Ow sorry dan Wickedangel, kun je me vergeven
![]()
??
* Cecelia hoopt dat ze je dag niet helemaal verpest heeft *
En ik verplicht niemand om spoilers te lezen hoor, * niet naar jou persoonlijk bedoeld hoor Wickedangel, begrijp me niet verkeerd, meer in het algemeen
![]()
* Dus ik respecteer het ook als er mensen zijn die geen spoilers lezen, Oke, af en toe verklap ik af en toe iets
![]()
maar ik ben pas 2 jaar hier op FOK! dus please vergeef me
![]()
* Cecelia kan zo gaan beginnen bij EE
![]()
*
En je mag gerust je mening zeggen hoor Wickedangel
![]()
. En lullig doe je niet hoor Wickedangel, voor zover ik weet is Nederland een vrij land
![]()
. Ik zal er voortaan rekening meehouden met wat ik buiten de spoiler zet. * Heb ik weer iets geleerd, want ik ben pas bijna 2 jaar hier en moet nog veel leren *
En dit is ook niet lullig bedoeld * even een algemene mededeling, maar als ie een beetje 'lullig' overkomt sorry dan zo bedoel ik het niet* als jullie vinden dat ik wat spoilers enzo betreft een beetje moet veranderen of iets aan moet passen aan manier van plaatsen, zoals Wickedangel al liet weten
![]()
zeg het me dan. Dan weet ik dat en houd ik daar voorlopig rekening mee
![]()
.
Nogmaals sorry was even offtopic, maar ik hoop dat jullie door mijn reactie nou niet zoiets hebben van wat is die Cecelia toch een ....... , want ik kan het namelijk een beetje moeilijk opschrijven. * en ik wil geen ruzie met jullie krijgen
![]()
. Want ik vind jullie ( nja op FOK! dan eh, want ik ken geen van jullie persoonlijk
![]()
) heel aardig tegen me, en volgens mij lopen jullie ook allemaal al wat langer mee hier, dus als jullie opmerkingen hebben zeg ze dan
![]()
Heb ik liever dan dat ik steeds dezelfde fout maak en misschien de pret voor iemand bederf. Want dat zou ik zelf ook niet leuk vinden
![]()
Nogmaals niet lullig bedoeld
![]()
( en voor de moderators, sorry voor de offtopic discussie van mij, zal niet meer voorkomen
Ontopic
![]()
Een Stella loze avond
![]()
wat zalig