Ze zijn weg en ze hebben Rebecca meegenomenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:13 schreef Cecelia34 het volgende:
Trouwens, zijn Son en Mart nou opgerot???????????
Wat is er met Pauline's as gebeurd, heeft Mart die meegenomen of daar gelaten?????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. binnenkort ook het veld ruimt? Dat klinkt beter.
Voor de rest is EE inderdaad om te huilen op het moment. Wie doet de casting tegenwoordig???
Ik noem een Bert, een Sean, een Sheila (of hoe heet dat mens van Phil) een Keith, en de rest heb ik verdrongen. Wat een droefenis aan karakters en storylines zeg.![]()
Ik loop hopeloos achter, heb net de omnibus van afgelopen zondag bekeken. EE zit in een dip, dat moge duidelijk zijn. Nou hebben ze dat eerder overleefd, maar ze moeten er nu toch echt iets aan gaan doen!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef mommychaos het volgende:
Was ik zaterdagavond aan het zappen, zag ik opeens Rob met een opengesneden keel op een stoel zitten. Juist toen ik in een vreugdedans wilde uitbarsten besefte ik dat ik naar Canvas keek, naar inspector Linley.![]()
Dat denkt Cecelia-Elizabeth ook zo vaak bij EastEnders de laatste tijdquote:Het had zo mooi kunnen zijn.
quote:Maar goed, sonia is weg, adonis is weg, 1 onderdeur weg - het gaat goed. Tot mijn vreugde las ik in het vorige topic datJep dat van je spoiler schijnt idd te kloppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. binnenkort ook het veld ruimt? Dat klinkt beter.![]()
![]()
Adonis.... ach ja qua looks altijd nog beter dan Bert, Keith, Garry, Minty etc
..
iig niet Ceceliaquote:Voor de rest is EE inderdaad om te huilen op het moment. Wie doet de casting tegenwoordig???.. Dan waren er wel andere acteurs hoor
..... misschien toch maar eens een sollicitatiebrief naar de BBC gaan schrijven, als scriptwriter en caster van EE ( boeit mij dat, ik zorg er wel voor dat we weer wat lekkers en fatsoenlijks in beeld krijgen
)
quote:Ik noem een Bert, een Sean, een Sheila (of hoe heet dat mens van Phil) Stellaeen Keith, en de rest heb ik verdrongen. Wat een droefenis aan karakters en storylines zeg.
![]()
Vergeet Shirley, BEN,en uuh![]()
niet
Heb je een voorstel mommychaos?quote:Ik loop hopeloos achter, heb net de omnibus van afgelopen zondag bekeken. EE zit in een dip, dat moge duidelijk zijn. Nou hebben ze dat eerder overleefd, maar ze moeten er nu toch echt iets aan gaan doen!...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef mommychaos het volgende:
Was ik zaterdagavond aan het zappen, zag ik opeens Rob met een opengesneden keel op een stoel zitten. Juist toen ik in een vreugdedans wilde uitbarsten besefte ik dat ik naar Canvas keek, naar inspector Linley.![]()
Het had zo mooi kunnen zijn.
No spang.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:17 schreef Cecelia34 het volgende:
Zo ruby, dit keer was ik je voor![]()
.. Ik heb een wat uitgebreidere OP gemaakt.
Mochten er klachten over zijndan hoor ik ze wel en pas ik de OP morgen of zo wel even aan
Sorry ruby![]()
Nogalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef ruby het volgende:
En vandaag lag Stacey weer in bed met Max, terwijl Bradley beneden stond te tetteren dat ie zoveel van haar hield.
Pfff, vermoeiend hoor allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd vermoeiend. Waarschijnlijk dat ik eind deze week weer ga kijken, al is het alleen maar voor wat er in mijn spoiler staat
![]()
Hoe heb ik dat kunnen missen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:32 schreef J_TM het volgende:
Wickedangel, dan heb je goed gekeken; Maureen Slater schittert in het TWEEDE seizoen van 'Babylon Hotel', waar Tam de scepter zwaait. Het eerste seizoen was ook te zien op Net 5 en Belgie Een.
Nee, jammer genoeg niet... Ben is weer het irritante ventje aan het uithangen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:39 schreef Cecelia34 het volgende:
Vandaag nog wat interessants gebeurt? Is Ben al opgerot samen met Jay??
Dat werd eens tijd ook. Altijd die walgelijke grijns op z'n harses.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Het lijkt erop dat Stella en Ben een soort compromis hebben gesloten, Cecelia.
En er gaat wat dagen bij Tanya nu blijkt dat zij niet het verjaardagscadeautje krijgt waarop ze had gerekend. Dat heeft Max namelijk voor Stacey gekocht.
De Dungeon kon ik nog wel in meegaan, ze kon haar ogen niet geloven dat Ben zo om haar riep. Ze was daar immers om vriendjes met hem te worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef ruby het volgende:
Wat is er aan de hand met die maffe Stella?
Eerst liet ze Ben panisch rondrennen in de London Dungeon. En toen ze weer in de Vic waren zag je op het einde dat ze heel psychotisch uit haar ogen keek. Dat was meteen de cliffhanger.
Iemand?
Maar waarom die psycho blik aan het einde? Dat voorspelde weinig goeds.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:57 schreef J_TM het volgende:
Stella wilde Ben gewoon testen, kijken of hij niet een toneelstukje opvoerde; zo duidelijk als wat.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:49 schreef Cecelia34 het volgende:
DusSean
is ook weer terug van weggeweest ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal geschift dat mens![]()
Ik zei het toch! Psychopaat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Staceyquote:Op maandag 5 maart 2007 13:26 schreef J_TM het volgende:
Max dacht Sean met Tanya te kunnen betrappen maar toen ie hem uit bed sleurde bleek daar iemand anders te liggen (Chelsea ?).
quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:53 schreef mommychaos het volgende:
Getverderrie, dat gelebber de hele tijd tussen Rob en een van die troela's of Max en een van zn vrouwtjes. Brrrr. Het is gewoon smerig., wat onsmakelijk.
May is heel eng net als Rob zelf. En net als Stella. En Shirley en Sean.
Ontsla dat castingteam!
Ja, leuk mensquote:Ik vind trouwens Tanya wel een leuk personage. Heb hier ook nog weinig irritaties gehoord over dr.
Dat méén je niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:00 schreef Cecelia34 het volgende:Cecelia heeft zich een heel uur lang verveeld
![]()
Ja verdomd, hij had er wel wat van weg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:28 schreef J_TM het volgende:
BTW; die Jed deed me denken aan Neil van '7 Up' (zevenjaarlijkse docureeks over een groep mensen die sinds hun zevende worden gevolgd) toen die op z'n 28e dakloos was.
Ja dus. Zo uit het niets drukte ze het lepeltje op Ben z'n hand. We hebben dus weer een nieuwe psycho op de Square rondlopen...naja, naast May dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Cecelia34 het volgende:
Heeft Stella HET al gedaan bij Ben? Ik bedoel, hebben ze al samen fijn naar de tv gekeken en heeft Stella chocomel gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat dat hetzelfde effect zou hebben hier. Dan is het het weer net nietquote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef J_TM het volgende:
Nog een vraagje; WAAROM HEEFT NEDERLAND NOG STEEDS GEEN COMIC RELIEF ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy en Honey![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:50 schreef Cecelia34 het volgende:
*Stella kruipt terug naar haar steen, en neemt Ben mee
Dat heet een stinkholletje
* Pauline komt terug, al is het alleen maar voor 2 afleveringen en is het gewoon haar geest, want ik mis dat eeuwige gemekker van haar toch wel
Zou leuk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zijn May enzo al opgerot, of duurt dat nog een tijdje?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:49 schreef J_TM het volgende:
May: "Ophouden ? Ik begin pas, wat May wil krijgt ze ook, en jij Rob gaat me daarbij helpen".
quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:22 schreef J_TM het volgende:
[..]
REMEMBER YOU'RE A MITCHELL
Stella: "Als kind werd ik op school gepest, en meisjes zijn wat dat betreft veel erger dan jongens. Op een dag besloot ik om die trut aan te pakken en heb ik 'r opgewacht om haar verrot te schoppen tot ze begon te huilen".
Ben: "Moet ik dat ook doen ?".
Stella: "Je pa heeft echt geen respect afgedwongen door zich te laten pesten".
Wat een trut is het toch he. Misschien kan ze als kinderpsychiater gaan werken ofzoquote:Ben: "Je zei dat je bij me zou zijn".
Stella: "Jij gelooft ook alles wat men zegt. NOW GET UP !"
je meent het J_TMquote:Wat is die Stella toch een achterbakse trut.
Misschien heeft Stella dit ( ik doel dus op wat ze Ben aandoed ) vroeger zelf wel meegemaakt, en weet ze niet beter?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:48 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is nou de insteek van Stella?
Dit is een serieuze vraag
Houdt ze wel van Phil? Of heeft ze met hem aangepapt omdat ze wist dat hij een zoon heeft zodat ze fijn kan terroriseren? (zoals pedofielen dat wel doen)
Wil ze wraak nemen vanwege alle eerdere pesterijtjes van Ben?
Waarom keek ze dan voorheen zo zuur zodra het over moederschap of over Bens moeder ging? Want wij moesten daardoor denken dat ze een lieve stiefmoeder wilde zijn.
Of is het terroriseren een soort 'bonus' in haar relatie met Phil?
We hebben nog geen aanwijzingen hoe het zit met haar motieven. Ook gekken hebben soms motieven.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:24 schreef J_TM het volgende:
Stella (in de beautysalon): "Ik heb je zoveel pleziertjes gedaan, ik vraag me af of jij mij ook een pleziertje kunt doen".
Afl. 030407:
Billy: "Van je vriendje kan ik het me nog me wel voorstellen, maar van jou had ik dit echt niet verwacht (Jane Collins); maar maak je geen zorgen, we redden het wel met z'n viertjes daarboven de zaak".
Jane: "Je hebt wel lef zeg".
Dawn: "Jealous, are we ?"
Jane: "En waarom dan wel ?"
Dawn: "We vallen niet allemaal op kerels die zich dagelijks stinkend naar frituurvet lopen af te beulen".
Jane: ""Jij denkt alleen maar aan geld en er goed uitzien".
Dawn: ""Net als dat vriendje van je; en o ja, al had Rob geen cent op zak dan nog zou ik van hem houden".
STELLA SPEAKS
"Boos ? Eerder bezorgd;, als ik er niet ben wie gaat jou dan beschermen tegen die bullebakken op school, en wie gaat er voorkomen dat je pa teleurgesteld is ?"
"Soms moeten we extra ons best doen om te krijgen wat we willen; net als kinderen moeten ook volwassenen overtuigd worden".
Jane vertelt Billy dat huize Pauline toch te huur staat, maar 's mans vreugde wordt getemperd als blijkt dat Ian een koper heeft gevonden.
Billy: "Je bent een ziek mannetje, Beale".
Phil: "Ik snap het niet, eerst moest je niets hebben van Stella en nu wil je ineens dat ik met 'r trouw".
Ben: "Ik wil niet nog eens een moeder verliezen".
(Tuurlijk)
"Old Snoopy-draws".
Shirley over Yolande en haar gepleit voor een rookverbod in de wasserette.
Dawn: "Heb jij dat uitgekozen ? Z'n kledingsmaak viel toch al tegen; ik denk dat ik maar een nieuwe garderobe voor hem aanschaf, weg met al die ouwe rommel".
Shirley: "Het probleem met mannen, ze zijn net puppies; je moet ze aan de lijn houden want anders pissen ze op de grond en gaan er aan ruiken. Nee, zo werkt het niet".
Mo: "Give em what they want, that's the spirit; dan zullen ze het wel laten om elders te snuffelen".
Jane: "Thanks for nothing, Mo".
Shirley: "You two seem to cause quite a stir".
Dawn: "Sommigen mensen kunnen niet tegen hun verlies, anderen beseffen niet dat ze spelletjes spelen die ze nooit zullen winnen".
(Oh, dat is lelijk he)
Stella: "Ik heb het je toch gezegd, als je je best blijft doen dan krijg je wat je wilt".
May: "Hij moet boeten, ik wil ze allebei zien lijden".
(Maak je geen zorgen, Jane gaat je helpen want tenslotte heeft zij ook nog het een en ander te verhapstukken met Mrs. Swan)
Phil: "Ik wil geen relatie die binnen de kortste keren stukloopt, ik wil iets duurzaams. En bovendien wil ik iemand die me helpt bij Bens opvoeding, iemand die als een moeder voor hem is".
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:42 schreef J_TM het volgende:
Lucy: "Ik ga echt geen ouwewijvenpis opruimen".
Wat een taal zeg daar in EE![]()
Mo neemt wraak op "die trut" van een Tanya door een stel 65-plussers naar de beautysalon te laten komen voor een gratis behandeling. "Ongelooflijk, weer zo'n reclamestunt; gratis behandeling en als de klanten er eenmaal zijn zeggen ze dat het een vergissing is".![]()
![]()
Dawn: "What ? Don't give me that look (Dot). Ik heb hun huwelijk niet kapotgemaakt".
Laat me raden, citeerde Dot iets uit de bijbel ervoor of erna![]()
Lorraine: "Die Pauline was toch een enge ouwe heks, volgens mij waart haar geest hier nog steeds rond".
Lorraine,, je moest eens weten . Dus dat huis van Pauline wordt zeker een attractie, een of ander Haunted House ofzo
.
Ian: "Dit huis is niet behekst; tante Pauline is dood en spoken bestaan niet".
Lucy: "Weet je wel zeker dat ze dood is ? Misschien is er onderweg naar de hemel iets misgegaan en werd ze niet binnengelaten".
(Inderdaad Luce, C34 weet waar Pauline nu wel is)
Je doelt op de eeuwige mekkervelden J_TM?
Dankzij Phil raakt Ian de koper kwijt en ziet ie de waarde van huize Pauline met dertig procent dalen.
Of zou dat komen omdat Lorraine ( wat niet werd uitgezonden ) tegen de koper hebben gezegd dat Pauline een enge heks was en dat ze daar rondspookt[
Nee, ik denk dat ze dit juist erin hebben geschreven om haar een plezier te doen. Dit lijkt me niet de depressieve ellende van voorheen waar ze bezwaar tegen had.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:45 schreef mommychaos het volgende:
Zou dit die verhaallijn zijn waar June "dot' zo'n bezwaar had?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn, dat was ik weer helemaal vergeten. Als dat maar goed afloopt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:57 schreef mommychaos het volgende:
Ik begrijp dat Kevin in denial is dat hij nog een nacht/bed gedeeld heeft met Shirley? Nou, dat zal vast weer een gelukkig huwelijk worden in the square...![]()
Helaas bleef het bij deze aflevering, maar PK is nu 's avonds op MTV te zien als presentator van het seksprogramma 'Strutter'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:27 schreef J_TM het volgende:
DOUGLAS DE POUGLAS
In plaats van De Grote Ben & Stella Show zien we ditmaal hoe Dot naar bekend terrein terugkeert en de zoon van een overleden vriendin opzoekt. Douglas (een glansrol van Paul Kaye) is naar verluidt dominee maar lijkt eerder op een kraker en houdt er voor kerkelijke begrippen wel erg liberale opvattingen op na.
"Het is niet de schuld van Dot dat Nick tot een verwende egoistische lul is opgegroeid, het is de schuld van de Duivel. Als jij dat wilt geloven, prima".
"Het spijt me dat ik niet die dominee ben die je had gehoopt dat ik zou zijn geworden".
"Ik ben blij dat ze dood is; die religieuze opvoeding was een dwangbuis".
Hoogste tijd om weg te wezen maar niet alvorens een baby mee te nemen die bij de Kerk te vondeling is gelegd.
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef J_TM het volgende:
Afl. 240407: PATFIGHT
Ben: "Ik had vier vragen goed".
Stella: "Vier van de vijf, of vier van de tien ?"
Ben: "Van de twintig".
Stella: "Je pa gaat daar niet mee kunnen lachen".
Phil: "En, hoe ging die spellingstest ?"
Stella: "Ben is de beste van de klas; niets om je voor te schamen".
Pat: "Niemand zit op je te wachten, en je kinderen zeker niet nadat je ze in de steek hebt gelaten".
Shirley: "En jij hebt niet eens een echte familie; geeft het maar toe, je bent een dronken ouwe slet".
Shirley: "Ik hoorde dat je je man hebt begraven, waar is ie eigenlijk aan gestorven ?"
Pat: "Aan een hartaanval".
Shirley: "Verbaast me helemaal niets, wie wil er nu naast jou wakker worden ?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat erg??![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:52 schreef J_TM het volgende:
Afl. 030507: MAX HAATVERMOGEN
Ja, maar niet allemaal tegelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 22:06 schreef Cecelia34 het volgende:
En en en en en??heeft May de snoepjes opgegeten
![]()
of niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En May heeft een kinderkamer gemaakt ??? En op de kalender bij augustus geschreven, my baby born???????????????????![]()
![]()
--> meer kan ik er niet van maken sorry
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |