zoenen weet ik de naam niet allemaal van (jaja ik weet het slet enzo)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Trouwens, is dat zoenen of sex of gehad als vriendje?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoenen weet ik de naam niet allemaal van (jaja ik weet het slet enzo)
Er zitten 27 letters in het alfebet, maar wat te doen als je de namen niet altijd weet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sexen vriendjes want daar heb ik ook sex mee
![]()
ja en met de vorige keer, toen van die storm was het nationale crisis centrum ook in touw en kon je alles volgens via www.crisis.nlquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef wonderer het volgende:
Geven ze daar tegenwoordig een weeralarm voor uit?
Geen REL vanavond Nathan heeft waarschijnlijk zijn vibrator gevonden en is nu druk bezig en de rest zoals C weet ook niks te zeggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok ik heb mijn helmpje op en bescherming aan en in, ik ben klaar voor de REL
kan iemand me vertellen waar het over gaat?
de rel is al dagen bezigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
*ookhelmpjeopzet*quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja ons kantoor in Gouda had ook nergens last vanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef FamFarmerFan het volgende:Nou dat is dan toch bijzonder want het is dus hier plaatselijk koud!
Hier hadden je servers zonder problemen kunnen doordraaien.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me zo onervaren en groen bij jullie namenlijsten
Nou nee niet echt. Iedereen moet het voor zichzelf weten. Ik heb al maanden all the way niet gedaan dus. Soms heb ik er zin in en vooral in Amsterdam is het makkelijk te krijgen maar meestal hak ik op het laatste moment toch af. Het blijft meestal bij wat gezoen. Ik moet iemand heel goed kunnen vertrouwen voordat ik met diegene naar bed ga.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ow dus jij was gewoon jaloers.![]()
Na de sex laat ik ze altijd even hun naam opschrijven ... zoenen is een ander verhaal, dan had ik misschien het alfabet vol, alhoewel ken jij iemand wiens naam met een Z begint?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zitten 27 letters in het alfebet, maar wat te doen als je de namen niet altijd weet?![]()
Maar vrienden en neukertjes noemen mij Zacherias...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:32 schreef FamFarmerFan het volgende:
Mag ik mij even voorstellen? Izmael Leonard Quiridus van Uytenboogaard
Niet echt een naam die je graag roept als je klaarkomt, volgens mij...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Maar vrienden en neukertjes noemen mij Zacherias...
Ehm... Over het algemeen genomen: 26...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Er zitten 27 letters in het alfebet, maar wat te doen als je de namen niet altijd weet?![]()
mogen die dan met volle mond praten ??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ehm... Over het algemeen genomen: 26...
wat is jou 27ste letter dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ooit een amerikaan ontmoet die heette Zach maar dat was zo'n eikel niet de moeite waard om mijn lijst te voltooienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Zsa Zsa Gabor!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Na de sex laat ik ze altijd even hun naam opschrijven ... zoenen is een ander verhaal, dan had ik misschien het alfabet vol, alhoewel ken jij iemand wiens naam met een Z begint?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef samjustme het volgende:
Nou nee niet echt. Iedereen moet het voor zichzelf weten. Ik heb al maanden all the way niet gedaan dus. Soms heb ik er zin in en vooral in Amsterdam is het makkelijk te krijgen maar meestal hak ik op het laatste moment toch af. Het blijft meestal bij wat gezoen. Ik moet iemand heel goed kunnen vertrouwen voordat ik met diegene naar bed ga.
ik heb sinds 1943 geen sex meer gehadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me zo onervaren en groen bij jullie namenlijsten
Zeegerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Na de sex laat ik ze altijd even hun naam opschrijven ... zoenen is een ander verhaal, dan had ik misschien het alfabet vol, alhoewel ken jij iemand wiens naam met een Z begint?
De IJ. Sinds een paar jaar volgens mij al weer is de lange IJ de nieuwste officële toevoeging aan het alfabetquote:
Eh, nee dus. Wel bijblijven bij de tijd he!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ehm... Over het algemeen genomen: 26...
MMM geen optiequote:
Dan doe je het bewust fout. Maar dat moet je helemaal zelf weten, hoor. Ik zoek intussen even verder naar nieuwe batterijen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Nuno_G het volgende:
en btw Nathan, amerikaan is bewust geschreven zoner hoofdletter
wat HAK je er af dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou nee niet echt. Iedereen moet het voor zichzelf weten. Ik heb al maanden all the way niet gedaan dus. Soms heb ik er zin in en vooral in Amsterdam is het makkelijk te krijgen maar meestal hak ik op het laatste moment toch af. Het blijft meestal bij wat gezoen. Ik moet iemand heel goed kunnen vertrouwen voordat ik met diegene naar bed ga.
je vergeet nog de D schat in zonDerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Nuno_G het volgende:
en btw Nathan, amerikaan is bewust geschreven zoner hoofdletter
ja anders komt IJsbrant nooit op iemand z'n lijstje te staanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De IJ. Sinds een paar jaar volgens mij al weer is de lange IJ de nieuwste officële toevoeging aan het alfabet
IJ mmm ik heb wel een IJsbrandt gehad is dat ok danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De IJ. Sinds een paar jaar volgens mij al weer is de lange IJ de nieuwste officële toevoeging aan het alfabet
Zoner kebab!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet nog de D schat in zonDer![]()
en mijn post was precies op hetzelde tijdstipquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja anders komt IJsbrant nooit op iemand z'n lijstje te staan![]()
pak die of uit de afstandsbediening, of die uit de maglitequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan doe je het bewust fout. Maar dat moet je helemaal zelf weten, hoor. Ik zoek intussen even verder naar nieuwe batterijen.
Hebbu een bron erbij? Ik kan niks officieels vinden, namelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Ang3l het volgende:
jij moet wel echt een stud zijn he..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en mijn post was precies op hetzelde tijdstip![]()
![]()
![]()
![]()
ik mag niet klagenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij moet wel echt een stud zijn he..
een echte fokhengst
een sexy monster overlopend van feromonen?
Neen, dat was met opzet een stukje spreektaal. Zoiets heet dan een stijlmiddel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:56 schreef Nuno_G het volgende:
hebbu is dat correct dan ? die typo's van mij zijn minder erg
google is your best friendquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hebbu een bron erbij? Ik kan niks officieels vinden, namelijk.
waarom post je geen foto in het fotoboek dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hebbu een bron erbij? Ik kan niks officieels vinden, namelijk.
dat zijn mijn typo's ook allemaalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Neen, dat was met opzet een stukje spreektaal. Zoiets heet dan een stijlmiddel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |