Brian zei dat tegen Natasia. Tja, wat is "officieel" ? Bart weet het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus die afspraak is nu officieel niet geldig? Hebben ze het daarover gehad?
Of "vindt" Brian dat?
nee hoor....mannen denken zoveel met hun pik dat ze sex kunnen hebben met een vrouw aan wie ze een oprechte hekel hebben....vrouwen zouden dat nooit overwegenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij multitask dus ook.. tja wij vrouwen kunnen alles.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:24 schreef Sebi het volgende:
[..]
Met een Friesche Vlag 'Breaker' in je mond?![]()
Tsja.. dat zijn toch al niet de winkels en merken waar(mee) een miljonair zijn huis vult.....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Sponsors: Hier (klimaatactie), kijkshop, samsung zijn een beetje de grootste
Ben ik dan toch een man ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef Pulu het volgende:
[..]
nee hoor....mannen denken zoveel met hun pik dat ze sex kunnen hebben met een vrouw aan wie ze een oprechte hekel hebben....vrouwen zouden dat nooit overwegen
Weetje dat ik alleen al blij met die gedachte wordt en er toch ergens een glimlach op mn mond verschijntquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Kaleddis het volgende:
En dan komt nu, kijkhard zingend, door de voordeur komend Huub:"Nooit meer naar huis"![]()
Dat klopt, maar ook zei Brian dat het een spel is en ook dus op Bart kan gaan stemmen als het nodig is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Gisternacht vroeg Bart (vrij onzeker) aan hem of hij hem bleef steunen en toen zei hij: tuurlijk, jij hebt me toch altijd gesteund?
Jaaah? Helemaal alleen? die laat ik altijd door mijn man afknagenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:24 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Neuh, ik knip alleen mijn teen nagels in bed..
Blablabasiaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Ik denk ook serieus dat ze Blablasia voor haar eigen bescherming het huis uit moeten halen. Er hoeft maar 1 gek te zijn die haar nu zo grondig haat (en gezien de reacties hier is dat niet ondenkbaar) dat hij haar buitenshuis echt iets aan wil doen.
Wat tegelijkertijd ook goed is voor de volksgezondheid omdat er dan gelijk een stuk minder mensen met verhoogde bloeddruk rondlopen...
Verbaaste me ook, ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.. dat zijn toch al niet de winkels en merken waar(mee) een miljonair zijn huis vult.....
Dat is minimaal Bijenkorf en qua apparatuur uiteraard Miele en B&O, maar ik snap best dat die niet geassocieerd wilden worden met dit soort volk.
ja ! want wij zijn en blijven streamers die hopen op gerechtigheid !! en die komt !! omdat ik weet dat de redactie hier meeleest !! bij BB was dat een ander verhaal ......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef Danny het volgende:
[..]
denk je echt dat er na drie dagen alleen dit groepje ook nog maar IEMAND naar de streams kijkt?
Heb even mn ex gebeld en mn dagboek gelezen: je hebt gelijk er was toch nog iets van gevoel te bespeurenquote:
Die snap ik niet. Waarom is dat huichelen dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, toen NL pas in het huis was, heeft Bart ook gezegd dat hij nooit een pact met Brian zou hebben gesloten als NL eerder in dat huis was geweest, maar eerder NL als partner in crime zou nemen. Is ook huichelen, want toen zaten er nog 9 mensen in dat huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |