Denk het ook niet neequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef Missy_1974 het volgende:
nou bong geloof niet dat er uberhaupt nog iets gaat gebeuren vandaag
Gewoon je electrische verwarming vannacht aan laten staan met de deur openquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef agter het volgende:
Iemand een emailadres van die klimaatclub?
Ga ik morgen (Vandaag) eens over een goede mail denken...
Mensen zoals NL kunnen via google en andere programma's op het internet in het geheim berichten lezen van vrienden omdat ze veel kennis hebben van het internet. Sylvia zit nooit achter de computer dus brieven zijn haar enige communicatie, en die zijn onderhevig aan censuur.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan je ook mailen naar Sylvia? Ben niet zo goed in kaartjes enzo.
Nee, ik wil iets mail op een nette manier dat Natasia niet goed met het klimaat om gaat. Weet ik veel: Ze gaat te vaak onder de zonnebank of zo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon je electrische verwarming vannacht aan laten staan met de deur open![]()
knap staaltje risicobeheersing!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk ook serieus dat ze Blablasia voor haar eigen bescherming het huis uit moeten halen. Er hoeft maar 1 gek te zijn die haar nu zo grondig haat (en gezien de reacties hier is dat niet ondenkbaar) dat hij haar buitenshuis echt iets aan wil doen.
Wat tegelijkertijd ook goed is voor de volksgezondheid omdat er dan gelijk een stuk minder mensen met verhoogde bloeddruk rondlopen...
Ja, ga jij maar ff serieus doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:10 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, ik wil iets mail op een nette manier dat Natasia niet goed met het klimaat om gaat. Weet ik veel: Ze gaat te vaak onder de zonnebank of zo.
Hou toch op, als iemand het programma naar de klote heeft geholpen is het die incompetente redactie wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef RSie het volgende:
hou eens op met die aanschrijf van sponsor / boycot van sponsors actie!!
dat helpt niet en zo help je alleen maar het programma naar de klote.
wacht nou maar af op de nieuwe bewoners! straks is iedereen dit saaie zwamclubje alweer vergeten en verheugen we ons op de nieuwe relletjes die gaan plaatsvinden!!
Wat denk je van Brian ? Die 2 mogen wel bodygards gaan nemen :-)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk ook serieus dat ze Blablasia voor haar eigen bescherming het huis uit moeten halen. Er hoeft maar 1 gek te zijn die haar nu zo grondig haat (en gezien de reacties hier is dat niet ondenkbaar) dat hij haar buitenshuis echt iets aan wil doen.
Wat tegelijkertijd ook goed is voor de volksgezondheid omdat er dan gelijk een stuk minder mensen met verhoogde bloeddruk rondlopen...
Ik ga ze mailen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Donkerstraat 17
3511 KB Utrecht
info@hier.nu
030-2348209
De hier info..belletje? kaartje?
mmmmmmm slecht ideequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef kleinzusje het volgende:
Even hart op denken:
Bart wil winnen en zal daar alles aan doen. Of het nou met het vreselijke groepje is of met Syl, maakt hem niet uit. Zijn vrienden , familie en Lesley hebben veel invloed op hem. Als we kunnen zorgen dat zijn mensen van buiten hem adviseren om Syl te steunen lijkt me dat een mooie wraak voor de rest.
Dis is rieellietie meeeeen!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat trekken jullie het je allemaal aan zeg. Het is een simpele tv-show...
En dat is nou één van de redenen waarom mensen zoals Kelly, Tanja en nu dus Natasia bij de TV-uitzendingen redelijk "beschermt" worden, deze mensen moeten tegen zichzelf beschermt worden tegen potentiele idioten die kijken. Uiteraard zijn er ook andere redenen, zoals kijkcijfers, maar dit is zeker 1 van de redenen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Die zit nog niet op hetzelfde niveau, maar doet wel heel hard z'n best om die status ook te behalenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:11 schreef noucky het volgende:
[..]
Wat denk je van Brian ? Die 2 mogen wel bodygards gaan nemen :-)
Het begint donderdagavond al :-)
Nou, Stijn is gevoelig voor pijpbeurten, Natasia deelt ze vrij veel uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Mensen zoals NL kunnen via google en andere programma's op het internet in het geheim berichten lezen van vrienden omdat ze veel kennis hebben van het internet. Sylvia zit nooit achter de computer dus brieven zijn haar enige communicatie, en die zijn onderhevig aan censuur.
DGK_REDAKTIE: Accepteren jullie steekpenningen in de vorm van slagroom-taarten?!?![]()
![]()
![]()
Kun je een standaardmailtje maken en hier plakken? Dan kun we die in veelvoud mailen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:12 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ga ze mailen.
In eerste instantie iets over Natasia. En dat hier.nu z'n medewerking geeft aan zo'n energieverspillend programma blablabla
Ik kan de toekomst voorspellen door iemands wenkbrauwen te lezen! Of het schaamhaar, je zegt het maar!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
amanDEL wil haar wenkbrauwen laten lezen.![]()
Kunnen we geen topic openen met domme uitspraken of taalvervormingen van amanDEL
![]()
bron ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou, Stijn is gevoelig voor pijpbeurten, Natasia deelt ze vrij veel uit
Reken maar dat ze erbij zijn: gorilla's met oortjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:11 schreef noucky het volgende:
[..]
Wat denk je van Brian ? Die 2 mogen wel bodygards gaan nemen :-)
Het begint donderdagavond al :-)
Wat ben je toch een stratege!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef kleinzusje het volgende:
Even hart op denken:
Bart wil winnen en zal daar alles aan doen. Of het nou met het vreselijke groepje is of met Syl, maakt hem niet uit. Zijn vrienden , familie en Lesley hebben veel invloed op hem. Als we kunnen zorgen dat zijn mensen van buiten hem adviseren om Syl te steunen lijkt me dat een mooie wraak voor de rest.
Ja...hahaha!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:12 schreef partyyboyy het volgende:
Of Samsung mailen dat je geen tv meer aanzet nu fantasia er steeds op is.
Dat valse mokkel zei laserenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan de toekomst voorspellen door iemands wenkbrauwen te lezen! Of het schaamhaar, je zegt het maar!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou, Stijn is gevoelig voor pijpbeurten, Natasia deelt ze vrij veel uit
Ik zal wel even denken, maar doe dat pas morgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kun je een standaardmailtje maken en hier plakken? Dan kun we die in veelvoud mailen.
Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het trouwens best wel heel wrang dat Brian bereid is om Bart weg te stemmen ondanks dat hij vanaf de eerste week een pact heeft gesloten met hem om elkaar tot het eind te steunen![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:14 schreef agter het volgende:
[..]
Ja...hahaha!
Dat het beeld steeds zo donker is als zij er is. In het geluid zo hard en schel. Niet om aan te horen!
Het zou me heel erg verbaasd hebben als Brian daar niét toe bereid was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het trouwens best wel heel wrang dat Brian bereid is om Bart weg te stemmen ondanks dat hij vanaf de eerste week een pact heeft gesloten met hem om elkaar tot het eind te steunen![]()
Hoef ik niet, ik neem het meteen (op zijn natasia`s ) aanquote:
Dat weet ik ook vrij zekerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef snetje het volgende:
sylvia is te rustig !! dat houdt in dat ze iets weet wat anderen niet weten![]()
of huub komt 's nachts terug .....of mitchel kruipt stiekum het bed in van ilona !!!
let op mijn woorden sylvia weet al wat er gaat gebeuren !!!![]()
Dank je Gertquote:
Neejoh denk je nou echt dat michel daar komt?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef snetje het volgende:
sylvia is te rustig !! dat houdt in dat ze iets weet wat anderen niet weten![]()
of huub komt 's nachts terug .....of mitchel kruipt stiekum het bed in van ilona !!!
wie is mitchel?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef snetje het volgende:
Dat vermoeden heb ik ook. Misschien komt haar vriendin er wel in ???quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef snetje het volgende:
hmm misschien..maar sylvia is altijd rustigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef snetje het volgende:
denk je echt dat er na drie dagen alleen dit groepje ook nog maar IEMAND naar de streams kijkt?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:14 schreef Miraaa het volgende:
Ik denk dat ze het ff best vinden en even 3 dagen pauze nemen en dan pas de nieuwe bewoners erin.
Laten we eerlijk wezen ze hebben nu voor anderhalve week beeldmateriaal.
NL/huub en Ilona eruit + alle speeches/afscheid/ pffff.
Ze zitten nu op tv pas bij de schop van Nena.
Nadenken over de woorden van Michel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:16 schreef Pulu het volgende:
Wat de fok is Bart aan het doen?
Wat je schrijft klopt allemaal. Maar er ontbreekt 1 stukje :quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Gisternacht vroeg Bart (vrij onzeker) aan hem of hij hem bleef steunen en toen zei hij: tuurlijk, jij hebt me toch altijd gesteund?
En net hoorde ik Ilona nog tegen Syl zeggen dat Bart heeft gezegd dat hij er geen problemen mee zou hebben om Brian eruit te stemmen.
Ging dat niet gewoon over de eindfase. Dan staat nl. wel de afspraak dat het ieder voor zich is.
Zoals z'n broerlief al adviseerde : "Je moet ze allemaal gebruiken".quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou me heel erg verbaasd hebben als Brian daar niét toe bereid was.
Ik nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Pulu het volgende:
Doen meer vrouwen dit in bed?
wat doen ze?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Pulu het volgende:
dr is helemaal niets boeiends gezegt!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Nadenken over de woorden van Michel.
Ah ok, thx voor de info.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat je schrijft klopt allemaal. Maar er ontbreekt 1 stukje :
Natasia sprak gisteren met Brian en ze vroeg hem wie hij zou kiezen - Haar of Bart eruit. Brian vertelde toen dat hij Bart eruit zou stemmen. "We hebben wel een afspraak, maar die geldt alleen voor de beginfase. Nu zijn we nog maar met weinig mensen en dan zouden we beiden een eigen keuze maken. Dus de afspraak met Bart is nu niet meer van toepassing".
ben ik met je eens want toen syl aan delijn was met de snackbar maakte ze iets van een vreugdehuppel, en daarna ging ze naar achter, ging naar bed zonder wat te zeggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef snetje het volgende:
dan komt huupert weer terugquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Neejoh denk je nou echt dat michel daar komt?lijkt me zeeeer sterk
Waarom moeten ze Stasia voor haar eigen bescherming het huis uithalen dan? Het lijkt mij dat ze binnen DGK veiliger isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is dit dan? De eindfase volgens Brian? We zijn toch nog niet eens op de helft? Wat een huichelaar! Maar dat wisten we al...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat je schrijft klopt allemaal. Maar er ontbreekt 1 stukje :
Natasia sprak gisteren met Brian en ze vroeg hem wie hij zou kiezen - Haar of Bart eruit. Brian vertelde toen dat hij Bart eruit zou stemmen. "We hebben wel een afspraak, maar die geldt alleen voor de beginfase. Nu zijn we nog maar met weinig mensen en dan zouden we beiden een eigen keuze maken. Dus de afspraak met Bart is nu niet meer van toepassing".
hell no .... ik láát het doen (en zeker niet in bed - daar doe ik andere dingen .. zoals een boekje lezen bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Pulu het volgende:
Nou ja, dat ze hem eruit willen stemmen. Lijkt me toch wel boeiend.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
dr is helemaal niets boeiends gezegt!
Ik epileer altijd mn schaamhaar met een hele grote blokker spiegel, tegelijkertijd los ik een sudoko op en soms trek ik ook nog ergens aan............... echt een gavequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Pulu het volgende:
Wenkbrauwen pulken?? Jah tuurlijk, ik doe niet anders.... Weet je wel dat er pincetten bestaan met een lampje erop??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Pulu het volgende:
ehm ik ben schaamhaar loos dusssssssssquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan de toekomst voorspellen door iemands wenkbrauwen te lezen! Of het schaamhaar, je zegt het maar!
Dus die afspraak is nu officieel niet geldig? Hebben ze het daarover gehad?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dus de afspraak met Bart is nu niet meer van toepassing".
zucht ... klinkt beter als michel toch .......................mag er toch wel een mannelijk tinTje aangeven tochquote:
En nog aanvullend : Brian wees Natasia op hun onderlinge Surinaams/Antiliaanse verbondenheid. Natasia beaamde dat maar wat graag.quote:
Jij multitask dus ook.. tja wij vrouwen kunnen alles.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik epileer altijd mn schaamhaar met een hele grote blokker spiegel, tegelijkertijd los ik een sudoko op en soms trek ik ook nog ergens aan............... echt een gave
ja sorry, khad het pas laat doorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef snetje het volgende:
[..]
zucht ... klinkt beter als michel toch .......................mag er toch wel een mannelijk tinTje aangeven toch![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
[..]
ehm ik ben schaamhaar loos dusssssssss
![]()
Dat Brian en Natasia hem eruit willen stemmen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef Day het volgende:
Wat zei Michel eigenlijk?
Ach, toen NL pas in het huis was, heeft Bart ook gezegd dat hij nooit een pact met Brian zou hebben gesloten als NL eerder in dat huis was geweest, maar eerder NL als partner in crime zou nemen. Is ook huichelen, want toen zaten er nog 9 mensen in dat huis.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:20 schreef Sebi het volgende:
[..]
Wat is dit dan? De eindfase volgens Brian? We zijn toch nog niet eens op de helft? Wat een huichelaar! Maar dat wisten we al...
Met een Friesche Vlag 'Breaker' in je mond?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik epileer altijd mn schaamhaar met een hele grote blokker spiegel, tegelijkertijd los ik een sudoko op en soms trek ik ook nog ergens aan............... echt een gave
ja nadat Zdngmw en Bart haar hadden verbeterd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat valse mokkel zei laseren
Brian zei dat tegen Natasia. Tja, wat is "officieel" ? Bart weet het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus die afspraak is nu officieel niet geldig? Hebben ze het daarover gehad?
Of "vindt" Brian dat?
nee hoor....mannen denken zoveel met hun pik dat ze sex kunnen hebben met een vrouw aan wie ze een oprechte hekel hebben....vrouwen zouden dat nooit overwegenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij multitask dus ook.. tja wij vrouwen kunnen alles.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:24 schreef Sebi het volgende:
[..]
Met een Friesche Vlag 'Breaker' in je mond?![]()
Tsja.. dat zijn toch al niet de winkels en merken waar(mee) een miljonair zijn huis vult.....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Sponsors: Hier (klimaatactie), kijkshop, samsung zijn een beetje de grootste
Ben ik dan toch een man ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef Pulu het volgende:
[..]
nee hoor....mannen denken zoveel met hun pik dat ze sex kunnen hebben met een vrouw aan wie ze een oprechte hekel hebben....vrouwen zouden dat nooit overwegen
Weetje dat ik alleen al blij met die gedachte wordt en er toch ergens een glimlach op mn mond verschijntquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Kaleddis het volgende:
En dan komt nu, kijkhard zingend, door de voordeur komend Huub:"Nooit meer naar huis"![]()
Dat klopt, maar ook zei Brian dat het een spel is en ook dus op Bart kan gaan stemmen als het nodig is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Gisternacht vroeg Bart (vrij onzeker) aan hem of hij hem bleef steunen en toen zei hij: tuurlijk, jij hebt me toch altijd gesteund?
Jaaah? Helemaal alleen? die laat ik altijd door mijn man afknagenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:24 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Neuh, ik knip alleen mijn teen nagels in bed..
Blablabasiaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Verbaaste me ook, ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.. dat zijn toch al niet de winkels en merken waar(mee) een miljonair zijn huis vult.....
Dat is minimaal Bijenkorf en qua apparatuur uiteraard Miele en B&O, maar ik snap best dat die niet geassocieerd wilden worden met dit soort volk.
ja ! want wij zijn en blijven streamers die hopen op gerechtigheid !! en die komt !! omdat ik weet dat de redactie hier meeleest !! bij BB was dat een ander verhaal ......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef Danny het volgende:
[..]
denk je echt dat er na drie dagen alleen dit groepje ook nog maar IEMAND naar de streams kijkt?
Heb even mn ex gebeld en mn dagboek gelezen: je hebt gelijk er was toch nog iets van gevoel te bespeurenquote:
Die snap ik niet. Waarom is dat huichelen dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, toen NL pas in het huis was, heeft Bart ook gezegd dat hij nooit een pact met Brian zou hebben gesloten als NL eerder in dat huis was geweest, maar eerder NL als partner in crime zou nemen. Is ook huichelen, want toen zaten er nog 9 mensen in dat huis.
Dat lijkt maar zo joh, na een fles wijn in je mik.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:27 schreef Pulu het volgende:
Komt de humor bij jullie na 12en los.....ik heb heel de dag nog niet zulke grappige opmerkingen gelezen
Mooi. Dat is iets wat je de kijkshop kunt mailen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Verbaaste me ook, ja.
Ik zou in ieder geval mijn huis niet inrichten met Kijkshop-spullen als ik miljonair was. Dan blijf je bezig met spullen vervangen..
Ja, die vette dikke klefbek wil natuurlijk alles over de hoertjes weten, met z'n geile varkensoogjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Ik las trouwens vandaag ergens, weet niet meer waar, dat Huub bij Jensen komt.
Waar las je datquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Ik las trouwens vandaag ergens, weet niet meer waar, dat Huub bij Jensen komt.
Ik zit echt te genieten !quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar geef toe, het is veel gezelliger in de slaapkamer nu!
Zodat Jensen ook een keer komt ( grappig he, zo na 12.00 uurquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, die vette dikke klefbek wil natuurlijk alles over de hoertjes weten, met z'n geile varkensoogjes.![]()
Moeten er niet 4 in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, toen NL pas in het huis was, heeft Bart ook gezegd dat hij nooit een pact met Brian zou hebben gesloten als NL eerder in dat huis was geweest, maar eerder NL als partner in crime zou nemen. Is ook huichelen, want toen zaten er nog 9 mensen in dat huis.
Voor als nog ga ik er vanuit dat de deal blijft staan, zeker nu er 3 nieuwe mensen in dat huis komen.
Omdat er een afspraak stond? Als je het niet meer wil, zeg je het eerst tegen de persoon met wie je die afspraak hebt, i.p.v. het te vertellen tegen iemand die je nauwelijks kent.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Waarom is dat huichelen dan?![]()
Dat is een goed idee:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zodat Jensen ook een keer komt ( grappig he, zo na 12.00 uur)
Heequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, die vette dikke klefbek wil natuurlijk alles over de hoertjes weten, met z'n geile varkensoogjes.![]()
Huub was vervanging van Evil. Je vergeet Nena.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moeten er niet 4 in.
Deze moeten vervangen worden
Huub,NL,Ilona en Eveline.
En Nenaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moeten er niet 4 in.
Wat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Pulu het volgende:
He zagen jullie dat?
Oh ja!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:34 schreef Missy_1974 het volgende:
nena is vervangen door amanda
Amanda was toch voor Nena.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
Huub was vervanging van Evil. Je vergeet Nena.![]()
En zelf denk ik 3, die 4e houden ze achter de hand.
4?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
Huub was vervanging van Evil. Je vergeet Nena.![]()
En zelf denk ik 3, die 4e houden ze achter de hand.
Wat? Spoken?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:33 schreef Wireless het volgende:
Ja!
Ja precies, eerder deze dag ging ie al zonder gordel rijden in de leswagen (dat was echt hilarisch) en nu weer aan zijn been krabben... *veeg me op*quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:34 schreef Wireless het volgende:
[..]
En maar zeiken dat het zo saai is!
Heb het al aangepast.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda was toch voor Nena.
En Huub voor Angelique.
En NL voor Nicolaas.
Hij zei niet dat hij van de afspraak af wilde. Hij zei dat ie daaraan vast zat, maar dat ie het achteraf liever met NL had willen hebben. Dat is geen huichelen. Wel is het raar om zoiets tegen iemand te zeggen die er net in zit, maar Bart was in het begin diép onder de indruk van NL, op het genante af.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat er een afspraak stond? Als je het niet meer wil, zeg je het eerst tegen de persoon met wie je die afspraak hebt, i.p.v. het te vertellen tegen iemand die je nauwelijks kent.
huub was voor evelinequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda was toch voor Nena.
En Huub voor Angelique.
En NL voor Nicolaas.
amanda heeft een vriend alhoewel dat natuurlijk niks wil zeggen met die snolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat Amanda er bewust is ingezet om Brian de kop weer gek te laten maken. Amanda heeft half antiliaans bloed, is mooi ( vind ik niet ) en waar Brian op valt. Zou dit niet de strategie van DGK zijn ?
Waar weet ik niet. Wel wát: dronken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef agter het volgende:
Waar zou Huub nu zijn?
Denk dat je gelijk hebt. Vraag me af wat voor bewoners ze erin gaan zetten. MOet wel iets worden hoor!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat Amanda er bewust is ingezet om Brian de kop weer gek te laten maken. Amanda heeft half antiliaans bloed, is mooi ( vind ik niet ) en waar Brian op valt. Zou dit niet de strategie van DGK zijn ?
Angelique haar vertrek telt ook mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef Danny het volgende:
[..]
4?
3 toch? voor nena is AmanDEL in de plaats gekomen, dus moeten alleen Huub, NL en Iloon vervangen worden
Brian valt op alles wat vrouw is en dom genoeg om voor zijn babbels te vallen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef noucky het volgende:
Ik had het al gecorrigeerd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef Danny het volgende:
[..]
4?
3 toch? voor nena is AmanDEL in de plaats gekomen, dus moeten alleen Huub, NL en Iloon vervangen worden
Ik hoop zijn koffers aan het pakkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef agter het volgende:
Waar zou Huub nu zijn?
Brian vertelde vanmiddag dat ie op donkere krullen viel à la Fajah Lourens...raden wie er morgen bij de kapper zit?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef noucky het volgende:
Eerder vandaag zeiden ze dat de "goeden doelen" al 60.000 euro verdient hebben, dat betekent dat er 2 bewoners hun inleg geld terug hebben en dus niet vervangen worden...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef rooie3 het volgende:
Moeten er niet 4 in.
Mwah, Brian had verdomd weinig moeite met Nena dr blonde, sluike haar...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:40 schreef Sebi het volgende:
Brian vertelde vanmiddag dat ie op donkere krullen viel à la Fajah Lourens...raden wie er morgen bij de kapper zit?![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
Heb net een mail gestuurd naar HIER.
Details in dit topic
Ze waren wel met z'n tienen. Eerst 9 toen kwam Syl er als 10e bij, heeft alleen niet lang geduurd. Kort daarna kwam er een populariteitspoll en moesten de bewoners kiezen welke van de 2 laatste (Syl en Angelique) eruit gestemd moest worden. Het werd toen Syl door Nena.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De bewoners zelf beweren dat er nooit 10 mensen tegelijk in het huis zaten, tenminste niet officieel, de selectie procedures met Huub/Sylvia/Nashjir niet meegerekend. Als dat waar is dan hoeven er maar 3 personen bij...
Nena --> Amandaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef Danny het volgende:
[..]
4?
Well, duh! Anders hadden ze wel een echt knappe snol erin kunnen zetten, die zijn niet zo moeilijk te vinden. Ga ff naar harry koster (sp?) management en je hebt er zo 100 die allemaal soap-ster willen worden. Er zal er heus wel 1tje over te halen zijn om de kooi in te gaan...;)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef noucky het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nena --> Amanda
Eveline --> Huub
Nicolaas --> Nathanael
Huub ---> open
Nathanael --> open
Ilona --> open
Angelique --> open
Dus 4 x open.
Angelique niet. Die is er uitgestemd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nena --> Amanda
Angelique --> Huub
Nicolaas --> Nathanael
Eveline ---> open
Huub ---> open
Nathanael --> open
Ilona --> open
Dus 4 x open.
al uren uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de streams overigens ook uitgezet.... ik trek dit gewoon niet meer, is er iemand die nog wel kijkt of filosoferen we hier inmiddels gewoon wat we op de streams gezien zouden hebben als we wel zouden kijken??![]()
Die snol is toch mediageil en doet alles wel in name van DGK hoor. Daarbij denk ik dat ze haar bewust hebben gekozen omdat ze de "vriendin" van Nena was en aangezien Brian zo vol zat van Nena, die snol en Brian natuurlijk direct elkaars maatjes konden worden omdat ze hetzelfde gespreksonderwerp hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:38 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
amanda heeft een vriend alhoewel dat natuurlijk niks wil zeggen met die snol
Juist, die aanpassing van Day maakt het lijstje correct.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Niet unaniem en niet via een ontslagronde, dus die kan nog steeds vervangen worden (dat weten ze ook)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
Angelique niet. Die is er uitgestemd.
Bovendien hoéft de redactie bewoners niet te vervangen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:26 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Weetje dat ik alleen al blij met die gedachte wordt en er toch ergens een glimlach op mn mond verschijnt
Het ontbreekt haar aan intelligentie om hem te begrijpen, dus m'n sig kan geen kwaadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:44 schreef Sebi het volgende:
@Leandra: zou zdngmw jou sig gelezen hebben?![]()
Ja, ze is eruit gestemd. Maar destijds werd nog wel vervangen. De spelregel voor vervanging is pas later gewijzigd op 24 oktober.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Terwijl jouw helden er nog inzitten ??? zondequote:
wie is hier nou negatief sjakiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Die snol is toch mediageil en doet alles wel in name van DGK hoor. Daarbij denk ik dat ze haar bewust hebben gekozen omdat ze de "vriendin" van Nena was en aangezien Brian zo vol zat van Nena, die snol en Brian natuurlijk direct elkaars maatjes konden worden omdat ze hetzelfde gespreksonderwerp hebben.
Een andere dame was misschien niet naar Brian toegetrokken en dus de tactiek niet zou gaan lukken.
Ze hoeven niet te vervangen, daarom noemde ik het ook 'open'.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze is eruit gestemd. Maar destijds werd nog wel vervangen. De spelregel voor vervanging is pas later gewijzigd op 24 oktober.
Zie http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Dan ben jij al uren héél erg off topic bezig, mevrouwtje!quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
Stom eigenlijk in die 4+ maanden dat ze daar zitten is het ze dus gelukt om maar 1 persoon er uit te krijgen (arme Stephan). Misschien zouden ze is wat minder moeten pesten en wat meer moeten gaan nadenken.
Sorry Ger, zal me gedragenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan ben jij al uren héél erg off topic bezig, mevrouwtje! [afbeelding]
Of ben je écht een man?![]()
nee hoor.. paar dagen rust voor hun maakt niet uit.. als er maar wat leuke nieuwe contenders inkomen dan vind ik alles goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Terwijl jouw helden er nog inzitten ??? zonde
Zo werd het niet uitgelegd. Toen Stefan unaniem door de bewoners eruit is gestemd zei Plasmaboy dat er binnenkort 1 of 2 nieuwe bewoners erin kwamen. Uiteindelijk kwam alleen Nathanaël.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat de redactie Amanda erin gezet heeft om even korte metten te maken met die achterbakse loeders die Nena eruit wilden werken via de stemming.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:44 schreef Mika25 het volgende:
Well, duh! Anders hadden ze wel een echt knappe snol erin kunnen zetten, die zijn niet zo moeilijk te vinden. Ga ff naar Harry Klooster management en je hebt er zo 100 die allemaal soap-ster willen worden. Er zal er heus wel 1tje over te halen zijn om de kooi in te gaan...;)
knip....wrong topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef noucky het volgende:
Stephan wilde zelf weg.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
Stom eigenlijk in die 4+ maanden dat ze daar zitten is het ze dus gelukt om maar 1 persoon er uit te krijgen (arme Stephan). Misschien zouden ze is wat minder moeten pesten en wat meer moeten gaan nadenken.
Nou ja, hoe wou je het dan noemen. Ze is toch ontslagen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet unaniem en niet via een ontslagronde, dus die kan nog steeds vervangen worden (dat weten ze ook)
De stemming Angelique was voor 24-10, dus golden nog de oude regels.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Zo werd het niet uitgelegd. Toen Stefan unaniem door de bewoners eruit is gestemd zei Plasmaboy dat er binnenkort 1 of 2 nieuwe bewoners erin kwamen. Uiteindelijk kwam alleen Nathanaël.
Alleen bewoners die er unaniem uit worden gestemd worden niet vervangen. Bij Angelique was het de meerderheid.
Maar misschien vinden ze 9 bewoners gewoon genoeg.
Dat is niet negatief maar een feit. Heb je al de sites al bekeken waar ze staat ?quote:
En ik ben geen Ger.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry Ger, zal me gedragen
Maar ik ben echt geen man
Denk het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat de redactie Amanda erin gezet heeft om even korte metten te maken met die achterbakse loeders die haar eruit wilden werken via de stemming.
Ze kwam er immers in als vriendin en vervanging van Nena, als een van mijn vriendinnen zo was behandeld door (met name) Brian en Natasia dan waren ze van mij, en niet zuinig ook.
Daarom hoop ik nog steeds (waarschijnlijk tegen beter weten in) dat dit toneelspel van Amanda is en dat het nog paybacktime wordt...
Dan nomineer ik haar persoonlijk voor een oscar! (als dat zou kunnen...)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat de redactie Amanda erin gezet heeft om even korte metten te maken met die achterbakse loeders die haar eruit wilden werken via de stemming.
Ze kwam er immers in als vriendin en vervanging van Nena, als een van mijn vriendinnen zo was behandeld door (met name) Brian en Natasia dan waren ze van mij, en niet zuinig ook.
Daarom hoop ik nog steeds (waarschijnlijk tegen beter weten in) dat dit toneelspel van Amanda is en dat het nog paybacktime wordt...
*he* mag ik ook is dromen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:48 schreef Mika25 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal moeilijk worden met deze bewoners
klopt niet want voor eveline is huub gekomenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nena --> Amanda
Angelique --> Huub
Nicolaas --> Nathanael
Eveline ---> open
Huub ---> open
Nathanael --> open
Ilona --> open
Dus 4 x open.
Als het Tamara is en Brian trekt naar haar toe, dan wordt het oorlog tussen hem en Amanda/Natasia.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:53 schreef elsie het volgende:
Tamara komt er vast in ...Brian is er van overtuigd dat er iemand ie komt die ze al kennen ...
Wil je kinderen:?quote:
Door Huub, Sylvia en Ilona gigantisch te beledigen terwijl ze weet wat voor band Nena met die 3 opgebouwd heeft?! Dan heeft ze toch echt wat verkeert gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
Offtopic is nog niet zo erg, maar flirten met een ander, breekt mijn hart!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je kinderen:?![]()
Sorry Day, voor het offtopic gaan.![]()
Niemand weet wie voor wie is vervangen. Er gaan mensen uit, er komen mensen binnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:54 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
klopt niet want voor eveline is huub gekomen
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:54 schreef Day het volgende:
Als het Tamara is en Brian trekt naar haar toe, dan wordt het oorlog tussen hem en Amanda/Natasia.
Met 3 mailadressen gemaild. MOet toch mogelijk zijn om met de fokkers voor een paar honderd mailtjes te zorgen. Mailen mensen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
Heb net een mail gestuurd naar HIER.
Details in dit topic
Naja in dat geval is er niemand voor angelique gekomen en veranderd dat niks aan het feit dat er nog steeds 4 in moeten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:54 schreef Missy_1974 het volgende:
klopt niet want voor eveline is huub gekomen
Wat voor band? Nena ging pas de laatste 3,4 weken goe met Ilona, Syl en Huub om. Syl en zeker Ilona mocht ze de eerste tijd niet eens. Ze had een veel sterkere band met B&B.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Door Huub, Sylvia en Ilona gigantisch te beledigen terwijl ze weet wat voor band Nena met die 3 opgebouwd heeft?! Dan heeft ze toch echt wat verkeert gedaan
Jij zei vanmiddag achter de schermen dat je van iemand anders hield!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
Offtopic is nog niet zo erg, maar flirten met een ander, breekt mijn hart!![]()
ach .. de ene B heeft allang in de gaten dat de andere rat B niet te vertrouwen is en gaat daarom op zoek naar een nieuw bondgenootje ...wie anders dan syl kun je dan kiezen omdat je denkt dat ze nu alleen staat ....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat er een afspraak stond? Als je het niet meer wil, zeg je het eerst tegen de persoon met wie je die afspraak hebt, i.p.v. het te vertellen tegen iemand die je nauwelijks kent.
Ik vind het van beide kanten huichelen overigens, niet alleen van Bart.
Maar ik denk dat B&B zich voorlopig beter nog aan hun pact kunnen houden, ze zullen elkaar hard nodig hebben.
Lijkt me enig om ze dan elke dag voor te lezen op internetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je kinderen:?![]()
Sorry Day, voor het offtopic gaan.![]()
Dat idee had ik de eerste dag ook, maar deze gedachtengang was bij mij al snel verdwenen toen ik merkte dat ze totaal geen niveau heeft. Dus ik denk niet dat ze een spel kan spelen, dan moet je toch wel wat meer in huis hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat de redactie Amanda erin gezet heeft om even korte metten te maken met die achterbakse loeders die Nena eruit wilden werken via de stemming.
Er moeten iig 3 nieuwe in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
Naja in dat geval is er niemand voor angelique gekomen en veranderd dat niks aan het feit dat er nog steeds 4 in moeten kunnen.
Bart?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:40 schreef Sebi het volgende:
[..]
Brian vertelde vanmiddag dat ie op donkere krullen viel à la Fajah Lourens...raden wie er morgen bij de kapper zit?![]()
Allemaal mailen!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Met 3 mailadressen gemaild. MOet toch mogelijk zijn om met de fokkers voor een paar honderd mailtjes te zorgen. Mailen mensen!
Hoereren?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Pulu het volgende:
Weet je waar Amanda goed in zou zijn?
Nee ik weet het, maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik (of een van mijn vriendinnen) zo zou heulen met de vijand en het nog zou menen ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef noucky het volgende:
Dat idee had ik de eerste dag ook, maar deze gedachtengang was bij mij al snel verdwenen toen ik merkte dat ze totaal geen niveau heeft. Dus ik denk niet dat ze een spel kan spelen, dan moet je toch wel wat meer in huis hebben.
Maar we zullen zien.
Ja ja ja is goed, whatever.... je loopt op de zaken vooruit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lijkt me enig om ze dan elke dag voor te lezen op internet
en dat kan dus misschien weer leuke beelden opleverenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want Natasia trekt het niet als er iemand anders aan "haar" Brian komt, zelfs als het haar geliefde Amanda zou zijn zou ze heel naar uit de hoek gaan komen.
Door dat grote vacuum in d'r hoofd...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Pulu het volgende:
Hete olie!quote:
Ik heb een heel groot hart!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij zei vanmiddag achter de schermen dat je van iemand anders hield!![]()
Ik denk dat Brian dat vindt...Natasia en Brian vinden dat Bart alleen nog maar ongelukkig is in de villa...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus die afspraak is nu officieel niet geldig? Hebben ze het daarover gehad?
Of "vindt" Brian dat?
Trustequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga slapen..moet er om half 8 uit..was gezellig..wat een kutmensen in dat huis..behalve Syl..love her
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga slapen..moet er om half 8 uit..was gezellig..wat een kutmensen in dat huis..behalve Syl..love her
Nou.. ik ook!quote:
Misschien voelde Ilona de band hechter want die vond Nena vanaf het begin al leukquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Wat voor band? Nena ging pas de laatste 3,4 weken goe met Ilona, Syl en Huub om. Syl en zeker Ilona mocht ze de eerste tijd niet eens. Ze had een veel sterkere band met B&B.
Gert, je maakt me verlegenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. ik ook!![]()
Kleinzusje lieeev! [afbeelding]
Hoe vervelend het ook is: we moeten dus toch zorgen dat Sylvia bovenaan komt te staan in de polls die er echt toe doen. Toch een SMSje sturen dus. En wel dusdanig dat Sylvia in dr uppie meer dan 50% van alle stemmen krijgt, krijgt ze in dr uppie ook meer contactpunten dan de rest bij elkaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
- De dag begint om 09:00 uur met het ontbijt, vanaf 23:00 uur is er de mogelijkheid te gaan slapen.
- De Miljonairs hebben, in overleg met de redactie, de mogelijkheid hun eigen bedrijf op te zetten.
- Contact met de buitenwereld is slechts heel beperkt mogelijk.
- De Miljonairs mogen ten allen tijden briefpost versturen naar de achterban.
- Met contactpunten kunnen de Miljonairs ook bellen en bezoek ontvangen.
- Deze contactpunten kunnen worden verdiend op meerdere manieren: Door middel van een populariteitsmeting, bonusspelen of een persoonlijke uitdaging. Er mag ook onderling worden geruild.
- De Miljonairs mogen per dag 30 minuten televisie kijken, deze minuten mogen tot maximaal twee uur worden opgespaard.
- Indien een Miljonair binnen een jaar de Villa verlaat, raakt deze de borg van 10.000 euro kwijt.
- Elke laatste donderdag van de maand is er tijdens een vergadering de mogelijkheid een mede-Miljonair unaniem weg te sturen.
- Indien een Miljonair zelf besluit op te stappen, kan deze eventueel vervangen worden door een nieuwe Miljonair. Dit geldt dus niet als de Miljonair unaniem is weggestemd.
En ga naar de Zebra donderdag hè! Eieren mee..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Er bloeit hier echt iets moois op hè?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. ik ook!![]()
Kleinzusje lieeev! [afbeelding]
Hoe vaak wordt niet gezegd dat je je beste vrienden pas leert kennen als je ze nodig hebt ????quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik weet het, maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik (of een van mijn vriendinnen) zo zou heulen met de vijand en het nog zou menen ook.
Denk in de hele Kamasutra als ze er voor betaald krijgtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Pulu het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, je maakt me verlegen![]()
Ik ga lekker dromen![]()
Zo gek is ze wel, verder heeft ze toch niets in huis.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk in de hele Kamasutra als ze er voor betaald krijgt
Truste kanjerquote:
Slaap lekker ding.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gert, je maakt me verlegen![]()
Ik ga lekker dromen![]()
Jij ookquote:
De laatste SMS ronde heb ik 5 x gestuurd naar Huub en 3 x naar Sylvia. In mijn ogen niet veel, want we kregen er ook genot voor terug.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe vervelend het ook is: we moeten dus toch zorgen dat Sylvia bovenaan komt te staan in de polls die er echt toe doen. Toch een SMSje sturen dus. En wel dusdanig dat Sylvia in dr uppie meer dan 50% van alle stemmen krijgt, krijgt ze in dr uppie ook meer contactpunten dan de rest bij elkaar.
En met die CP's kan ze......... Huub uitnodigen![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef Pulu het volgende:
[..]
nee hoor....mannen denken zoveel met hun pik dat ze sex kunnen hebben met een vrouw aan wie ze een oprechte hekel hebben....vrouwen zouden dat nooit overwegen
Ik weet niet hoe serieus dat was hoor, van Nena. En anders geeft het alleen maar aan dat ze nog niet echt aan kinderen toe is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:13 schreef Pulu het volgende:
Die opmerking van Nena (zoals in de sig van kleinzusje) over kinderen....tegen wie zei dat eigenlijk? Sommigen zullen hem briljant vinden....hoe ik hem lees, zegt dat veel over wat er onder haar dakpan zit....
Luub en ze verkrachten Nat zijn naam ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:11 schreef agter het volgende:
Laatste post voor nu...op http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
het Huub verhaal.
Volgens mij was dat zo'n half humoristische opmerking van Nena..... niet te serieus nemen dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:13 schreef Pulu het volgende:
Die opmerking van Nena (zoals in de sig van kleinzusje) over kinderen....tegen wie zei dat eigenlijk? Sommigen zullen hem briljant vinden....hoe ik hem lees, zegt dat veel over wat er onder haar dakpan zit....
IM me even zijn MSN als dat magquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:17 schreef Likkende_Lassie het volgende:
KUT! Huub komt online bij mij...shitshitshit
Zeg maar dat het een sukkel is dat ie zich verlulde!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:17 schreef Likkende_Lassie het volgende:
KUT! Huub komt online bij mij...shitshitshit
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja heb hem vanmiddag al gesproken, hij denkt het dus niet gedaan te hebben haha..echt kut
lolly's zuigenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Pulu het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:22 schreef Pulu het volgende:
Zegt ff tegen Huub dat ie zich moet opgeven voor Lord Of The Rings 4: Return of Frodo
Lijkt mij een goed plan, optreden staat gepland tussen 2200 en 0300 uur.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:04 schreef Gert het volgende:
En ga naar de Zebra donderdag hè! Eieren mee..![]()
Vond die actie om iedereen een paar euries te laten storten nog niet zo gek. Huub een stuk minder geldzorgen als dank voor alle plezier die hij ons gegeven heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub!!! Wel klote dat hij nou 10.000E kwijt is aan een lullig trapje tegen een stoel
Heeft hij nog een idee voor Sylvia?
Ja doeiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vond die actie om iedereen een paar euries te laten storten nog niet zo gek. Huub een stuk minder geldzorgen als dank voor alle plezier die hij ons gegeven heeft.
doe je hem ff de groetjes van tante snetjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Verlopig nog niet, hij heeft namelijk nog een contract lopen. Hij is wel van plan een meeting bij te gaan wonen en komt ook zeker weer op fok!
Groetjes terugquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:32 schreef snetje het volgende:
[..]
doe je hem ff de groetjes van tante snetje![]()
Heeft hij nou zelf die beelden teruggezien eigenlijk ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik ga nu echt slapen jongens , voor de 10e keerdie gouden kooi is wel verslafend
Van Brian? Ik zit dr ook aan te denken om er heen tegaan!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:32 schreef noucky het volgende:
Voorop staat dat ik een 30 minuut durende set ga draaien en iedereen uit ze bol te laten gaan op de dansvloer.
Bron: uit zijn weblog.
Nou dat iedereen uit zijn bol zal gaan zul je zeker merken :-)
Als je terug bent in DGK zul je als een briesend paard het huis verlaten :-)
Dit heb ik nou al een paar keer voorbij zien komen, dat moet ik die huub toch wel nagevenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vond die actie om iedereen een paar euries te laten storten nog niet zo gek. Huub een stuk minder geldzorgen als dank voor alle plezier die hij ons gegeven heeft.
Ja , maar hij moest weer naar Eemnes en heb hem dr niet meer over kunnen spreken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft hij nou zelf die beelden teruggezien eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |