Ik heb net een mail gestuurd naar HIER, de milieu-organisatie die zich als partner van De Gouden Kooi profileert.
Misschien is het een leuk/goed plan als meerderen een soortgelijke mail gaan sturen, wie weet zal het effect hebben.
Het mailadres is info@hier.nu
Hieronder mijn mail
quote:
Beste Hier,
Ik schrijf deze mail omdat ik hevig verontwaardigd ben over het gebrek aan enig niveau bij Gouden Kooi-bewoners Natasia en Brian.
De afgelopen weken heb ik via de live-streams het programma De Gouden Kooi gevolgd, en me stelselmatig geërgerd aan voornoemde personen.
Omdat jullie organisatie zich als partner van De Gouden Kooi afficheert, en ook met voornoemde personen publiciteitscampagnes voert zullen jullie begrijpen dat deze campagne louter averechts werkt.
Wil jullie organisatie zich laten vertegenwoordigen door iemand (Brian) die:
-stelselmatig op een onbeschofte wijze omgaat met de gevoelens van een 19-jarig meisje?
-ditzelfde 19-jarige meisje psychisch zodanig heeft geterroriseerd dat dit meisje niks anders meer kon dan hem een schop te geven?
-zich als een zwakzinnig persoon profileert door hysterische lachbuitjes, psychotisch gehijg en onsamenhangende teksten?
-zich afficheert als een crimineel die bezittingen van anderen steelt en vernielt?
-voortdurend bezig is met laag-bij-de-gronds gekonkel?
Of zijn jullie erg gelukkig vertegenwoordigd te zijn door iemand (Natasia) die:
-hysterisch krijsend half Nederland tegen zich in het harnas heeft gejaagd?
-haar kinderen in de steek laat voor eigen roem en glorie?
-vuige lasterpraat bezigt over eenieder die haar geen stroop om de mond smeert?
-iemand hardop dood wenst, 1 minuut nadat deze persoon de Villa heeft verlaten?
Jullie zullen begrijpen dat mensen die wél het hart op de juiste plaats hebben zitten van dit soort gedragingen oprecht walgen.
Ikzelf heb in ieder geval geconcludeerd dat ik, zolang deze twee 'mensen' nog in een programma rondlopen waarin jullie organisatie oproept tot mileubewustzijn, uit protest hiertegen alles zal doen wat tegen milieubewustzijn indruist.
Zo ga ik morgen al mijn spaarlampen vervangen door 'ouderwetse' stroomvreters, laat ik mijn tv voortaan lekker op standby staan, zet ik mijn computer 's nachts niet meer uit, etc etc etc.
Neem van mij aan dat ik hierin niet de enige ben, neem wat dat betreft maar even een kijkje op internetcommunities als FOK!
Plagen, pesten en treiteren is tot daar aan toe, dat zit in het concept van het programma opgesloten.
Maar datgene dat Brian en Natasia tentoonspreiden gaat echt alle perken te buiten.
Gaarne verneem ik van jullie hierop een reactie!
Met vriendelijke groet,
[ Bericht 0% gewijzigd door PietjePuk63 op 06-02-2007 08:47:03 ]