Neu hoor, volgens mij naar de Equote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:58 schreef FamFarmerFan het volgende:
:S Stel ik nou vreemde vragen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom post je geen foto in het fotoboek dan?
Ik zou willen dat ik dat ook nooit gedaan had, dan was ik nu ook magisch mooi geweest
Dan moet je ze niet als typo bestempelen. Stijlmiddelen vereisen bewust gebruik, typo's zijn gewoon foutjes.quote:
Omdat mijn vriendje dat niet wil, simpel, mocht het uit gaan dan doe ik het. Overigens zijn er wel enige die mijn foto hebben gezienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom post je geen foto in het fotoboek dan?
Ik zou willen dat ik dat ook nooit gedaan had, dan was ik nu ook magisch mooi geweest
Tot 12 uur vannacht.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:01 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Is Nuno magisch mooi??
Dat is hem van harte gegund.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet als typo bestempelen. Stijlmiddelen vereisen bewust gebruik, typo's zijn gewoon foutjes.
Meestal ben ik dan aan het doordenken, vindt hij me echt leuk of ben ik maar een van de velen. En meestal wil ik pas met iemand naar bed all the way als ik denk dat het iets kan worden en niet alleen maar eff seks en daarna niks meer.quote:
Daar kan ik nog wel een leuk verhaal over vertellen jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]En toch kan iemand door typo's een hele herkenbare stijl hebben.
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendje dat niet wil, simpel, mocht het uit gaan dan doe ik het. Overigens zijn er wel enige die mijn foto hebben gezien![]()
Ja, maar dan is het een stijl en minder een middel. Middel impliceert immers een doel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef FamFarmerFan het volgende:En toch kan iemand door typo's een hele herkenbare stijl hebben.
![]()
Trustuh!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef Stroekie het volgende:
Sweet dreams allemaal![]()
ik moet naar bed![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef Stroekie het volgende:
Sweet dreams allemaal![]()
ik moet naar bed![]()
hahahaha gelukkog denkt R er niet zo over ... en nee magisch mooi ben ik niet ....maar wel een persoon die hij leuk vindt en dat is geoegquote:
Maar dat heet toch gewoon standaardprocedure?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef Weemz het volgende:
Pfff wat een dag weer... altijd fijn als je met je werk op pad bent (wij worden altijd voor een week ingehuurd zeg maar), en de organisatie ff fijn tegen gaat werken...
Truste vlindertje. Succes met je spierpijn morgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Ik ga slapen en dromen van magisch mooie mannen!
Na R komt een Squote:Op woensdag 7 februari 2007 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hahahaha gelukkog denkt R er niet zo over ... en nee magisch mooi ben ik niet ....maar wel een persoon die hij leuk vindt en dat is geoeg
ieks, mijn echte naam begint met een Squote:
Mijn vriendje verbiedt mij niks, hij houdt niet van internet en foto's plaatsen en heeft mij GEVRAAGD dat niet te doen, en aangezien ik van hem hou ....quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Je vriendje verbied het gebruik van een foto op een internetsite...
Is dat omdat je openhartig opschrijft wie je kennelijk geneukt hebt en wie daarvan op een verjaardag verschijnen?
Tjah... kan ik mij wel wat bij voorstellen.
Oh, moest jii ook nog even om het hoekje kijken ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ieks, mijn echte naam begint met een S
*schuift Sam naar voren*
O ja, ik ging slapen
Vaak zijn de gebruikte middelen niet voldoende of krachtig genoeg om het gestelde doel te bereiken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het een stijl en minder een middel. Middel impliceert immers een doel.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar kan ik nog wel een leuk verhaal over vertellen ja
wees niet bevreesd ... wij matchen niet echt (in bedquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ieks, mijn echte naam begint met een S
*schuift Sam naar voren*
O ja, ik ging slapen
Verliefdheid is vergankelijk, eigenlijk alles in het leven. Ik klink nu bitterquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn vriendje verbiedt mij niks, hij houdt niet van internet en foto's plaatsen en heeft mij GEVRAAGD dat niet te doen, en aangezien ik van hem hou ....
Een goed doordacht argument, maar het ging net even om stijlmiddel, niet om stijl.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef FamFarmerFan het volgende:
Vaak zijn de gebruikte middelen niet voldoende of krachtig genoeg om het gestelde doel te bereiken.In dit geval dus een aangemeten stijl.
Terwijl een onbewuste stijl kan leiden tot het vervullen van een doel.
Beide vallen onder de noemer stijl ondanks bewust of onbewust gebruik naar mijn persoonlijke mening.
Ventje op het forum had nogal een speciale stijl van schrijven... en was ook een heel vervelend ventje. Dus hij werd geband. Kloontje aangemaakt... bij de tweede post was duidelijk dat hij het was. Weer geband. Herhaal tot in den treurequote:
maar ik hou van jou de rest van mijn levenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Verliefdheid is vergankelijk, eigenlijk alles in het leven. Ik klink nu bitter![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn vriendje verbiedt mij niks, hij houdt niet van internet en foto's plaatsen en heeft mij GEVRAAGD dat niet te doen, en aangezien ik van hem hou ....
Het is maar hoe je het bekijkt. Als alles vergankelijk is, moet je ervan genieten zolang het kan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef samjustme het volgende:
Verliefdheid is vergankelijk, eigenlijk alles in het leven. Ik klink nu bitter![]()
Je kent me niet eens in het echt. Ik val ontzettend mee in het echt. En ik zit nu in de fase IK HAAT MANNENquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar ik hou van jou de rest van mijn leven![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ventje op het forum had nogal een speciale stijl van schrijven... en was ook een heel vervelend ventje. Dus hij werd geband. Kloontje aangemaakt... bij de tweede post was duidelijk dat hij het was. Weer geband. Herhaal tot in den treure
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een goed doordacht argument, maar het ging net even om stijlmiddel, niet om stijl.
Dat het een elfjarige Belg was doet een beetje afbreuk aan het verhaal, maar het was niet de enige keerquote:
wat stel je je voor bij een Zwijmelaardige Zwitser. Ik zat daar alleen op een boarding school dus weinig Zwitsers .. wel helel veel anders lekkersquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:12 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Het was mij al een worst hoe een Zwijmelwaardige Zwitser eruit zou zien. Maar nu helemaal, je bent lief.
Dank jequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je kent me niet eens in het echt. Ik val ontzettend mee in het echt. En ik zit nu in de fase IK HAAT MANNEN![]()
Geeft niet, kan gebeuren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:15 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik zit het terug te lezen en je hebt helemaal gelijk. Mijn excuus!
Nee hoor realistisch, leven is per definitie vergankelijk...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mooi en om in de sfeer van de avond te blijven...quote:
Ik heb gewoon eff geen zin in mannen omdat ik van de ene naar de andere rebound ga. En uiteindelijk loopt het op niets uit en kom ik van een koude kermis thuis.quote:
Overmorgen was het toch pas weer sletten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:24 schreef FamFarmerFan het volgende:
Mooi en om in de sfeer van de avond te blijven...
Neuken?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Overmorgen was het toch pas weer sletten?
and my role model saysquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eff geen zin in mannen omdat ik van de ene naar de andere rebound ga. En uiteindelijk loopt het op niets uit en kom ik van een koude kermis thuis.
Zoals mijn rolmodel Oprah zegt
As you become more clear about who you really are, you'll be better able to decide what is best for you - the first time around.If you want your life to be more rewarding, you have to change the way you think.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
and my role model says
Life is a bitch and you know it just go on
In other words, oprah is a fake that has a lesbian relationship for years and does not want to tell. So what is that about open and honest like she always preaches.
Het leven draait niet alleen maar om neuken. Misschien is dat bij jou het geval maar ik wil meer dan alleen eff nemen of genomen worden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
and my role model says
Life is a bitch and you know it just go on
In other words, oprah is a fake that has a lesbian relationship for years and does not want to tell. So what is that about open and honest like she always preaches.
sorryy nee en daarom ga ik nu ook gewoon naar bed (slapen !!!) met R .. saai he !quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het leven draait niet alleen maar om neuken. Misschien is dat bij jou het geval maar ik wil meer dan alleen eff nemen of genomen worden.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorryy nee en daarom ga ik nu ook gewoon naar bed (slapen !!!) met R .. saai he !
Helemaal niet, slaap lekker. Het heeft iets om samen met iemand anders in bed te liggen, dan voel je minder eenzaam. En nu ga ik ook maar slapen byequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorryee en daaroga ik nu ook gewoon naar bed (slapen !!!) met R .. saai he !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |