Afl. 040507; DEEL 2
Max: "Tanya, I left you a phone-message in your box".
Stacey: "Ants in your pants".
Max: "Oi, waar is Tanya ?"
Stacey: "Ben je 'r kwijt ?"
Max: "Waar hadden jullie het gisteren over ?"
Stacey: "Ze zei 'Je doet me aan mezelf denken toen ik zo jong was als jij' ".
Max: "You're nothing like her, Stace".
Stacey: "Vandaar dat je zo gek op me bent, ik herinner jou aan wie Tanya was voordat jij kwam en alle scherpe kantjes eraf haalde; onafhankelijk, vrijgevochten".
Max: "Dat heeft ze niet gezegd".
Stacey: "En waarom zou ze dan de opwinding opzoeken ?"
Max: "So what happened ?"
Stacey: "Ik ga niet al haar geheimpjes verklappen".
Max: "Tanya heeft geen geheimpjes".
Stacey: "Grappig, dat denkt ze ook van jou".
Verity: "Rob must be over the moon".
May: "He is".
Phil: "Ik hoor dat je handtekeningen verzamelt tegen ma's vergunning, is dat soms de reden dat je iedereen wijsmaakt dat ik die stomme ruit van je heb ingegooid ? Grow up Ian, de mensen gaan heus geen bezwaar maken tegen een vergunning voor de late uurtjes omdat ik een vandaal ben; en bovendien, ik was het niet".
Ian: "You where there when it happened".
Phil: "And so was half of Walford".
Ian: "Het projectiel kwam anders wel uit jouw uitlaat".
Phil: "Het projectiel was een bintje, Columbo; en er is hier maar een die zoveel knolgewassen tot z'n beschikking heeft. Ik zou me maar een beetje inhouden als ik jou was".
Jane: "Heb jij een aardappel in z'n uitlaat gestopt ? Wat ben jij volwassen zeg".
Tanya: "Don't measure me by your own standards (Max Branning)".
Peggy: "Niets dat me zo kwaad maakt als mannen die hun vrouw mishandelen".
En niets dat Phil zo kwaad maakt als mannen die Peggy mishandelen.
"Je denkt zeker dat je slim bent he, al je hele leven loop je mensen te kwetsen; ma heeft 'r vergunnning moeten intrekken. We zijn hier nog niet over uitgesproken".
En is Stacey uitgesproken met Max ?
"Ik weiger om nog langer naar je pijpen te dansen, en zij ook trouwens".
May kan er niet mee lachen dat Verity haar mond voorbij praat, om nog maar te zwijgen van het verjaardagskado dat Rob gaat opsturen; een pak scheidingspapieren.
"Niet eerlijk, wat weet jij daar nou van ? Jij hebt alles wat je altijd al wilde hebben, wat ik altijd wilde hebben".
Wat gaat de dokter met die 'snoepjes' doen, wordt het een zelfmoordpoging of gaat ze een miskraam faken ?
[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 07-05-2007 13:56:33 ]