abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48661004
Neuh Grant komt niet terug Nicole22 , dat hopen we alleen maar .
Dot goes Asian??? . Had ze ook zo'een puntvormige hoed op, zoals ze dat ook op de rijstvelden hebben
pi_48668427
@C34
Phil heeft voor Ben een laptop gekocht maar niet iedereen is daar blij mee.
Stella: "Je krijgt wel erg veel dure kado's de laatste tijd, en voor mij koopt je pa helemaal niets; hij denkt alleen maar aan Mr. Wat-ben-ik-toch-een-verwend-nest".

Kevin laat filmbeelden zien van kleine Jimbo tot grote woede van Deano die voor straf bij Shirley gaat wonen.

Jim wil niet dat de familie de waarheid weet over kleine Tomas en zegt dus het volgende. "Hij heet George en Nick is de vader. George is Dots kleinzoon".

[ Bericht 0% gewijzigd door J_TM op 25-04-2007 14:26:04 ]
pi_48674797
Deano

Nee Stella, want stoute mensen verdienen geen kado's
pi_48705198
Afl. 240407: PATFIGHT
Dot: "Nick heeft het met z'n verpleegster gedaan en daar is George uit voortgekomen".
(Tuurlijk)

Ben: "Ik had vier vragen goed".
Stella: "Vier van de vijf, of vier van de tien ?"
Ben: "Van de twintig".

Stella: "Ben is de beste van de klas".
(Dankjewel dat je de druk om te presteren extra opvoert)

Tijdens het vrijgezellenfeestje van Denise gaan Pat en Shirley de confrontatie met elkaar aan. Eerstgenoemde wordt voor ouwe slet uitgemaakt en geeft als dank een oplawaai. En route naar het politieburo trekt Shiz de beerput open. "Kevin en ik zijn vorige week naar bed geweest".
pi_48706385
Tuurlijk Dot, is dat niet té shockerend voor je?
Is Kevin echt met Shiz naar bed geweest?
pi_48713456
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:27 schreef J_TM het volgende:
DOUGLAS DE POUGLAS
In plaats van De Grote Ben & Stella Show zien we ditmaal hoe Dot naar bekend terrein terugkeert en de zoon van een overleden vriendin opzoekt. Douglas (een glansrol van Paul Kaye) is naar verluidt dominee maar lijkt eerder op een kraker en houdt er voor kerkelijke begrippen wel erg liberale opvattingen op na.

"Het is niet de schuld van Dot dat Nick tot een verwende egoistische lul is opgegroeid, het is de schuld van de Duivel. Als jij dat wilt geloven, prima".

"Het spijt me dat ik niet die dominee ben die je had gehoopt dat ik zou zijn geworden".

"Ik ben blij dat ze dood is; die religieuze opvoeding was een dwangbuis".

Hoogste tijd om weg te wezen maar niet alvorens een baby mee te nemen die bij de Kerk te vondeling is gelegd.
Helaas bleef het bij deze aflevering, maar PK is nu 's avonds op MTV te zien als presentator van het seksprogramma 'Strutter'.
pi_48716668
En wie is Paul Kaye als ik vragen mag??? heb die aflevering niet gezien en ik heb ook nog nooit van de goede man gehoord
  woensdag 25 april 2007 @ 21:04:28 #258
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_48718624
Paul Kaye = Dennis Pennis, die gek die de meest brutale vragen aan acteurs en zo stelde.

Ik moet eerlijk zeggen dat het kwartje nu pas valt, hij kwam me bekend voor maar ik had hem niet herkend.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_48723744
Dank je wel voor de mededeling Wickedangel, maar de foto is niet goed voor mijn ogen .
wat een creep zeg als ik hem zo zie
pi_48741459
Vanavond komt de Grote Ben & Stella Show weer.
pi_48746275
En is de GBSS de moeite waard om te kijken of niet ?
ik bedoel, is Grant er al ?
pi_48782492
Helaas niet, maar de Pat & Shirley Show mocht er ook zijn.

Pat: "Dat deed je expres he, om mij terug te pakken".

Pat: "In your head".
Shirley: "No, in my bed; ik nam hem mee naar huis en van het een kwam het ander, we made love".
Pat: "You made love ? (lol)".
Shirley: "Weet je, eigenlijk wou ik dit voor me houden maar nu het eruit is voel ik me opgelucht, alsof er een zware last van m'n schouders is gevallen".

Een woedende Pat wordt naar een andere cel gebracht en zoals ze zelf al aangeeft komt Shirley eerder vrij.

Stella bereid zich voor op het geplande vakantie-uitje maar "ik maak me zorgen dat je pa er achterkomt dat ik hem al die tijd heb voorgelogen; misschien is het beter als hij en ik met ons tweetjes gaan".
Ben: "En wat moet ik dan doen ?"
Stella: "Je bent een flinke jongen, je weet vast wel iets te bedenken".

Shirley belt aan bij Denise maar Kevin weet nog net te voorkomen dat ze gaat praten. "Je blijft uit de buurt of anders ram ik je kop tegen die muur".
Shirley: "Wat je ook zegt, ik blijf z'n (Jimbo's) ma en jij z'n pa".

Peggy: "Ik betaal je om te werken, niet om me te besodemieteren; ik eis nu een verklaring of anders ontsla ik je".

Ook Phil eist een verklaring na een telefoontje van school over Ben die schade heeft aangericht.
Ben: "I just did it".
Phil: "Alleen lafaards doen zoiets, voor straf blijf je thuis en ga je eens goed nadenken wat het betekent om andermans eigendommen te vernielen".

Stella: "En wat zeggen we dan ?"
Ben: "Dankjewel (dat je me niet hebt verlinkt)".

Shirley dringt zich op aan Phil en Stella ("Het is van levensbelang") maar komt ze wel op tijd om nog meer stennis te schoppen ?.
Kevin: "Elke cel in m'n lijf schreeuwt dat ik dit niet moet doen, en ik wil ons huwelijk niet met een leugen beginnen....."

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 27-04-2007 17:16:06 ]
pi_48783074
Ik heb dus weer eens wat gemist zoals ik nu lees
Wat voor schade had hij dan aangericht? Of was het creepy Stella ?
pi_48797390
het was echt geniaal hoe Kevin strompelend te trouwzaal binnen kwam
pi_48803158
Oww, ik ga zekers de omnibus pakken als ik jullie zo lees.
pi_48803958
Ow dan ga ik ook kijken mommychaos ..
Ik wil die rel wel eens zien tussen Kevin, Denise en Shiz
Ik ga ECHT kijken
pi_48831249
Ik moet het grootste gedeelte van vrijdag nog terugzien, maar over het wel geziene kan ik zeggen 'bereid je voor'.
pi_48844297
Zal ik jullie eens een goede mop vertellen .
Komt ie: Cecelia is vergeten te kijken Wat een giller he

@#!{)#(!?!?@??$?!!
Voortaan met dit weer maar geen dutje meer doen
pi_48850286
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef J_TM het volgende:
Afl. 240407: PATFIGHT
Ben: "Ik had vier vragen goed".
Stella: "Vier van de vijf, of vier van de tien ?"
Ben: "Van de twintig".
Stella: "Je pa gaat daar niet mee kunnen lachen".

Phil: "En, hoe ging die spellingstest ?"
Stella: "Ben is de beste van de klas; niets om je voor te schamen".

Pat: "Niemand zit op je te wachten, en je kinderen zeker niet nadat je ze in de steek hebt gelaten".
Shirley: "En jij hebt niet eens een echte familie; geeft het maar toe, je bent een dronken ouwe slet".

Shirley: "Ik hoorde dat je je man hebt begraven, waar is ie eigenlijk aan gestorven ?"
Pat: "Aan een hartaanval".
Shirley: "Verbaast me helemaal niets, wie wil er nu naast jou wakker worden ?"
pi_48851198
Afl. 270407: ENJOY YOURSELF

DENISE SPEAKS
"Je hebt me aan het huilen gemaakt, op m'n eigen trouwdag".

"Heb je je camera bij je ? Ik wil dat je een foto van me maakt (NU!)"

"Je mag hem houden, als aandenken".

Pat: "Ik wist wel dat je wat van plan was".

En dat doet ze ook; Shirley gaat de confrontatie aan met Denise.
"We trouwden op 14 juni 1980; hij had een grijs pak aan met een pianodas, die avond was een grote nachtmerrie".
Denise: "Goh, dat jij je dingen van bijna dertig jaar geleden kunt herinneren".

Denise is niet van plan om Shirley te laten winnen en laat het huwelijk gewoon doorgaan, maar eerst heeft Denise nog wat met Kevin te bespreken; of om 'Chef' Lenny Henry te parafraseren "Ik krijg een verzoek van mijn rechterknie, hij wil kennismaken met 's mans weke delen".

Welk deel van 'donder op' heeft Shiz niet begrepen ?
"Ik kom je huwelijk niet kapotmaken, ik kom je redden".

"En jij denkt dat een hekje het gevaar buiten de deur houdt ? Geniet nu het nog kan want binnen een jaar is het afgelopen; en dat is een belofte".
pi_48852008
Pat en Shiz lijken elkaar echt te mogen he J_TM ?

En tja, welk gedeelte van Donder Op
Misschien Donder, of Op ( sorry )

Nee Shirley, wie wil er nou naast JOU wakker worden?
pi_48889474
De maandaguitzending moet ik nog in z'n geheel terugzien, wel heb ik alvast dit meegekregen.

Ian gaat wraak nemen op de Vic; tijdens een telefoongesprek had hij het over vergunnningsaanvragen en bezwaarschriften.

Breeti blijft bijeen; hoe gaat Stacey dit aanpakken ?
pi_48889644
Heb ik iets gemist ?
pi_48899162
Ik had gisteren zo'n zondag gevoel dat ik het helemaal vergeten ben te kijken!
Mind the gap
pi_48903487
Euhm...........
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat erg??
pi_48926127
Honey ging met George naar May en had dat beter niet kunnen doen; "Ik wil je hier nooit meer zien (Susan Edwards)" bulderde Dot. De dokter kreeg haar zus en nichtje op bezoek en toen laatstgenoemde een echografie ontdekte was de conclusie snel getrokken.
pi_48926996
Wat was de conclusie dan J_TM
Cecelia is erg nieuwsgierig

Zou je misschien als je wilt en tijd hebt misschien een korte samenvatting willen maken?
Hoeft niet hoor, je mag
pi_48967418
Ze denken dat May zwanger is.

Dat verslag komt plus eentje van maandag, maar eerst dit.

Shirley: "Als dat geblondeer moet je hersens hebben aangetast"

Stella: "Ligt het nou aan mij of ben je altijd zo onromantisch ?"
(En dus mag Ben alsnog mee op vakantie)

Max: "Stay away from Bradley".
pi_48972273
Alvast bedankt J_TM en dat verslag van maandag is natuurlijk ook van harte welkom
Zei Shirley dat tegen Pat? of tegen Peggy
pi_49007338
Tegen Patries natuurlijk.

Afl. 030507: MAX HAATVERMOGEN
Ian is trots dat Peter een gouden medaille heeft gewonnen en in de krant staat, maar volgens Phil verdient hij er ook een, die voor "eikel van het jaar". Ian vindt dat niet grappig en stopt, met 'Beverly Hills Cop I' in het achterhoofd, een aardappel in Phils uitlaat; helaas pakt dat verkeerd uit en eindigt hij met een gebroken ruit ("Je gaat dokken Phil Mitchell").

Rob en Dawn zijn terug in Walford en kome meteen voor een verrassing te staan; de auto, eigendom van het bedrijf, is weggesleept, wie zou daar nou achter zitten.

May: "Staat je goed (Dawn), dat 'Noppen en Naaldhakken'-kapsel".

Rob: "Vals kreng, je kunt het niet laten om m'n carriere te saboteren".

En Stacey kan het niet laten om het huwelijk van Max te saboteren, en dat doet ze door zich bij Tanya in te likken.
Abi: "We zouden naar Spanje gaan maar dat is niet doorgegaan; pappie en mammie maken altijd ruzie, en we moeten altijd doen wat pappie wil".
Stacey: "Kan ik me wat bij voorstellen".

Stacey: "Mannen houden niet van veranderingen, oom Charlie moet niks hebben van digitale radio's".

Max: "Ik ben je spelletjes meer dan zat".
Stacey: "Omdat ik het gemeen speel, net als jij; nou, ik ben nog lang niet klaar met je".
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:54:16 #281
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_49025063
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:52 schreef J_TM het volgende:
Afl. 030507: MAX HAATVERMOGEN

Kom op May, eet die snoepjes maar op
pi_49026131
Wickedangel toch
Ja ik zag de laatste 2 minuutjes, en nu moeten we afwachten tot maandag
pi_49044669
Afl. 040507, DEEL 1
Honey weet nu de waarheid over George en Rob heeft May's arm gebroken toen hij haar uitschold voor vals kreng.
Honey: "Er is meer in het leven dan geld verdienen Billy, Dot heeft m'n hulp nodig".

Tanya: "Je hebt gelijk (Stace), er moet meer in m'n leven zijn dan alleen Max en de kinderen".
(En dus gaat ze een tweede beautysalon openen)

Jane: "Life in Walford, non-stop glamour".

Ian: "Je kunt niet elk probleem met geld oplossen (Steve), het waren dure gympen maar ze moeten natuurlijk wel passen".

Ian: "Dat gezeur over geld".
Jane: "Van wie zou ie dat nou hebben ?"

Rob: "Heel Walford denkt nu dat ik m'n vrouw sla".
Dawn: "Ze speelt weer een van haar gehaaide spelletjes en jij trapt er gewoon in".

May: "Stoor ik ?"
Dawn: "Hoe ben jij binnengekomen ?"
May (rinkelt met de sleutels): "Aren't you gonna wish me happy birthday ?"
Dawn: "Ja doei".
May: "Jullie zijn uitgenodigd voor het drankje in de kroeg, alleen zou ik maar beter wegblijven na dat showtje van gisteravond".
Rob: "Get out !"
May: "Ik heb elk recht om hier te zijn aangezien ik de huur betaal. Herstel, betaalDE; ik zeg de huur op. Je dacht toch niet dat ik me erbij had neergelegd dat m'n man er met een slet vandoor is gegaan".
Dawn: "Wat, worden we eruit geknikkerd ?"
May: "Die betaling staat op Robs naam".
Rob: "Ik heb geen inkomen".
May: "Sorry, maar dan moeten jullie hier weg".
Dawn: "Dit is niet te geloven, ik ben zeven maanden zwanger en jij zet me doodleuk op straat".
May: "Don't be so melodramatic, you've got family".
Dawn: "Maar er is niet genoeg plek voor mij, Rob en de baby".
May: "Rob heeft een huis, alleen wil hij er niet in wonen. Volgende week vrijdag is dit huis leeg".
Dawn: "Dit pik je toch niet (Rob) ?"
May: "En ik wil de sleutels in de brievenbus zien".

In deel 2, de een-eentjes tussen Stacey en Max, en Phil en Ian.
pi_49048469
Life in Walford, non-stop glamour Waar sloeg dat op

Nog bedankt trouwens voor de verslagen tot nu toe J_TM
pi_49067407
Afl. 040507; DEEL 2
Max: "Tanya, I left you a phone-message in your box".
Stacey: "Ants in your pants".
Max: "Oi, waar is Tanya ?"
Stacey: "Ben je 'r kwijt ?"
Max: "Waar hadden jullie het gisteren over ?"
Stacey: "Ze zei 'Je doet me aan mezelf denken toen ik zo jong was als jij' ".
Max: "You're nothing like her, Stace".
Stacey: "Vandaar dat je zo gek op me bent, ik herinner jou aan wie Tanya was voordat jij kwam en alle scherpe kantjes eraf haalde; onafhankelijk, vrijgevochten".
Max: "Dat heeft ze niet gezegd".
Stacey: "En waarom zou ze dan de opwinding opzoeken ?"
Max: "So what happened ?"
Stacey: "Ik ga niet al haar geheimpjes verklappen".
Max: "Tanya heeft geen geheimpjes".
Stacey: "Grappig, dat denkt ze ook van jou".

Verity: "Rob must be over the moon".
May: "He is".

Phil: "Ik hoor dat je handtekeningen verzamelt tegen ma's vergunning, is dat soms de reden dat je iedereen wijsmaakt dat ik die stomme ruit van je heb ingegooid ? Grow up Ian, de mensen gaan heus geen bezwaar maken tegen een vergunning voor de late uurtjes omdat ik een vandaal ben; en bovendien, ik was het niet".
Ian: "You where there when it happened".
Phil: "And so was half of Walford".
Ian: "Het projectiel kwam anders wel uit jouw uitlaat".
Phil: "Het projectiel was een bintje, Columbo; en er is hier maar een die zoveel knolgewassen tot z'n beschikking heeft. Ik zou me maar een beetje inhouden als ik jou was".
Jane: "Heb jij een aardappel in z'n uitlaat gestopt ? Wat ben jij volwassen zeg".

Tanya: "Don't measure me by your own standards (Max Branning)".

Peggy: "Niets dat me zo kwaad maakt als mannen die hun vrouw mishandelen".

En niets dat Phil zo kwaad maakt als mannen die Peggy mishandelen.
"Je denkt zeker dat je slim bent he, al je hele leven loop je mensen te kwetsen; ma heeft 'r vergunnning moeten intrekken. We zijn hier nog niet over uitgesproken".

En is Stacey uitgesproken met Max ?
"Ik weiger om nog langer naar je pijpen te dansen, en zij ook trouwens".

May kan er niet mee lachen dat Verity haar mond voorbij praat, om nog maar te zwijgen van het verjaardagskado dat Rob gaat opsturen; een pak scheidingspapieren.
"Niet eerlijk, wat weet jij daar nou van ? Jij hebt alles wat je altijd al wilde hebben, wat ik altijd wilde hebben".

Wat gaat de dokter met die 'snoepjes' doen, wordt het een zelfmoordpoging of gaat ze een miskraam faken ?

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 07-05-2007 13:56:33 ]
pi_49077039
Dat zullen we morgen wel zien J_TM
pi_49120397
En en en en en?? heeft May de snoepjes opgegeten of niet
  maandag 7 mei 2007 @ 23:05:41 #288
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_49123660
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:06 schreef Cecelia34 het volgende:
En en en en en?? heeft May de snoepjes opgegeten of niet
Ja, maar niet allemaal tegelijk En ik ben vergeten welke medicijnen het eigenlijk zijn.
pi_49131771
Oh, dus je weet niet meer welke smaak de snoepjes hadden Wickedangel .
Waarom nam ze ze niet allemaal tegelijk
Had May daarna nog leuke fratsen uitgehaald?
pi_49138032
Rustig aan C34, May had Robs bankrekening geleegd, stuuurde woningbezichtigers en maakte ruzie met Dawn waarna deze van de trap viel; kan de dokter dan toch bij Tante Chrissie intrekken ?

Rob: "Geef me m'n geld terug !"
May: "Jouw geld ? Daar denkt de wet anders over".
Rob: "Waarom doe je dit ?"
May: "Om jou te doen inzien dat ze alleen maar van je geld houdt".

May: "Ik eis dat je ophoudt om alles af te pakken wat van mij is. Het leven is geen sprookje en je gaat voelen wat het betekent om mij (sic) te zijn".
Dawn: "Het spijt me".
May: "Het spijt je niet, kijk maar goed naar wat er gebeurt als ie je eenmaal in de steek laat. Een week bij jou en die aso-familie van je is voor hem genoeg om te beseffen dat jij een vergissing bent".
pi_49140845
Ja maar, maar maar Ik ben die May gewoon beu J_TM !!!
Misschien dat ze idd van tante Chrissie nog veel kan leren zoals lijken verstoppen onder t beton in een kelder
pi_49161308
Had May vandaag nog wat gedaan???
Jullie hoeven je niet in te houden hoor ik lurk hier wel mee
Met jullie commentaar
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:14:52 #293
521 ruby
Hell yeah!
pi_49163040
May is nog steeds zo gek als een deur.
Ten eerste wilde ze Dawn bijna weer aanvallen in het ziekenhuis. Later kwam ze haar excuus aanbieden bij Rob met dat haar gedrag veel problemen had veroorzaakt.
En aan het einde nam ze thuis weer wat pilletjes en een wijntje en toen liep ze heel psychotisch haar gecreëerde kinderkamer binnen met een grote glimlach en zat heel vertederd te te kijken alsof er niets aan de hand was. Als klap op de vuurpijl zette ze een kruisje op de kalender (zo van, weer een dag voorbij) en ergens in augustus ofzo stond er vermeld: My baby born.

Ja ja, rijp voor een gesticht zeg ik je.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_49171463
Ja May is doorgeslagen. Gaat ze nu dood of niet? Donderdag meer.

Ik las in de veronicagids dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49177577
Whehehehe Dat van je spoiler mommychaos
Heb ik zelf ook gelezen Wij hebben die gids namelijk ook
Heb je ook gelezen dat
SPOILER
En May heeft een kinderkamer gemaakt ??? En op de kalender bij augustus geschreven, my baby born??????????????????? --> meer kan ik er niet van maken sorry
pi_49181468
Die baby komt niet in augustus maar in juli, en die sklotscene geeft al aan dat May nog een paar ijzers in het vuur heeft.

Dawn: "Als ik weer uit het ziekenhuis ben zal ik er persoonlijk voor zorgen dat jij nergens meer aan de bak komt".

May: "Ik zou m'n eigen baby toch nooit pijn doen".
Rob: "Ten eerste is het jouw baby niet en ten tweede blijf je uit de buurt".

Naomi: "De pillen van mevrouw zijn weg, gaat U hier melding van doen (dr. Wright) ?"
May: "Ditmaal zal ik het door de vingers zien maar de volgend keer heb ik geen keus".

May: "Ik besef nu dat die baby waar ik al die tijd naar heb verlangd geen deel van m'n toekomst gaat worden; ik vraag je enkel om m'n baan niet af te pakken, het is het enige wat ik nog heb".
Rob: "Je mag blij zijn dat ik je niet laat arresteren".

Door Maygate vergeten we wel dat Ian en Phil weer in oude gewoontes zijn teruggevallen; het begon op 'Pinkstermaandag' of all days toen Phil een stel Poolse bouwvakkers (waarvan de leider, Erek, een oogje heeft op Shiz) liet opdraven. Ian zag zijn rust verstoord en liet voor straf Ereks auto wegslepen.
In de dinsdagaflevering werd Ians ingang dichtgemetseld, maar zijn belofte om zich niet "tot het nivo van die eikels te verlagen".
Erek: "Probblem wiet mai men, probblem wiet mie".

Ian: "En jij hebt hier natuurlijk niets mee te maken".
Phil: "Nee, het was Humpty-Dumpty".

Hoog tijd om dat muurtje te slopen.
Peggy: "Een chihuauhua heeft meer spierballen".
Phil: "Hee Popeye, heb je je spinazie al gegeten ?"

Ian: "Ik veeg die grijns van z'n smoel, al is het het laatste dat ik doe".

Maar er zijn betere manieren om Brutus Mitchell aan te pakken.
Ian: "Go ahead Mitchell, make my day".

Phil: "Je denkt zeker dat je leuk bent he, m'n regenpijp vol cement gieten; het kost me klauwen met geld om de schade ongedaan te maken en jij gaat me tot de laatste cent terugbetalen".

Ian: "Bullebakken moet je gewoon met hun eigen wapens verslaan".

Phil: "Oi Beale, kijk eens hoe iedereen over je denkt".
Ian: "Tegen muren plassen is een ernstig misdrijf; maar goed dat ik alles op video heb staan".
(En Honey zich doodschamen omdat manlief aan dit kinderachtige gedrag meedoet)

KACEY EN DE SMERISSEN
Gisteravond begon om 21:00 uur de nieuwe politieserie 'Holby Blue' (inderdaad een spin-off van) waarin hoofdrollen zijn weggelegd voor Maureen Slater en Andy. 'Noppen en Naaldhakken'-actrice Zoe Lucker speelt ook mee, alleen lijkt haar personage in niets op Tanya Tucker.
pi_49182910
Ian mag uitkijken dat zn kop dadelijk niet in een wc-pot hangt of boven het frituurvet
pi_49244738
Afl. 100507: WALFORD TODAY, NICEST PEOPLE IN THE WORLD
Max is jarig en het wordt inderdaad een om nooit te vergeten, maar wel om de verkeerde redenen.

"Een rontgenbril, ik kijk dwars door je heen".

Stella ziet Lucy drinkend in gezelschap van straatjongens. "You're allright ?"
Lucy: "Bemoei je met je eigen zaken, trut".

Niet dus, want ze klikt bij Jane klikken maar die kan niks verdacht vinden. "Ik zou ik me eerder zorgen maken over Ben met z'n verzinseltjes over geslagen worden".

Stacey: "Als je hier niet binnen een kwartier bent is het uit".

Phil besluit om maar weer eens een bezoekje te brengen aan Bens grote broer.
Ian: "Wat is dat ?"
Phil: "De rekening van de loodgieter, plus die van de bouwvakkers en de verzekering. Bij elkaar opgeteld tien mille; je gaat me nu betalen of anders..."
Ian: "Gaan we zeker weer naar de plee".

Nee, erger nog...
Phil: "Heb je weleens je arm gebroken ? Je gaat nu met je kop in die teil (afwaswater) of ik breek je arm".

May wil geen ruzie meer met Rob en nodigt hem uit om de scheiding te bespreken tijdens een etentje.
Rob: "Ik wil dit niet".
May: "Je weet niet wat je wilt".

Dan ontdekt Rob de kinderkamer en de Kalender. "Je bent gewoon geschift".
May: "Nee, jij bent geschift; mij dumpen voor die slet, als je maar niet denkt dat ik het hierbij laat zitten".

Rob: "Raak me aan en ik maak je af".

Rob: "Je hebt gelijk (Dawn), ze is gestoorder dan gestoord. We moeten hier zo snel mogelijk weg".

Als Max terugkomt van z'n avontuurtje met Stacey krijgt ie een woedende Tanya tegenover zich die door het ontdekken van een blonde haar en het achterhalen van een mobiel nummerde de verkeerde conclusie trekt.

Tegen Carly: "Vuile slet".

Tegen Max: "Raak me aan en ik plant een mes in je rug".

Tegen Max: "Ik ben zwanger".

[ Bericht 3% gewijzigd door J_TM op 11-05-2007 12:47:44 ]
pi_49246991
En van wie is Tanya zwanger Van Max of van Sean

Dus eh, Rob heeft May's mooie kalendertje geschoten en meteen de juiste conclusie getrokken .

Het kan nog eens wat worden met EE
pi_49301648
Ik heb gisteren niet kunnen kijken; is er misschien dit gebeurd ?

Stacey: "Ik heb een relatie met een oudere man".
Bradley: "Zeker zo'n smeerlap die zich te min voelt voor z'n eigen gezin".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')