Aflevering 13 is ook tevens de laatste toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:33 schreef Symer het volgende:
ABC heeft de aflevering nog niet op hun website gezet. Niemand weet waarom of hoe lang het nog gaat duren.
quote:Premiering Wed. 2/28
only on ABC.com
"What If It's Him"
Colburn En Anderen. De mensen die alles bedacht en opgezet hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:10 schreef Merkie het volgende:
Grappig plaatje. Ik snap alleen het plaatje niet omdat ik niet weet wat CEA is.
Handige opfrisserquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:06 schreef Symer het volgende:
Kwam toevallig een schematisch overzicht van alle connecties tegen (klik voor groter plaatje):
[afbeelding]
Laat wel zien hoe ongelooflijk goed deze serie is uitgedacht. Bijna alles heeft met elkaar te maken.
(nieuwe ep staat nog steeds niet op abc.com trouwens)
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:27 schreef Symer het volgende:
Ik lees net in het forum van TWOP dat het waarschijnlijk niet eerder dan vrijdag wordt![]()
De aflevering is al lang klaar, maar er zijn wederom muziekproblemen. ABC vindt het liedje dat tijdens de laatste minuten van de finale speelt eigenlijk toch te duur en heeft een ander liedje gezocht dat weliswaar niet echt bij de beelden past, maar dat wel een stuk goedkoper is. Dat vervangende liedje is vandaag pas goedgekeurd door ABC en wordt morgen waarschijnlijk in de aflevering gemixt.
![]()
Oke relaxt, nu nog wachten op de WebRip. Die was er net iig nog nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij staat op ABC hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Hertog_Martin op 04-03-2007 14:50:32 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie ik het iig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |