abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:37:20 #1
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46028437
Ik heb net een mail gestuurd naar HIER, de milieu-organisatie die zich als partner van De Gouden Kooi profileert.
Misschien is het een leuk/goed plan als meerderen een soortgelijke mail gaan sturen, wie weet zal het effect hebben.

Het mailadres is info@hier.nu

Hieronder mijn mail
quote:
Beste Hier,

Ik schrijf deze mail omdat ik hevig verontwaardigd ben over het gebrek aan enig niveau bij Gouden Kooi-bewoners Natasia en Brian.
De afgelopen weken heb ik via de live-streams het programma De Gouden Kooi gevolgd, en me stelselmatig geërgerd aan voornoemde personen.
Omdat jullie organisatie zich als partner van De Gouden Kooi afficheert, en ook met voornoemde personen publiciteitscampagnes voert zullen jullie begrijpen dat deze campagne louter averechts werkt.

Wil jullie organisatie zich laten vertegenwoordigen door iemand (Brian) die:

-stelselmatig op een onbeschofte wijze omgaat met de gevoelens van een 19-jarig meisje?
-ditzelfde 19-jarige meisje psychisch zodanig heeft geterroriseerd dat dit meisje niks anders meer kon dan hem een schop te geven?
-zich als een zwakzinnig persoon profileert door hysterische lachbuitjes, psychotisch gehijg en onsamenhangende teksten?
-zich afficheert als een crimineel die bezittingen van anderen steelt en vernielt?
-voortdurend bezig is met laag-bij-de-gronds gekonkel?

Of zijn jullie erg gelukkig vertegenwoordigd te zijn door iemand (Natasia) die:

-hysterisch krijsend half Nederland tegen zich in het harnas heeft gejaagd?
-haar kinderen in de steek laat voor eigen roem en glorie?
-vuige lasterpraat bezigt over eenieder die haar geen stroop om de mond smeert?
-iemand hardop dood wenst, 1 minuut nadat deze persoon de Villa heeft verlaten?

Jullie zullen begrijpen dat mensen die wél het hart op de juiste plaats hebben zitten van dit soort gedragingen oprecht walgen.
Ikzelf heb in ieder geval geconcludeerd dat ik, zolang deze twee 'mensen' nog in een programma rondlopen waarin jullie organisatie oproept tot mileubewustzijn, uit protest hiertegen alles zal doen wat tegen milieubewustzijn indruist.
Zo ga ik morgen al mijn spaarlampen vervangen door 'ouderwetse' stroomvreters, laat ik mijn tv voortaan lekker op standby staan, zet ik mijn computer 's nachts niet meer uit, etc etc etc.

Neem van mij aan dat ik hierin niet de enige ben, neem wat dat betreft maar even een kijkje op internetcommunities als FOK!
Plagen, pesten en treiteren is tot daar aan toe, dat zit in het concept van het programma opgesloten.
Maar datgene dat Brian en Natasia tentoonspreiden gaat echt alle perken te buiten.

Gaarne verneem ik van jullie hierop een reactie!

Met vriendelijke groet,

[ Bericht 0% gewijzigd door PietjePuk63 op 06-02-2007 08:47:03 ]
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_46028536
Applaus en complimenten!
Make my day!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:43:28 #3
88457 Brillies
www.brillie.nl
pi_46028572
Het hele hier gedoe slaat al nergens op. Het probleem zit daar: de fabrieken, die steeds meer energie aan het verbruiken zijn.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:44:22 #4
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_46028594
het is niveau
pi_46028700
IK heb hem ook verstuurd. Grootste gedeelte gekopieerd, zelf een beetje aangepast.
Make my day!
pi_46028744
Ik heb met 3 mailadressen gemaild:D de tekst gecopieerd en er bijgeschreven dat ik mij kan vinden in de strekking van de mail en dat ik ook weiger mee te doen aan de klimaatactie
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46028754
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46028791
HIER is toch een organisatie 'gesponserd' door diverse goede doelen ten behoeve van het milieu.
Die dan zendtijd inkopen bij DGK en zeggen dat je je stand by knop uit moet zetten en andere bullshit.
Terwijl 5 minuten daarna weer in beeld staat dat je de miljonairs 24 per dag live op internet kan zien
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_46028817
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
HIER is toch een organisatie 'gesponserd' door diverse goede doelen ten behoeve van het milieu.
Die dan zendtijd inkopen bij DGK en zeggen dat je je stand by knop uit moet zetten en andere bullshit.
Terwijl 5 minuten daarna weer in beeld staat dat je de miljonairs 24 per dag live op internet kan zien
Dus hup: mailen maar!!!
Make my day!
pi_46028841
Kan dit een sticky blijven voor een dag of 2?
Anders zakt het weer helemaal weg naar onderen.
Make my day!
pi_46028989
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:54 schreef agter het volgende:

[..]

Dus hup: mailen maar!!!
Dus een dubieuze organisatie waarschuwen tegen dubieuze personen

Kan je dat niet tegen elkaar wegstrepen?

Ik denk ook dat de belangen van dergelijke deals vrij ver gaan (denk aan veel geld en mogelijke package deals) en zich niet door een 'paar mailtjes' laten tegenhouden

Maar veel plezier
  dinsdag 6 februari 2007 @ 01:12:28 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46029143
Verzonden, een beetje aangepast dat wel Niet de inleiding hoor, die was wel gepast!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_46029194
Tja pc eend, als elke protestant er van uit gaat dat protesteren geen zin heeft, als niemand meer ergens tegen in durft te gaan, dan kunnen we de meeste goede doelen en organisaties ook maar beter afschaffen.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_46029296
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 01:15 schreef koppiesoep het volgende:
Tja pc eend, als elke protestant er van uit gaat dat protesteren geen zin heeft, als niemand meer ergens tegen in durft te gaan, dan kunnen we de meeste goede doelen en organisaties ook maar beter afschaffen.
Dat laatste daar ben ik het wel mee eens
Die goede doelen denken meestal een beetje teveel aan zichzelf en als er dan toevallig nog eens wat over blijft gaan ze bv JdM sponsoren
  dinsdag 6 februari 2007 @ 01:57:07 #15
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46029744
ik h3b Er EeN MSn kEttiNgbRiefjUhhh van geMaakT!111!111
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 6 februari 2007 @ 02:29:39 #16
168090 Alfaro
al het begin is moeilijk
pi_46030113
Ook lekker gewoon alle bedrijven, instellingen of wat dan ook die enige vorm van sponsering hebben bij DKG overladen met mailtjes net zolang tot Huub weer terug is. Het was toch dat de kijker die actief moest deelnemen aan het programma ( sms poll ) nou bij deze ons geld uit de zak kloppen middels een poll, wij er voor zorgen dat jullie inkomsten teruglopen.....lang leve interactieve tv.
ge·weld (het ~) ( geleend van BBW)
1 uitoefening van macht => gewelddadigheid
2 kracht die met hevigheid, onstuimigheid wordt uitgeoefend
Daaaaagggggggg hdnkkk
pi_46030140
niveau
pi_46031377
ik heb net een briefje gestuurd
  dinsdag 6 februari 2007 @ 08:48:00 #19
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46031468
paar foutjes in de mail aangepast.
keep it going!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 08:50:50 #20
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_46031496
Ik denk dat je meer indruk maakt door te protesteren tegen die reclames van "wij laten de lampen aan, maar jullie moeten spaarlampen nemen en ze uitdoen" .

Dat is zo'n dubbelzinnige reclame.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_46031516
samsung is ook een grote sponsor toch?????
pi_46031640
Ik heb gemaild
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:06:35 #23
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46031686
Kijkshop is ook 'partner' van DGK.
Heb mail wat aangepast en verstuurd naar orderdesk@kijkshop.nl

Natasia en Brian eruit, of de stekker eruit!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:51:22 #24
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_46032468
Sorry, maar ik vind dit een beetje een kinderachtige actie (Brian had het kunnen verzinnen).

waarom iets boycotten/tegenwerken wat juist goed is?
mensen die dit doen vinden dus blijkbaar vermaak belangrijker dan milieu!!

en verwachten jullie nou echt dat dit het gewenste effect gaat hebben?
NEE!!! dit gaat de boel alleen maar tegenwerken!

als je echt iets op poten wilt zetten verzin dan een leuke ludieke actie i.p.v. dit soort blackmail achtige shit. (excuseer het nathanaelstyle engelse woord in deze zin).

*hou een stille tocht
*maak allemaal een filmpje waarin je brullend vanuit een vijver roept "Huub waar ben je?"
*probeer een nummer1 hit te scoren met de titel "nooit meer naar huis"
*ga donderdagavond naar de Zebralounge en ga uit protest allemaal zitten tijdens Brian zijn optreden.
* etc. etc.

kortom,.. verzin iets origineels waarmee je headlines kan scoren! protesteer zonder anderen kapot proberen te maken!
vergeet niet dat zonder sponsors zoals Hier, Samsung, Kijkshop etc. het hele programma nooit op tv was geweest!

bij deze staak ik mijn relaas hopende dat het jullie aan het denken heeft gezet.
pi_46032606
En als het je niet bevalt, dan ga je maar naar huis.
;-)
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')