Afl. 190407: TEASE MESQUEEZE ME
Phil: "Komt een man bij de dokter, zegt ie 'Dokter, ik loop voortdurend Green Green Grass Of Home en Delila te zingen'. Dokter: 'U heeft last van het Tom Jones-syndroom'. Die man vraagt 'Is het zeldzaam ?' Waarop die dokter zingt 'It's Not Unusual' ".
Stella: "Ik wil eens met je praten".
Ben: "Ik heb helemaal niks gedaan".
Stella: "Is dat zo ? Ik dacht het niet; ik wil dat je eens goed nadenkt over wat je allemaal hebt gedaan".
Ben: "Het spijt me".
Stella: "Het gaat niet niet om mij maar om je pa; dat jij zo'n wreed jongetje kunt zijn".
Phil: ""Kaal, wie is hier kaal ?"
(Jij, en Max)
Max: "Opa Phil, met pijp en pantoffels voor de TV, en z'n kunstgebit in een glas water".
Phil: "Als jij zo doorgaat zul je zelf een kunstgebit nodig hebben".
Max: "Ik weet heel goed wat er zich in de hoofden van tienerjongens afspeelt; viezerikken zijn het".
Phil: "Ben en Stella zijn twee handen op een buik, ik ben hier eerder het probleem".
(Tuurlijk Phil)
Stella: "Ik heb alles gedaan om je te helpen; ik heb er zelfs voor gezorgd dat je pa trots op je kan zijn en vervolgens wijs je hem af. Misschien moet ik hem maar eens zeggen dat je niet die stoere zoon bent die hij zo graag wil (ja, dat heeft ie gezegd) maar een slappeling "
Ben: "Ik wil dat niet".
Stella: "En dan loop je ook nog eens te janken als een meid, is dit soms je dank voor dat ik je steeds in bescherming neem ? Het is wel duidelijk dat je me haat".
Kevin: "De jeugd van tegenwoordig is eerder volwassen, en dat jij hem (Ben) geen belangrijke levenslessen bijbrengt betekent nog niet dat hij die niet elders oppikt".
STELLA SPEAKS
"Boehoehoe; misschien moet ik maar een roze strik in je haar doen zodat iedereen kan zien dat je een meid bent (Hou op met dat gejank, je maakt het alleen maar erger)".
"Je bent een ijskoud, harteloos en egoistisch ventje; het enige dat jij kunt is liegen".
"Kom op, je kent de regels; jij eerst".
"We zijn toch vriendjes, beloof me dan dat je je uiterste best gaat doen om een flinke jongen te zijn".