Cool!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:47 schreef Spekk het volgende:
Vandaag zou episode 11 toch zo ongeveer beschikbaar moeten komen
?
Ja ga hem zo met een huisgenoot kijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:46 schreef NiekieW. het volgende:
Is 11 er al dan ?
Als dat vast zitten in een dag wetenschappelijk te verklaren is, hoe kan het dan dat die mensen die dood geschoten worden de volgende dag weer leven? Misschien droomt Hopper, maar dan zal het wel een hele lange droom zijn denk ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Het is dus volgens Chad wetenschappelijk verklaarbaar hoe en waarom dit gebeurt.
Omdat ik niet echt geīnteresseerd ben in de precieze processen die daaraan ten grondslag liggen neem ik daar genoegen mee![]()
Omdat dat dan nog niet gebeurd is. Als die mensen de volgende dag ook dood zouden zijn zou het geen echte time-loop zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef magnifor het volgende:
[..]
Als dat vast zitten in een dag wetenschappelijk te verklaren is, hoe kan het dan dat die mensen die dood geschoten worden de volgende dag weer leven?
Uit een artikel over Anomalies in physical, spatial, or temporal reality:quote:Recently, mathematical developments in superstring theory have shown that disruptions and warps in the shape of Calabi-Yau space dimensions can occur. ... Following this discovery, physicists have begun speculating that these pinches may warp time as well.
Maar zoals ik al zei, ik heb de ballen verstand van quantum physica. En misschien komt er nog een hele andere verklaring (de vader van Brett leeft nog en zorgt ervoor dat deze dag steeds opnieuw begint om zijn zoon te helpen bijv).quote:There are a few published cases where a sudden reality change has been considered objectively real
Op naar deeltje 3quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:57 schreef Miguel het volgende:
WTF, gewoon een #2, dat had ik na het cancellen van de show niet meer verwacht![]()
Inderdaad, heb ook flink gelachen om de eerste 10/15 minuten, leuk gedaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:38 schreef Un4 het volgende:
Dachten we dat we er uit waren, krijg je episode 11. Begin was wel grappig trouwens.
Maandag en maandag.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wanneer worden 12 en 13 uitgezonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:04 schreef Symer het volgende:
Weer een groot deel van de conspiracy ontrafeld, ben zeer benieuwd hoe Hopper dit nu allemaal op gaat lossen in de laatste afl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:57 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de laatste aflevering, vind het een erg goede serie en jammer dat het hier stopt!
Ik heb het nu echt te vaak gehoord jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:51 schreef Scofield het volgende:
Net 12 gekeken, best wel spannend, ben benieuwd hoe het verder gaat.
Brrr.. Ik krijg toch altijd de kriebels als ik Discision...Consequence hoor... en die kop van die engert erbij....![]()
Mooiste was "Decision" ..quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb het nu echt te vaak gehoord ja.
Decision... consequence.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Consequence, bitch".
Ben nog niet bij de seizoenen waar Baldwin een ABH is, maar Skinner blijft voor mij toch wel Skinner.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef UFOtje het volgende:
Na 12 afleveringen blijf ik "Chad" toch nog zien als een "premie-jager" uit The X-files, dan kan ik bij Skinner sneller wennen aan zijn nieuwe rol.![]()
Sterke aflevering weer!
Trouwens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Chad is niet de 'alien bounty hunter' (wat ik idd ook eerst dacht) maar Knowle Rorher (The Crew Cut Man), één van de mysterieuze conspiracy agentjesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef UFOtje het volgende:
Na 12 afleveringen blijf ik "Chad" toch nog zien als een "premie-jager" uit The X-files, dan kan ik bij Skinner sneller wennen aan zijn nieuwe rol.![]()
Sterke aflevering weer!
Betekent dit dat alles na aflevering 6 legaal te downloaden is, of moet ik dat gewoon nog bij de torrentboef?quote:Notitie:
Na aflevering 6 is Day Break gecanceld in de VS en Canada, de rest van de afleveringen zijn op internet verschenen of zullen dat nog doen op de datum die bij de aflevering staat.
"Episode 13 Coming Soon (After Feb 19th)" staat erquote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef Scofield het volgende:
hey RoosVicee_Roosvicee...wanneer ep 13?
Aflevering 13 is ook tevens de laatste toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef Symer het volgende:
ABC heeft de aflevering nog niet op hun website gezet. Niemand weet waarom of hoe lang het nog gaat duren.
quote:Premiering Wed. 2/28
only on ABC.com
"What If It's Him"
Colburn En Anderen. De mensen die alles bedacht en opgezet hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:10 schreef Merkie het volgende:
Grappig plaatje. Ik snap alleen het plaatje niet omdat ik niet weet wat CEA is.
Handige opfrisserquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:06 schreef Symer het volgende:
Kwam toevallig een schematisch overzicht van alle connecties tegen (klik voor groter plaatje):
[afbeelding]
Laat wel zien hoe ongelooflijk goed deze serie is uitgedacht. Bijna alles heeft met elkaar te maken.
(nieuwe ep staat nog steeds niet op abc.com trouwens)
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:27 schreef Symer het volgende:
Ik lees net in het forum van TWOP dat het waarschijnlijk niet eerder dan vrijdag wordt![]()
De aflevering is al lang klaar, maar er zijn wederom muziekproblemen. ABC vindt het liedje dat tijdens de laatste minuten van de finale speelt eigenlijk toch te duur en heeft een ander liedje gezocht dat weliswaar niet echt bij de beelden past, maar dat wel een stuk goedkoper is. Dat vervangende liedje is vandaag pas goedgekeurd door ABC en wordt morgen waarschijnlijk in de aflevering gemixt.
![]()
Oke relaxt, nu nog wachten op de WebRip. Die was er net iig nog nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij staat op ABC hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Hertog_Martin op 04-03-2007 14:50:32 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie ik het iig.
quote:Op zondag 4 maart 2007 10:10 schreef Symer het volgende:
Zou je daar spoilertags omheen kunnen doen? Ik denk dat nog lang niet iedereen de ep al heeft kunnen zien of überhaupt weet dat hij al te vinden is. Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie ik het iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:15 schreef Merkie het volgende:
[..]Die mogelijkheid was nog niet in me opgekomen, maar dat past idd beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:34 schreef magnifor het volgende:
Serie is netjes afgerond idd. Alleen jammer dat er niet uitgelegd wordt hoe het kan dat hij vast zat in die dag. Wie is trouwens die man aan het eind?
quote:Op maandag 5 maart 2007 08:45 schreef Symer het volgende:
[..]Had hem helemaal niet herkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zonder problemen opgepakt werd terwijl het eerst flink wat moeite kostte voor Hopper, en zo zijn er wel meer dingen..
Dat laatste shot was mooi, zat me al af te vragen of we hem nog zouden zien!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
quote:Op maandag 5 maart 2007 08:45 schreef Symer het volgende:
[..]Ik had ook geen idee wie dat was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de serie nu helemaal afgelopen, of komt er nog een seizoen 2??
Het lijkt mij dat er nog een uitleg moet komen hoe het kwam dat de dag steeds opnieuw begon.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Idd, het is een geweldige serie, maar wel 1 waarvan je elke aflevering moet zien. En dat is te veel gevraagd van de gemiddelde Amerikaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:44 schreef Kersje86 het volgende:
dus als ik het goed begrijp is dit niet meer te zien op de amerikaanse TV maar wel downloadbaar? Zag net een reclame op tv, dacht ff kieken op internet maar blijtk dat het een niet zo'n goeie serie is aangezien het gecanceled is?
Toch wordt het in relatief veel landen uitgezonden voor een gecancelde show.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef Symer het volgende:
Het is trouwens wel een afgerond verhaal, ondanks de cancelling. De makers hebben altijd geweten dat de serie uit slechts 13 afleveringen zou bestaan, zonder mogelijkheid tot verlenging. Alle 13 afleveringen zijn gemaakt en zullen hier uitgezonden worden.
Alleen als de serie erg succesvol geweest zou zijn zouden ze er een tweede seizoen uit hebben kunnen persen, maar dat is dus niet gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top serieJammer dat er geen hond naar keek. In Nederland keken er trouwens 385,000 mensen. Ook niet al te veel
En ik denk dat er nog veel gaan afhaken omdat ze er geen kut van snappen
![]()
Ik vond het eigenlijk wel prima dat ze dat in het midden hebben gelaten en alleen iets suggereren.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:09 schreef Unhuman het volgende:
Na de eerste aflevering op Veronica heb ik de rest van de serie gedownload en ik heb nu tot en met aflevering 6 gezien. Erg vette serie, alleen waar ik nou ongelovelijk van baal is dat ik net in dit topic lees dat het 'dag herleven' niet wordt uitgelegd. Dat is eigenlijk hetgene wat mij vooral boeit, het waarom.
...
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:53 schreef Unhuman het volgende:Dat spuitje was gewoon een soort slaapmiddel en 'decision, consequence' was de lijfspreuk van Detweiler. Hij bedoelde alleen maar dat de beslissing van Hopper om niet de schuld op zich te nemen gevolgen zou hebben voor zijn zus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat per aflevering. Dus 'day 1' wil zeggen dat de volgende scčnes zich afspelen in de eerste dag van die aflevering.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:07 schreef Kersje86 het volgende:
ik snap het ff niet weer.. ben nu bij afl 6.... als hij elke dag dezelfde dag weer mee maakt... dus voor hem telt het gwn door... maar voor andere mensen id het gwn 15 juni bijv... links onder zie je dan af en toe day 1 day 2 staan... maar tot mijn verbazing stond er een x day 4.... en dan aflevering ernaar weer day 2? Someone enlighten me pls
Je kunt het ook gewoon negeren, is verder niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:28 schreef Kersje86 het volgende:
hmm ksnap het nog niet echt, maar kvind het wel een leuke serie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |