quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:53 schreef mommychaos het volgende:
Getverderrie, dat gelebber de hele tijd tussen Rob en een van die troela's of Max en een van zn vrouwtjes. Brrrr. Het is gewoon smerig., wat onsmakelijk.
May is heel eng net als Rob zelf. En net als Stella. En Shirley en Sean.
Ontsla dat castingteam!
Ja, leuk mensquote:Ik vind trouwens Tanya wel een leuk personage. Heb hier ook nog weinig irritaties gehoord over dr.
Dat méén je niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:00 schreef Cecelia34 het volgende:Cecelia heeft zich een heel uur lang verveeld
![]()
Ja verdomd, hij had er wel wat van weg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:28 schreef J_TM het volgende:
BTW; die Jed deed me denken aan Neil van '7 Up' (zevenjaarlijkse docureeks over een groep mensen die sinds hun zevende worden gevolgd) toen die op z'n 28e dakloos was.
Ja dus. Zo uit het niets drukte ze het lepeltje op Ben z'n hand. We hebben dus weer een nieuwe psycho op de Square rondlopen...naja, naast May dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Cecelia34 het volgende:
Heeft Stella HET al gedaan bij Ben? Ik bedoel, hebben ze al samen fijn naar de tv gekeken en heeft Stella chocomel gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat dat hetzelfde effect zou hebben hier. Dan is het het weer net nietquote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef J_TM het volgende:
Nog een vraagje; WAAROM HEEFT NEDERLAND NOG STEEDS GEEN COMIC RELIEF ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |