quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:22 schreef Pulu het volgende:
Zegt ff tegen Huub dat ie zich moet opgeven voor Lord Of The Rings 4: Return of Frodo
Lijkt mij een goed plan, optreden staat gepland tussen 2200 en 0300 uur.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:04 schreef Gert het volgende:
En ga naar de Zebra donderdag hè! Eieren mee..![]()
Vond die actie om iedereen een paar euries te laten storten nog niet zo gek. Huub een stuk minder geldzorgen als dank voor alle plezier die hij ons gegeven heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub!!! Wel klote dat hij nou 10.000E kwijt is aan een lullig trapje tegen een stoel
Heeft hij nog een idee voor Sylvia?
Ja doeiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vond die actie om iedereen een paar euries te laten storten nog niet zo gek. Huub een stuk minder geldzorgen als dank voor alle plezier die hij ons gegeven heeft.
doe je hem ff de groetjes van tante snetjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Verlopig nog niet, hij heeft namelijk nog een contract lopen. Hij is wel van plan een meeting bij te gaan wonen en komt ook zeker weer op fok!
Groetjes terugquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:32 schreef snetje het volgende:
[..]
doe je hem ff de groetjes van tante snetje![]()
Heeft hij nou zelf die beelden teruggezien eigenlijk ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik ga nu echt slapen jongens , voor de 10e keerdie gouden kooi is wel verslafend
Van Brian? Ik zit dr ook aan te denken om er heen tegaan!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:32 schreef noucky het volgende:
Voorop staat dat ik een 30 minuut durende set ga draaien en iedereen uit ze bol te laten gaan op de dansvloer.
Bron: uit zijn weblog.
Nou dat iedereen uit zijn bol zal gaan zul je zeker merken :-)
Als je terug bent in DGK zul je als een briesend paard het huis verlaten :-)
Dit heb ik nou al een paar keer voorbij zien komen, dat moet ik die huub toch wel nagevenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vond die actie om iedereen een paar euries te laten storten nog niet zo gek. Huub een stuk minder geldzorgen als dank voor alle plezier die hij ons gegeven heeft.
Ja , maar hij moest weer naar Eemnes en heb hem dr niet meer over kunnen spreken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft hij nou zelf die beelden teruggezien eigenlijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |