Als ik nou zorg voor de sneeuw en de kou, mag ik dan ook met je kuddelen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:18 schreef _Cara_ het volgende:
Ik wil ook sneeuw.. daaruit volgt dan kou en vervolgens kuddelen..![]()
Welja, inclusief openhaard en kuddelkleed!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
Dus jij verzorgt de Wintersportvakantie van _Cara_ ?
Als jij je donkere ogen opzet dan betekent dat dat het niet alleen maar onschuldig kuddelen wordt...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:28 schreef _Cara_ het volgende:
Dan heb je 2 vliegen in een klap.. kuddelen en mn donkere ogen..![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij je donkere ogen opzet dan betekent dat dat het niet alleen maar onschuldig kuddelen wordt...![]()
Ik herinner je nog wel aan deze uitspraak als wij op dat berenvel zitten voor die openhaard met een glaasje rode wijn...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Ben je mal, komt van de open haard..warm en zo..![]()
Goed hoor...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herinner je nog wel aan deze uitspraak als wij op dat berenvel zitten voor die openhaard met een glaasje rode wijn...![]()
Heb je je agenda bij de hand, dan plannen we meteen een lang weekendje...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goed hoor...![]()
Tis een pracht combi.. sneeuw, kou, berenvel, open haard, kuddelen.. glas rode wijn..![]()
Open er een topic overquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:51 schreef Q. het volgende:
Men zegt dat het in Nijmegen nu ook sneeuwt.
Mn agenda wel...de rest moet ik nog zoeken..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je je agenda bij de hand, dan plannen we meteen een lang weekendje...
Laten we dan eerst maar een datum kiezen. Dan weet je vanzelf hoeveel tijd je nog hebt om je spullen uit te zoeken!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mn agenda wel...de rest moet ik nog zoeken..
Je mag wel met Airwin meequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:54 schreef FooLsKi het volgende:
't Is hier alweer gestopt met sneeuwenIk zat me al te verheugen om straks mooie fotootjes te kunnen maken als ik thuis kom...
wijsneus!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we dan eerst maar een datum kiezen. Dan weet je vanzelf hoeveel tijd je nog hebt om je spullen uit te zoeken!
Mijn neus wijst naar het weekend van 17 en 18 februari... Kun je dan?quote:
Hier sneeuwt 't nog steeds... Zit je in A. of in U.?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Hier hagelde het alleen even.
A?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier sneeuwt 't nog steeds... Zit je in A. of in U.?
Ah, in de buurt van A. dan...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
A?
Ik zit in B.
M'n ouders wonen in het dorp Brummen
Neej.. das veel te snel..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn neus wijst naar het weekend van 17 en 18 februari... Kun je dan?![]()
17 en 18 maart dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Neej.. das veel te snel..ik heb een hoop tijd nodig om de rest te zoeken..
![]()
25 kilometer verschil. Dat is wel een paar uur lopen ja...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Redelijk in de buurt ja. Ongeveer in die richting iig.
Je moed?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Neej.. das veel te snel..ik heb een hoop tijd nodig om de rest te zoeken..
![]()
Dat wordt een andere maand zoals het er nu uitziet. Je mag het Pinksterweekend al wel reserveren (26 en 27 mei) die staat in ieder geval vast.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je moed?
Air; al nieuws over weekendje weg met Hime of wordt het in een andere maand?
In deze contreien is dat 'in de buurt'.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
25 kilometer verschil. Dat is wel een paar uur lopen ja...![]()
Zodra ik m'n agenda binnen handbereik heb zal ik het noteren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt een andere maand zoals het er nu uitziet. Je mag het Pinksterweekend al wel reserveren (26 en 27 mei) die staat in ieder geval vast.
Top!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zodra ik m'n agenda binnen handbereik heb zal ik het noteren.
*zucht.quote:
Tip: Vodka!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*zucht.
Ik heb een moeilijk weekend achter de rug.. dan moet ik eerst verwerken..
Weekend weg vanwege 100 jarig huwelijksfeest van pa en ma...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Waar gaan jullie heen?
Ik kan heel goed luisteren!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*zucht.
Ik heb een moeilijk weekend achter de rug.. dan moet ik eerst verwerken..
Samen met pa en ma of ontvluchten jullie die gelegenheid juist?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weekend weg vanwege 100 jarig huwelijksfeest van pa en ma...
Dat geloof ik meteen..echt..quote:
Samen! Maar ik mag in het 'jongeren' huisje...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Samen met pa en ma of ontvluchten jullie die gelegenheid juist?
Nou ja, mocht je behoefte hebben om het van je af te schrijven. Mijn mailadres staat in mijn profiel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen..echt..maar dit is geen forumkost..
Ook via mail, pm, whatever is Air goed bereikbaar om als luisterend oor lezend oog te dienen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen..echt..maar dit is geen forumkost..
Toffe ooms moeten er ook zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen! Maar ik mag in het 'jongeren' huisje...
Oftewel, Playstation mee, drank mee en dat wordt beregezellig. Ik ben nog niet echt een verantwoordelijke oom wat dat betreft!
Absoluut!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Toffe ooms moeten er ook zijn.
Goeie referentie!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ook via mail, pm, whatever is Air goed bereikbaar om als luisterend oor lezend oog te dienen.
Hoe dan ook, dat je snel weer een beetje in je goeie doen mag zijn.
Weet ik... en dank je.. allebei..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ook via mail, pm, whatever is Air goed bereikbaar om als luisterend oor lezend oog te dienen.
Hoe dan ook, dat je snel weer een beetje in je goeie doen mag zijn.
Vind ik ook... ooms ( en tantes) die met een playstation uit de voeten kunnen vinden ze altijd cool!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Toffe ooms moeten er ook zijn.
Mijn stoere mannen imago, wat doe je?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kon het toch niet onvermeld laten na al het hartegelucht van mij naar jou.
Niet dat ik zelf veel met playstations oid heb, maar idd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Vind ik ook... ooms ( en tantes) die met een playstation uit de voeten kunnen vinden ze altijd cool!![]()
Dat ik mijn hart graag bij jou lucht maakt jou toch niet minder stoer? (oke, misschien een heeel klein beetjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn stoere mannen imago, wat doe je?![]()
![]()
![]()
Wacht maar tot je Guitar Hero eens ziet. Zelfs Hime is nu (prettig) verslaafd!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf veel met playstations oid heb, maar idd.
Dat je het graag doet, duidt erop dat ik blijkbaar èn echt luister èn met goede feedback kom. Dat scoort hoog op de softie puntenlijst hoor...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat ik mijn hart graag bij jou lucht maakt jou toch niet minder stoer? (oke, misschien een heeel klein beetje)
Net wat ik nodig heb, nóg een verslavingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Guitar Hero eens ziet. Zelfs Hime is nu (prettig) verslaafd!
Goede feedback vind ik juist mannelijk, vrouwen zijn daar vaak slechter in (volgens mijn ervaringen dan).quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je het graag doet, duidt erop dat ik blijkbaar èn echt luister èn met goede feedback kom. Dat scoort hoog op de softie puntenlijst hoor...![]()
En daar is niets mis mee..het is fijn als iemand snapt wáár je mee zit.. en dan ook nog goede raad geeft.. kan niet iedereen hoor..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je het graag doet, duidt erop dat ik blijkbaar èn echt luister èn met goede feedback kom. Dat scoort hoog op de softie puntenlijst hoor...![]()
Het is maar net wat je wilt horen is mijn ervaring. Ik ken genoeg mensen die mijn feedback maar lastig en confronterend vinden...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goede feedback vind ik juist mannelijk, vrouwen zijn daar vaak slechter in (volgens mijn ervaringen dan).
*proest..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar verder zuipt Airwin als een malijer, hij kweekt een grote bierbuik waar hij graag aan loopt te krabbelen. Ook zit hij graag als Al Bundy met z'n hand onder z'n broekrand op de bank te hangen en te zappen. Hij is wereldkampioen boeren laten.
Of is dat het verkeerde soort 'stoere man'?
Die bierbuik ben ik aan het wegwerken...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar verder zuipt Airwin als een malijer, hij kweekt een grote bierbuik waar hij graag aan loopt te krabbelen. Ook zit hij graag als Al Bundy met z'n hand onder z'n broekrand op de bank te hangen en te zappen. Hij is wereldkampioen boeren laten.
Of is dat het verkeerde soort 'stoere man'?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bierbuik ben ik aan het wegwerken...
En de rest...![]()
Wat een mietjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wilt horen is mijn ervaring. Ik ken genoeg mensen die mijn feedback maar lastig en confronterend vinden...
Ik wist niet eens dat ik je al zó goed kende.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bierbuik ben ik aan het wegwerken...
En de rest...![]()
Ik ben ook verrast... op een enigzins onaangename manier...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik je al zó goed kende.
Ik houd nog steeds van je hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook verrast... op een enigzins onaangename manier...![]()
Ikke ook! Ikke ook! (ik ga ook sporten vanavond, kan alleen niet zo vroegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
Ik duik de keuken in, kan ik vanavond vroeger sporten
Ik blijf achter m'n pc zitten, kan ik vanavond, eh.... meer tijd op fok doorbrengen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
Ik duik de keuken in, kan ik vanavond vroeger sporten
Moet sowieso eerst even weer diequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:54 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ikke ook! Ikke ook! (ik ga ook sporten vanavond, kan alleen niet zo vroeg)
Doe dan die van mij ook even, die staat ook al een tijdje.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet sowieso eerst even weer dieafwas
wegwerken.. Stinkt anders zo
Ik ga zeker geen afwas voor anderen doen, dat je 't even weetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dan die van mij ook even, die staat ook al een tijdje.
In Den Haag hebben we 't!quote:
quote:
Wattist schat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:05 schreef CherryLips het volgende:
wtf.
Gaan slapen als je lichaam er om vraagt is heel verstandig Q.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:21 schreef Q. het volgende:
Tering, ik heb zin om nu al te gaan slapen.
Je post in een doorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:39 schreef Litpho het volgende:
Ben je eens een dag stervensdruk, hangt Cara de hele middag in de SC.
Waardoor zij en ik naast elkaar stonden in dequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je post in een doorCara
geopend topic, is dat geen mooie pleister op de wonde?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:00 schreef Litpho het volgende:
Totdat jij bovenstaande post plaatste.
.
.
vervelend kind is het soms ook hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:39 schreef Litpho het volgende:
Ben je eens een dag stervensdruk, hangt Cara de hele middag in de SC.
Dadelijk gaat ze een harem beginnen!quote:
Is nie goed nie!quote:
is nog door een verpleegster gedaan ookquote:
*proest!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dadelijk gaat ze een harem beginnen!
Hier ook takkedrukte, werk me een slag in de rondtequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef Frezer het volgende:
Hectisch-druk, vooral..
En met jou, Mokkameisje?
wat mankeerdt gij?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
is nog door een verpleegster gedaan ook
nietsquote:
Arme wij... Laten we iedereen gaan vermoorden die ons werk bezorgt,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hier ook takkedrukte, werk me een slag in de rondte![]()
komen we dan niet iets te snel in de WW terecht?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Arme wij... Laten we iedereen gaan vermoorden die ons werk bezorgt,.
Ah, bloed geven, een nobel initiatief.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
nietsben zojuist een halve kilo afgevallen en dat zonder te sonjabakkeren
alleen je managerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Arme wij... Laten we iedereen gaan vermoorden die ons werk bezorgt,.
Maar wél incl. kost en inwoning!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
komen we dan niet iets te snel in de WW terecht?
Heb je een bloedgroep gemeen met nixxx?quote:
Die heb ik nog geen,quote:
jij moet altijd weer apart zijnquote:
A+ ftw!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je een bloedgroep gemeen met nixxx?
Ik zei daarstraks "schat" tegen d'r. Volgens mij heb ik haar weg gejaagd,quote:
het is onweerstaanbaar aan het worden!quote:
zo makkelijk is ze toch niet weg te jagen.. ze heeft Q's handje geschud en ze komt nog steeds...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zei daarstraks "schat" tegen d'r. Volgens mij heb ik haar weg gejaagd,.
Ik was zo stom om te gaan afstuderen bij een bedrijf ipv op de uni,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:04 schreef Aarti het volgende:
waarom heb jij het zo druk eigenlijk?
En eerst schudden,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo makkelijk is ze toch niet weg te jagen.. ze heeft Q's handje geschud en ze komt nog steeds...
hihihiik zei ze komt
oh gadverquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik was zo stom om te gaan afstuderen bij een bedrijf ipv op de uni,. Echte deadlines, jakkiebah!
Sliep uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik was zo stom om te gaan afstuderen bij een bedrijf ipv op de uni,. Echte deadlines, jakkiebah!
Wanneer zei je dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zei daarstraks "schat" tegen d'r. Volgens mij heb ik haar weg gejaagd,.
Op de vorige pagina, schat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer zei je dat?
Takke zeg, ik werk me een ongeluk, heb heel geen tijd voor die takkescriptie en vanaf volgende week loop ik weer twee dagen stageen werken en scriptie
.
dan zouden we toch nachten uit moeten gaan en de hele dag in bed wegrotten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef nixxx het volgende:
wij zijn jong en wild.. en zo.. ..
Werken is tof en stage is tof.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer zei je dat?
Takke zeg, ik werk me een ongeluk, heb heel geen tijd voor die takkescriptie en vanaf volgende week loop ik weer twee dagen stageen werken en scriptie
.
Ik ben zo jong dat ik dat ongekeerd doe.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan zouden we toch nachten uit moeten gaan en de hele dag in bed wegrotten?
of de hele nacht uitgaan en 's ochtend flink je neus poederenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan zouden we toch nachten uit moeten gaan en de hele dag in bed wegrotten?
quote voor het nageslachtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Werken is tof en stage is tof.Houdt je van de straat.
een erg onprofessionele vrouwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef nixxx het volgende:
ik lijk wel een vrouw.. mijn verband lekt door![]()
Ik vind werken iig beter dan studeren. Alhoewel studeren ook wel tof was, vooral het zelf invullen van je tijd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
quote voor het nageslachtvan wie.. dat laat ik in et midden
Het is Fok! wat ons motiveertquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef Aarti het volgende:
wat is er met ons dat we zo hard werken?!:!?
ik was ook niet van plan om professioneel vrouw te wordenquote:
Wederom zo'n beetje het complete vrouwdom, met uitzondering van jou?quote:
je leert het alquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wederom zo'n beetje het complete vrouwdom, met uitzondering van jou?
Een leerling is slechts zo goed als zijn lerares.quote:
dan komt het zeker goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een leerling is slechts zo goed als zijn lerares.
quote:
Nietus, ik ben opquote:
ook leukquote:
En ik heb ook wel een ontzettende zwak voor Twist moet ik bekennen!quote:
een zwak... wat moet zo'n meisje daar nou mee, fier en sterk en opgeheven wil zequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik heb ook wel een ontzettende zwak voor Twist moet ik bekennen!![]()
Ah, de theorie ken je dus wel, je moet het zelf alleen nog in de praktijk brengen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
een zwak... wat moet zo'n meisje daar nou mee, fier en sterk en opgeheven wil ze
Hier mag een dubbele bodem disclaimer bij, nixxx.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
een zwak... wat moet zo'n meisje daar nou mee, fier en sterk en opgeheven wil ze
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hier mag een dubbele bodem disclaimer bij, nixxx.
laat dat nou net die halve liter zijn die ik net heb gedoneerdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de theorie ken je dus wel, je moet het zelf alleen nog in de praktijk brengen!
Dat geldt voor iedere post van nixxx...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hier mag een dubbele bodem disclaimer bij, nixxx.
Ik dacht dat bloed de enige vloeistof was die ze wilden hebben?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
laat dat nou net die halve liter zijn die ik net heb gedoneerd
jup.. de naald er zo inquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht dat bloed de enige vloeistof was die ze wilden hebben?
Daar denkt de Aarti op mijn werk sinds vandaag anders over als het over mij gaat...quote:
Zij was het "Hallo Aarti" nog sneller zat dan wij?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar denkt de Aarti op mijn werk sinds vandaag anders over als het over mij gaat...
wat heb je met haar gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar denkt de Aarti op mijn werk sinds vandaag anders over als het over mij gaat...
OMG wat heb je gedaan.... vloeibare chocola over dr heen gegoten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ze was bezig met te kijken hoe de koffie automaat werkte. Toen vroeg ze aan mij of een bepaald knopje was om de sterkte van de koffie te bepalen, waarop ik 'ja' zei. Toen duwde ze dat knopje in en toen riep ik heel hard: WAT DOE JE NU? en terwijl ik dat riep maakte ik een hele grote sprong naar achter...quote:
Thaise massages op een palmstrandquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Mokster het volgende:
Nog één nota en dan heb ik vakantie!!!
hahaha dat ga ik morgen ook proberenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ze was bezig met te kijken hoe de koffie automaat werkte. Toen vroeg ze aan mij of een bepaald knopje was om de sterkte van de koffie te bepalen, waarop ik 'ja' zei. Toen duwde ze dat knopje in en toen riep ik heel hard: WAT DOE JE NU? en terwijl ik dat riep maakte ik een hele grote sprong naar achter...
Zij in lichte paniek, ja maar jij zei toch dat... en hoe moet ik 'm nu stopzetten...![]()
Yayquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Mokster het volgende:
Nog één nota en dan heb ik vakantie!!!
Spotten met mokka dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef nixxx het volgende:
niet spotten met koffiedat is een eerste levensbehoefte
broadquote:
mokka is nepkoffiequote:
hihihih ik vlucht!quote:
Wees blij dat je niet met de NS bent gegaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:55 schreef JDude het volgende:
Fijn die sneeuw bij Den Haag. Meer dan 6 uur gedaan over een rondje van nog geen 250 km.
Koffie automaten humor is ok!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
hahaha dat ga ik morgen ook proberen![]()
Vertel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef Q. het volgende:
Op wie ben jij, Liptho?
Ik zie dat je het verzamelde mandom met uitzondering van mij (en nog een, twee uitzonderingen) hebt gevondenquote:
Je praat weer in jezelf, Q.quote:
Ik tel maar voor één dus ik weet niet wie die ander zou moeten zijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat je het verzamelde mandom met uitzondering van mij (en nog een, twee uitzonderingen) hebt gevonden.
Ik dacht dat het mogelijk Aarti tot vermaak zou kunnen dienen als er om die andere positie gevochten werd. Anders is het maar één natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik tel maar voor één dus ik weet niet wie die ander zou moeten zijn?
degene op wie ik ben, natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik tel maar voor één dus ik weet niet wie die ander zou moeten zijn?
En waarom zou je Aarti willen vermaken? Ben jij op haar verliefd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht dat het mogelijk Aarti tot vermaak zou kunnen dienen als er om die andere positie gevochten werd. Anders is het maar één natuurlijk.
In Thailand heb je ook sneeuw. Maar dan betaal je er flink voor, en moet je het opsnuiven!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow yeah!
Alles beter dan sneeuw in Nederland.
Om een kleine terugbetaling te doen voor alles wat ik van haar kan leren natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarom zou je Aarti willen vermaken?
Dat was ook knap lastig geweest... een voetbaltafel in de trein meenemen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
Wees blij dat je niet met de NS bent gegaan
Gaaf man, beetje balletje tikken terwijl je onderweg ben. Is weer eens wat anders dan de 'frustreer de forens' spelletjes!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was ook knap lastig geweest... een voetbaltafel in de trein meenemen!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb ooit tijdens een spits een paar jaar terug met 30+ graden in een stampvolle trein gezeten met een surfplank. Dat wil zeggen, iemand anders had een surfplank bij zich, die stond schuin tegen de muur en ik zat eronder omdat dat de rustigste plaats in de trein was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is wel heel Litpho zo'n actie!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ooit tijdens een spits een paar jaar terug met 30+ graden in een stampvolle trein gezeten met een surfplank. Dat wil zeggen, iemand anders had een surfplank bij zich, die stond schuin tegen de muur en ik zat eronder omdat dat de rustigste plaats in de trein was.
Alleen vervelend als je over een wissel rijdt terwijl je net een doorbraak aan het maken bent.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaaf man, beetje balletje tikken terwijl je onderweg ben. Is weer eens wat anders dan de 'frustreer de forens' spelletjes!
Leuk voor het spelelement!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Alleen vervelend als je over een wissel rijdt terwijl je net een doorbraak aan het maken bent.
Litpho - Ignoring other people since 1974quote:
De conducteur schoppen als hij onterecht fluit!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:14 schreef JDude het volgende:
Of even aan de noodrem hangen als je tegenstander dreigt te scoren
Je zou zo familie kunnen zijn van Hime!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Litpho - Ignoring other people since 1974.
Hime: "Waar slaat dat nou weer op? Twee tellen terug loop je nog te zeiken dat ik met zoveel mensen afspreek de komende weken."quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou zo familie kunnen zijn van Hime!
En dus ignore je mij...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hime: "Waar slaat dat nou weer op? Twee tellen terug loop je nog te zeiken dat ik met zoveel mensen afspreek de komende weken."![]()
Ik zou zo passen in je schoonfamilie bedoel je? Niet echt altijd een onverdeeld complimentquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou zo familie kunnen zijn van Hime!
Ga lekker vrienden zoeken ofzoquote:
Wil je daarmee zeggen dat er wat mis is met mijn familie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou zo passen in je schoonfamilie bedoel je? Niet echt altijd een onverdeeld compliment.
Nee. Maar tot voor kort AirwiN wel.quote:
Bij gebrek aan vrienden kan ik ook afspreken met ex-collega's natuurlijk!quote:
Ik heb jouw familie niet in de mond genomen. AirwiN daarentegen wel (en mét kennis van zaken, mag ik wel zeggen).quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat er wat mis is met mijn familie?![]()
Hey, da's beter dan niks sukkelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij gebrek aan vrienden kan ik ook afspreken met ex-collega's natuurlijk!
Dat wordt onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet met 2 accounts op 1 PC ofzo?
* AirwiN mompelt iets over een trein...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet met 2 accounts op 1 PC ofzo?
Ik moet zelf ook even nalezen wat ik nou precies gepost heb...quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb 't gezien voor vanavond, duik lekker me bedje in.
Toedels
En ik ook!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb 't gezien voor vanavond, duik lekker me bedje in.
Toedels
Neh. Ik ga voor de buckets!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef AirwiN het volgende:
In Thailand heb je ook sneeuw. Maar dan betaal je er flink voor, en moet je het opsnuiven!![]()
Heel veel plezier iig namensquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neh. Ik ga voor de buckets!
Maar goed. Eerst nog even die *$$$^#%%#-nota afmaken. En dan nog inpakken. Enzo.
U riep?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoezo, verslaafd...
Zo vroeg?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:37 schreef Aarti het volgende:
truste!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:21 schreef webspider het volgende:
Ik heb ook geen zin
Dus blijf ik nog maar een uur in mn nest liggen ofzo.
Jullie moment van 'nader tot elkaar komen' is weer voorbij?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik moet nodig terug naar Utrecht, ik word echt gestoord van m'n moeder.
Killing in the name of.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik moet nodig terug naar Utrecht, ik word echt gestoord van m'n moeder.
Of Mother van Tracy Bonhamquote:
3cm sneeuw hier ... zo eens kijken of ik met mijn vriend, de EOS, nog naar buiten kanquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:08 schreef Q. het volgende:
Wit? Alleen een beetje glad, totaal niet wit hoor.
kun je wel lekker Fok!kenquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:26 schreef Q. het volgende:
Werk..
Woensdagen zijn altijd lekker rustig, de helft van het bedrijf heeft dan een part-time dag en je kan niemand bereiken..
Hoelang nog totdat je contract afloopt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil aanspraak![]()
ze voelt een afstand tussen ons![]()
Ik voel me helemaal happy![]()
Ik wil een keer met rust gelaten worden hier, ik weet echt alles en dus vraagt iedereen steeds van alles aan me.quote:
week of 2quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoelang nog totdat je contract afloopt?
wanna switch places ??quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil een keer met rust gelaten worden hier, ik weet echt alles en dus vraagt iedereen steeds van alles aan me.
Aan mij heb je niet zo heel veel dan... ik heb het samen met mijn zusje gedaan en ben blij dat ik er momenteel niet meer naar om hoef te kijkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vind trouwens het afsluiten van een autoverzekering ontzettend onhandig en niet te begrijpen (momenteel op zoek naar een 'goede' verzekeraar). Ik snap wel een beetje de tredes, maar vaak geven verzekeraars xx% korting gelijk het eerste jaar (basis, heb 0 schadevrije jaren), zodat -mocht ik schade rijden- ik gelijk een hoop extra geld kwijt ben aan de premie
Iemand een idee waar ik goed op moet letten of waar ik bij wijze van spreke een verzekering kan afsluiten?
Mja, gisteren bij een assurantiekantoor geweest, die verwees mij naar een Delta Loyd verzekering. Nadeel is dat je dan al 60% korting krijgt (ohra trouwens ook), zodat 't behoorlijk aantikt als je schade rijdt..quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:04 schreef bigbird het volgende:
[..]
Aan mij heb je niet zo heel veel dan... ik heb het samen met mijn zusje gedaan en ben blij dat ik er momenteel niet meer naar om hoef te kijken![]()
Geen verstand vanquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, gisteren bij een assurantiekantoor geweest, die verwees mij naar een Delta Loyd verzekering. Nadeel is dat je dan al 60% korting krijgt (ohra trouwens ook), zodat 't behoorlijk aantikt als je schade rijdt..
Laat mij maar maximaal 5% korting hebben, dan weet ik waar ik aan toe ben
Jij weet echt niets en niemand praat dus tegen je?quote:
En niet zo'n klein beetje ook. Ze is net weg en ik ga zorgen dat ik in de trein zit voordat ze weer terug is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie moment van 'nader tot elkaar komen' is weer voorbij?![]()
'Gelukkig' is het in dit geval niet richting jou gericht dan!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En niet zo'n klein beetje ook. Ze is net weg en ik ga zorgen dat ik in de trein zit voordat ze weer terug is.
Morgenochtend zie ik d'r alweer, hoera.Maar dat is maar even.
Ze was net alweer helemaal hysterisch aan het doen omdat de printer het niet deed. Ik kan er slecht tegen dat ze gelijk begint te schreeuwen en vloeken als er iets misgaat of al ze weeeeer eens iets kwijt is. En dat gebeurt nogal vaak.
Dat is het vrijwel nooit, maar ze is er heel goed in om het wel zo te laten voelen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Gelukkig' is het in dit geval niet richting jou gericht dan!
Dat moet ook wel, want jij hebt dat lieve natuurlijk niet van een vreemde!quote:
Van mijn papa, die is echt heel tof en heel lief.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, want jij hebt dat lieve natuurlijk niet van een vreemde!![]()
Hmm, misschien ga ik daar ook wel heen. Ze zeggen dat ze glashelder zijn namelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:13 schreef bigbird het volgende:
[..]
Geen verstand vanIk zit bij interpolis, bevalt me wel maar heb tot nu toe ook nooit moeilijkheden gehad.
Dat antwoord voelde ik al aankomen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Van mijn papa, die is echt heel tof en heel lief.
Voor autoverzekeringen is Interpolis vrij duur is mijn ervaring. Wel een goede verzekeraar overigens...quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, misschien ga ik daar ook wel heen. Ze zeggen dat ze glashelder zijn namelijk
Ik zie 't inderdaad, dat is dus niet een optie voor mij iig. Independer is opzich ook wel een goede vergelijking, maar ik kom er gewoon niet echt uit waar ik als beginnend rijder me het beste kan verzekerenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor autoverzekeringen is Interpolis vrij duur is mijn ervaring. Wel een goede verzekeraar overigens...
Ik zit hardop te lachen... jij bent er bewust onder gekropen? Mij zou het overkomen dat ze de plank gewoon voor me planten.. en daar zit ik dan..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ooit tijdens een spits een paar jaar terug met 30+ graden in een stampvolle trein gezeten met een surfplank. Dat wil zeggen, iemand anders had een surfplank bij zich, die stond schuin tegen de muur en ik zat eronder omdat dat de rustigste plaats in de trein was.
Open er een topic over!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zie 't inderdaad, dat is dus niet een optie voor mij iig. Independer is opzich ook wel een goede vergelijking, maar ik kom er gewoon niet echt uit waar ik als beginnend rijder me het beste kan verzekeren
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat antwoord voelde ik al aankomen...
Dat weet ik! Je bent een echt pappa's kindje!quote:
Klinkt mij nogal onredelijk in de oren.. maar kan er verder natuurlijk geen oordeel over vellen.. tis iig niet prettig..quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[quote]
Ze was net alweer helemaal hysterisch aan het doen omdat de printer het niet deed. Ik kan er slecht tegen dat ze gelijk begint te schreeuwen en vloeken als er iets misgaat of al ze weeeeer eens iets kwijt is. En dat gebeurt nogal vaak.
Er iets van zeggen heeft ook geen zin.
Dat ga ik zeker doen, aangezien 't toch wel erg ingewikkeld isquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Open er een topic over!
Of kijk er al eens een topic over is geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |