Ik epileer altijd mn schaamhaar met een hele grote blokker spiegel, tegelijkertijd los ik een sudoko op en soms trek ik ook nog ergens aan............... echt een gavequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Pulu het volgende:
Doen meer vrouwen dit in bed?
Wenkbrauwen pulken?? Jah tuurlijk, ik doe niet anders.... Weet je wel dat er pincetten bestaan met een lampje erop??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Pulu het volgende:
Doen meer vrouwen dit in bed?
ehm ik ben schaamhaar loos dusssssssssquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan de toekomst voorspellen door iemands wenkbrauwen te lezen! Of het schaamhaar, je zegt het maar!
Dus die afspraak is nu officieel niet geldig? Hebben ze het daarover gehad?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dus de afspraak met Bart is nu niet meer van toepassing".
zucht ... klinkt beter als michel toch .......................mag er toch wel een mannelijk tinTje aangeven tochquote:
En nog aanvullend : Brian wees Natasia op hun onderlinge Surinaams/Antiliaanse verbondenheid. Natasia beaamde dat maar wat graag.quote:
Jij multitask dus ook.. tja wij vrouwen kunnen alles.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik epileer altijd mn schaamhaar met een hele grote blokker spiegel, tegelijkertijd los ik een sudoko op en soms trek ik ook nog ergens aan............... echt een gave
ja sorry, khad het pas laat doorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef snetje het volgende:
[..]
zucht ... klinkt beter als michel toch .......................mag er toch wel een mannelijk tinTje aangeven toch![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
[..]
ehm ik ben schaamhaar loos dusssssssss
![]()
Dat Brian en Natasia hem eruit willen stemmen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef Day het volgende:
Wat zei Michel eigenlijk?
Ach, toen NL pas in het huis was, heeft Bart ook gezegd dat hij nooit een pact met Brian zou hebben gesloten als NL eerder in dat huis was geweest, maar eerder NL als partner in crime zou nemen. Is ook huichelen, want toen zaten er nog 9 mensen in dat huis.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:20 schreef Sebi het volgende:
[..]
Wat is dit dan? De eindfase volgens Brian? We zijn toch nog niet eens op de helft? Wat een huichelaar! Maar dat wisten we al...
Met een Friesche Vlag 'Breaker' in je mond?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik epileer altijd mn schaamhaar met een hele grote blokker spiegel, tegelijkertijd los ik een sudoko op en soms trek ik ook nog ergens aan............... echt een gave
ja nadat Zdngmw en Bart haar hadden verbeterd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat valse mokkel zei laseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |