Naja, zulks is toch min of meer in het kader van dat het KAN.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk ten minste iemand die hier trots over zijn hobby komt vertellenen zo de verveling vakkundig te lijf weet te gaan.
volgens mij liggen mijn krachten meer op het vlak van zaalvulling/decor/achtergrondkoor in de bassenpartijquote:
The Sun was toch het ergstquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Is die niet 'tig keer erger dan de telegraf?
En ik geef 'm groot gelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Eendje.... EENDJE! Waarneer houdt ie nou eens op met me EENDJE te noemen?! ANGEL! Niet EENDJE! (Hij vindt dat ik kwek en snater)
ik heb daar wel respect voor dat mensen daar inderdaad heel hun hebben en houden in kunnen stoppen. Maar het zou nooit iets voor mij zijn daar ben ik veel te ongeduldig voorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, zulks is toch min of meer in het kader van dat het KAN.
Net zoals die gekken die Doom naar de Ipod hebben gepoort, of diegenen die ASCII tQuake hebben geprogrammeed (3d shooter met beeld dat is opgebouwd uit tekst/tekens).
Dan ken je de verslaving die programmeren heet nog niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb daar wel respect voor dat mensen daar inderdaad heel hun hebben en houden in kunnen stoppen. Maar het zou nooit iets voor mij zijn daar ben ik veel te ongeduldig voor![]()
![]()
Trustuh!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou ja ik moet nu toch echt de veren opzoeken
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef FamFarmerFan het volgende:Nou Stroekie en Wonderer ik ben gelijk naar de keuken gerend om verse popcorn te maken en de boter erover te smelten...
Is het allemaal alweer voorbij
*zucht*
Tis een schattig Huppeltjequote:
Ik heb al kaarten, helaas.quote:Als je nou nog een paar weken wacht, dan speelt Stanley Tuk stuk rukker. Eyecandy!
Maar het is zo leuk R (vriendje) is er natuurlijk. R met zijn vriendin is er ook (omdat zijn vriendin een goede vriendin is van diegene met wie ik het feest organiseer). De jongenvanwie ik 2 weken geleden het telefoonnummer gehad heb. En dan wat niemand weet diegene met wie ik vorig jaar op het zelfde pre carnaval feest mee in bed belande(dit was trouwens voor een ik een van de andere kende), en die komt met zijn nieuwe vriend. joehoequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was, dan zaai je verwarring
liggen die dan niet gewoon waar je ze vanochtend heb afgeschud ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou ja ik moet nu toch echt de veren opzoeken
volgens mij is dat ook een stukje zelfbescherming dat ik dat afgeschermd hebtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan ken je de verslaving die programmeren heet nog niet.
Nog een keer mij zwitser noemen enquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef FamFarmerFan het volgende:
Nuno is een zwitserse slet en Nathaneal is een vals loeder!
Volgens mij had ik er bij moeten zijn vanaf 't begin om het te kunnen volgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar het is zo leuk R (vriendje) is er natuurlijk. R met zijn vriendin is er ook (omdat zijn vriendin een goede vriendin is van diegene met wie ik het feest organiseer). De jongenvanwie ik 2 weken geleden het telefoonnummer gehad heb. En dan wat niemand weet diegene met wie ik vorig jaar op het zelfde pre carnaval feest mee in bed belande(dit was trouwens voor een ik een van de andere kende), en die komt met zijn nieuwe vriend. joehoe![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:40 schreef Nuno_G het volgende:
Maar het is zo leuk R (vriendje) is er natuurlijk. R met zijn vriendin is er ook (omdat zijn vriendin een goede vriendin is van diegene met wie ik het feest organiseer). De jongenvanwie ik 2 weken geleden het telefoonnummer gehad heb. En dan wat niemand weet diegene met wie ik vorig jaar op het zelfde pre carnaval feest mee in bed belande(dit was trouwens voor een ik een van de andere kende), en die komt met zijn nieuwe vriend. joehoe![]()
nee dat zijn de tabloids waar je mee in de war bentquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Is die niet 'tig keer erger dan de telegraf?
Zijn de filmrechten al vergeven?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij had ik er bij moeten zijn vanaf 't begin om het te kunnen volgen
Doe als ik, schrijf het op in een soapGay-TST. Ik heb mensen die me staan te zeuren om een update *LOL*
jij ziet een nieuwe klus op je afkomenquote:
Nee maar er was ooit een user die er een klucht over wilde schrijvenquote:
"Achter elke deur een D"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef Ang3l het volgende:
Nee maar er was ooit een user die er een klucht over wilde schrijven
Ik zit bij een producent, niet bij een omroep.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef Stroekie het volgende:
jij ziet een nieuwe klus op je afkomen
wat staat er in het seizoen 2007/2008 in het schema naast Stellenbosch, daar is vast en zeker nog wel ruimte voor nog meer nederlands drama
Want jij zit toch niet exclusief vast aan EO?
quote:
Nee nee, hoer is een beroep.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik snap het nou allemaal niet meer, mag ik je dan gewoon een slet noemen? Of prefereer je de titel hoerrrrrrrrrrrrrrrr! ?
nee, "De D van Daten"quote:
Stan is ook een betere zanger dan die knakker die ze nu hebben, maar okeequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al kaarten, helaas.
En ach, je ziet toch niks door al die schmink!
Ik denk dat ik Mark zelfs amper zal herkennen.
Nou dan doe je hier genoeg inspiratie op denk ik zo....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zit bij een producent, niet bij een omroep.
Niet zo veel praten jij, straks is al je popcorn koudquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser,
Nee geen hoer alsjeblieft (geld voor sexquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ik snap het nou allemaal niet meer, mag ik je dan gewoon een slet noemen? Of prefereer je de titel hoerrrrrrrrrrrrrrrr! ?
Oh god, ik heb echt een hekel aan dat soort dingen, zelfs al kunnen ze enorm grappig zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, "De D van Daten"
Met dan uiteindelijk in iedere kamer een D en dat mijn ouders dan langskomen en dat ik dna heel kluchtig tussen de kamers jongleer met thee en drank en koekjes en zo.
Vroeger, met Piet Bambergen en Joop Doderer en zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh god, ik heb echt een hekel aan dat soort dingen, zelfs al kunnen ze enorm grappig zijn
Valt eigenlijk best tegen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef FamFarmerFan het volgende:
Nou dan doe je hier genoeg inspiratie op denk ik zo....
de terugkeer van het theater van de lach van John Lantingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, "De D van Daten"
Met dan uiteindelijk in iedere kamer een D en dat mijn ouders dan langskomen en dat ik dna heel kluchtig tussen de kamers jongleer met thee en drank en koekjes en zo.
Jon van Eerd is ook wel erg goed, maar echt, ik zit met kromme tenen te kijken hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroeger, met Piet Bambergen en Joop Doderer en zo
Eigenlijk was het vresleijk fout, maar stiekem lachen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser, Zwitser,
Die zou ik, hadden ze nog geleefd, toch geen rol in deze klucht gegeven hebben...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Vroeger, met Piet Bambergen en Joop Doderer en zo
Eigenlijk was het vresleijk fout, maar stiekem lachen.
Ja die ja. Maar daar hou ik niet zo van.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jon van Eerd is ook wel erg goed, maar echt, ik zit met kromme tenen te kijken hoor
Dat concept is al eeuwen oud, hoe maak je dat nou nog boeiend...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, "De D van Daten"
Daar houden we dan een jaar lang een auditie show voor met als titel de D factorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die zou ik, hadden ze nog geleefd, toch geen rol in deze klucht gegeven hebben...
Dat concept heeft in al die eeuwen slechts een oppervlakkig nieuw jasje gekregen, dus dat moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:54 schreef FamFarmerFan het volgende:
Dat concept is al eeuwen oud, hoe maak je dat nou nog boeiend...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee geen hoer alsjeblieft (geld voor sex)
Simpel he
Rudi Falkenhagenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die ja. Maar daar hou ik niet zo van.
Hoe heette die man met die rode opgwonden kop en die snor?
Is meen ik overleden
Mwoah ik vind de gemiddelde tv productie ook behoorlijk pulpquote:
Dit wordt nog slechter geschreven.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef FamFarmerFan het volgende:
Mwoah ik vind de gemiddelde tv productie ook behoorlijk pulpDus mijn conclusie was dat het hier redelijk gelijkwaardig was...
O magazine is geweldig maar het is geen krant en het is fucking duur kost bijna 10 euro.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
The Sun was toch het ergst
en The Independent toch redelijk leesbaar
en ja je moet daar altijd pagina 3 overslaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |