijven hangen. Waar kom je dan vandaan?
In dat geval mag je zeker wat aan de beheersing van je taal doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:55 schreef Nuno_G het volgende:
ik ben in nederland geboren dus ben ik een nederlander![]()
dank u wel voor dit welkom maar dat is pas weer voor zaterdag geplan((d)t)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:50 schreef FamFarmerFan het volgende:
Slet slet slet slet slet slet
Goedenavond allemaal
zeg dat maar tegen mijn oudersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
In dat geval mag je zeker wat aan de beheersing van je taal doen.
Waarom? Je bent niet in staat om zelf een boek op te pakken?quote:
mijn school gaf geen nederlandse les, sorryquote:
en alles wat ik nu weet heb ik zelf geleerdt, en ja het is niet perfect maar ik kom verder dan menig student hier in nederland.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom? Je bent niet in staat om zelf een boek op te pakken?
Ah, je hebt Pabo gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Nuno_G het volgende:
en alles wat ik nu weet heb ik zelf geleerdt, en ja het is niet perfect maar ik kom verder dan menig student hier in nederland.
dat zo'n kwaliteitskrant zich met zulke berichtgeving bezig moet houdenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, maar dat gesprek gaat vooral over wat er nu weer in de Volkskrant stond.
Het regeerakkoord liet wat op zich wachten, he.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef Stroekie het volgende:
dat zo'n kwaliteitskrant zich met zulke berichtgeving bezig moet houden![]()
Heb je wel popcorn meegebracht, anders kan je wel terug om die te gaan halenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:50 schreef FamFarmerFan het volgende:
Slet slet slet slet slet slet
Goedenavond allemaal
Misschien helpt het als je af en toe de krant eens leest.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Nuno_G het volgende:
Pabo ???
Voor mij zoete, graag! Of caramel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stroekie het volgende:
Heb je wel popcorn meegebracht, anders kan je wel terug om die te gaan halen
dit gaat hier nog wel even duren![]()
en ja de pagina's moesten toch volquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het regeerakkoord liet wat op zich wachten, he.
Scoorde ongeveer even goed als de Gouden Kooi, dus ze zoeken het wel uit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:09 schreef Stroekie het volgende:
en ja de pagina's moesten toch vol
anders is dat media stukje zo leeg![]()
En Wim de Jong is toch ondertussen wel klaar met commentaar geven op Waltz
sorry dit fenomeen is mij onbekend. En ja ik lees wel de krant, maar niet de telegraaf en zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je af en toe de krant eens leest.
en ook DAT barste van het fysieke krachtsvertoonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Scoorde ongeveer even goed als de Gouden Kooi, dus ze zoeken het wel uit.
Zout met een halve liter gesmolten boterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je wel popcorn meegebracht, anders kan je wel terug om die te gaan halen
dit gaat hier nog wel even duren![]()
groot gelijk, de telegraaf kan je ook helemaal niet lezen, die kan je alleen maar bekijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry dit fenomeen is mij onbekend. En ja ik lees wel de krant, maar niet de telegraaf en zo
Mja, het Stadsblad telt niet mee, dat snap je zelf toch ook wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef Nuno_G het volgende:
sorry dit fenomeen is mij onbekend. En ja ik lees wel de krant, maar niet de telegraaf en zo
Ik ga donderdag een kamer bezichtigen en heb nog steeds spierpijn na 2 uur trainen. Niet normaal,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:23 schreef Nuno_G het volgende:
en hier weer vrolijk verder
Nu met gratis dotterbehandeling?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
Zout met een halve liter gesmolten boter
Ik geef toe, dat is een veel creatievere vrijetijdbesteding...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, deel 2 van 3 soldeer meesterprojectjes succesvol afgerond.
Zo heb ik 5 verschillende vintage computertjes met verschillende video output op een monitor aangesloten
Ach ben dat gezeik over mijn nederlands wel zat nu, hij moet een gaan rondkijken op dit forum en zien wat voor een fouten in het algemeen gemaakt worden(inclusief posters hier), in plaats van die paar grammaticale fouten die ik als autodidact maak. Als dat alles is. Ik vond de slet discussie veel leukerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een vermoeiend gehak op elkaar. Is het zo erg gesteld met de verveling?
Ja mij zijn vaak 'weetjes' en 'bekende' personen niet bekend. Ik lees ook niet de telegraf 'krant voor in te slapen nederland'quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mja... eerlijk gezegd heb ik het nog nooit gehad, alleen uit de magnetron. Maar het ruikt zo lekkerquote:
Kijk ten minste iemand die hier trots over zijn hobby komt vertellenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, deel 2 van 3 soldeer meesterprojectjes succesvol afgerond.
Zo heb ik 5 verschillende vintage computertjes met verschillende video output op een monitor aangesloten
sorry lees meer over internationale politiek, Nederland doet me niet zoveel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, het Stadsblad telt niet mee, dat snap je zelf toch ook wel.
Maar je probeert mij dus nu te vertellen dat je wel een krant leest, maar niet een simpele verwijzing snapt naar iets dat ALLE landelijke dagbladen, ELKE nieuwsrubriek op TV gehaald heeft en waar zelfs kamervragen over gesteld worden?
Mag ik dan bij deze bewezen achten dat je gewoon niet al te snugger bent? Zo niet, ik doe het lekker toch.
Hij kijkt er niet zo blij bijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Dr Sjoerd (remember him?) gepsonsord. Die laat z'n snor staan voor (nee tegen) kanker.
die valt ook niet te LEZENquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja mij zijn vaak 'weetjes' en 'bekende' personen niet bekend. Ik lees ook niet de telegraf 'krant voor in te slapen nederland'
Dat is vast zijn kijkmijstoerzijn blikquote:
De taalbeheersing van de gemiddelde internetgebruiker Nederlander is inderdaad diepbedroevend.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef Nuno_G het volgende:
Ach ben dat gezeik over mijn nederlands wel zat nu, hij moet een gaan rondkijken op dit forum en zien wat voor een fouten in het algemeen gemaakt worden(inclusief posters hier), in plaats van die paar grammaticale fouten die ik als autodidact maak. Als dat alles is. Ik vond de slet discussie veel leuker![]()
't is meer een "ik ben een getroubleerde ziel, wie komt mij troosten" aka David Boreanaz blikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is vast zijn kijkmijstoerzijn blik![]()
Nee niet wééééééérquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doen we die overmorgen weer, okay ?
Hoezo dan pas?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doen we die overmorgen weer, okay ?
Ikz ou willen zeggen dat ik hem graag zou troosten, maar dat doe ik maar niet. Dan klink ik als een sletquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
't is meer een "ik ben een getroubleerde ziel, wie komt mij troosten" aka David Boreanaz blik
't Was wel voorpaginanieuws. Wat overigens ook wel weer van alles zegt over de Nederlandse dagbladpers, eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef Nuno_G het volgende:
sorry lees meer over internationale politiek, Nederland doet me niet zoveel!
Geef zaterdag een feestje hier, met vele R's. Mag ik dat wel postenquote:
en dat staat pas voor overmorgen op het programmaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikz ou willen zeggen dat ik hem graag zou troosten, maar dat doe ik maar niet. Dan klink ik als een slet
Zoals ik al zei begin meestal pas op pagina 4/5 van de Volkskrant en NRCquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Was wel voorpaginanieuws. Wat overigens ook wel weer van alles zegt over de Nederlandse dagbladpers, eigenlijk.
Breien moeten ze! Breien!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef Stroekie het volgende:
er moet variatie blijven heur, anders wordt het een sleur en haken de lurkers af
ja die uitnodiging voor ons die mag je hier gerust postenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geef zaterdag een feestje hier, met vele R's. Mag ik dat wel posten![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikz ou willen zeggen dat ik hem graag zou troosten, maar dat doe ik maar niet. Dan klink ik als een slet
Kunnen we niet even een inzameling houden van sokken die nog gestopt moeten wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Breien moeten ze! Breien!
[afbeelding]
Waarom koop je dan geen internationale krant?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Nuno_G het volgende:
Zoals ik al zei begin meestal pas op pagina 4/5 van de Volkskrant en NRC
Ik zou het niet doen als ik jou was, dan zaai je verwarringquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geef zaterdag een feestje hier, met vele R's. Mag ik dat wel posten![]()
Het vriendje van Christoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* 25 Februari naar Cats.
Vertelde het net mark (Scharrelnis, en 1 van die 5 van tarzan) "jippie!!!! eendje weer in de zaal""
Eendje.... EENDJE! Waarneer houdt ie nou eens op met me EENDJE te noemen?! ANGEL! Niet EENDJE! (Hij vindt dat ik kwek en snater)
als je goed bent in de salsaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die uitnodiging voor ons die mag je hier gerust posten![]()
sunday timesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen internationale krant?
Naja, zulks is toch min of meer in het kader van dat het KAN.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk ten minste iemand die hier trots over zijn hobby komt vertellenen zo de verveling vakkundig te lijf weet te gaan.
volgens mij liggen mijn krachten meer op het vlak van zaalvulling/decor/achtergrondkoor in de bassenpartijquote:
The Sun was toch het ergstquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Is die niet 'tig keer erger dan de telegraf?
En ik geef 'm groot gelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Eendje.... EENDJE! Waarneer houdt ie nou eens op met me EENDJE te noemen?! ANGEL! Niet EENDJE! (Hij vindt dat ik kwek en snater)
ik heb daar wel respect voor dat mensen daar inderdaad heel hun hebben en houden in kunnen stoppen. Maar het zou nooit iets voor mij zijn daar ben ik veel te ongeduldig voorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, zulks is toch min of meer in het kader van dat het KAN.
Net zoals die gekken die Doom naar de Ipod hebben gepoort, of diegenen die ASCII tQuake hebben geprogrammeed (3d shooter met beeld dat is opgebouwd uit tekst/tekens).
Dan ken je de verslaving die programmeren heet nog niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb daar wel respect voor dat mensen daar inderdaad heel hun hebben en houden in kunnen stoppen. Maar het zou nooit iets voor mij zijn daar ben ik veel te ongeduldig voor![]()
![]()
Trustuh!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou ja ik moet nu toch echt de veren opzoeken
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef FamFarmerFan het volgende:Nou Stroekie en Wonderer ik ben gelijk naar de keuken gerend om verse popcorn te maken en de boter erover te smelten...
Is het allemaal alweer voorbij
*zucht*
Tis een schattig Huppeltjequote:
Ik heb al kaarten, helaas.quote:Als je nou nog een paar weken wacht, dan speelt Stanley Tuk stuk rukker. Eyecandy!
Maar het is zo leuk R (vriendje) is er natuurlijk. R met zijn vriendin is er ook (omdat zijn vriendin een goede vriendin is van diegene met wie ik het feest organiseer). De jongenvanwie ik 2 weken geleden het telefoonnummer gehad heb. En dan wat niemand weet diegene met wie ik vorig jaar op het zelfde pre carnaval feest mee in bed belande(dit was trouwens voor een ik een van de andere kende), en die komt met zijn nieuwe vriend. joehoequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was, dan zaai je verwarring
liggen die dan niet gewoon waar je ze vanochtend heb afgeschud ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou ja ik moet nu toch echt de veren opzoeken
volgens mij is dat ook een stukje zelfbescherming dat ik dat afgeschermd hebtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan ken je de verslaving die programmeren heet nog niet.
Nog een keer mij zwitser noemen enquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef FamFarmerFan het volgende:
Nuno is een zwitserse slet en Nathaneal is een vals loeder!
Volgens mij had ik er bij moeten zijn vanaf 't begin om het te kunnen volgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar het is zo leuk R (vriendje) is er natuurlijk. R met zijn vriendin is er ook (omdat zijn vriendin een goede vriendin is van diegene met wie ik het feest organiseer). De jongenvanwie ik 2 weken geleden het telefoonnummer gehad heb. En dan wat niemand weet diegene met wie ik vorig jaar op het zelfde pre carnaval feest mee in bed belande(dit was trouwens voor een ik een van de andere kende), en die komt met zijn nieuwe vriend. joehoe![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:40 schreef Nuno_G het volgende:
Maar het is zo leuk R (vriendje) is er natuurlijk. R met zijn vriendin is er ook (omdat zijn vriendin een goede vriendin is van diegene met wie ik het feest organiseer). De jongenvanwie ik 2 weken geleden het telefoonnummer gehad heb. En dan wat niemand weet diegene met wie ik vorig jaar op het zelfde pre carnaval feest mee in bed belande(dit was trouwens voor een ik een van de andere kende), en die komt met zijn nieuwe vriend. joehoe![]()
nee dat zijn de tabloids waar je mee in de war bentquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Is die niet 'tig keer erger dan de telegraf?
Zijn de filmrechten al vergeven?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij had ik er bij moeten zijn vanaf 't begin om het te kunnen volgen
Doe als ik, schrijf het op in een soapGay-TST. Ik heb mensen die me staan te zeuren om een update *LOL*
jij ziet een nieuwe klus op je afkomenquote:
Nee maar er was ooit een user die er een klucht over wilde schrijvenquote:
"Achter elke deur een D"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Nee maar er was ooit een user die er een klucht over wilde schrijven
Ik zit bij een producent, niet bij een omroep.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef Stroekie het volgende:
jij ziet een nieuwe klus op je afkomen
wat staat er in het seizoen 2007/2008 in het schema naast Stellenbosch, daar is vast en zeker nog wel ruimte voor nog meer nederlands drama
Want jij zit toch niet exclusief vast aan EO?
quote:
Nee nee, hoer is een beroep.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik snap het nou allemaal niet meer, mag ik je dan gewoon een slet noemen? Of prefereer je de titel hoerrrrrrrrrrrrrrrr! ?
nee, "De D van Daten"quote:
Stan is ook een betere zanger dan die knakker die ze nu hebben, maar okeequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al kaarten, helaas.
En ach, je ziet toch niks door al die schmink!
Ik denk dat ik Mark zelfs amper zal herkennen.
Nou dan doe je hier genoeg inspiratie op denk ik zo....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zit bij een producent, niet bij een omroep.
Niet zo veel praten jij, straks is al je popcorn koudquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser,
Nee geen hoer alsjeblieft (geld voor sexquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik snap het nou allemaal niet meer, mag ik je dan gewoon een slet noemen? Of prefereer je de titel hoerrrrrrrrrrrrrrrr! ?
Oh god, ik heb echt een hekel aan dat soort dingen, zelfs al kunnen ze enorm grappig zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, "De D van Daten"
Met dan uiteindelijk in iedere kamer een D en dat mijn ouders dan langskomen en dat ik dna heel kluchtig tussen de kamers jongleer met thee en drank en koekjes en zo.
Vroeger, met Piet Bambergen en Joop Doderer en zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh god, ik heb echt een hekel aan dat soort dingen, zelfs al kunnen ze enorm grappig zijn
Valt eigenlijk best tegen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef FamFarmerFan het volgende:
Nou dan doe je hier genoeg inspiratie op denk ik zo....
de terugkeer van het theater van de lach van John Lantingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, "De D van Daten"
Met dan uiteindelijk in iedere kamer een D en dat mijn ouders dan langskomen en dat ik dna heel kluchtig tussen de kamers jongleer met thee en drank en koekjes en zo.
Jon van Eerd is ook wel erg goed, maar echt, ik zit met kromme tenen te kijken hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroeger, met Piet Bambergen en Joop Doderer en zo
Eigenlijk was het vresleijk fout, maar stiekem lachen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser,
Die zou ik, hadden ze nog geleefd, toch geen rol in deze klucht gegeven hebben...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Vroeger, met Piet Bambergen en Joop Doderer en zo
Eigenlijk was het vresleijk fout, maar stiekem lachen.
Ja die ja. Maar daar hou ik niet zo van.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jon van Eerd is ook wel erg goed, maar echt, ik zit met kromme tenen te kijken hoor
Dat concept is al eeuwen oud, hoe maak je dat nou nog boeiend...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, "De D van Daten"
Daar houden we dan een jaar lang een auditie show voor met als titel de D factorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die zou ik, hadden ze nog geleefd, toch geen rol in deze klucht gegeven hebben...
Dat concept heeft in al die eeuwen slechts een oppervlakkig nieuw jasje gekregen, dus dat moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:54 schreef FamFarmerFan het volgende:
Dat concept is al eeuwen oud, hoe maak je dat nou nog boeiend...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee geen hoer alsjeblieft (geld voor sex)
Simpel he
Rudi Falkenhagenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die ja. Maar daar hou ik niet zo van.
Hoe heette die man met die rode opgwonden kop en die snor?
Is meen ik overleden
Mwoah ik vind de gemiddelde tv productie ook behoorlijk pulpquote:
Dit wordt nog slechter geschreven.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef FamFarmerFan het volgende:
Mwoah ik vind de gemiddelde tv productie ook behoorlijk pulpDus mijn conclusie was dat het hier redelijk gelijkwaardig was...
O magazine is geweldig maar het is geen krant en het is fucking duur kost bijna 10 euro.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
The Sun was toch het ergst
en The Independent toch redelijk leesbaar
en ja je moet daar altijd pagina 3 overslaan![]()
bedoelde eigenlijk de rest van het verhaal. maar lezen is waarschijnlijk te veel voor jequote:
Dat is ook well weer waar...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:55 schreef NathaN het volgende:
Dat concept heeft in al die eeuwen slechts een oppervlakkig nieuw jasje gekregen, dus dat moet te doen zijn.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
bedoelde eigenlijk de rest van het verhaal. maar lezen is waarschijnlijk te veel voor je
dank je dan had ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Nou ik heb het hele verhaal gelezen. Een bi die je had voor je huidige vriend en een neukertje van daarvoor en die komen op 1 avond.
Maar ik wilde een positief antwoord geven, lief Zwitsertje
quote:
Geeft niets, ik neem het je niet kwalijk. Maar ik ga er nog wel drie dagen op door...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je dan had ik het verkeerd begrepen![]()
Eerlijk gezegd zijn er teveel schrijvers die moeite met behoorlijk Nederlands hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef FamFarmerFan het volgende:Owkee ik weet niet hoe foutloos de gemiddelde serieschrijver schrijft...
Maar de inhoud vind ik nog steeds gelijkwaardig. Alleen de interactie is hetgeen wat dit vele malen leuker maakt.
Jij Zwitser met je echte naamquote:
Voorlopig heb ik de tijd niet. Teveel andere dingen die ik eerst af wil schrijven.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef FamFarmerFan het volgende:
Dat is ook well weer waar...Wanneer beginnen we?
schat heb al 3 keer gezegd dat ik geen zwitser ben, alleen in Zwitserland op school gezeten hebquote:
Breed ben ik niet, maar publiekelijk wellicht?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn er teveel schrijvers die moeite met behoorlijk Nederlands hebben.
Ik denk dat hier geen breed publiek voor te vinden is.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat heb al 3 keer gezegd dat ik geen zwitser ben, alleen in Zwitserland op school gezeten heb
Vergeef je het mijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat heb al 3 keer gezegd dat ik geen zwitser ben, alleen in Zwitserland op school gezeten heb
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Breed ben ik niet, maar publiekelijk wellicht?
jou altijdquote:
Oh Schweizer... mag dat wel?quote:
Als ik een huis heb net voordat je uit Nederland vertrekt, mag je langskomenquote:
Ik geloof dat ie nog geen S had neequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik een huis heb net voordat je uit Nederland vertrekt, mag je langskomen![]()
okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik een huis heb net voordat je uit Nederland vertrekt, mag je langskomen![]()
Dat denk jijquote:
ja 2 maanden nogquote:
Ga je terug naar Zwitserland?quote:
Daar moet toch wel zo'n digitale doelgroepen zender voor te vinden zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn er teveel schrijvers die moeite met behoorlijk Nederlands hebben.
Ik denk dat hier geen breed publiek voor te vinden is.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:16 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ga je terug naar Zwitserland?![]()
BNN heeft vast nog wel een klein gaatje in de late avond/nacht programmeringquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Breed ben ik niet, maar publiekelijk wellicht?
quote:
Nou daar gaat je held....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lieg maar honey ik zou je enige S zijn
![]()
Telt Dokter Sjoerd als een D van Dokter of een S van Sjoerd?quote:
Ik zou voor D gaan. De S staat natuurlijk ook voor slet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Telt Dokter Sjoerd als een D van Dokter of een S van Sjoerd?
Voor jullie gemakquote:
sorryquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lieg maar honey ik zou je enige S zijn
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Voor jullie gemak
A Check yep done that
B Check yep done that
C Check yep done that
D Check yep done that
E Check yep done that
F Check yep done that
G Check yep done that
H Check yep done that
I not that i know
J Check yep done that
K Check yep done that
L mmmm No
M Check yep done that
N Check yep done that
O Check yep done that
P Check yep done that
Q ken niemand met deze letter belhavle Quarles![]()
R Check yep done that![]()
S Check yep done that
T Check yep done that
U Nope
V Check yep done that
W Check yep done that
X Nee
Y Nee
Z Nee
Makkelijk en overzichtelijk![]()
Nuno is alleen lust. Myn hero is toch diegene die mijn hart zal veroverenquote:
Maar we hadden toch afgesproken dat we donderdag avond met het thema sletavond verder zouden gaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, bij deze is de winnaar bekend gemaakt
Gefeliciteerd Ang3l jij bent de grootste slet!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Voor jullie gemak
A Check yep done that
B Check yep done that
C Check yep done that
D Check yep done that
E Check yep done that
F Check yep done that
G Check yep done that
H Check yep done that
I not that i know (sorry correctie ja dus )
J Check yep done that
K Check yep done that
L mmmm No
M Check yep done that
N Check yep done that
O Check yep done that
P Check yep done that
Q ken niemand met deze letter belhavle Quarles![]()
R Check yep done that![]()
S Check yep done that
T Check yep done that
U Nope
V Check yep done that
W Check yep done that
X Nee
Y Nee
Z Nee
Makkelijk en overzichtelijk![]()
Maar er staan geen aantallen bijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* nee ik moete cht mijn meerdere erkennen in Nuno_Gquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:33 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ang3l jij bent de grootste slet!!
Hier is nog heel de dag geen sneeuwvlok gevallen maar 1 uur geleden kwam de strooiwagen alweer door de straatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef FamFarmerFan het volgende:Nou ik kan iedereen vertellen dat het koud is buiten.
Ow maar er zijn een heleboel namen die beginnen met B, slet!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:32 schreef wonderer het volgende:
Ik heb alleen maar een B (en een J als je zijn middle name meerekent)
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ow maar er zijn een heleboel namen die beginnen met B, slet!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier is nog heel de dag geen sneeuwvlok gevallen maar 1 uur geleden kwam de strooiwagen alweer door de straat
sexquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Trouwens, is dat zoenen of sex of gehad als vriendje?
Ow dus jij was gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben niet verder gekomen dan D, H en M.
Kans op gladheid vannacht?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier is nog heel de dag geen sneeuwvlok gevallen maar 1 uur geleden kwam de strooiwagen alweer door de straat
toch zeer plaatselijk jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Nou het heeft hier gesneeuwd en gevroren...
zoenen weet ik de naam niet allemaal van (jaja ik weet het slet enzo)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Trouwens, is dat zoenen of sex of gehad als vriendje?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoenen weet ik de naam niet allemaal van (jaja ik weet het slet enzo)
Er zitten 27 letters in het alfebet, maar wat te doen als je de namen niet altijd weet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sexen vriendjes want daar heb ik ook sex mee
![]()
ja en met de vorige keer, toen van die storm was het nationale crisis centrum ook in touw en kon je alles volgens via www.crisis.nlquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef wonderer het volgende:
Geven ze daar tegenwoordig een weeralarm voor uit?
Geen REL vanavond Nathan heeft waarschijnlijk zijn vibrator gevonden en is nu druk bezig en de rest zoals C weet ook niks te zeggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok ik heb mijn helmpje op en bescherming aan en in, ik ben klaar voor de REL
kan iemand me vertellen waar het over gaat?
de rel is al dagen bezigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
*ookhelmpjeopzet*quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja ons kantoor in Gouda had ook nergens last vanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef FamFarmerFan het volgende:Nou dat is dan toch bijzonder want het is dus hier plaatselijk koud!
Hier hadden je servers zonder problemen kunnen doordraaien.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me zo onervaren en groen bij jullie namenlijsten
Nou nee niet echt. Iedereen moet het voor zichzelf weten. Ik heb al maanden all the way niet gedaan dus. Soms heb ik er zin in en vooral in Amsterdam is het makkelijk te krijgen maar meestal hak ik op het laatste moment toch af. Het blijft meestal bij wat gezoen. Ik moet iemand heel goed kunnen vertrouwen voordat ik met diegene naar bed ga.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ow dus jij was gewoon jaloers.![]()
Na de sex laat ik ze altijd even hun naam opschrijven ... zoenen is een ander verhaal, dan had ik misschien het alfabet vol, alhoewel ken jij iemand wiens naam met een Z begint?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zitten 27 letters in het alfebet, maar wat te doen als je de namen niet altijd weet?![]()
Maar vrienden en neukertjes noemen mij Zacherias...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:32 schreef FamFarmerFan het volgende:
Mag ik mij even voorstellen? Izmael Leonard Quiridus van Uytenboogaard
Niet echt een naam die je graag roept als je klaarkomt, volgens mij...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Maar vrienden en neukertjes noemen mij Zacherias...
Ehm... Over het algemeen genomen: 26...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Er zitten 27 letters in het alfebet, maar wat te doen als je de namen niet altijd weet?![]()
mogen die dan met volle mond praten ??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ehm... Over het algemeen genomen: 26...
wat is jou 27ste letter dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit een amerikaan ontmoet die heette Zach maar dat was zo'n eikel niet de moeite waard om mijn lijst te voltooienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Zsa Zsa Gabor!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Na de sex laat ik ze altijd even hun naam opschrijven ... zoenen is een ander verhaal, dan had ik misschien het alfabet vol, alhoewel ken jij iemand wiens naam met een Z begint?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef samjustme het volgende:
Nou nee niet echt. Iedereen moet het voor zichzelf weten. Ik heb al maanden all the way niet gedaan dus. Soms heb ik er zin in en vooral in Amsterdam is het makkelijk te krijgen maar meestal hak ik op het laatste moment toch af. Het blijft meestal bij wat gezoen. Ik moet iemand heel goed kunnen vertrouwen voordat ik met diegene naar bed ga.
ik heb sinds 1943 geen sex meer gehadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me zo onervaren en groen bij jullie namenlijsten
Zeegerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Na de sex laat ik ze altijd even hun naam opschrijven ... zoenen is een ander verhaal, dan had ik misschien het alfabet vol, alhoewel ken jij iemand wiens naam met een Z begint?
De IJ. Sinds een paar jaar volgens mij al weer is de lange IJ de nieuwste officële toevoeging aan het alfabetquote:
Eh, nee dus. Wel bijblijven bij de tijd he!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ehm... Over het algemeen genomen: 26...
MMM geen optiequote:
Dan doe je het bewust fout. Maar dat moet je helemaal zelf weten, hoor. Ik zoek intussen even verder naar nieuwe batterijen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Nuno_G het volgende:
en btw Nathan, amerikaan is bewust geschreven zoner hoofdletter
wat HAK je er af dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou nee niet echt. Iedereen moet het voor zichzelf weten. Ik heb al maanden all the way niet gedaan dus. Soms heb ik er zin in en vooral in Amsterdam is het makkelijk te krijgen maar meestal hak ik op het laatste moment toch af. Het blijft meestal bij wat gezoen. Ik moet iemand heel goed kunnen vertrouwen voordat ik met diegene naar bed ga.
je vergeet nog de D schat in zonDerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Nuno_G het volgende:
en btw Nathan, amerikaan is bewust geschreven zoner hoofdletter
ja anders komt IJsbrant nooit op iemand z'n lijstje te staanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De IJ. Sinds een paar jaar volgens mij al weer is de lange IJ de nieuwste officële toevoeging aan het alfabet
IJ mmm ik heb wel een IJsbrandt gehad is dat ok danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De IJ. Sinds een paar jaar volgens mij al weer is de lange IJ de nieuwste officële toevoeging aan het alfabet
Zoner kebab!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet nog de D schat in zonDer![]()
en mijn post was precies op hetzelde tijdstipquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja anders komt IJsbrant nooit op iemand z'n lijstje te staan![]()
pak die of uit de afstandsbediening, of die uit de maglitequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan doe je het bewust fout. Maar dat moet je helemaal zelf weten, hoor. Ik zoek intussen even verder naar nieuwe batterijen.
Hebbu een bron erbij? Ik kan niks officieels vinden, namelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Ang3l het volgende:
jij moet wel echt een stud zijn he..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en mijn post was precies op hetzelde tijdstip![]()
![]()
![]()
![]()
ik mag niet klagenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij moet wel echt een stud zijn he..
een echte fokhengst
een sexy monster overlopend van feromonen?
Neen, dat was met opzet een stukje spreektaal. Zoiets heet dan een stijlmiddel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:56 schreef Nuno_G het volgende:
hebbu is dat correct dan ? die typo's van mij zijn minder erg
google is your best friendquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hebbu een bron erbij? Ik kan niks officieels vinden, namelijk.
waarom post je geen foto in het fotoboek dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hebbu een bron erbij? Ik kan niks officieels vinden, namelijk.
dat zijn mijn typo's ook allemaalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Neen, dat was met opzet een stukje spreektaal. Zoiets heet dan een stijlmiddel.
Neu hoor, volgens mij naar de Equote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:58 schreef FamFarmerFan het volgende:
:S Stel ik nou vreemde vragen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom post je geen foto in het fotoboek dan?
Ik zou willen dat ik dat ook nooit gedaan had, dan was ik nu ook magisch mooi geweest
Dan moet je ze niet als typo bestempelen. Stijlmiddelen vereisen bewust gebruik, typo's zijn gewoon foutjes.quote:
Omdat mijn vriendje dat niet wil, simpel, mocht het uit gaan dan doe ik het. Overigens zijn er wel enige die mijn foto hebben gezienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom post je geen foto in het fotoboek dan?
Ik zou willen dat ik dat ook nooit gedaan had, dan was ik nu ook magisch mooi geweest
Tot 12 uur vannacht.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:01 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Is Nuno magisch mooi??
Dat is hem van harte gegund.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet als typo bestempelen. Stijlmiddelen vereisen bewust gebruik, typo's zijn gewoon foutjes.
Meestal ben ik dan aan het doordenken, vindt hij me echt leuk of ben ik maar een van de velen. En meestal wil ik pas met iemand naar bed all the way als ik denk dat het iets kan worden en niet alleen maar eff seks en daarna niks meer.quote:
Daar kan ik nog wel een leuk verhaal over vertellen jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]En toch kan iemand door typo's een hele herkenbare stijl hebben.
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendje dat niet wil, simpel, mocht het uit gaan dan doe ik het. Overigens zijn er wel enige die mijn foto hebben gezien![]()
Ja, maar dan is het een stijl en minder een middel. Middel impliceert immers een doel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef FamFarmerFan het volgende:En toch kan iemand door typo's een hele herkenbare stijl hebben.
![]()
Trustuh!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef Stroekie het volgende:
Sweet dreams allemaal![]()
ik moet naar bed![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef Stroekie het volgende:
Sweet dreams allemaal![]()
ik moet naar bed![]()
hahahaha gelukkog denkt R er niet zo over ... en nee magisch mooi ben ik niet ....maar wel een persoon die hij leuk vindt en dat is geoegquote:
Maar dat heet toch gewoon standaardprocedure?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef Weemz het volgende:
Pfff wat een dag weer... altijd fijn als je met je werk op pad bent (wij worden altijd voor een week ingehuurd zeg maar), en de organisatie ff fijn tegen gaat werken...
Truste vlindertje. Succes met je spierpijn morgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Ik ga slapen en dromen van magisch mooie mannen!
Na R komt een Squote:Op woensdag 7 februari 2007 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hahahaha gelukkog denkt R er niet zo over ... en nee magisch mooi ben ik niet ....maar wel een persoon die hij leuk vindt en dat is geoeg
ieks, mijn echte naam begint met een Squote:
Mijn vriendje verbiedt mij niks, hij houdt niet van internet en foto's plaatsen en heeft mij GEVRAAGD dat niet te doen, en aangezien ik van hem hou ....quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Je vriendje verbied het gebruik van een foto op een internetsite...
Is dat omdat je openhartig opschrijft wie je kennelijk geneukt hebt en wie daarvan op een verjaardag verschijnen?
Tjah... kan ik mij wel wat bij voorstellen.
Oh, moest jii ook nog even om het hoekje kijken ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ieks, mijn echte naam begint met een S
*schuift Sam naar voren*
O ja, ik ging slapen
Vaak zijn de gebruikte middelen niet voldoende of krachtig genoeg om het gestelde doel te bereiken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het een stijl en minder een middel. Middel impliceert immers een doel.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar kan ik nog wel een leuk verhaal over vertellen ja
wees niet bevreesd ... wij matchen niet echt (in bedquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ieks, mijn echte naam begint met een S
*schuift Sam naar voren*
O ja, ik ging slapen
Verliefdheid is vergankelijk, eigenlijk alles in het leven. Ik klink nu bitterquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn vriendje verbiedt mij niks, hij houdt niet van internet en foto's plaatsen en heeft mij GEVRAAGD dat niet te doen, en aangezien ik van hem hou ....
Een goed doordacht argument, maar het ging net even om stijlmiddel, niet om stijl.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef FamFarmerFan het volgende:
Vaak zijn de gebruikte middelen niet voldoende of krachtig genoeg om het gestelde doel te bereiken.In dit geval dus een aangemeten stijl.
Terwijl een onbewuste stijl kan leiden tot het vervullen van een doel.
Beide vallen onder de noemer stijl ondanks bewust of onbewust gebruik naar mijn persoonlijke mening.
Ventje op het forum had nogal een speciale stijl van schrijven... en was ook een heel vervelend ventje. Dus hij werd geband. Kloontje aangemaakt... bij de tweede post was duidelijk dat hij het was. Weer geband. Herhaal tot in den treurequote:
maar ik hou van jou de rest van mijn levenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Verliefdheid is vergankelijk, eigenlijk alles in het leven. Ik klink nu bitter![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn vriendje verbiedt mij niks, hij houdt niet van internet en foto's plaatsen en heeft mij GEVRAAGD dat niet te doen, en aangezien ik van hem hou ....
Het is maar hoe je het bekijkt. Als alles vergankelijk is, moet je ervan genieten zolang het kan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef samjustme het volgende:
Verliefdheid is vergankelijk, eigenlijk alles in het leven. Ik klink nu bitter![]()
Je kent me niet eens in het echt. Ik val ontzettend mee in het echt. En ik zit nu in de fase IK HAAT MANNENquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar ik hou van jou de rest van mijn leven![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ventje op het forum had nogal een speciale stijl van schrijven... en was ook een heel vervelend ventje. Dus hij werd geband. Kloontje aangemaakt... bij de tweede post was duidelijk dat hij het was. Weer geband. Herhaal tot in den treure
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een goed doordacht argument, maar het ging net even om stijlmiddel, niet om stijl.
Dat het een elfjarige Belg was doet een beetje afbreuk aan het verhaal, maar het was niet de enige keerquote:
wat stel je je voor bij een Zwijmelaardige Zwitser. Ik zat daar alleen op een boarding school dus weinig Zwitsers .. wel helel veel anders lekkersquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:12 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Het was mij al een worst hoe een Zwijmelwaardige Zwitser eruit zou zien. Maar nu helemaal, je bent lief.
Dank jequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je kent me niet eens in het echt. Ik val ontzettend mee in het echt. En ik zit nu in de fase IK HAAT MANNEN![]()
Geeft niet, kan gebeuren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:15 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik zit het terug te lezen en je hebt helemaal gelijk. Mijn excuus!
Nee hoor realistisch, leven is per definitie vergankelijk...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mooi en om in de sfeer van de avond te blijven...quote:
Ik heb gewoon eff geen zin in mannen omdat ik van de ene naar de andere rebound ga. En uiteindelijk loopt het op niets uit en kom ik van een koude kermis thuis.quote:
Overmorgen was het toch pas weer sletten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:24 schreef FamFarmerFan het volgende:
Mooi en om in de sfeer van de avond te blijven...
Neuken?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Overmorgen was het toch pas weer sletten?
and my role model saysquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eff geen zin in mannen omdat ik van de ene naar de andere rebound ga. En uiteindelijk loopt het op niets uit en kom ik van een koude kermis thuis.
Zoals mijn rolmodel Oprah zegt
As you become more clear about who you really are, you'll be better able to decide what is best for you - the first time around.If you want your life to be more rewarding, you have to change the way you think.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
and my role model says
Life is a bitch and you know it just go on
In other words, oprah is a fake that has a lesbian relationship for years and does not want to tell. So what is that about open and honest like she always preaches.
Het leven draait niet alleen maar om neuken. Misschien is dat bij jou het geval maar ik wil meer dan alleen eff nemen of genomen worden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
and my role model says
Life is a bitch and you know it just go on
In other words, oprah is a fake that has a lesbian relationship for years and does not want to tell. So what is that about open and honest like she always preaches.
sorryy nee en daarom ga ik nu ook gewoon naar bed (slapen !!!) met R .. saai he !quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het leven draait niet alleen maar om neuken. Misschien is dat bij jou het geval maar ik wil meer dan alleen eff nemen of genomen worden.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorryy nee en daarom ga ik nu ook gewoon naar bed (slapen !!!) met R .. saai he !
Helemaal niet, slaap lekker. Het heeft iets om samen met iemand anders in bed te liggen, dan voel je minder eenzaam. En nu ga ik ook maar slapen byequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorryee en daaroga ik nu ook gewoon naar bed (slapen !!!) met R .. saai he !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |