abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47004453
Graag gedaan Wickedangel
Ja ik word er knettergek van
May én Stella zijn psycho's, en Shirley is ook eng, en moet ook maar eens lekker op een lange vakantie gaan samen met Stella en May

* heb gisteren niet gekeken *
pi_47004655
Getverderrie, dat gelebber de hele tijd tussen Rob en een van die troela's of Max en een van zn vrouwtjes. Brrrr. Het is gewoon smerig., wat onsmakelijk.

May is heel eng net als Rob zelf. En net als Stella. En Shirley en Sean.

Ontsla dat castingteam!

Ik vind trouwens Tanya wel een leuk personage. Heb hier ook nog weinig irritaties gehoord over dr.
pi_47017724
Carly: "Go in and see what the prat dragged in".

Jane: "Da's geen 2,75 maar 2,50 en een knoop".

Peggy: "Nog zo'n stunt en ik breek je poten, begrepen ?"

Jane (tegen Dawn): "Dat gaat me alles aan, je bederft m'n eetlust".

May: "Hoezo hij houdt van je, zie je niet hoe kinderachtig je bent ? Denk je nou echt dat hij op zo'n goedkope slet valt ? Andermans vent afpakken; briljante move, you go girl".

Maar het is wel de dokter die in tranen uitbarst, en nu lijkt Dawn wel van ijzer. May lijkt weer helemaal opgeknapt als Rob thuiskomt, ze hebben zelfs seks maar ondertussen trekt de dokter wel zo'n gezicht van 'Ik krijg m'n wraak nog wel'.
pi_47019024
Tegen wie zei Peggy dat J_TM ? Tegen dat jochie van Bert?
En wat had Dawn gedaan, zodat Jane haar eetlust verloor?
En S** in EE Dat is toch echt ongehoord

Tanya is wel leuk
pi_47021494
Ze zei dat tegen Shiz die de avond tevoren flink was doorgezakt en weer eens op de flirttoer ging (iets waar Deano bijna een pak slaag voor had gekregen).

Dawn merkte dat May een tegenoffensief beraamde en wilde uitleg op een moment dat de dokter met Tanya en Jane zat te lunchen.

Nou ja, seks, ze rukten in ieder geval elkaars kleren van het lijf.
pi_47022620
Dank U wel voor de update J_TM
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:14:14 #107
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47028210
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 07:53 schreef mommychaos het volgende:
Getverderrie, dat gelebber de hele tijd tussen Rob en een van die troela's of Max en een van zn vrouwtjes. Brrrr. Het is gewoon smerig., wat onsmakelijk.

May is heel eng net als Rob zelf. En net als Stella. En Shirley en Sean.

Ontsla dat castingteam!

Maar Shirley kan volgens mij nog wel wat worden
quote:
Ik vind trouwens Tanya wel een leuk personage. Heb hier ook nog weinig irritaties gehoord over dr.
Ja, leuk mens Erg benieuwd wat ze gaat doen als Max' affaire aan het licht komt
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:17:58 #108
521 ruby
Hell yeah!
pi_47031075
Dan laat ze zich vast door Sean verwennen.

En ja, ik mag Tanya ook wel.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_47042109
ruby, ik krijg er al beelden bij
pi_47052995
Shaun Williamson doet mee aan 'Comic Relief Does Fame Academy' en dankzij VARA TV-magazine weet ik nu dat Hannah Waterman en Marti Pellow 'Just The Two Of Us' (vanaf volgende week de Nederlandse versie) hebben gewonnen.

On a sadder note, 'Wordt U Al Geholpen ?'-acteur John Inman is op 71-jarige leeftijd overleden.

[ Bericht 4% gewijzigd door J_TM op 08-03-2007 15:24:53 ]
pi_47056946
Ja ik las het J_TM, net op de Frontpage . Niet dat ik hem zo heel goed ken van gezicht, maar toch

En om me weer op te vrolijken, moeten May,Dawn,Rob,Max,Stacey en Sean maar lekker oprotten. Shirley ook, en dan mogen Carly en Chels meteen mee
pi_47067783
En, zijn de door mij genoemde mensen inmiddels al opgerot? Of zitten we er nog wel even aan vast.
Jay + Bert kunnen er ook wel bij, die was ik vergeten
* Heb vandaag weer niet gekeken *
pi_47085051
De website van de Keithcam bestaat gewoon

http://www.watchagrownmanrot.co.uk/
pi_47089503
Mo: "Hoe zie ik eruit ?"
Charlie: "Alsof je naar een begrafenis gaat".
Mo: "De jouwe als je zo doorgaat".

Dawn merkt dat Tanya en Jane over haar staan te roddelen en eist een verklaring.
Tanya: "Waar zouden we het dan over moeten hebben ?"
Dawn: "Waar zouden ze het dan over moeten hebben ? Hoe achterlijk denken dat ik jullie ben ?"
Jane: "Op de schaal van een tot tien..."
Dawn: "Als een stel viswijven; ik weet niet wat erger is, dat geklep van jullie of dat het me geen reet interesseert".
(Er staat dus 'Leipe Gerritje' op haar voorhoofd)

Mo: "(Een taakstraf van) 150 uur. Dat wordt dus de afhaalindier want ik moet 's avonds werken. Tanya heeft me er natuurlijk ingeluisd maar ik krijg die trut nog wel".
pi_47095840
De Keithcam? Sorry maar ik snap hem even niet
En wie kreeg de taakstraf? Mo? En waarvoor
pi_47101598
LET OP!!!!!!!!!! ( Ja ik vraag heel even de aandacht )

vandaag een UUR lang EE
* en nu gaat Cecelia-Elizabeth wél kijken, want ze ziet in dat ze een hoop mist. Zoals de Keithcam ?*
pi_47108182
Cecelia heeft zich een heel uur lang verveeld

Trouwens, zag ik na de aftiteling, jullie weten wel, bij die preview voor dat nieuwe programma, niet Jessie Wallace? * mn dag kan niet meer stuk *
  vrijdag 9 maart 2007 @ 23:07:12 #118
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47110928
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:00 schreef Cecelia34 het volgende:
Cecelia heeft zich een heel uur lang verveeld
Dat méén je niet.
Het boeide me wel. Shirley vind ik een steeds interessanter personage worden. Dat einde
En die taakstraf van Mo is voor dodgy sigaretten
pi_47111708
Nou, ik meen het wel. Oke, het enige hoogtepuntje was dat Mo een dartpijl in dr dikke reet gemikt kreeg maar voor de rest vond ik het niet echt interessant, sorry
pi_47126434
Kevin: "Ik heb geen tijd voor je spelletjes, laat staan om de maatschappelijk werker uit te moeten hangen".

Jed: "Een banaan ? Je lijkt m'n moeder wel".
Kevin: "Eerst ben ik een viezerik en nu je moeder".

Jed: "Heb je kinderen ?"
Kevin: "Nee".

Kevin: Lang geleden kwam ik hier met een meisje; vijf jaar lang waren we samen en het bleek een grofgebekte trut te zijn".
Jed: "Heb je 'r afgemaakt ?"
Kevin: "Erger nog, ik heb 'r m'n jawoord gegeven".

Liegen ? Voor straf tilt Jed Kevs portemennee ern gaat ie er met de bus vandoor. Kevin fietst er achteraan en ziet dat de bus in brand vliegt. Jed lijkt ongedeerd totdat ie in Kevs armen sterft; tijd om terug te keren naar de Square.
Carly: "Donder op, we kunnen je missen als kiespijn".

Kevin: "Egoistische sletten als jij hebben m'n leven kapotgemaakt".
Shirley: "Ik dacht al, waar blijft het".

Kevin: "Ik krijg een kans om opnieuw te beginnen en ik verknal het; waar ik ook heenging ik nam altijd mezelf mee".

BTW; die Jed deed me denken aan Neil van '7 Up' (zevenjaarlijkse docureeks over een groep mensen die sinds hun zevende worden gevolgd) toen die op z'n 28e dakloos was.
pi_47205394
Shirley .

Nu snap ik de site van www.watchagrownmanrot.co.uk
Beetje late reactie maar toch

Wat heb ik in een deuk gelegen om die viespeuk .. Echt triest
pi_47240207
Stacey: "Waarom per se dat valse kreng (Chelsea) ? Ik kan 'r niet uitstaan".

Denise: "Ik haatte The Jam en juist daarom gaf ie mij deze CD (verzameraar 'Snap'), je kunt leren om ergens van te houden. Hij had zich in The Jam vergist zoals ik mij ook in hem heb vergist".

Mo: "Heb je een spiegel ? Staat er soms 'Leipe Gerritje' op m'n voorhoofd ?"
(Ja, anders had je geen taakstraf gekregen)

Ben (de voorbeeldigste leerling van de etiquetteschool): "GIVE IT BACK, IT'S MINE !"

Peggy: "Je hebt wel lef zeg".
Kevin: "Missed you too, Peg".

Speciaal voor z'n dochter heeft Keith het Dawnfonds opgericht.

C34, deze is voor jou.
Stella: "Ik dacht dat we vriendjes waren, maar je hebt duidelijk laten zien dat je niet te vertrouwen bent".

Deano neemt het Carly bijzonder kwalijk dat ze hem niet op tijd heeft ingelicht over pa's terugkeer maar zelf heeft Kevin ook nog wat uit te leggen. "Weggaan was een grote fout maar jou niet in vertrouwen nemen was een nog grotere fout. Ik wil alles goedmaken, (please) don't split us up".
Denise: "Me splitting us up ? Jij bent degene die mij heeft opgezadeld met jouwe kinderen en nu denk je terug te kunnen komen alsof er niets aan de hand is ? Too late Mr. Wicks".
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:40:01 #123
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47241855
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:28 schreef J_TM het volgende:
BTW; die Jed deed me denken aan Neil van '7 Up' (zevenjaarlijkse docureeks over een groep mensen die sinds hun zevende worden gevolgd) toen die op z'n 28e dakloos was.
Ja verdomd, hij had er wel wat van weg.
pi_47242393
Heeft Stella HET al gedaan bij Ben? Ik bedoel, hebben ze al samen fijn naar de tv gekeken en heeft Stella chocomel gemaakt ?
pi_47261394
Even geduld C34, eerst dit.
Peggy: "She's an angel in disguise"
(Als dat zo is dan hoop ik nooit naar de hemel te gaan)

Stacey: "Jullie jagen al m'n klanten weg (met dat kleffe gedoe)"
Chelsea: "Heb je al in de spiegel gekeken naar je gezicht ? Gisteren zag het er al niet uit, laat staan vandaag".
Stacey (buiten gehoorsafstand): "Slet".

Honey: "Wie wordt het mooiste meissie van de creche ?"

Stella: "Wie moeilijkheden zoekt vindt ze ook. Meisjes als Abi doen poeslief maar ondertussen planten ze wel een mes in je rug, gewoon omdat ze jaloers zijn; misschien heeft ze dat wrede gedrag wel van d'r moeder. Het lijkt me beter als je niet meer met 'r omgaat".

Sean: "De rijken worden rijker, de armen armer en wij Walforders gaan echt niet het verschil maken".
Shirley: "Is he always that much fun ?"

Abi: "Ze heeft hele gemene dingen tegen me gezegd".

En gedaan; de "gerimpelde ouwe tang" had met Ben een moederdagkaart voor Peggy gemaakt en hem verscheurd om vervolgens de schuld in de schoenen van dat "brutale achterbakse kreng" te schuiven.

Stacey komt de kroeg binnen met een yuppie-look maar krijgt niet de gehoopte reactie (Deano: "Ik dacht dat carnaval voorbij was".)

In de cliffhanger maakt Stella chocomel en geeft ze Ben een tikje met een gloeihete theelepel. "Grapje" zegt ze doodleuk.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:45:12 #126
521 ruby
Hell yeah!
pi_47273501
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Cecelia34 het volgende:
Heeft Stella HET al gedaan bij Ben? Ik bedoel, hebben ze al samen fijn naar de tv gekeken en heeft Stella chocomel gemaakt ?
Ja dus. Zo uit het niets drukte ze het lepeltje op Ben z'n hand. We hebben dus weer een nieuwe psycho op de Square rondlopen...naja, naast May dan.

En Stacey probeerde er volgens mij uit te zien als Tanya maar ze zag er zo opgedoft uit dat ze werd uitgelachen waarna ze in snikken uitbarstte.

M'n vriend vertelde overigens dat ie ergens had gelezen/gehoord dat ze EE vijf dagen per week op de buis willen.

En in dit artikel staat er meer over: http://www.thesun.co.uk/article/0,,2001320029-2007070924,00.html
pi_47276106
Wie was de gerimpelde oude tang J_TM?

Stella Noemt ze dat een grapje? misschien had Ben wel ernstig verbrand geraakt kunnen worden ofzo
Stella + May +Shirley + Bert + Jay + Rob + Dawn + ? + ? =

Ja dat wat je vriend zegt klopt idd ruby. Ik heb dat ook al eens ergens gelezen
Man wat mis ik Pauline Fowler echt nooit gedacht dat ik haar zou missen
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:02:26 #128
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47281187
Vijf dagen per week? Vier dagen is al zo'n opgave.
Stella en May mogen van mij direct afzinken
Ik mis Dot
pi_47283251
Dot Leven Billy en Honey nog?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 15 maart 2007 @ 00:29:55 #130
521 ruby
Hell yeah!
pi_47287664
Ja Billy en Honey leven inderdaad nog. En ze hebben geldproblemen, alleen weet Honey dat nog niet.

Maar ze heeft een baan gevonden. Ze wordt receptioniste in Tanya haar beautycenter.
Sja, dat zal ook wel nodig zijn want het is altijd stervensdruk daar.
pi_47296798
C34, die "gerimpelde ouwe tang" is Stella zoals Abi haar ziet.

KEMP; TROONOPVOLGER
Na EE is Bens oom te zien in 'Comic Relief Does The Apprentice'.
pi_47304816
Stella gerimpelde oude tang
Is Stacey nog steeds met Max aan het flikflooien en is Tanya nog bezig met Sean?
  donderdag 15 maart 2007 @ 22:47:01 #133
521 ruby
Hell yeah!
pi_47318896
Sean is tegenwoordig aan het flikflooien met Chelsea. Maar Sean is nog steeds geinteresseerd in Tanya en Stacey doet het ook nog steeds met Max inderdaad, maar uiteraard wel wanneer het Max uitkomt.
pi_47325531
Dat kan een leuke driehoeksverhouding worden : Sean Tanya en Chelsea

En Bradders? met wie heeft hij het tegenwoordig?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 07:34:07 #135
521 ruby
Hell yeah!
pi_47325629
Bradley is nog steeds single. Dus je maakt nog kans.
pi_47336305
En Stacey is niet meer om te kopen met een kamer "in een pokkehotel" als "de klote Four Seasons"; dan maar liever naar Brad.

Libby: "Niets zo romantisch als een huwelijksaanzoek in een postkantoor".
Chelsea: "Ja, en McFly is een wereldband".

Kevin: "Waanzin; steeds hetzelfde doen in de hoop op een ander resultaat".

Honey: "Eet je biologisch (Stel) ? Als ouder wil Phil natuurlijk het beste voor Ben". (Niet biologisch Susan maar pathetisch)

Ben: "Het spijt me, ik was bang dat je pa zou afpakken".
Stella: "Alsof ik dat zou doen. Maar nu ik hier kom wonen maak ik veel meer kans om je pa af te pakken".
(Grapje)
pi_47336447
Shaun Williamson werd gisteravond derde bij 'CRDFA' en dus krijgen we een all-girl finale.
In 'CRDTA' heeft het team van Ross Kemp (de mannen dus) geen goede zaken gedaan.
pi_47342229
Weet niet of het gisteren aan het eind van EE is gezegd ( ik heb niet gekeken ) maar vanavond is er geen EE.
pi_47370334
Ja, Comic Relief zat er een beetje tussen; ik was weg maar heb het wel opgenomen.
pi_47383065
EE gaat dus niet vijf dagen per week uitgezonden worden: http://www.bbc.co.uk/east(...)/news_20070221.shtml

Gelukkig maar, zou het eerder toejuichen als het weer terug zou gaan naar twee of drie dagen per week, denk dat dat de kwaliteit van de verhaallijnen zeer ten goede zou komen.
Heb vandaag pas alles vanaf de dubbele aflevering gezien (dat busongeluk vond ik eigenlijk wel vrij heftig voor EE-standaarden), ben nl. vanuit Alkmaar naar een studentenkamer in Utrecht verhuisd en heb daar nog geen tv
pi_47396990
Ik kijk nu naar de videobeelden van Comic Relief; The Big One. Verslag komt nog.
pi_47407735
Balen voor je Reticulin . Hoop voor je dat je snel je eigen TV ter beschikking hebt !
Laat EE idd zijn zoals het is, qua aantal afleveringen per week ik vind 4 keer per week al een opgave, zoals Wickedangel meende ik , ook al aangaf
pi_47434278
COMIC RELIEF; THE BIG ONE
Catherine Tate liet vier van haar typetjes opdraven; zo kreeg Lauren Cooper niemand minder dan David 'Dr. Who' Tennant voor zich als de nieuwe leraar Engels, en omdat ze op de gebruilelijke manier de les verstierde werd ze voor straf in een Billie Piper-pop veranderd ("I still ain't buvvered").
Maar als Lauren op bezoek gaat bij Tony Blair krijgt ze haar gelijke voor zich ("Am I bothered ? Look at my face, I ain't bothered"). Maarre wie was toch die Bekende Brit die ze heeft ontmoet ? "ROSS KEMP".
In haar andere sketches had Catherine een mislukte relatie met Daniel Craig en sloeg ze Lenny Henry een "red nose", dat krijg je ervan als je Fearne Cotton met Dot verwart. Oma deed mee aan 'Deal; Or No Deal' van Noel Edmunds.

Dominee Dawn French gaf zich op voor 'Jouw Vrouw Mijn Vrouw' en zat vijf dagen opgescheept met Kevins Modmaatje Sting; reden te meer om hem en Trudie Styler allebei een taart in het gezicht te gooien.

Andere (ex-)Walforders die meededen naast Ross Kemp; Zoe, de ongelukkige bruid in een sketch met Mr. Bean; Dot die de cliffhanger met de koekenpan nog eens overdeed en daarbij Mr. Blobby op bezoek kreeg.

Kate Moss maakte eventjes haar opwachting in 'Little Britain' (als 'Anita') en Ricky Gervais kreeg op z'n donder van Bob Geldof omdat ie een nepdocumentaire maakte over Afrika. Verrassing; de Keniaan die hem een bandje van U2 gaf bleek een vermomde Bono te zijn.

Een van de hoogtepunten van die avond; de rolstoelversie van de Proclaimers' 500 Miles door Peter Kay en Little Briton Matt Lucas (met medewerking van de bebrilde Schotten themselves) voor een zaal vol BB-ers. Het is vanaf vandaag op single verkrijgbaar en afgaande op de vele downloads van de clip zal het een nr. 1-hit gaan worden.

Nog een vraagje; WAAROM HEEFT NEDERLAND NOG STEEDS GEEN COMIC RELIEF ?
pi_47440269
Laat NL aub geen Comic Relief doen vind dat zo'n stom programma
Vanavond maar weer eens trouw voor de buis gaan zitten
pi_47447307
Geen EastEnders vanavond

Donderdag een uur lang
Mind the gap
pi_47447405
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef J_TM het volgende:
Nog een vraagje; WAAROM HEEFT NEDERLAND NOG STEEDS GEEN COMIC RELIEF ?
Ik denk niet dat dat hetzelfde effect zou hebben hier. Dan is het het weer net niet
Mind the gap
pi_47447879
Oke, fijn om dat nieuws even te horen Nicole22 . Nu sla ik deze donderdag ECHT over, en Cecelia overweegt nu om ECHT te stoppen met EE .
Want ik moet me echt voor de tv slepen
pi_47508983
Billy krijgt de schuldeiser op bezoek; hij moet op bijzonder korte termijn 200 pond betalen, anders gaat de videotheek dicht, en daar komt ook nog eens bij dat Honey zwanger is.

Honey: " We hebben ons eigen stukje grond bij het schuurtje; wie wil er nog genetisch gemanipuleerde tomaten als ie z'n eigen groente kan verbouwen"
(Lauren Cooper zou zeggen "Did I ask for your life-story ?")

Ian heeft eindelijk de sleutels van Huize Pauline maar Stacey jat ze voor een 'onderonsje' met Max. Ian laat onmiddelijk de sloten vervangen en de twee 'indringers' weten nog net te ontsnappen.

Stella heeft pech, Phil en Ben maken een nieuwe moederdagkaart ter nagedachtenis aan Kathy.

Peggy (een "bemoeizuchtig oud wijf") laat Dawn weten dat ze niet alleen uit de kroeg is verbannen maar ook van haar aanstaande verjaardagsfeest; en nog wat, die mensen die zogenaamd om haar geven doen dat alleen maar in opdracht van de dokter.
Dawn: "Jullie komen er nog wel achter wat voor een vuile trut ze is".
pi_47513229
Wat had Stella gedaan met de kaart J_TM ???? Jaloers kreng dat Stella is zeg
En noemde Dawn Peggy een bemoeizuchtig oud wyf? heb gisteren nl niet gekeken vandaar
pi_47546295
Helmaal niets, zo verslagen was ze.
En de door Dawn uitgescholden Peggy doet sinds kort aan yoga; tegen haar leraar zei ze "Als je je handjes niet thuishoudt zal ik je een paar adembenemende grepen laten zien".

Vanavond geen Waterloo Road, wel een dubbele dosis EE en morgen de comeback van Jessie Wallace in de televisiefilm 'A Class Apart'.
pi_47547560
A Class Apart sla ik over Jessie Wallace
Dus Peggers doet aan yoga ( sorry J_TM maar ik zie t al helemaal voor me ) en die leraar is zeker een viezerik
pi_47562678
Ik zag vandaag in een razendsnelle flits Stella en Ben saampjes een videospelletje spelen
( maar voor hoe lang )
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:04:19 #153
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47562998
Mooi, Stacy weet nu van Max' leugens.
Hell hath no fury!
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:19:31 #154
521 ruby
Hell yeah!
pi_47563541
Wat een Billy & Honey geneuzel zeg. Wat mij betreft komen ze de volgende weken niet meer op de buis. Geef mijn portie maar aan Fikkie.

En Stella vertrouw ik voor geen meter met dat zoetige stemmetje en psycho-gedrag. Die is vast nog wel wat van plan.
pi_47574488
ruby namelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy en Honey
pi_47579884
Ik heb gisteren niet gekeken, dat wordt dus zondag inhalen. Wie poette er de kettel on, wie werd er uitgescholden voor ouwe tang of achterbakse trut en wie had er Leipe Gerritje op z'n voorhoofd staan ?

Wel heb ik 'Babylon Hotel' gezien, waarin ex-Brookside actrice en zangeres Jennifer Ellison (wier personage de verwarrende naam Carrie Catton draagt) vreest voor de openbaring van haar gefotografeerde slippertje met een van de personeelsleden.
Luke: "De titel 'Barman van het Jaar' kun je wel vergeten (Gino), want ouwe viezerikken komen daar niet voor in aanmerking".
pi_47580495
Ouwe tang

Stella is echt zo creepy die kan zo een gesticht in
Vraag me af waarom dat die psychopaat nog vrij rondloopt in de Square Ik bedoel, wat is daar eigenlijk het nut van
pi_47596789
[klaagmodule aan] Ik heb vandaag niet gekeken, maar ik heb een aantal punten die ik graag werkelijkheid wil zien worden ( klopt de zin eigenlijk wel ?? )

* Max-Stacey-Tanya gedoe is finito ( misschien ook wel dat gedoe met Sean )
*Stella kruipt terug naar haar steen, en neemt Ben mee
* Billy en Honey gaan voor onbepaalde tijd op vakantie, bijvoorbeeld naar Brazillië
* Dawn-May-Rob + baby gedoe is officieël ten einde
* Peggy blijft voor onbepaalde tijd in haar moeilijkste yoga- pose zitten
* Keith komt eindelijk eens van zn dikke krent, en gaat eens wat nuttigs doen ( de Square verlaten bijvoorbeeld, gevolgd door zijn hele aanhang, ook wel de Miller-clan genoemd )
* Pauline komt terug, al is het alleen maar voor 2 afleveringen en is het gewoon haar geest , want ik mis dat eeuwige gemekker van haar toch wel ( dat ze Sonia enzo maar lekker laat waar ze nu zitten )
* Dennis komt terug, samen met Sharon en mini-Dennis Rickman, want Dennis was niet dood, maar had zn dood in scéne gezet met hulp van Johnny Allen, om Phil een lesje te leren ( en misschien ook wel Danny ( sorry ruby, verboden naam I know ) ) en Sharon wist daar de hele tijd van ( dream on Cecelia, )
* Ze krijgen eens een fatsoenlijke scriptwriter én caster, want sommige personages komen gewoon Cecelia's strot uit ( ik noem een Billy, Honey, Stella, Ben, Dawn, Rob, May, Keith, Mickey, Darren, Chelsea, Jay, Bert én Ginghes )
* Er moet weer eens wat lekker vlees komen op de Square, want van Charlie, Keith, Bert, Phil en Ian ( iemand vergeten? ) loop IK niet warm
* ....
*...
*..
*.
*

Trouwens, het kan ook aan mij liggen hoor , hebben ze bij EE die begin tune een beetje veranderd, of is die nog hetzelfde , en heeft Cecelia zich een beetje verhoort ( maar dat komt omdat ze al bijna 2 maanden niet meer heeft gekeken )

Oh ja, en die Tune mag ook wel eens veranderd worden ( als die dat al niet was, vooral op dat einde, als de aflevering is afgelopen. Als die aflevering ook nog eens oersaai was, en Cecelia in slaap valt, en die tune komt, dan zit Cecelia recht op de bank, haren idem )

[/klaagmodule uit]
  vrijdag 23 maart 2007 @ 23:36:50 #159
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47600294
Haha, Cecelia
Wat Max/Stacey/Tanya/Sean ben ik het roerend met je eens en ook wat betreft Dawn/May/Rob. Aan Honey en Billy erger ik me niet, aan Billy erger ik me eigenlijk helemaal nooit.
Ik verheug me niet op de volgende Stella/Ben-fase
Aan de tune is de laatste tijd niks veranderd. Je kijkt gewoon zo weinig dat zelfs de melodie je niet meer bekend voorkomt
pi_47608937
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 21:50 schreef Cecelia34 het volgende:

*Stella kruipt terug naar haar steen, en neemt Ben mee

Dat heet een stinkholletje

* Pauline komt terug, al is het alleen maar voor 2 afleveringen en is het gewoon haar geest , want ik mis dat eeuwige gemekker van haar toch wel

Zou leuk zijn.
pi_47609483
Peggy viert d'r 65e verjaardag; de kroeg is versierd met foto's uit mejuffrouw's jonge jaren.

Pat: "Ik had vroeger ook zo'n bikini".
Shirley: "Dat jij daarin paste".
Mo: "That's Peggy for ya, up her self"

Stella: "Ga jij maar naar beneden bij de grote mensen (Abes)"
In ABN: je bent niet welkom op Bens feestje.

Max: "Je hebt een therapeut nodig (Sean), ik weet er een".

Peggy: "Je doet me aan mezelf denken toen ik zo jong was (Stace), verwaand en betweterig".

Dawn negeert het bezoekverbod en komt binnenlopen als een rode versie van Sandy-van-Grease-in-het-leer.
Chelsea: "Zal ik je morgen kaalscheren ?"

DE STACEY SHOW
Brad wil een gewone vriendschap.
"Maar ik niet, laat dat eens tot je botte hersens doordringen

Koning Alcohol zorgt voor een knallende ruzie met Tanya.
"Je denkt zeker dat je m'n moeder bent, ouwe trut".

"Waarom geef je niet gewoon toe dat je gelogen hebt ?"

" Ik wil geen tweede keus zijn, ik wil een serieuze relatie".

Ian draagt evenmin bij aan de feestvreugde, hij geeft Peggy een boek over senioren en zelfbewustzijn. Hoogste tijd om naar het toilet te gaan.
Phil: "En ditmaal dauw ik je kop er net zolang in tot je bent gestikt".

Nee C34, dit dreigement is niet uitgevoerd, want Ian "komt er nooit meer in".
pi_47612369
Jammer

Ik moest even glimlachen om je commentaar bij mijn reactie, betreffende mn wensen .

Dus eh, wanneer komt Pauline terug ?
pi_47677185
Zodra Pieter Post, Brandweerman Sam en Bob de Bouwer naar de Square komen.

Inhaalsoefening volbracht.

Dawn heeft een afspraak grmaakt om d'r haar bij te laten kleuren maar het staat niet genoteerd. "Dat interesseert me niet, ik wil het NU laten doen".
Honey: "Is morgen ook goed ?"
Dawn: "Ben je doof of stom ? Ik wil niet morgen".
Honey: "Eh ik heb je verkeerd opgeschreven".
Dawn: "Dus je BENT stom, of deed je het soms expres ?"
Honey: "Waarom zou ik dat doen ?"
Dawn: "Omdat je net zo zielig en bekrompen bent als de rest".

Ian: "Kinderen weten precies hoe ze hun ouders moeten bespelen".

Dawn wil goud maar door een streek van Chelsea eindigt ze met rood, en omdat direct overkleuren d'r haar kan beschadigen zit ze er minstens een week aan vast. "Dus ik moet nu als Pipo de Clown rondlopen ?"
Stacey: "Blimey, talking about a bad hairday".

Tanya: "Nog zo'n geintje en je bent ontslagen".

Stacey: "Het vrouwtje knipt met d'r vingers en meneer gehoorzaamt".

Lucy en Jay lunchen met zelf opgeschepte friet.
Jay: "Ga jij de frietkraam overnemen ?"
Lucy: "En dan thuiskomen met een vetlucht ? Echt niet".
Ian: "Maar ondertussen leef je van de man die dat wel doet (tegen Jay: "You, out from behind !") Heb je al betaald ?"
Lucy: "Waarvan ?"
Ian: "Van het geld dat je de komende week verdient met het schoonmaken van de frituurpannen".
Jay: "Oh, dat is lelijk".
Ian: "En met jou ben ik ook nog niet klaar".
Jay: "Shut it mate, your chips are crap !"
(Dan ben je de enige, want toen Ian in 2001 de friettent heropende kreeg hij zelfs een compliment
van Mr. Bullebak)

Preetie: "Wat is dat toch met getrouwde mannen en skletjes ? May is een aardige meid maar volkomen stijlloos".

Deano: "Stacey is oud nieuws, frietpapier".
(En jij ook, want Brad gaat er met Preetie vandoor)

Shirley probeert een roze jurk voor Peggy's verjaardag. "What do you reckon ?"
Stacey: "Dat goedkope ding staat je uitstekend (ouwe slet)"

Dawn schaamt zich zo erg dat ze zelfs geen bezoek wil
Li: "Bad hair ? Bad attitude. Egoistische trut".

Het eten voor het feest wordt een dag te vroeg bezorgd. "Laat ons de papieren zien en ik breng het terug".
Peggy: "Ik laat het achterste van m'n tong zien als je niet snel dat eten weghaalt".

Shirley: "You're on your own-some ?"
(Die had je nog tegoed Stace)

Stella: "Waar is Abi ?"
Ben: "Ze is m'n vriendin niet meer".
Stella: "Heel verstandig, vrienden als Abi zijn niet te vertrouwen; ze liegen en bedriegen".

En Stacey komt erachter dat Max liegt en bedriegt. "Dus ik ben een plekje in je agenda als een of andere slet ?".

Peggy vergeet te betalen voor de cervelaat die ze bij de friettent heeft gehaald, Ian gaat er achteraan (wat Jane hem ten sterkste afraadt) maar Phil stopt de worst in 's mans hemdzak en drukt hem plat. "Laat het wisselgeld maar zitten".
pi_47681074
Peggy

Stella mot weg Lineo recta
pi_47706062
Dawn: "Vandaag is de eerste dag van de rest van m'n leven; ken je die uitdrukking ?"
Mickey:"Het voelt eerder als de laatste dag van de mijne".

Ben raakt een oordop kwijt en moet halfdoof naar school alwaar hij gepest wordt ("Ik dacht dat de Mitchells zo stoer waren"). Stella vindt de oordop en gooit hem in een glas water. Dat zal die "little freak" leren. Ben is als de dood dat Phil boos gaat worden.
Stella: "Say pity, please".
Ben: "Wat ?"
Stella: "Grapje".
(En hoelang nog voor ze haar grootste grap maakt ?)

Billy is van plan om een internetcafe op te richten maar niet iedereen is overtuigd.
Ian: "Verzin eens wat nieuws (loser)".

Over losers gesproken...
May: "Ophouden ? Ik begin pas, wat May wil krijgt ze ook, en jij Rob gaat me daarbij helpen".
(Zou Dawn dan toch gelijk hebben ?)
pi_47709025
Even een vraag je voor de trouwe EE kijkers hiero .
Is Keith nog gesignaleerd de afgelopen dagen, of kan ie zn stoel niet meer uit omdat hij erin zit vastgerot ??
pi_47716337
Ja, toen Pipo, eh Dawn zich thuis opsloot.
pi_47720030
Ah, dus Keith is nog steeds alive and kicking .
Da's fijn om te horen J_TM, dat de actiefste man van de Square nog present is
Keit
pi_47726816
En, en , en, en , en , en , en , en , en ?
Heeft Gekke Stella nog wat uitgevroten met Ben ?????????
SPOILER

En zijn May enzo al opgerot, of duurt dat nog een tijdje ?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:20:00 #170
521 ruby
Hell yeah!
pi_47729815
Praat me niet over May..dat mens wordt steeds gekker. Gisteren werd ze weer psycho in de Queen Vic. Ze gaf Rob te kennen, dat wat "May wants, May gets". Echt heel romantisch allemaal.
Naja, het zal vast niet lang duren voordat Rob 'r dumpt. En terecht, wat een sicko is dat zeg.

En Stella wordt ook steeds gekker. Ze moedigde Ben aan om voor zichzelf op te komen op school. Ze adviseerde hem voor de "grootste" van de groep te gaan.
Ze bracht Ben naar school en ze zei dat ze voor hem zou zijn als ie back up nodig had. Na schooltijd ging ben dus voor de grootste van de groep en trapte hem. De groep kwam achter hem aan en sloegen 'm in elkaar. Uiteraard deed Stella niets en zat ze heel eng te glimlachen.
Ben sprak Stella er op aan dat zij er voor hem zou zijn als er wat aan de hand was. Zij beweerde dat dat ook het geval was. Ja, ze drukte even op de toeter van de auto.
Daarna deed ze weer heel raar tegen Ben en zei ze met dat valse stemgeluid dat ie op moest staan.

Ennnnn, Sean heeft denk ik een vermoeden dat Stacey met Max rommelt. Ze zat wat in haar telefoon te blaten en Sean kon dat volgens mij horen.
Tevens verving Sean even Stacey bij 'r kraampje en toen kwam Max langs en stelde allerlei vragen, heel onopvallend.
Sean antwoordde tegen Max: you know what curiousity did...
Dus het kan vast niet lang meer duren voordat Tanya het te weten krijgt. Max had trouwens het sneue pakje dat Stacey aanhad voor hun sexpartij, ook voor Tany gekocht. Wat een stakker is die man toch.
pi_47730193
Dankjewel voor je korte, maar o zo heldere dagverslag ruby ( my superhero ehm ik bedoel superwoman )

Stella Ieeeeeks, Stell, the new wicked witch of Walford

Dus Max+Stacey+Tanya is nog steeds niet over en done

En May ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeks. Ik dacht dat dokters mensen beter moesten maken, maar volgens mij is May helemaal geen echte dokter, maar gewoon een ontsnapte gek uit het gekkenhuis Mark my words ( Stella ook btw )
pi_47744181
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:49 schreef J_TM het volgende:
May: "Ophouden ? Ik begin pas, wat May wil krijgt ze ook, en jij Rob gaat me daarbij helpen".

Hoewel Ruby me is voorgeweest hoop ik dat er nog plaats is voor dit.

REMEMBER YOU'RE A MITCHELL
Stella: "Als kind werd ik op school gepest, en meisjes zijn wat dat betreft veel erger dan jongens. Op een dag besloot ik om die trut aan te pakken en heb ik 'r opgewacht om haar verrot te schoppen tot ze begon te huilen".
Ben: "Moet ik dat ook doen ?".
Stella: "Je pa heeft echt geen respect afgedwongen door zich te laten pesten".

Jean: "Zullen we met z'n drietjes op vakantie gaan ?"

Sean: "Goed idee, maar dan wel zonder haar".

Billy: "Waarom Bulgarije ?"
Honey: "Ik was vroeger gek op de Wombels".

Ben: "Je zei dat je bij me zou zijn".
Stella: "Jij gelooft ook alles wat men zegt. NOW GET UP !"

UNDERSTATEMENT VAN DE WEEK
Wat is die Stella toch een achterbakse trut.
pi_47746852
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:22 schreef J_TM het volgende:

[..]
REMEMBER YOU'RE A MITCHELL
Stella: "Als kind werd ik op school gepest, en meisjes zijn wat dat betreft veel erger dan jongens. Op een dag besloot ik om die trut aan te pakken en heb ik 'r opgewacht om haar verrot te schoppen tot ze begon te huilen".
Ben: "Moet ik dat ook doen ?".
Stella: "Je pa heeft echt geen respect afgedwongen door zich te laten pesten".

Dat zegt toch al genoeg over Stella vinden jullie niet ?
quote:
Ben: "Je zei dat je bij me zou zijn".
Stella: "Jij gelooft ook alles wat men zegt. NOW GET UP !"
Wat een trut is het toch he. Misschien kan ze als kinderpsychiater gaan werken ofzo
quote:
Wat is die Stella toch een achterbakse trut.
je meent het J_TM , dat wisten we nog niet
pi_47752430
Ik vergat er nog een.
Max: "Michaelangelo, eat your heart out".
(Cavia's tekenen, dat is toevallig een van Abi's specialiteiten)

Morgen zien we of Ben zijn grote broer de waarheid durft te vertellen.
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:48:44 #175
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47764271
Wat is nou de insteek van Stella?
Dit is een serieuze vraag
Houdt ze wel van Phil? Of heeft ze met hem aangepapt omdat ze wist dat hij een zoon heeft zodat ze fijn kan terroriseren? (zoals pedofielen dat wel doen )
Wil ze wraak nemen vanwege alle eerdere pesterijtjes van Ben?
Waarom keek ze dan voorheen zo zuur zodra het over moederschap of over Bens moeder ging? Want wij moesten daardoor denken dat ze een lieve stiefmoeder wilde zijn.
Of is het terroriseren een soort 'bonus' in haar relatie met Phil?
We hebben nog geen aanwijzingen hoe het zit met haar motieven. Ook gekken hebben soms motieven.
pi_47768640
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:48 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is nou de insteek van Stella?
Dit is een serieuze vraag
Houdt ze wel van Phil? Of heeft ze met hem aangepapt omdat ze wist dat hij een zoon heeft zodat ze fijn kan terroriseren? (zoals pedofielen dat wel doen )
Wil ze wraak nemen vanwege alle eerdere pesterijtjes van Ben?
Waarom keek ze dan voorheen zo zuur zodra het over moederschap of over Bens moeder ging? Want wij moesten daardoor denken dat ze een lieve stiefmoeder wilde zijn.
Of is het terroriseren een soort 'bonus' in haar relatie met Phil?
We hebben nog geen aanwijzingen hoe het zit met haar motieven. Ook gekken hebben soms motieven.
Misschien heeft Stella dit ( ik doel dus op wat ze Ben aandoed ) vroeger zelf wel meegemaakt, en weet ze niet beter?
Óf misschien werkt ze voor Johnny Allen, en is ze na zijn dood actief om wraak te nemen op Phil ( ik bedoel, Stella voert de wraak van Johnny uit). Of is er nog iemand anders die Phil iets aan wil doen? Sharon misschien? ( alhoewel Sharon mij niet echt een optie lijkt, ze lijkt me nou niet het type om haar wraak te laten afreageren op kleine kinderen )

EastEnders is dus vol raadsels als ik dat zo hoor

Morgen maar even lekker ontspannen bij Waterloo Road, daar heb ik wel weer eens zin in, na een stop van 3 a 4 weken .

Mark my words Wickedangel , die Stella is gewoon helemaal !!!!!!!!!!!!!!

Trusten
pi_47768826
Stella zou trouwens een goede partner kunnen hebben aan May want die is namelijk ook geestelijk niet in orde .
pi_47786424
Ik denk dat het sowieso een wraakactie is op al dat gepest; ze zal niet rusten voor ze dat achterbaks ventje van een Mitchell helemaal klein heeft gekregen.

Een paar weken geleden vroeg ik het topic over Todd Carty gesloten moet worden of niet; ik zou het graag voor het einde van de maand willen weten.
pi_47805772
Ik schakel in om Waterloo te kijken, zie ik als eerste die Enge Stella in beeld
pi_47829516
Ian: "Wie heeft dat gedaan, was het Phil ?"
Ben: "Het was Stella".

Ik heb de eerste paar minuten gemist dus ook HOE Stella het heeft gedaan. Heeft ze hem met de riem geslagen of geschopt ?
pi_47830663
Ik heb het ook niet gezien J_TM, ik schakelde pas de laatste 10 minuten in ofzo.
pi_47831325
En toen Dawn er achterkwam dat Rob een toneelstukje opvoerde ging ze voor straf naar de abortuskliniek, maar het was al te laat om het kind weg te laten halen; dan maar troost zoeken bij Koning Alcohol ook al is dat nog tien keer zo schadelijk voor de baby.
pi_47832424
Ik denk dat Dawn daar niet mee zal zitten J_M, of het wel of niet schadelijk is voor de baby.
Of heb ik het bij het verkeerde einde?
pi_47844754
Stella en nu, blijft Ben er nou de hele nacht ofzo????
Walgelijk mens dat ze is .

Getver, en Rob, May en Dawn mogen ook op het axe - lijstje
pi_47844890
Goh, Tante Chrissie is te gast bij The Weakest Link
Zolang ze de presentatrice maar niet op het hoofd mept met een deurstop
pi_47858671
Ze was in ieder geval niet de Sterkste Schakel, aangezien ze er als eerste uitging. Mocht haar celgenote (Sporty Spice-lookalike Gail) worden vrijgelaten dan weet ik twee hele goeie vervangsters.

Billy wil huize Pauline huren maar Ian heeft hele andere afviezen voor hem. "Stick it where the sun don't shine; en als je wilt weten waarom, vraag het maar aan die (gestoorde) neef van je".

Billy: "Hopelijk komt die ambalance voor Ian".
(Nee, die ambulance komt voor Dawn omdat ze zich heeft klemgezopen in de badkamer)

Dawn: "Ik ben een domme gans die niet wou luisteren".

Stella: "Besef je wel wat je hebt aangericht ? Je pa had wel de bak in kunnen gaan, je broer in een gesticht en jij in een tehuis".
Ben: "Het spijt me, ik ..."
Stella: "...bedoelde het niet zo ? Tuurlijk schat, dat begrijp ik. Kom op, we zijn toch vriendjes, geef me een knuffel".

[ Bericht 13% gewijzigd door J_TM op 31-03-2007 17:52:36 ]
pi_47927439
DAWN WHAT MAY
Dawn: "I want a word about Rob".
May: "I've got nothing to say about Rob".
Dawn: "Well, I've got plenty to say to you. Jij bent echt een stomme trut; je man gaat vreemd met de vrouw die z'n kind draagt en je hebt het niet eens in de gaten. Ik heb het niet over gisteren maar over hier en nu. En weet je waarom ie mihj achter je rug om ziet, omdat ie dat wil."
May: "Ik dacht al, waar blijft het".
Dawn: "WHAT'S THE MATTER WITH YOU, WOMAN ? Ik vertel je dat je man en ik een verhouding hebben en het enige dat jij doet is domme vragen stellen.... Je wist het he, je kwam er achter en zei dat ie het moest uitmaken; ik wist het wel".
May: "WHAT DO YOU KNOW ABOUT ANYTHING ?"
Dawn: "Dat ie mij wil; de afgelopen weken hebben dat wel bewezen".
May: "De afgelopen weken hebben inderdaad iets bewezen".
Dawn: "Je kunt je niet aan hem vast blijven klampen, je kunt smeken wat je wil maar hij komt altijd terug naar mij".
May: "Because he can't keep away from you ? Because he loves you ? Dat bewijst alleen maar dat ik niet degene ben die hier een stomme trut is".
Dawn: "Open your eyes May. He loves me, he doesn't loves you. Wat ie ook zegt; z'n daden zijn het belangrijkst, en na alles wat jij hem hebt aangedaan is ie nog steeds bij mij".
May: "BECAUSE I TOLD HIM TO. Ik zei tegen hem 'zorg dat je die sloerie koste wat kost zoethoudt''; wie maakt zich er nu druk om een goedkope slet ?"
Dawn: "That's rubbish".
May: "Really ? Hoeveel weken was je bij je ma voordat ie je opbelde ? Zeven, tien dagen ? En waar zouden jullie dan opnieuw beginnen ? O ja, in Hull".
Dawn: "Heeft ie je dat verteld ?"
May: "I told him to; dat negligeetje heb ik voor je gekocht en ik heb ervoor gezorgd dat de maaltijd niet al te zwaar is. Denk je nu echt dat mijn man zich voor zo'n iemand als jij zou interesseren ? Hij is alleen amar geinteresseerd in het kind dat jij draagt, verder ben je niets minder dan een stuk vlees". (RAUS !)

Stella heeft Ben met geen vinger aangeraakt.
Ben: "Ik heb geen zin om naar school te gaan".
Stella: "Je pa zal zwaar teleurgesteld zijn, vooral als ik hem vertel dat ik moest ingrijpen omdat je niet vor jezelf kon opkomen, en liegen is geen optie".

MEERKEUZEVRAGEN

Maak af.
Ben: "Je bent m'n moeder niet".
Stella: ...
a) "Dat ben ik wel".
b) "En jij bent m'n zoon niet".
c) "Dan word ik het".

Wat zei Phil bij de opening van Ians frietttent ?
a) "McDonald's, eat your heart out".
b) "Die frietjes zijn lekker, eindelijk heb je je ware roeping gevonden".
c) "Het enige dat ontbreekt is een BigBeale".
pi_47930196
May en háár man . Zijn ze het daar dan al over uit ??
pi_47942697
Ik zette EE op en meteen zie ik Creepy Creature in beeld. Voor mij was meteen de lol eraf.
Is er verder nog wat spannends gebeurd, want na deze shock was Cecelia helaas niet in staat om verder te kijken
pi_47960618
Ben: "Ik heb geen zin om naar school te gaan".
Stella: "Je pa zal zwaar teleurgesteld zijn, vooral als ik hem vertel dat ik moest ingrijpen omdat je niet voor jezelf durfde op te komen, en liegen is geen optie".

Ian is niet ieders favoriete persoontje na zijn weigering om huize Pauline aan Billy en Honey te verhuren.
Peggy: "Heb je nou je zin ? Ze zijn er helemaal kapot van".

Mo: "Ik ben hier niet degene die een taakstraf heeft verdiend".

Stella: "Kom op, wees een flinke jongen".
Ben: "Alleen als je meegaat".
Stella: "Wat krijg ik ervoor ?"
Ben: ""Wat ?"
Stella: "Grapje".

Dawn: "Je hebt geen greintje lef".

Oh nee ?
Rob: "I'm leaving, nu pas besef ik dat".
May: "COME BACK HERE !"
Rob: "Spreek je soms geen Engels ? I'm leaving you !"

Rob: "I love her".
May: "We've had the love-discussion. Je boft dat ik zo vergevingsgezind ben. O ja (Dawn), pas op voor stukjes teennagel want hij heeft de gewoonte om ze in de badkamer te knippen".

Stella (in de beautysalon): "Ik maak me toch wel zorgen om al die geheimpjes die we voor je pa achterhouden. Ik heb je zoveel pleziertjes gedaan, ik vraag me af of jij mij ook een pleziertje kunt doen".

En dat is GEEN grapje.
Ben: "Ik wil dat je met Stella trouwt".

PAULINISME
Stella: "Anyone fancy a cup of tea, I'll stick the kettle on".

[ Bericht 59% gewijzigd door J_TM op 04-04-2007 16:43:53 ]
pi_47966990
Cecelia kan zich nog vaag een Peggy Mitchell herinneren, die voor het raam stond ( nee niet doordenken ) .

Wat de ??? Wil Ben ÉCHT dat Stella met Phil trouwt??? raar joch
pi_47982509
Ehmm, hebben ze het woonvertrek in de Vic geverfd ???
pi_47982723
Óf heb ik al zo lang niet meer gekeken dat ik niet eens meer weet hoe de Vic er van binnen uit ziet

Ow en May weer . Wat ik niet snap, wat moet zij überhaupt met Jane ?
En wat gaat ze voor wraakacties ondernemen tegen Rob en Dawn? Gaat ze met make-up smijten wat is May toch een oude tang zeg ..

En Stella * Cecelia neemt een heeeeeeeeeeeeeeele diepe zucht * .
Sinds wanneer staat Ben erom te juichen dat Stella met Phil !! gaat trouwen.
Laat me raden, hij ( Ben ) werd daar zeker toe gedwongen door Stella??? Of is dat niet zo ?

woensdag 4 april 2007 @ 00:13:26 #194
521 ruby
Hell yeah!
pi_47989367
Ben staat niet te juichen om Phil en Stella die gaan trouwen. Dat is allemaal schijn.
Stella heeft op haar enge manier Ben waarschijnlijk gedwongen dit te regelen bij zijn vader.
Want Stella bewaart natuurlijk "al hun geheimpjes" en ze komt steeds voor 'm als ie weer troubles heeft. Ze vond blijkbaar dat het tijd werd dat hij wat terugdeed. Zoiets zei ze overigens ook in de aflevering van gisteren. Zodoende dus.
Gut, dat wijf is echt gek.
pi_48008837
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:24 schreef J_TM het volgende:
Stella (in de beautysalon): "Ik heb je zoveel pleziertjes gedaan, ik vraag me af of jij mij ook een pleziertje kunt doen".

Afl. 030407:
Billy: "Van je vriendje kan ik het me nog me wel voorstellen, maar van jou had ik dit echt niet verwacht (Jane Collins); maar maak je geen zorgen, we redden het wel met z'n viertjes daarboven de zaak".

Jane: "Je hebt wel lef zeg".
Dawn: "Jealous, are we ?"
Jane: "En waarom dan wel ?"
Dawn: "We vallen niet allemaal op kerels die zich dagelijks stinkend naar frituurvet lopen af te beulen".
Jane: ""Jij denkt alleen maar aan geld en er goed uitzien".
Dawn: ""Net als dat vriendje van je; en o ja, al had Rob geen cent op zak dan nog zou ik van hem houden".

STELLA SPEAKS
"Boos ? Eerder bezorgd;, als ik er niet ben wie gaat jou dan beschermen tegen die bullebakken op school, en wie gaat er voorkomen dat je pa teleurgesteld is ?"

"Soms moeten we extra ons best doen om te krijgen wat we willen; net als kinderen moeten ook volwassenen overtuigd worden".

Jane vertelt Billy dat huize Pauline toch te huur staat, maar 's mans vreugde wordt getemperd als blijkt dat Ian een koper heeft gevonden.
Billy: "Je bent een ziek mannetje, Beale".

Phil: "Ik snap het niet, eerst moest je niets hebben van Stella en nu wil je ineens dat ik met 'r trouw".
Ben: "Ik wil niet nog eens een moeder verliezen".
(Tuurlijk)

"Old Snoopy-draws".
Shirley over Yolande en haar gepleit voor een rookverbod in de wasserette.

Dawn: "Heb jij dat uitgekozen ? Z'n kledingsmaak viel toch al tegen; ik denk dat ik maar een nieuwe garderobe voor hem aanschaf, weg met al die ouwe rommel".

Shirley: "Het probleem met mannen, ze zijn net puppies; je moet ze aan de lijn houden want anders pissen ze op de grond en gaan er aan ruiken. Nee, zo werkt het niet".
Mo: "Give em what they want, that's the spirit; dan zullen ze het wel laten om elders te snuffelen".
Jane: "Thanks for nothing, Mo".

Shirley: "You two seem to cause quite a stir".
Dawn: "Sommigen mensen kunnen niet tegen hun verlies, anderen beseffen niet dat ze spelletjes spelen die ze nooit zullen winnen".
(Oh, dat is lelijk he)

Stella: "Ik heb het je toch gezegd, als je je best blijft doen dan krijg je wat je wilt".

May: "Hij moet boeten, ik wil ze allebei zien lijden".
(Maak je geen zorgen, Jane gaat je helpen want tenslotte heeft zij ook nog het een en ander te verhapstukken met Mrs. Swan)

Phil: "Ik wil geen relatie die binnen de kortste keren stukloopt, ik wil iets duurzaams. En bovendien wil ik iemand die me helpt bij Bens opvoeding, iemand die als een moeder voor hem is".
pi_48057355
Mijn beste mede-fok!kers
Was er vandaag nog wat leuks gebeurt ??? heb niet kunnen kijken.
Hoe staat het met de situatie Huize Fowler??
pi_48078322
FOWLER HOUSE OF HORROR
Dot: "Er gaat een frisse wind waaien door de wasserette en ik (als roker) word daar de dupe van". (En dus besluit Tante Doortje om de eer aan zichzelf te houden)

Stella: "Ik moet weg, anders mis ik m'n verlovingsfeestje".
Ben: "Maar je had het beloofd".
Stella: "Je wilt toch niet dat je pa weet dat je tegen hem hebt gelogen en dat je niet voor jezelf durft op te komen".

Lucy: "Ik ga echt geen ouwewijvenpis opruimen".

Mo neemt wraak op "die trut" van een Tanya door een stel 65-plussers naar de beautysalon te laten komen voor een gratis behandeling. "Ongelooflijk, weer zo'n reclamestunt; gratis behandeling en als de klanten er eenmaal zijn zeggen ze dat het een vergissing is".

Dawn: "What ? Don't give me that look (Dot). Ik heb hun huwelijk niet kapotgemaakt".

Lorraine: "Die Pauline was toch een enge ouwe heks, volgens mij waart haar geest hier nog steeds rond".

May: "I hope he's (Phil) got a pre-nup".

Ian: "Dit huis is niet behekst; tante Pauline is dood en spoken bestaan niet".
Lucy: "Weet je wel zeker dat ze dood is ? Misschien is er onderweg naar de hemel iets misgegaan en werd ze niet binnengelaten".
(Inderdaad Luce, C34 weet waar Pauline nu wel is)

Ian komt er achter dat Billy die praatjes heeft rondgestrooid en stormt naar de Vic (ondanks dat het verbod nog steeds geldt) voor uitleg.
"Je kon het huis niet krijgen en dus spel je de kinderen een of ander griezelverhaal op de mouw. Vergeet het maar, dit is survival of the fittest".
Phil: " (Herstel) the richest".
Ian: "Face it Billy, over tien jaar wordt deze buurt door mensen als ik bevolkt; dat heet vooruitgang". (Moeten we daar wel blij mee zijn, een Walford met vijftig Ians ?)

Mo: "You mess with me again and you'll get more of the same"
(Helaas Mo, Tanya heeft deze ronde juist gewonnen)

Dankzij Phil raakt Ian de koper kwijt en ziet ie de waarde van huize Pauline met dertig procent dalen.

May neemt wraak door Robs baas op de hoogte te stellen van de met Dawn gepleegde creditcardfraude (Rob: "Als ik schuldig word bevonden raak ik m'n baan kwijt"), en waarschijnlijk is dit nog maar het begin.
pi_48079144
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:42 schreef J_TM het volgende:

Lucy: "Ik ga echt geen ouwewijvenpis opruimen".
Wat een taal zeg daar in EE
Mo neemt wraak op "die trut" van een Tanya door een stel 65-plussers naar de beautysalon te laten komen voor een gratis behandeling. "Ongelooflijk, weer zo'n reclamestunt; gratis behandeling en als de klanten er eenmaal zijn zeggen ze dat het een vergissing is".

Dawn: "What ? Don't give me that look (Dot). Ik heb hun huwelijk niet kapotgemaakt".
Laat me raden, citeerde Dot iets uit de bijbel ervoor of erna

Lorraine: "Die Pauline was toch een enge ouwe heks, volgens mij waart haar geest hier nog steeds rond".
Lorraine ,, je moest eens weten . Dus dat huis van Pauline wordt zeker een attractie, een of ander Haunted House ofzo .

Ian: "Dit huis is niet behekst; tante Pauline is dood en spoken bestaan niet".
Lucy: "Weet je wel zeker dat ze dood is ? Misschien is er onderweg naar de hemel iets misgegaan en werd ze niet binnengelaten".
(Inderdaad Luce, C34 weet waar Pauline nu wel is)
Je doelt op de eeuwige mekkervelden J_TM ?

Dankzij Phil raakt Ian de koper kwijt en ziet ie de waarde van huize Pauline met dertig procent dalen.
Of zou dat komen omdat Lorraine ( wat niet werd uitgezonden ) tegen de koper hebben gezegd dat Pauline een enge heks was en dat ze daar rondspookt [
pi_48092192
Sorry dat ik het zeg, maar als ik Ben was, zou ik naar de politie gaan!!!! Die Stella brainwasht hem en zet hem tegen Phil op!!!!!!!!!!!!!!! Stella

Oh May is ook daar zie ik May
Maareh, wat ik even niet snap, waarom zei Ian in het begin van de aflevering ( Jaaaaaaaaa, Cecelia zit te kijken ) tegen de as van Pauline van dat ze nog eens moest proberen om de telefoon te laten rinkelen, nadat hij er de stekker had uitgetrokken ??
pi_48112450
Ian: "Ik weet dat jij het bent Mitchell, als je zo doorgaat klaag ik je aan wegens stalken".

Dot: "We look after the ones we love Ian, always".

Wie o wie heeft Phils boek dichtgelijmd ?. "En zeg nou niet dat Stella het heeft gedaan want we weten allebei dat het niet zo is".
(Een "get stuffed" is zijn deel).

Ben: "Jij hebt z'n boek dichtgelijmd, niet ik".
Stella: "Ik denk dat de schuldige bang is dat Phil niet langer van je zal houden als ie er achterkomt hoe zwak en verscheurd je bent. Geef het nou maar toe, je hebt me nodig".

Rob: "Killing my career, you ruined me".
May: "No, you ruined yourself. Jij hebt die creditcard vervalst".
Rob: "En wat is je volgende stap ?"
May: "Wachten tot die slet je voor een ander dumpt, en tegen die tijd heb je geen cent meer op zak".

Ondertussen wisselt Phil een hartig woordje met de vader van de bullebak die Ben in elkaar heeft geslagen.
Vinnie: "Zo is het leven, of je leert jezelf te vermannen of je eindigt als hamburgerbakker".
Phil: "Ik zal jou vermannen".

Billy verontschuldigt zich voor z'n gruwelverhalen en geeft als goedmakertje een DVD; 'Bloodbath'. Ian: "Heel grappig Billy, jij betaalt als de kinderen in therapie gaan".

May: "Op een nieuwe start met ECHTE vriendinnen".

Stella: "Hij schaamt zich voor je, hij eist dat je verantwoording draagt in plaats van mij steeds de schuld te geven".

May: "Als de romantiek eenmaal weg is zit ie opgescheept met een saaie versie van z'n vrouw".

Jane: "Heb je ook wel eens het gevoel dat er met je (voeten) wordt gespeeld"

Phil haalt een geintje uit met Ian; hij geeft zich uit voor de notoire frietboer en laat een matras bij Billy en Honey bezorgen. Ian kan daar niet mee lachen ("Ze zeiden dat een kale dikzak heeft ondertekend") en ook Jane heeft eventjes geen zin in hem ("Je gaat niet naast mij slapen").

Terwijl Ben unter zwang z'n excuses aanbiedt (Phil: "Je bent in ieder geval mans genoeg om het toe te geven") heeft Dot een openhartig gesprek met de naar de wasserette verhuisde as van Pauline. "Ik ben geen oud vuil, ik heb nog heel wat te geven".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')