Mijn stoere mannen imago, wat doe je?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kon het toch niet onvermeld laten na al het hartegelucht van mij naar jou.
Niet dat ik zelf veel met playstations oid heb, maar idd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Vind ik ook... ooms ( en tantes) die met een playstation uit de voeten kunnen vinden ze altijd cool!![]()
Dat ik mijn hart graag bij jou lucht maakt jou toch niet minder stoer? (oke, misschien een heeel klein beetjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn stoere mannen imago, wat doe je?![]()
![]()
![]()
Wacht maar tot je Guitar Hero eens ziet. Zelfs Hime is nu (prettig) verslaafd!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf veel met playstations oid heb, maar idd.
Dat je het graag doet, duidt erop dat ik blijkbaar èn echt luister èn met goede feedback kom. Dat scoort hoog op de softie puntenlijst hoor...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat ik mijn hart graag bij jou lucht maakt jou toch niet minder stoer? (oke, misschien een heeel klein beetje)
Net wat ik nodig heb, nóg een verslavingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Guitar Hero eens ziet. Zelfs Hime is nu (prettig) verslaafd!
Goede feedback vind ik juist mannelijk, vrouwen zijn daar vaak slechter in (volgens mijn ervaringen dan).quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je het graag doet, duidt erop dat ik blijkbaar èn echt luister èn met goede feedback kom. Dat scoort hoog op de softie puntenlijst hoor...![]()
En daar is niets mis mee..het is fijn als iemand snapt wáár je mee zit.. en dan ook nog goede raad geeft.. kan niet iedereen hoor..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je het graag doet, duidt erop dat ik blijkbaar èn echt luister èn met goede feedback kom. Dat scoort hoog op de softie puntenlijst hoor...![]()
Het is maar net wat je wilt horen is mijn ervaring. Ik ken genoeg mensen die mijn feedback maar lastig en confronterend vinden...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goede feedback vind ik juist mannelijk, vrouwen zijn daar vaak slechter in (volgens mijn ervaringen dan).
*proest..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar verder zuipt Airwin als een malijer, hij kweekt een grote bierbuik waar hij graag aan loopt te krabbelen. Ook zit hij graag als Al Bundy met z'n hand onder z'n broekrand op de bank te hangen en te zappen. Hij is wereldkampioen boeren laten.
Of is dat het verkeerde soort 'stoere man'?
Die bierbuik ben ik aan het wegwerken...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar verder zuipt Airwin als een malijer, hij kweekt een grote bierbuik waar hij graag aan loopt te krabbelen. Ook zit hij graag als Al Bundy met z'n hand onder z'n broekrand op de bank te hangen en te zappen. Hij is wereldkampioen boeren laten.
Of is dat het verkeerde soort 'stoere man'?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bierbuik ben ik aan het wegwerken...
En de rest...![]()
Wat een mietjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wilt horen is mijn ervaring. Ik ken genoeg mensen die mijn feedback maar lastig en confronterend vinden...
Ik wist niet eens dat ik je al zó goed kende.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bierbuik ben ik aan het wegwerken...
En de rest...![]()
Ik ben ook verrast... op een enigzins onaangename manier...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik je al zó goed kende.
Ik houd nog steeds van je hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook verrast... op een enigzins onaangename manier...![]()
Ikke ook! Ikke ook! (ik ga ook sporten vanavond, kan alleen niet zo vroegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
Ik duik de keuken in, kan ik vanavond vroeger sporten
Ik blijf achter m'n pc zitten, kan ik vanavond, eh.... meer tijd op fok doorbrengen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
Ik duik de keuken in, kan ik vanavond vroeger sporten
Moet sowieso eerst even weer diequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:54 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ikke ook! Ikke ook! (ik ga ook sporten vanavond, kan alleen niet zo vroeg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |