abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46027879
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk ook serieus dat ze Blablasia voor haar eigen bescherming het huis uit moeten halen. Er hoeft maar 1 gek te zijn die haar nu zo grondig haat (en gezien de reacties hier is dat niet ondenkbaar) dat hij haar buitenshuis echt iets aan wil doen.
Wat tegelijkertijd ook goed is voor de volksgezondheid omdat er dan gelijk een stuk minder mensen met verhoogde bloeddruk rondlopen...
Wat denk je van Brian ? Die 2 mogen wel bodygards gaan nemen :-)
Het begint donderdagavond al :-)
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_46027886
Vind het trouwens best wel heel wrang dat Brian bereid is om Bart weg te stemmen ondanks dat hij vanaf de eerste week een pact heeft gesloten met hem om elkaar tot het eind te steunen
pi_46027894
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Donkerstraat 17
3511 KB Utrecht
info@hier.nu
030-2348209

De hier info..belletje? kaartje?
Ik ga ze mailen.
In eerste instantie iets over Natasia. En dat hier.nu z'n medewerking geeft aan zo'n energieverspillend programma blablabla
Make my day!
pi_46027901
Of Samsung mailen dat je geen tv meer aanzet nu fantasia er steeds op is.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46027903
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef kleinzusje het volgende:
Even hart op denken:

Bart wil winnen en zal daar alles aan doen. Of het nou met het vreselijke groepje is of met Syl, maakt hem niet uit. Zijn vrienden , familie en Lesley hebben veel invloed op hem. Als we kunnen zorgen dat zijn mensen van buiten hem adviseren om Syl te steunen lijkt me dat een mooie wraak voor de rest.
mmmmmmm slecht idee

laten we maar eens kijken wat bart uit zich zelf doet, als hij dit groepje de rug toekeert
heeft ie nog iets vanzijn trots terug, want die was ie allang verloren.........
mooie manier om te testen of ie nu écht zo'n slappe meeloper is als ie tot nu toe
heeft laten zien

ik gok erop dat het gewoon een slappe lul blijft en dat syl haar redding van de ''nieuwe''
bewoners moet hebben
pi_46027906
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat trekken jullie het je allemaal aan zeg. Het is een simpele tv-show...
Dis is rieellietie meeeeen!!!
pi_46027914
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk ook serieus dat ze Blablasia voor haar eigen bescherming het huis uit moeten halen. Er hoeft maar 1 gek te zijn die haar nu zo grondig haat (en gezien de reacties hier is dat niet ondenkbaar) dat hij haar buitenshuis echt iets aan wil doen.
Wat tegelijkertijd ook goed is voor de volksgezondheid omdat er dan gelijk een stuk minder mensen met verhoogde bloeddruk rondlopen...
En dat is nou één van de redenen waarom mensen zoals Kelly, Tanja en nu dus Natasia bij de TV-uitzendingen redelijk "beschermt" worden, deze mensen moeten tegen zichzelf beschermt worden tegen potentiele idioten die kijken. Uiteraard zijn er ook andere redenen, zoals kijkcijfers, maar dit is zeker 1 van de redenen.
pi_46027915
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:11 schreef noucky het volgende:

[..]

Die zit nog niet op hetzelfde niveau, maar doet wel heel hard z'n best om die status ook te behalen
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46027917
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:10 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Mensen zoals NL kunnen via google en andere programma's op het internet in het geheim berichten lezen van vrienden omdat ze veel kennis hebben van het internet. Sylvia zit nooit achter de computer dus brieven zijn haar enige communicatie, en die zijn onderhevig aan censuur.

DGK_REDAKTIE: Accepteren jullie steekpenningen in de vorm van slagroom-taarten?!?
Nou, Stijn is gevoelig voor pijpbeurten, Natasia deelt ze vrij veel uit
pi_46027925
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:12 schreef agter het volgende:

[..]

Ik ga ze mailen.
In eerste instantie iets over Natasia. En dat hier.nu z'n medewerking geeft aan zo'n energieverspillend programma blablabla
Kun je een standaardmailtje maken en hier plakken? Dan kun we die in veelvoud mailen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:13:23 #31
130054 demins
We weten niks
pi_46027926
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
amanDEL wil haar wenkbrauwen laten lezen. Kunnen we geen topic openen met domme uitspraken of taalvervormingen van amanDEL
Ik kan de toekomst voorspellen door iemands wenkbrauwen te lezen! Of het schaamhaar, je zegt het maar!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:13:47 #32
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46027934
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:13 schreef tipsch het volgende:

[..]

bron ?
zijonline
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46027935
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:11 schreef noucky het volgende:

[..]

Reken maar dat ze erbij zijn: gorilla's met oortjes.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_46027937
Zou er al een lichtje gaan branden bij Bart nu Brian hem ook al alleen laat slapen
  Moderator dinsdag 6 februari 2007 @ 00:14:02 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46027939
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef kleinzusje het volgende:
Even hart op denken:

Bart wil winnen en zal daar alles aan doen. Of het nou met het vreselijke groepje is of met Syl, maakt hem niet uit. Zijn vrienden , familie en Lesley hebben veel invloed op hem. Als we kunnen zorgen dat zijn mensen van buiten hem adviseren om Syl te steunen lijkt me dat een mooie wraak voor de rest.
Wat ben je toch een stratege!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46027942
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:12 schreef partyyboyy het volgende:
Of Samsung mailen dat je geen tv meer aanzet nu fantasia er steeds op is.
Ja...hahaha!
Dat het beeld steeds zo donker is als zij er is. In het geluid zo hard en schel. Niet om aan te horen!
Make my day!
pi_46027945
Ik denk dat ze het ff best vinden en even 3 dagen pauze nemen en dan pas de nieuwe bewoners erin.
Laten we eerlijk wezen ze hebben nu voor anderhalve week beeldmateriaal.
NL/huub en Ilona eruit + alle speeches/afscheid/ pffff.
Ze zitten nu op tv pas bij de schop van Nena.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_46027950
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:13 schreef demins het volgende:

[..]

Ik kan de toekomst voorspellen door iemands wenkbrauwen te lezen! Of het schaamhaar, je zegt het maar!
Dat valse mokkel zei laseren
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:14:57 #39
144250 doesss
Show me the money
pi_46027951
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:13 schreef tipsch het volgende:

[..]

The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_46027954
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:13 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

bron ?
Zoek ik op voor je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')