Dat is ook well weer waar...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:55 schreef NathaN het volgende:
Dat concept heeft in al die eeuwen slechts een oppervlakkig nieuw jasje gekregen, dus dat moet te doen zijn.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
bedoelde eigenlijk de rest van het verhaal. maar lezen is waarschijnlijk te veel voor je
dank je dan had ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Nou ik heb het hele verhaal gelezen. Een bi die je had voor je huidige vriend en een neukertje van daarvoor en die komen op 1 avond.
Maar ik wilde een positief antwoord geven, lief Zwitsertje
quote:
Geeft niets, ik neem het je niet kwalijk. Maar ik ga er nog wel drie dagen op door...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je dan had ik het verkeerd begrepen![]()
Eerlijk gezegd zijn er teveel schrijvers die moeite met behoorlijk Nederlands hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef FamFarmerFan het volgende:Owkee ik weet niet hoe foutloos de gemiddelde serieschrijver schrijft...
Maar de inhoud vind ik nog steeds gelijkwaardig. Alleen de interactie is hetgeen wat dit vele malen leuker maakt.
Jij Zwitser met je echte naamquote:
Voorlopig heb ik de tijd niet. Teveel andere dingen die ik eerst af wil schrijven.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef FamFarmerFan het volgende:
Dat is ook well weer waar...Wanneer beginnen we?
schat heb al 3 keer gezegd dat ik geen zwitser ben, alleen in Zwitserland op school gezeten hebquote:
Breed ben ik niet, maar publiekelijk wellicht?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn er teveel schrijvers die moeite met behoorlijk Nederlands hebben.
Ik denk dat hier geen breed publiek voor te vinden is.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat heb al 3 keer gezegd dat ik geen zwitser ben, alleen in Zwitserland op school gezeten heb
Vergeef je het mijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat heb al 3 keer gezegd dat ik geen zwitser ben, alleen in Zwitserland op school gezeten heb
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Breed ben ik niet, maar publiekelijk wellicht?
jou altijdquote:
Oh Schweizer... mag dat wel?quote:
Als ik een huis heb net voordat je uit Nederland vertrekt, mag je langskomenquote:
Ik geloof dat ie nog geen S had neequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik een huis heb net voordat je uit Nederland vertrekt, mag je langskomen![]()
okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik een huis heb net voordat je uit Nederland vertrekt, mag je langskomen![]()
Dat denk jijquote:
ja 2 maanden nogquote:
Ga je terug naar Zwitserland?quote:
Daar moet toch wel zo'n digitale doelgroepen zender voor te vinden zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn er teveel schrijvers die moeite met behoorlijk Nederlands hebben.
Ik denk dat hier geen breed publiek voor te vinden is.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:16 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ga je terug naar Zwitserland?![]()
BNN heeft vast nog wel een klein gaatje in de late avond/nacht programmeringquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Breed ben ik niet, maar publiekelijk wellicht?
quote:
Nou daar gaat je held....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lieg maar honey ik zou je enige S zijn
![]()
Telt Dokter Sjoerd als een D van Dokter of een S van Sjoerd?quote:
Ik zou voor D gaan. De S staat natuurlijk ook voor slet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Telt Dokter Sjoerd als een D van Dokter of een S van Sjoerd?
Voor jullie gemakquote:
sorryquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Lieg maar honey ik zou je enige S zijn
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Voor jullie gemak
A Check yep done that
B Check yep done that
C Check yep done that
D Check yep done that
E Check yep done that
F Check yep done that
G Check yep done that
H Check yep done that
I not that i know
J Check yep done that
K Check yep done that
L mmmm No
M Check yep done that
N Check yep done that
O Check yep done that
P Check yep done that
Q ken niemand met deze letter belhavle Quarles![]()
R Check yep done that![]()
S Check yep done that
T Check yep done that
U Nope
V Check yep done that
W Check yep done that
X Nee
Y Nee
Z Nee
Makkelijk en overzichtelijk![]()
Nuno is alleen lust. Myn hero is toch diegene die mijn hart zal veroverenquote:
Maar we hadden toch afgesproken dat we donderdag avond met het thema sletavond verder zouden gaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, bij deze is de winnaar bekend gemaakt
Gefeliciteerd Ang3l jij bent de grootste slet!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Voor jullie gemak
A Check yep done that
B Check yep done that
C Check yep done that
D Check yep done that
E Check yep done that
F Check yep done that
G Check yep done that
H Check yep done that
I not that i know (sorry correctie ja dus )
J Check yep done that
K Check yep done that
L mmmm No
M Check yep done that
N Check yep done that
O Check yep done that
P Check yep done that
Q ken niemand met deze letter belhavle Quarles![]()
R Check yep done that![]()
S Check yep done that
T Check yep done that
U Nope
V Check yep done that
W Check yep done that
X Nee
Y Nee
Z Nee
Makkelijk en overzichtelijk![]()
Maar er staan geen aantallen bijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* nee ik moete cht mijn meerdere erkennen in Nuno_Gquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:33 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ang3l jij bent de grootste slet!!
Hier is nog heel de dag geen sneeuwvlok gevallen maar 1 uur geleden kwam de strooiwagen alweer door de straatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef FamFarmerFan het volgende:Nou ik kan iedereen vertellen dat het koud is buiten.
Ow maar er zijn een heleboel namen die beginnen met B, slet!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:32 schreef wonderer het volgende:
Ik heb alleen maar een B (en een J als je zijn middle name meerekent)
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ow maar er zijn een heleboel namen die beginnen met B, slet!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier is nog heel de dag geen sneeuwvlok gevallen maar 1 uur geleden kwam de strooiwagen alweer door de straat
sexquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Trouwens, is dat zoenen of sex of gehad als vriendje?
Ow dus jij was gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben niet verder gekomen dan D, H en M.
Kans op gladheid vannacht?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier is nog heel de dag geen sneeuwvlok gevallen maar 1 uur geleden kwam de strooiwagen alweer door de straat
toch zeer plaatselijk jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Nou het heeft hier gesneeuwd en gevroren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |