abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48116451
Dus Pauline vind haar laatste rusplaats in de Wasserette ?

Pauline wat mis ik Uw gemekker toch ,,, hoe zou het U bevallen in de EM ( Eeuwige Mekkervelden ) . Heeft U daar al veel vrienden gemaakt ??

Ohja, waar is Betty eigenlijk ???
  maandag 9 april 2007 @ 16:24:48 #202
521 ruby
Hell yeah!
pi_48147960
Is Betty niet mee met Martin en Sonya?

Wel een leegte zonder Betty in EE hoor....
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_48148310
Neuh, ik vroeg me alleen af waar dat dat mormel gebleven was
Of zou ze stiekem met Pauline mee zijn gegaan naar de EM ?
pi_48172627
DOUGLAS DE POUGLAS
In plaats van De Grote Ben & Stella Show zien we ditmaal hoe Dot naar bekend terrein terugkeert en de zoon van een overleden vriendin opzoekt. Douglas (een glansrol van Paul Kaye) is naar verluidt dominee maar lijkt eerder op een kraker en houdt er voor kerkelijke begrippen wel erg liberale opvattingen op na.

"Het is niet de schuld van Dot dat Nick tot een verwende egoistische lul is opgegroeid, het is de schuld van de Duivel. Als jij dat wilt geloven, prima".

"Het spijt me dat ik niet die dominee ben die je had gehoopt dat ik zou zijn geworden".

"Ik ben blij dat ze dood is; die religieuze opvoeding was een dwangbuis".

Hoogste tijd om weg te wezen maar niet alvorens een baby mee te nemen die bij de Kerk te vondeling is gelegd.
pi_48180215
Whehe, misschien Dennis Rickman jr ?? (* ja Cecelia's fantasie slaat op hol * )

Dusseh, is vanavond wel de moeite waard om te kijken??
pi_48215776
Jim gaat op zoek naar de moeder in een stripclub, dat had hij beter niet kunnen doen; niet alleen houden de dames de kaken stijf op elkaar, ook moet hij onder toezicht van de uitsmijter de verschuldigde 112 pond uit de muur trekken.
Ondertussen staat de moeder, een soort Russische versie van Sonia, bij Dot op de stroep.

Anya: "Joe stoepid old wommen".

Dot: "Ik deed het in naam van Jezus".

Anya: "Dacht jai soms dat iek main kiend zou achterlaten om het te laten ontvoeren dor een seniel oud waif dat nar een stemmetje ien har hofd laustert".

[ Bericht 0% gewijzigd door J_TM op 12-04-2007 15:49:04 ]
pi_48219331
Dot was zeker niet gecharmeerd daardoor?
pi_48229606
TVP
Amstelveen de beste
  woensdag 11 april 2007 @ 20:39:19 #209
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_48230351
Nu weer een kind en Garry die op het punt staat te trouwen?
Ze zijn het spoor daar volledig bijster
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_48257981
En volgende week krijgen we antwoord op de vraag hoe het met Bert gaat.
pi_48258851
Garry, wie's dat Wickedangel ?

Enne, is gekke Stella nog van de partij
pi_48272033
hehe, Jim zal nou wel de oorlog hebben ontketend met Dot, nu hij Anya heeft aangegeven bij de vreemdelingendienst ofzoiets ..

Die moeder? van Garry Lekker zooitje daar bij EE
pi_48282647
Nu ik hier lees besef ik dat ik de opgenomen omnibus van afgelopen zondag nog niet eens bekeken heb. Mijn EE, wat doe je? Er is zo weinig leuks nog te bekijken. Alhoewel dat babygedoe van Doet en dat verhaal van Garry wel vreems klinken.

Zou dit die verhaallijn zijn waar June "dot' zo'n bezwaar had?
pi_48293080
Ik vergeet zowel om de gewne uitzending als de omnibus te kijken
pi_48307002
Vandaag nog wat interessants gebeurd, Cecelia heeft het ( lees alweer) voor elkaar gekregen om de episode van vandaag te skippen
  zaterdag 14 april 2007 @ 00:57:54 #216
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_48312612
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:45 schreef mommychaos het volgende:
Zou dit die verhaallijn zijn waar June "dot' zo'n bezwaar had?
Nee, ik denk dat ze dit juist erin hebben geschreven om haar een plezier te doen. Dit lijkt me niet de depressieve ellende van voorheen waar ze bezwaar tegen had.
pi_48314235
ze zijn echt compleet de weg kwijt volgens mij...gaat echt helemaal nergens over op dit moment
pi_48320466
Ik deel je mening Reticulin . Cecelia heeft in de afgelopen 4 maanden maar 3 afleveringen gezien
Kunnen ze niet wat verhaallijnen schrappen : Dawn+May+Rob+baby en Stacey+Max+Tanya gedoe enzo.
voegt helemaal niks toe aan de hele soap
pi_48320690
De aflevering van gisteren moet ik nog terugzien.
Enne C34, het Gesodemieter waarvan de inhoud ons inmiddels bekend is gaat vanaf volgende week weer verder.

120407: JIM WON'T FIX IT
(Anya speaks)
"Hai brengt me nieks dan verdriet, hai hault alleen mar en hai kost klauwen met geld".

"Warrom zou iek jou vertrouwen, een gestord waif dat babies afpakt die niet van har zain".
Dot: "Iedereen is wel van iemand".

"Iek kan jouw tas afpakken, jouw geld en iek zou dat nu kunnen doen".
Dot: "Je doet maar; alleen kom je er niet ver mee. Je kunt niet blijven vluchten en nu is een mooi moment om daar mee te stoppen".

Abi: "Het is ons geheimpje, en niemand komt het te weten van jou, oma, Tomas en die meid".

Mo: "Ik trakteer jou op een milkshake als jij tante Mo vertelt wat Dot en Jim deden in dat huis".

Abi: "Een baby ? (Welnee) het was een spook".
Mo: "Denk je soms dat ik achterlijk ben ?"
(Ja, en daarom houdt Abi haar mond dicht)

Jim kan er niet mee lachen dat Doty zich over Anya ontfermt.
"De laatste keer dat je een arme stakker in huis nam werd je overvallen en het ziekenhuis ingeslagen; die illegale meid loopt de boel te belazeren".

"Weet je wel wat voor werk ze doet ? Ze is een prostituee".
Dot: "Net als Maria Magdalena, maar Jezus veroordeelde haar niet en zij zag in Hem de Verlosser en de Heer".
Jim: "Dit is geen Bijbelverhaal, dit is de realiteit".

Dot: "Ik weiger m'n ogen te sluiten voor al het onrecht in de wereld; hij die geen zonden heeft werpt de eerste steen".
Jim: "Al smeet je de hele Bijbel naar m'n hoofd, op mij hoef je niet meer te rekenen".
(En voor straf belt ie de Vreemdelingenpolitie, de achterbakse lul).

[ Bericht 0% gewijzigd door J_TM op 14-04-2007 15:36:22 ]
  zaterdag 14 april 2007 @ 17:14:08 #220
521 ruby
Hell yeah!
pi_48325536
De afgelopen dagen waren bagger. Wat een geneuzel allemaal.
Ik hoop weer op betere tijden.
pi_48347044
Afl. 130407; DEEL 1
Charlie: "Lovely evening Jim".
Jim: "It will be".

En wie treft ie aan bij thuiskomst ?
Anya: "Iek ga ardappels schielen vor de thee. Dot heft gezegd dat jai dol bent op worst met puree en jus. Ai lof kreeffie, de best tiengebout Inglend. En biek biek bars of tjoklet en biek bottels of orrendjoes".

Jim: "Denk je soms dat ik achterlijk ben ? Ik heb je wel door jongedame, je komt hier en pikt geld in waar wij voor hebben gevochten; geld dat van plichtsgetrouwe Britten is die belasting betalen en niet van jullie soort".
Anya: "Main sort ?"
Jim: "Ja (jullie soort), een beetje ons systeem uitmelken".
Anya: "Yeah, dets raait, iek ben hier om het sytemm out te melken. Iek ben daar heel goed ien, met main hous en main outkiering".

Als Jim vraagt hoe ze zonder een cent vanuit Kent naar Walford is gekomen maakt Anya een liftgebaar. "Dot heft mai verteld dat jai nar de cloeb bent geweest; iets notte nais plees en ders not koet piepel, zai pratten en jai denkt dat iek ook zo ben".
Jim: Misschien dat je m'n vrouw kunt belazeren met die zielige praatjes maar mij niet. En ik zal een iets zeggen he; je haalt je voeten van mijn tafel en die worst met puree en jus kun je mooi vergeten, je blijft er vanaf".

Dot is woedend als ze hoort dat de Vreemdelingenpolitie is gebeld.
Jim: "Ik deed m'n plicht; jij hebt jouw geloof en ik het mijne".

Dot: "(Zomaar m,'n huis doorzoeken) Ik zou me bij je superieuren moeten beklagen".
(Agent) Jenkins: "Try the home ofice, madam".

[ Bericht 2% gewijzigd door J_TM op 15-04-2007 21:35:06 ]
pi_48361325
Afl. 130407: DEEL 2
Dot en Jim brengen Anya naar een kerk maar de Vreemdelingenpolitie zet de achtervolging in.

Dot: "You stop right there and show some respect".
Jenkins: "U heeft weinig keus mevrouw".
Dot: "Ik ben niet bang voor je; ik ben een vrouw van Christus en Jezus is bij me met Zijn hand op mijn schouder. Hij laat me niet aan de kant schuiven in het huis van Zijn vader".
Jenkins: "Ook dat nog, een bijbelfreak".

Ondertussen biedt Jim z'n excuses aan. "Ik weet er helemaal niks van, maar als ik in de krant lees over buitenlanders die hierheen komen en van ons belastinggeld profiteren dan word ik daar boos om. Ergens op een flatje sterft een arm oud vrouwtje van de kou omdat ze geen verwarmingskosten kan betalen, dat is verdomme niet eerlijk".
Anya: "ies dies polletiks-lessen, Jim ?"
Jim: "Nee, ik weet gewoon niet wat er in de wereld gebeurt; sommigen hebben alles en de rest heeft niks, daar hebben we niet voor gevochten. Je moet het niet persoonlijk opvatten hoor".
Anya: "Mar jai hebt dat telefontje geplegd, en toch kom je hier".

Jim: "Ik ben het niet altijd met haar eens, maar ik geloof wel in haar".

Als Anya zichzelf overgeeft willen de agenten weten hoe ze in Engeland is beland.
"Achterien een vrachtwagen".

Anya: "Main beslout stat vast, het ies beter zo (dat Tomas hier blaift). Ai trast joe, asivador".
Dot: "I don't know what that means".
Anya: "Tenk joe".
pi_48420218
En, hoe was de aflevering gisteren?? Ja jullie raden het al ..
Is het Gesodemieter alweer van start gegaan??? Of hebben ze besloten om die storyline vervroegd te schrappen ?
pi_48420603
Teroeg nar de realitait; zo zien we hoe Stella Ben fatsoeneert. 'En wat zeggen we dan ?' lijken haar doordringende ogen te vragen. "Dankjewel (Stella)".

Bij het inpakken van z'n schooltas.
Peggy: "Krijgt ie ook een maaltijd van Jamie Oliver ?"
Stella: "Nee hoor, hij komt gewoon thuis lunchen".

Jay kijkt nogmaals naar de folder over guacome (en dus niet guacamole) en dringt voor bij de praktijk van Mrs. Wright ("Er wachten hier wel klanten die ziek zijn hoor").
May: "Symptomen; zware ogen, hoofdpijn, misselijkheid, braken. Het is te behandelen met een laseroperatie, maar verwaalozing kan leiden tot blindheid".

Stella: "Ik heb geeneens tijd om over een huwelijk na te denken".
(Zal Phil leuk vinden)

Garry vindt het niet plezant dat Hazel achter Minty aanzit.
Minty: "Je mag blij zijn met zo'n moeder, zo'n fantastische vrouw ben ik sinds Sam niet meer tegengekomen".

Hazel: "Ik voel me net Lori Singer in 'Footloose' ".
(En vrijdag voelde je je net Julia Roberts in 'Runaway Bride')

Jay jat geld uit Berts portemennee maar die denkt dat er inbrekers in huis zijn en eist een verklaring.
Bert: "Je weet niet eens het verschil tussen waarheid en leugen".
Jay: "De waarheid is dat je een saaie ouwe lul bent, en je ziet het niet eens omdat je niets meer ziet. Ik ben pleite".

Ik stel voor om naast Leipe Gerritje ook Gekke Stella in te voeren in de vraag "Staat er .... op m'n voorhoofd ?".

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 17-04-2007 16:28:05 ]
pi_48421505
He he he, ik zal dit maar even in een spoiler zetten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48456748
Jay: "Rot op ouwe".

Bert: "Ik ben nergens bang voor. Okee, alleen voor ziekenhuizen dan, ze stinken".

Garry breekt die muur van filmquotes en countrymuziek af om het met Hazel over z'n allesbehalve vrolijke jeugd te hebben.
"En wanneer ik thuiskwam van m'n stage at ik in m'n eentje met als enig gezelschap het flitslampje van het antwoordapparaat"

"Ome John woont nu in Australie en hij stuurt nog steeds Kerstkaarten; het heeft hem jaren gekost om over jou heen te komen. Ik weet nog dat we in de kerk op je stonden te wachten; tevergeefs, hij greep naar z'n zakdoek en ik stond compleet voor lul".

"Alsjeblieft geen Dolly Parton, ik word stapelgek van dat mens".
(En dat tegen de vrouw die op Dolly parton lijkt)

Deano staat niet te juichen als ie hoort dat Kevin en Denise op Jimbo's sterfdag (27 april) gaan trouwen. "Van mij mag je, maar dan wel zonder mij".

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 19-04-2007 16:07:28 ]
pi_48462628
O dat meen je niet he? Maar dat is toch ook belachelijk? Niemand zou toch trouwen op de sterfdag van je zoon? Wat een achterlijke, domme verhaallijnen zeg. Bah.
pi_48469458
They're getting married???????????
God, wat loop ik achter zeg .

Ik denk dat ik over een maandje of 3 wel weer kijk
  woensdag 18 april 2007 @ 22:46:17 #229
521 ruby
Hell yeah!
pi_48483888
Welke halve zool hebben ze ingehuurd om scripts te schrijven voor de afgelopen weken? Ze zijn echt van god los.
pi_48504181
Weet je dat wel zeker C34 ? Vanavond is er weer de Grote Ben & Stella Show, gevolgd door de Lewis Seddon Show.
pi_48504739
Nou J_TM, voor de GBSS maak ik wel een gaatje vrij En Waterloo kijk ik sowieso

@ruby, ze hebben ons iig al niet ingehuurd zo te zien ..
pi_48515633
Ik heb zo ongeveer alleen de laatste 5-10 minuten gezien, en nou is mijn vraag, wat zijn dat voor vage plekken op Ben's arm???
  donderdag 19 april 2007 @ 22:40:49 #233
521 ruby
Hell yeah!
pi_48521000
Dat heeft Stella natuurlijk weer op haar geweten.
Ze zat Ben weer te terroriseren met haar psycho gedoe en toen moest hij haar in haar arm knijpen. Maar dan moest ze het wel terug doen.
Waar het op sloeg weet ik niet, maar ja ik ben dan ook geen psycho.
Wel wordt het de hoogste tijd dat Phil er snel achter komt. Gek word ik van dat mens.
  donderdag 19 april 2007 @ 22:50:17 #234
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_48521509
Die plekken op zijn arm werden niet uitgelegd, waarschijnlijk weer zo'n 'spelletje'. Gelukkig konden we na afloop de Britse Korrelatie bellen
Phil is nu definitief een loser, hoewel Stella natuurlijk een psycho is. Zou dit nog maanden gaan duren?
Op zich wel een mooie aflevering tussen alle shit van de laatste tijd, met zo'n lock-in in de pub, of hoe noem je dat. Ik moest lachen om die flauwe Tom Jones-grap
pi_48528844
Ja, Stella is een echte psycho (* kan het niet weerstaan - ik zei het toch, ik zei het toch, ik zei het toch. )

Ben benieuwd wat Phil gaat doen alstie er achter komt. Weer een nieuw vloertje in de Vic?

Ik begrijp dat Kevin in denial is dat hij nog een nacht/bed gedeeld heeft met Shirley? Nou, dat zal vast weer een gelukkig huwelijk worden in the square...
pi_48535068
Afl. 190407: TEASE MESQUEEZE ME
Phil: "Komt een man bij de dokter, zegt ie 'Dokter, ik loop voortdurend Green Green Grass Of Home en Delila te zingen'. Dokter: 'U heeft last van het Tom Jones-syndroom'. Die man vraagt 'Is het zeldzaam ?' Waarop die dokter zingt 'It's Not Unusual' ".

Stella: "Ik wil eens met je praten".
Ben: "Ik heb helemaal niks gedaan".
Stella: "Is dat zo ? Ik dacht het niet; ik wil dat je eens goed nadenkt over wat je allemaal hebt gedaan".
Ben: "Het spijt me".
Stella: "Het gaat niet niet om mij maar om je pa; dat jij zo'n wreed jongetje kunt zijn".

Phil: ""Kaal, wie is hier kaal ?"
(Jij, en Max)

Max: "Opa Phil, met pijp en pantoffels voor de TV, en z'n kunstgebit in een glas water".
Phil: "Als jij zo doorgaat zul je zelf een kunstgebit nodig hebben".

Max: "Ik weet heel goed wat er zich in de hoofden van tienerjongens afspeelt; viezerikken zijn het".

Phil: "Ben en Stella zijn twee handen op een buik, ik ben hier eerder het probleem".
(Tuurlijk Phil)

Stella: "Ik heb alles gedaan om je te helpen; ik heb er zelfs voor gezorgd dat je pa trots op je kan zijn en vervolgens wijs je hem af. Misschien moet ik hem maar eens zeggen dat je niet die stoere zoon bent die hij zo graag wil (ja, dat heeft ie gezegd) maar een slappeling "
Ben: "Ik wil dat niet".
Stella: "En dan loop je ook nog eens te janken als een meid, is dit soms je dank voor dat ik je steeds in bescherming neem ? Het is wel duidelijk dat je me haat".

Kevin: "De jeugd van tegenwoordig is eerder volwassen, en dat jij hem (Ben) geen belangrijke levenslessen bijbrengt betekent nog niet dat hij die niet elders oppikt".

STELLA SPEAKS
"Boehoehoe; misschien moet ik maar een roze strik in je haar doen zodat iedereen kan zien dat je een meid bent (Hou op met dat gejank, je maakt het alleen maar erger)".

"Je bent een ijskoud, harteloos en egoistisch ventje; het enige dat jij kunt is liegen".

"Kom op, je kent de regels; jij eerst".

"We zijn toch vriendjes, beloof me dan dat je je uiterste best gaat doen om een flinke jongen te zijn".
pi_48544801
Ja mommychaos U had gelijk .
Ik dacht zelf ook al toen ik Stella voor de eerste keer zag van : ' Jees dat is een gestoorde '
Stella ze is echt werkelijk de Stella van EE
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:49:27 #238
521 ruby
Hell yeah!
pi_48552779
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 08:57 schreef mommychaos het volgende:
Ik begrijp dat Kevin in denial is dat hij nog een nacht/bed gedeeld heeft met Shirley? Nou, dat zal vast weer een gelukkig huwelijk worden in the square...
Damn, dat was ik weer helemaal vergeten. Als dat maar goed afloopt.
pi_48553135
Het avontuur gaat NU verder
pi_48569155
Ik heb een paar afleveringen gemist, zit nu wel helemaal in het Wicks en het Ben vs Stella verhaal, maar hoe is het nu met Dawn, May en Rob?

En inderdaad, de Britse Korrelatie hihi. Toch vind ik dat wel correct netjes van de BBC, "if any of this episode has effected you" enz.
Mind the gap
pi_48572541
"Dawn en ik zijn bij m'n ouders op het platteland" luidde Robs boodschap op May's antwoordapparaat. De aflevering van gisteren moet ik nog inhalen.
pi_48610144
Daar heb je gelijk in Nicole22 .
Dawn en Rob zijn idd gezellig op vakantie op het platteland
  zondag 22 april 2007 @ 23:28:05 #243
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_48617938
Wat een vreemde Babylonische spraakverwarring tussen Phil en Ben. Welke zieke geest heeft dit weer verzonnen?
Wacht maar totdat Phil erachter komt waarmee Stella bezig is (Maar hoe lang nog? )
Misschien kan Grant tegen die tijd even overkomen uit Portugal om te helpen die psycho af te straffen?
Sorted, bruv
pi_48626111
Kan Grant niet nou alvast overkomen? Dan kan ie Stella al gaan stalken tot ze nóg gekker wordt dan ze al is enzo, dan heeft Grant bewijs snappie Want ik denk niet dat Phil hem anders zou geloven
pi_48627546
Ja, Grant terug. Mommychaos is voor!
pi_48632740
Ik ben weer up to date.

CLASSIC QUOTE
Martin: "Kiwi's gaan het worden, appels en bananen zijn zo passe."
pi_48634045
Kiwi's gaan het worden, appels en bananen zijn zo passé
Cecelia stemt ook VOOR
Maar dat zal toch wel niet
pi_48644767
Afl. 200407:
Bert ondergaat een laseroperatie.
Pat: "Wat doen jullie hier ? Ik heb toch gezegd dat ik een taxi zou bellen".
Bert: "Zonde van het biergeld, de bus is veel voordeliger".

Stella: "Weet je nog wat je gaat doen vandaag ?"
Ben: "Een flinke jongen zijn".
Stella: "En dus geen gemopper".

Ben: "Zijn vliegtuigen dapper ?"
Phil: "De piloten die ze hebben bestuurd waren dat zeker".

Carly: "JE BENT EEN LAFBEK (DEAN WICKS)"

DE DARREN SHOW
"Hello girls, (I'm) Darren Miller, International Businessman".

"Ben je soms verliefd op Gus (Libs) ?" "

"Weinig make-up ? Je bent net Pipo de Clown".

Oh, dat is lelijk, maar Deano kan er ook wat van.
"Stel dat Chelsea dood is en nooit meer terugkomt; en dat je moeder zegt 'Goed nieuws (Squiggs), ik ga trouwen' op de sterfdag van je zuster, hoe zou jij dat vinden ?"
Libby: "I'm trying to be nice".
Deano: "Je hebt geen flauw idee hoe dat voelt".

Op Kevs advies heeft Phil een goed gesprek met Ben over 'de dingen des levens' ("Oom Grant, Kev en Max hebben ook meegemaakt wat jij nu meemaakt") maar dan komt Stella binnen. "That was a long day, how are my two favourite men ?"

Deano: "Je bent een verrader, samenspannen met pa en Denise. Het is onze speciale dag en jij maakt dat nu kapot".
Carly: "Dat is het niet; ik mag toekijken hoe pa ruzie maakt met anderen en zich dronken voert tot ie niet meer op z'n benen kan staan.En jij laat me in de waan dat je jezelf de vernieling in te helpen. Er is geen bijzondere dag en er is niets dat we samen hebben, helemaal niets".

Zoals Carly ook niets met moeder de slet heeft.
Shirley: "Je hebt wel een erg lage dunk van me".
Carly: "Precies, jij kunt het gewoon niet uitstaan dat anderen gelukkkig zijn. Pa gaat trouwen en er is niets dat jij kunt doen om dat te verstoren".
(Slecht nieuws Caz, want Shirley heeft nog een beerput open te trekken)
pi_48652253
Vandaag nog wat interessants gebeurd???
Het is toch wel erg met Cecelia gesteld niet
pi_48654660
Wie wat waar, komt Grant terug? Vast niet zeker toch?
Zou wel cool zijn, die heeft Stella zo door denk ik!

En vanavond, is het iemand opgevallen dat het net leek alsof Dot een hele lange sik had? Dat waren de touwtjes van d'r krulspeldennetje, die charmant onder d'r kin vastgeknoopt waren.
Mind the gap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')