abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 maart 2007 @ 14:15:30 #101
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46904104
quote:
Op zondag 4 maart 2007 10:10 schreef Symer het volgende:
Zou je daar spoilertags omheen kunnen doen? Ik denk dat nog lang niet iedereen de ep al heeft kunnen zien of überhaupt weet dat hij al te vinden is. Verder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zie ik het iig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2000 light years from home
pi_46907211
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:15 schreef Merkie het volgende:

[..]
SPOILER
Die mogelijkheid was nog niet in me opgekomen, maar dat past idd beter.
  zondag 4 maart 2007 @ 17:44:08 #103
148493 Scofield
No One Likes Us..We Do'nt
pi_46911565
Het is al met al een leuke serie geweest, kan wel begrijpen dat dit in USA van de buis gehaald is... die Amerikanen kunnen gewoon niet naar ingewikkelde plots kijken.. hihi. Ik heb me er in ieder geval goed mee vermaakt. Jammer dat dit nu afgelopen is... NEXT!
,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
pi_46926741
Tja, dit was het dan!
Hopelijk zien we nog eens een vervolg, het was iniedergeval wel een sterke laatste aflevering!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_46926820
Ik ben blij dat Day Break op een nette manier is afgerond. Soms worden series gewoon afgekapt zonder ontknoping ('Reunion') of het verhaal wordt snel afgeraffeld ('Vanished').
pi_46927532
Serie is netjes afgerond idd. Alleen jammer dat er niet uitgelegd wordt hoe het kan dat hij vast zat in die dag. Wie is trouwens die man aan het eind?
pi_46931644
quote:
Op maandag 5 maart 2007 00:34 schreef magnifor het volgende:
Serie is netjes afgerond idd. Alleen jammer dat er niet uitgelegd wordt hoe het kan dat hij vast zat in die dag. Wie is trouwens die man aan het eind?
SPOILER
pi_46933592
quote:
Op maandag 5 maart 2007 08:45 schreef Symer het volgende:

[..]
SPOILER
Had hem helemaal niet herkend.
  maandag 5 maart 2007 @ 10:42:02 #109
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_46933616
Ik ook niet , wel toffe aflevering
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_46935372
Eindelijk het einde. Wat een fantastische serie. Ik hoop echt dat ondanks alles er een tweede seizoen komt. Zulke series worden veel te weinig gemaakt.
  maandag 5 maart 2007 @ 23:58:57 #111
92771 Un4
War....
pi_46962238
Goed einde! zonde dat de serie het einde niet heeft gehaald op de US televisie. Misschien toch te ingewikkeld, of gewoon domme pech. Season 2 zal er ook wel niet in zitten, of het moet een zodanig groot succes worden in andere landen dat een vervolg niet uit kan blijven.
Ik kan prima met dit ene seizoen leven in ieder geval, om een soort prison break syndroom te voorkomen. Wil de serie nu nog wel een keer achter elkaar zien (zonder webrips ), door de pauzes tussendoor heb ik toch het gevoel dat ik een aantal dingen gemist heb.

Zoals het feit dat die
SPOILER
zonder problemen opgepakt werd terwijl het eerst flink wat moeite kostte voor Hopper, en zo zijn er wel meer dingen..

Dat laatste shot was mooi, zat me al af te vragen of we hem nog zouden zien!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_47453357
Eindelijk net de laatste serie gezien. Het heeft me best wel geboeid. Het verhaal is zeker goed uitgedacht. Jammer, dat het Amerikaanse publiek dit niet goed oppikte. Maar het is in ieder geval met een goed einde afgesloten. Ik ben zeer blij dat ik het einde heb mogen zien van deze serie. En het is goed geeindigd zonder al te veel open dingen. (al blijven natuurlijk wel paar vragen open staan, maar dat is het leuke ervan).
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:30:13 #113
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_47469859
quote:
Op maandag 5 maart 2007 08:45 schreef Symer het volgende:

[..]
SPOILER
Ik had ook geen idee wie dat was.
Is de serie nu helemaal afgelopen, of komt er nog een seizoen 2??
Het lijkt mij dat er nog een uitleg moet komen hoe het kwam dat de dag steeds opnieuw begon.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:45:37 #114
92771 Un4
War....
pi_49913176
Vanaf 6 Juni ook op Veronica te zien! Denk dat ze hem daar wel af maken.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:44:23 #115
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_49919077
Ja idd zag het ook, vette serie als het beetje op gunstig tijdstip komt kijk ik hem nog eenkeer
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_50141759
Morgen dus, 22:10.

pi_50145759
dus als ik het goed begrijp is dit niet meer te zien op de amerikaanse TV maar wel downloadbaar? Zag net een reclame op tv, dacht ff kieken op internet maar blijtk dat het een niet zo'n goeie serie is aangezien het gecanceled is?
pi_50145941
Het is wel een goeie serie. Alleen is het te ingewikkeld voor de gemiddelde amerikaan dus had het slechte kijkcijfers. Daarom is het van de buis gehaald.
pi_50146469
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:44 schreef Kersje86 het volgende:
dus als ik het goed begrijp is dit niet meer te zien op de amerikaanse TV maar wel downloadbaar? Zag net een reclame op tv, dacht ff kieken op internet maar blijtk dat het een niet zo'n goeie serie is aangezien het gecanceled is?
Idd, het is een geweldige serie, maar wel 1 waarvan je elke aflevering moet zien. En dat is te veel gevraagd van de gemiddelde Amerikaan.
pi_50147104
Het is trouwens wel een afgerond verhaal, ondanks de cancelling. De makers hebben altijd geweten dat de serie uit slechts 13 afleveringen zou bestaan, zonder mogelijkheid tot verlenging. Alle 13 afleveringen zijn gemaakt en zullen hier uitgezonden worden.

Alleen als de serie erg succesvol geweest zou zijn zouden ze er een tweede seizoen uit hebben kunnen persen, maar dat is dus niet gebeurd.
pi_50188859
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef Symer het volgende:
Het is trouwens wel een afgerond verhaal, ondanks de cancelling. De makers hebben altijd geweten dat de serie uit slechts 13 afleveringen zou bestaan, zonder mogelijkheid tot verlenging. Alle 13 afleveringen zijn gemaakt en zullen hier uitgezonden worden.

Alleen als de serie erg succesvol geweest zou zijn zouden ze er een tweede seizoen uit hebben kunnen persen, maar dat is dus niet gebeurd.
Toch wordt het in relatief veel landen uitgezonden voor een gecancelde show.

Jammer, het verdiende meer
pi_50286119
Na de eerste aflevering op Veronica heb ik de rest van de serie gedownload en ik heb nu tot en met aflevering 6 gezien. Erg vette serie, alleen waar ik nou ongelovelijk van baal is dat ik net in dit topic lees dat het 'dag herleven' niet wordt uitgelegd. Dat is eigenlijk hetgene wat mij vooral boeit, het waarom.

Maargoed dan blijft er nog het sterke verhaal over waar ik nog wel naar uitkijk.
SPOILER
Top serie Jammer dat er geen hond naar keek. In Nederland keken er trouwens 385,000 mensen. Ook niet al te veel En ik denk dat er nog veel gaan afhaken omdat ze er geen kut van snappen
pi_50286659
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:09 schreef Unhuman het volgende:
Na de eerste aflevering op Veronica heb ik de rest van de serie gedownload en ik heb nu tot en met aflevering 6 gezien. Erg vette serie, alleen waar ik nou ongelovelijk van baal is dat ik net in dit topic lees dat het 'dag herleven' niet wordt uitgelegd. Dat is eigenlijk hetgene wat mij vooral boeit, het waarom.

...
Ik vond het eigenlijk wel prima dat ze dat in het midden hebben gelaten en alleen iets suggereren.

Om ineens met aliens of God of wat dan ook te komen in de laatste aflevering zou imho afbreuk aan de serie gedaan hebben.
pi_50293624
Tja, maar ik had er toch wel een antwoord van verwacht als de serie al geëindigd is.
pi_50309338
Heb nu Day Break afgezien. Zeker vette serie maar ook erg ingewikkeld. Ik kan wel begrijpen waarom er zo slecht naar gekeken wordt omdat als je je er niet goed genoeg in verdiept het veel te moeilijk om te begrijpen is.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')