De laatste SMS ronde heb ik 5 x gestuurd naar Huub en 3 x naar Sylvia. In mijn ogen niet veel, want we kregen er ook genot voor terug.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe vervelend het ook is: we moeten dus toch zorgen dat Sylvia bovenaan komt te staan in de polls die er echt toe doen. Toch een SMSje sturen dus. En wel dusdanig dat Sylvia in dr uppie meer dan 50% van alle stemmen krijgt, krijgt ze in dr uppie ook meer contactpunten dan de rest bij elkaar.
En met die CP's kan ze......... Huub uitnodigen![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef Pulu het volgende:
[..]
nee hoor....mannen denken zoveel met hun pik dat ze sex kunnen hebben met een vrouw aan wie ze een oprechte hekel hebben....vrouwen zouden dat nooit overwegen
Ik weet niet hoe serieus dat was hoor, van Nena. En anders geeft het alleen maar aan dat ze nog niet echt aan kinderen toe is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:13 schreef Pulu het volgende:
Die opmerking van Nena (zoals in de sig van kleinzusje) over kinderen....tegen wie zei dat eigenlijk? Sommigen zullen hem briljant vinden....hoe ik hem lees, zegt dat veel over wat er onder haar dakpan zit....
Luub en ze verkrachten Nat zijn naam ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:11 schreef agter het volgende:
Laatste post voor nu...op http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
het Huub verhaal.
Volgens mij was dat zo'n half humoristische opmerking van Nena..... niet te serieus nemen dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:13 schreef Pulu het volgende:
Die opmerking van Nena (zoals in de sig van kleinzusje) over kinderen....tegen wie zei dat eigenlijk? Sommigen zullen hem briljant vinden....hoe ik hem lees, zegt dat veel over wat er onder haar dakpan zit....
IM me even zijn MSN als dat magquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:17 schreef Likkende_Lassie het volgende:
KUT! Huub komt online bij mij...shitshitshit
Zeg maar dat het een sukkel is dat ie zich verlulde!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:17 schreef Likkende_Lassie het volgende:
KUT! Huub komt online bij mij...shitshitshit
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja heb hem vanmiddag al gesproken, hij denkt het dus niet gedaan te hebben haha..echt kut
lolly's zuigenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Pulu het volgende:
Weet je waar Amanda goed in zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |