dat zo'n kwaliteitskrant zich met zulke berichtgeving bezig moet houdenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, maar dat gesprek gaat vooral over wat er nu weer in de Volkskrant stond.
Het regeerakkoord liet wat op zich wachten, he.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef Stroekie het volgende:
dat zo'n kwaliteitskrant zich met zulke berichtgeving bezig moet houden![]()
Heb je wel popcorn meegebracht, anders kan je wel terug om die te gaan halenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:50 schreef FamFarmerFan het volgende:
Slet slet slet slet slet slet
Goedenavond allemaal
Misschien helpt het als je af en toe de krant eens leest.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Nuno_G het volgende:
Pabo ???
Voor mij zoete, graag! Of caramel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stroekie het volgende:
Heb je wel popcorn meegebracht, anders kan je wel terug om die te gaan halen
dit gaat hier nog wel even duren![]()
en ja de pagina's moesten toch volquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het regeerakkoord liet wat op zich wachten, he.
Scoorde ongeveer even goed als de Gouden Kooi, dus ze zoeken het wel uit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:09 schreef Stroekie het volgende:
en ja de pagina's moesten toch vol
anders is dat media stukje zo leeg![]()
En Wim de Jong is toch ondertussen wel klaar met commentaar geven op Waltz
sorry dit fenomeen is mij onbekend. En ja ik lees wel de krant, maar niet de telegraaf en zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je af en toe de krant eens leest.
en ook DAT barste van het fysieke krachtsvertoonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Scoorde ongeveer even goed als de Gouden Kooi, dus ze zoeken het wel uit.
Zout met een halve liter gesmolten boterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je wel popcorn meegebracht, anders kan je wel terug om die te gaan halen
dit gaat hier nog wel even duren![]()
groot gelijk, de telegraaf kan je ook helemaal niet lezen, die kan je alleen maar bekijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry dit fenomeen is mij onbekend. En ja ik lees wel de krant, maar niet de telegraaf en zo
Mja, het Stadsblad telt niet mee, dat snap je zelf toch ook wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef Nuno_G het volgende:
sorry dit fenomeen is mij onbekend. En ja ik lees wel de krant, maar niet de telegraaf en zo
Ik ga donderdag een kamer bezichtigen en heb nog steeds spierpijn na 2 uur trainen. Niet normaal,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:23 schreef Nuno_G het volgende:
en hier weer vrolijk verder
Nu met gratis dotterbehandeling?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
Zout met een halve liter gesmolten boter
Ik geef toe, dat is een veel creatievere vrijetijdbesteding...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, deel 2 van 3 soldeer meesterprojectjes succesvol afgerond.
Zo heb ik 5 verschillende vintage computertjes met verschillende video output op een monitor aangesloten
Ach ben dat gezeik over mijn nederlands wel zat nu, hij moet een gaan rondkijken op dit forum en zien wat voor een fouten in het algemeen gemaakt worden(inclusief posters hier), in plaats van die paar grammaticale fouten die ik als autodidact maak. Als dat alles is. Ik vond de slet discussie veel leukerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een vermoeiend gehak op elkaar. Is het zo erg gesteld met de verveling?
Ja mij zijn vaak 'weetjes' en 'bekende' personen niet bekend. Ik lees ook niet de telegraf 'krant voor in te slapen nederland'quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mja... eerlijk gezegd heb ik het nog nooit gehad, alleen uit de magnetron. Maar het ruikt zo lekkerquote:
Kijk ten minste iemand die hier trots over zijn hobby komt vertellenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, deel 2 van 3 soldeer meesterprojectjes succesvol afgerond.
Zo heb ik 5 verschillende vintage computertjes met verschillende video output op een monitor aangesloten
sorry lees meer over internationale politiek, Nederland doet me niet zoveel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, het Stadsblad telt niet mee, dat snap je zelf toch ook wel.
Maar je probeert mij dus nu te vertellen dat je wel een krant leest, maar niet een simpele verwijzing snapt naar iets dat ALLE landelijke dagbladen, ELKE nieuwsrubriek op TV gehaald heeft en waar zelfs kamervragen over gesteld worden?
Mag ik dan bij deze bewezen achten dat je gewoon niet al te snugger bent? Zo niet, ik doe het lekker toch.
Hij kijkt er niet zo blij bijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Dr Sjoerd (remember him?) gepsonsord. Die laat z'n snor staan voor (nee tegen) kanker.
die valt ook niet te LEZENquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja mij zijn vaak 'weetjes' en 'bekende' personen niet bekend. Ik lees ook niet de telegraf 'krant voor in te slapen nederland'
Dat is vast zijn kijkmijstoerzijn blikquote:
De taalbeheersing van de gemiddelde internetgebruiker Nederlander is inderdaad diepbedroevend.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef Nuno_G het volgende:
Ach ben dat gezeik over mijn nederlands wel zat nu, hij moet een gaan rondkijken op dit forum en zien wat voor een fouten in het algemeen gemaakt worden(inclusief posters hier), in plaats van die paar grammaticale fouten die ik als autodidact maak. Als dat alles is. Ik vond de slet discussie veel leuker![]()
't is meer een "ik ben een getroubleerde ziel, wie komt mij troosten" aka David Boreanaz blikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is vast zijn kijkmijstoerzijn blik![]()
Nee niet wééééééérquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doen we die overmorgen weer, okay ?
Hoezo dan pas?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doen we die overmorgen weer, okay ?
Ikz ou willen zeggen dat ik hem graag zou troosten, maar dat doe ik maar niet. Dan klink ik als een sletquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
't is meer een "ik ben een getroubleerde ziel, wie komt mij troosten" aka David Boreanaz blik
't Was wel voorpaginanieuws. Wat overigens ook wel weer van alles zegt over de Nederlandse dagbladpers, eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef Nuno_G het volgende:
sorry lees meer over internationale politiek, Nederland doet me niet zoveel!
Geef zaterdag een feestje hier, met vele R's. Mag ik dat wel postenquote:
en dat staat pas voor overmorgen op het programmaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikz ou willen zeggen dat ik hem graag zou troosten, maar dat doe ik maar niet. Dan klink ik als een slet
Zoals ik al zei begin meestal pas op pagina 4/5 van de Volkskrant en NRCquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Was wel voorpaginanieuws. Wat overigens ook wel weer van alles zegt over de Nederlandse dagbladpers, eigenlijk.
Breien moeten ze! Breien!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef Stroekie het volgende:
er moet variatie blijven heur, anders wordt het een sleur en haken de lurkers af
ja die uitnodiging voor ons die mag je hier gerust postenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geef zaterdag een feestje hier, met vele R's. Mag ik dat wel posten![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikz ou willen zeggen dat ik hem graag zou troosten, maar dat doe ik maar niet. Dan klink ik als een slet
Kunnen we niet even een inzameling houden van sokken die nog gestopt moeten wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Breien moeten ze! Breien!
[afbeelding]
Waarom koop je dan geen internationale krant?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Nuno_G het volgende:
Zoals ik al zei begin meestal pas op pagina 4/5 van de Volkskrant en NRC
Ik zou het niet doen als ik jou was, dan zaai je verwarringquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geef zaterdag een feestje hier, met vele R's. Mag ik dat wel posten![]()
Het vriendje van Christoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* 25 Februari naar Cats.
Vertelde het net mark (Scharrelnis, en 1 van die 5 van tarzan) "jippie!!!! eendje weer in de zaal""
Eendje.... EENDJE! Waarneer houdt ie nou eens op met me EENDJE te noemen?! ANGEL! Niet EENDJE! (Hij vindt dat ik kwek en snater)
als je goed bent in de salsaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die uitnodiging voor ons die mag je hier gerust posten![]()
sunday timesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen internationale krant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |