dankjewel daar was ik wel aan toe na al de gekloot dat werk heetquote:
Geen idee, het was wat ik aan het luisteren was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:20 schreef wonderer het volgende:
En wat versta je precies onder "good"?
Oh, dat zie ik nu pasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:20 schreef Stroekie het volgende:
of gaat er hier nu ook al een rel ontstaan omdat CDP post nummer 301 had ?
Moeten die ook gefrituurd worden?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Reldellen!
Nee, ze zijn al heetgebakerd.quote:
Wat makkelijk...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ze zijn al heetgebakerd.
Dan ga je er vanuit dat mensen dat kennen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef Cybart het volgende:
VERGEET DE GOUDEN KOOI
XMN8R heeft de spy cams vast alweer opgesteld staanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef Cybart het volgende:
VERGEET DE GOUDEN KOOI
DE ROZE KOOI
Een deel homo's, in luxe gevangen....
ruzie's, intriges, ongeremde sex, rellen
Beslist geen treitershow volgens John de Struisvogel,
Echter hebben de ontwikkelingen in de luxe van het forum de afgelopen dagen de sfeer flink doen omslaan. Verschillende bewoners hebben gedreigd er mee op te houden, en andere vliegen elkaar in de textuele haren...
zal de redactie ingrijpen,
en wie verspeelt zijn kansen....
dit is
DE ROZE KOOI
en trouwens voor jouw info er kan heel veel zinnigs over mij gezegd worden, in tegen stelling tot jouquote:
Nou ja, na al dat fysieke gedoe van afgelopen week doet de Volkskrant in elk geval weer een poging om haar lezers bij te praten zodat ze ook het gesprek bij de koffieautomaat kunnen volgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat mensen dat kennen.
Ga jij eens lekker uit, dan post je wat minder.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en trouwens voor jouw info er kan heel veel zinnigs over mij gezegd worden, in tegen stelling tot jouGa eens een keer lekker uit en heb sex misschien be je dan minder zo'n zuurpruim
Bij een geconstateerde zuurpruim is Allways met suiker een probaat middelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en trouwens voor jouw info er kan heel veel zinnigs over mij gezegd worden, in tegen stelling tot jouGa eens een keer lekker uit en heb sex misschien be je dan minder zo'n zuurpruim
Nuno_G zender checken, Nuno_G zender checkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef Cybart het volgende:
VERGEET DE GOUDEN KOOI
DE ROZE KOOI
Een deel homo's, in luxe gevangen....
ruzie's, intriges, ongeremde sex, rellen
Beslist geen treitershow volgens John de Struisvogel,
Echter hebben de ontwikkelingen in de luxe van het forum de afgelopen dagen de sfeer flink doen omslaan. Verschillende bewoners hebben gedreigd er mee op te houden, en anderen vliegen elkaar in de textuele haren...
Zal de redactie ingrijpen?
Wie verspeelt zijn kansen?
dit is
DE ROZE KOOI
Nee, echt, mijn bewondering voor deze razendscherpe, goed getimede comeback, bruisend van humor, spitsvondigheid, zelfspot en ironie.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef Nuno_G het volgende:
ik ga al heel veel uit, je ziet me bijna niet posten in uitgaanstijd. Beter opletten en ja tijd om uit te gaan is van 23 tot 3 of zo, niet om half 10quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker uit, dan post je wat minder.
Mja, maar dat gesprek gaat vooral over wat er nu weer in de Volkskrant stond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef Stroekie het volgende:
Nou ja, na al dat fysieke gedoe van afgelopen week doet de Volkskrant in elk geval weer een poging om haar lezers bij te praten zodat ze ook het gesprek bij de koffieautomaat kunnen volgen![]()
acj ja daar gaan we weer, mijnheer de intelectueel uithangen, veel plezier met je 3(denkbeeldige vrienden)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, echt, mijn bewondering voor deze razendscherpe, goed getimede comeback, bruisend van humor, spitsvondigheid, zelfspot en ironie.
De meeste restaurants sluiten hun keuken om 23.00. Zo niet eerder. De meeste bioscopen hebben tegen 21.45 hun laatste voorstelling. De meeste theaters beginnen uiterlijk 20.30 met hun voorstellingen. Waarmee dus maar weer aangetoond is dat je weinig cultureel uitgaat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:34 schreef Nuno_G het volgende:
ik ga al heel veel uit, je ziet me bijna niet posten in uitgaanstijd. Beter opletten en ja tijd om uit te gaan is van 23 tot 3 of zo, niet om half 10
Meer uitgaan, zeg ik toch. Dus ook langer. Arrogante Wijsneus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga al heel veel uit, je ziet me bijna niet posten in uitgaanstijd. Beter opletten en ja tijd om uit te gaan is van 23 tot 3 of zo, niet om half 10
Zijn alle Zwitsers van die domme zwetsers, of ben je de enige?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef Nuno_G het volgende:
acj ja daar gaan we weer, mijnheer de intelectueel uithangen, veel plezier met je 3(denkbeeldige vrienden)![]()
sorry ik had het even over uitgaan om wat te drinken met vrienden (dat snap je misschien niet). Uit eten gaan doen we meer dan genoeg, theater wat minder vanwege R zijn studie, ballet wat meer en dat is rond 8 uur en soms iets anders niet cultureels... is dat genoeg voor jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
De meeste restaurants sluiten hun keuken om 23.00. Zo niet eerder. De meeste bioscopen hebben tegen 21.45 hun laatste voorstelling. De meeste theaters beginnen uiterlijk 20.30 met hun voorstellingen. Waarmee dus maar weer aangetoond is dat je weinig cultureel uitgaat.
Nee, meer. Veel meer! Des te minder ben je hier.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef Nuno_G het volgende:
sorry ik had het even over uitgaan om wat te drinken met vrienden (dat snap je misschien niet). Uit eten gaan doen we meer dan genoeg, theater wat minder vanwege R zijn studie, ballet wat meer en dat is rond 8 uur en soms iets anders niet cultureels... is dat genoeg voor je
sorry dat ik in Zwitserland op school gezeten heb, betekent niet dat ik een Zwitser benquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zijn alle Zwitsers van die domme zwetsers, of ben je de enige?
wat voor probleem heb je ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, meer. Veel meer! Des te minder ben je hier.
Ik heb geen probleem.quote:
Dan moet je dat er de volgende keer gewoon even bij zeggen. De meeste mensen hebben namelijk een iets bredere opvatting van uitgaan. En voor mij hoef je niet te gaan bewijzen hoe cultureel je bent en wat voor tomeloos interessant sociaal leven je hebt. Want zo tomeloos interessant vind ik dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef Nuno_G het volgende:
sorry ik had het even over uitgaan om wat te drinken met vrienden (dat snap je misschien niet). Uit eten gaan doen we meer dan genoeg, theater wat minder vanwege R zijn studie, ballet wat meer en dat is rond 8 uur en soms iets anders niet cultureels... is dat genoeg voor je
Waar kom je dan vandaan? Ik dacht namelijk uit een van je vorige posts op te mogen maken dat je Zwitser was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef Nuno_G het volgende:
sorry dat ik in Zwitserland op school gezeten heb, betekent niet dat ik een Zwitser ben
ik ook nietquote:
Ik heb je gezegd dat ik in Zwitserland op school gezeten heb dat is allesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waar kom je dan vandaan? Ik dacht namelijk uit een van je vorige posts op te mogen maken dat je Zwitser was.
Dan is dat verkeerd blijven hangen. Waar kom je dan vandaan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef Nuno_G het volgende:
Ik heb je gezegd dat ik in Zwitserland op school gezeten heb dat is alles
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb je gezegd dat ik in Zwitserland op school gezeten heb dat is alles
ik ben in nederland geboren dus ben ik een nederlanderquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan is dat verkeerd blijven hangen. Waar kom je dan vandaan?
In dat geval mag je zeker wat aan de beheersing van je taal doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:55 schreef Nuno_G het volgende:
ik ben in nederland geboren dus ben ik een nederlander![]()
dank u wel voor dit welkom maar dat is pas weer voor zaterdag geplan((d)t)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:50 schreef FamFarmerFan het volgende:
Slet slet slet slet slet slet
Goedenavond allemaal
zeg dat maar tegen mijn oudersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
In dat geval mag je zeker wat aan de beheersing van je taal doen.
Waarom? Je bent niet in staat om zelf een boek op te pakken?quote:
mijn school gaf geen nederlandse les, sorryquote:
en alles wat ik nu weet heb ik zelf geleerdt, en ja het is niet perfect maar ik kom verder dan menig student hier in nederland.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom? Je bent niet in staat om zelf een boek op te pakken?
Ah, je hebt Pabo gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Nuno_G het volgende:
en alles wat ik nu weet heb ik zelf geleerdt, en ja het is niet perfect maar ik kom verder dan menig student hier in nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |