Wat denk je van Brian ? Die 2 mogen wel bodygards gaan nemen :-)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk ook serieus dat ze Blablasia voor haar eigen bescherming het huis uit moeten halen. Er hoeft maar 1 gek te zijn die haar nu zo grondig haat (en gezien de reacties hier is dat niet ondenkbaar) dat hij haar buitenshuis echt iets aan wil doen.
Wat tegelijkertijd ook goed is voor de volksgezondheid omdat er dan gelijk een stuk minder mensen met verhoogde bloeddruk rondlopen...
Ik ga ze mailen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Donkerstraat 17
3511 KB Utrecht
info@hier.nu
030-2348209
De hier info..belletje? kaartje?
mmmmmmm slecht ideequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef kleinzusje het volgende:
Even hart op denken:
Bart wil winnen en zal daar alles aan doen. Of het nou met het vreselijke groepje is of met Syl, maakt hem niet uit. Zijn vrienden , familie en Lesley hebben veel invloed op hem. Als we kunnen zorgen dat zijn mensen van buiten hem adviseren om Syl te steunen lijkt me dat een mooie wraak voor de rest.
Dis is rieellietie meeeeen!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat trekken jullie het je allemaal aan zeg. Het is een simpele tv-show...
En dat is nou één van de redenen waarom mensen zoals Kelly, Tanja en nu dus Natasia bij de TV-uitzendingen redelijk "beschermt" worden, deze mensen moeten tegen zichzelf beschermt worden tegen potentiele idioten die kijken. Uiteraard zijn er ook andere redenen, zoals kijkcijfers, maar dit is zeker 1 van de redenen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk ook serieus dat ze Blablasia voor haar eigen bescherming het huis uit moeten halen. Er hoeft maar 1 gek te zijn die haar nu zo grondig haat (en gezien de reacties hier is dat niet ondenkbaar) dat hij haar buitenshuis echt iets aan wil doen.
Wat tegelijkertijd ook goed is voor de volksgezondheid omdat er dan gelijk een stuk minder mensen met verhoogde bloeddruk rondlopen...
Die zit nog niet op hetzelfde niveau, maar doet wel heel hard z'n best om die status ook te behalenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:11 schreef noucky het volgende:
[..]
Wat denk je van Brian ? Die 2 mogen wel bodygards gaan nemen :-)
Het begint donderdagavond al :-)
Nou, Stijn is gevoelig voor pijpbeurten, Natasia deelt ze vrij veel uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Mensen zoals NL kunnen via google en andere programma's op het internet in het geheim berichten lezen van vrienden omdat ze veel kennis hebben van het internet. Sylvia zit nooit achter de computer dus brieven zijn haar enige communicatie, en die zijn onderhevig aan censuur.
DGK_REDAKTIE: Accepteren jullie steekpenningen in de vorm van slagroom-taarten?!?![]()
![]()
![]()
Kun je een standaardmailtje maken en hier plakken? Dan kun we die in veelvoud mailen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:12 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ga ze mailen.
In eerste instantie iets over Natasia. En dat hier.nu z'n medewerking geeft aan zo'n energieverspillend programma blablabla
Ik kan de toekomst voorspellen door iemands wenkbrauwen te lezen! Of het schaamhaar, je zegt het maar!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
amanDEL wil haar wenkbrauwen laten lezen.![]()
Kunnen we geen topic openen met domme uitspraken of taalvervormingen van amanDEL
![]()
bron ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou, Stijn is gevoelig voor pijpbeurten, Natasia deelt ze vrij veel uit
Reken maar dat ze erbij zijn: gorilla's met oortjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:11 schreef noucky het volgende:
[..]
Wat denk je van Brian ? Die 2 mogen wel bodygards gaan nemen :-)
Het begint donderdagavond al :-)
Wat ben je toch een stratege!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef kleinzusje het volgende:
Even hart op denken:
Bart wil winnen en zal daar alles aan doen. Of het nou met het vreselijke groepje is of met Syl, maakt hem niet uit. Zijn vrienden , familie en Lesley hebben veel invloed op hem. Als we kunnen zorgen dat zijn mensen van buiten hem adviseren om Syl te steunen lijkt me dat een mooie wraak voor de rest.
Ja...hahaha!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:12 schreef partyyboyy het volgende:
Of Samsung mailen dat je geen tv meer aanzet nu fantasia er steeds op is.
Dat valse mokkel zei laserenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan de toekomst voorspellen door iemands wenkbrauwen te lezen! Of het schaamhaar, je zegt het maar!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou, Stijn is gevoelig voor pijpbeurten, Natasia deelt ze vrij veel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |