Mooi einde, maar een hoop onopgeloste zaken. Stop je toch met kijken als je het een mooi einde vindtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:18 schreef skiczukie het volgende:
Maar we gaan dus nog verder met 11, 12 en 13? Ik vond het wel een mooi einde zo eigenlijk.
Zou kunnen, maar dat doe ik niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mooi einde, maar een hoop onopgeloste zaken. Stop je toch met kijken als je het een mooi einde vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar op met de laatste 3![]()
Dat is meer nbc toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:45 schreef Merkie het volgende:
Jammer dat 't zo lang duurt voordat de webrips beschikbaar komen. Waarom doen LOL en XOR dat niet eigenlijk, behoorlijk veel series worden tegenwoordig alleen nog maar via internet aangeboden.
Huh? Dat NBC alleen series uitzendt via internet? Volgens mij doen Fox, ABC en NBC het.quote:
Geen idee joh. Ik dacht dat die LOL-dingen meer NBC-uitzendingen waren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh? Dat NBC alleen series uitzendt via internet? Volgens mij doen Fox, ABC en NBC het.
Oh, nee, LOL en XOR maken altijd TV-rips van uitzendingen die wij Nederlanders vaak dankbaar bekijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Geen idee joh. Ik dacht dat die LOL-dingen meer NBC-uitzendingen waren.
Krijgen ze weer toegang tot bepaalde private FTPs had ik gelezen ergens, met TB's aan muziek, films, etc.. En ze zullen d'r wel een kick van krijgen hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:31 schreef skiczukie het volgende:
Wat zijn dat voor mensen die dat doen? Waarom? Niet dat ik het erg vind ofzo .. maar waarom.
De serie is tot nu toe verkocht aan Australië, Frankrijk, Spanje, Engeland en Nieuw Zeeland als ik Wikipedia mag geloven. Als de serie het daar erg goed doet en die zenders (veel) geld willen betalen voor een 2e seizoen, of als de dvd-verkoop erg goed gaat, is er een kleine kans dat ABC een 2e seizoen laat maken.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:39 schreef drGoeroe het volgende:
Er is zeker geen enkele reden tot een 2de seizoen?
Als je daarom kijkt; ik denk niet dat het verklaard gaat worden. Ik gok dat in aflevering 13 de dag gewoon ineens niet meer opnieuw begint.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:11 schreef magnifor het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe het kan dat hij in die dag vast zit. Dat is ook de enige reden dat ik blijf kijken eigenlijk. Wat kan mij dat conspiracy gedoe nou schelen in Day Break. Ik wil weten hoe het in godsnaam mogelijk is waarom hij vast zit.
Laat ep 11 maar komen.
Ja inderdaad! Heb ook met groot vermaak gekeken naar de scenes in dat vliegtuig.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef UFOtje het volgende:
Zo... en ook weer bij t/m EP 10.
Het princiepe keuzes maken blijft toch erg mooi in deze serie, hoevaak zou immers dat zakenvrouwtje uit de eerdere EP's al aangereden zijn?
Ja dat waren echt leuke scenes inderdaad! Leuk concept echt.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef Spekk het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Heb ook met groot vermaak gekeken naar de scenes in dat vliegtuig.
Dat is naar mijn mening al voldoende uitgelegd. Chad gaf een aantal mogelijkheden toen Hopper hem gijzelde, welke je het meest waarschijnlijk acht is persoonlijk en ik zou het niet erg vinden als ze dat voor eigen interpretatie open laten.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:11 schreef magnifor het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe het kan dat hij in die dag vast zit. Dat is ook de enige reden dat ik blijf kijken eigenlijk.
Wat was dat dan? Ben het helemaal vergeten.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is naar mijn mening al voldoende uitgelegd. Chad gaf een aantal mogelijkheden toen Hopper hem gijzelde, welke je het meest waarschijnlijk acht is persoonlijk en ik zou het niet erg vinden als ze dat voor eigen interpretatie open laten.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:20 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wat was dat dan? Ben het helemaal vergeten.
Het is dus volgens Chad wetenschappelijk verklaarbaar hoe en waarom dit gebeurt.quote:Time has a texture, sometimes it’s smooth sometimes it’s soft. But other times it can be sticky. Maybe you’re stuck.
Or maybe it’s more rooted in quantum physics. Did you ever read ‘Mobius transformations and the Doppler shift’? Or ‘Space-time mediation of quantum interactions’?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |