quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die "vol" is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald\'s eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo\'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo\'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos :\'). Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Zou best kunnenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar S-F jij gaat dus vanaf morgen fluffen
straks word het een pub meetquote:Op maandag 5 februari 2007 18:37 schreef Borkydude het volgende:
Bravebart, X_Box_Master, Blaxje en Borkydude mogen ook bij de komers
Ze staan er bijquote:Op maandag 5 februari 2007 18:37 schreef Borkydude het volgende:
Vorige keer perste een zo'n speknek een flesje Red Bull van me wat ik mee wilde nemenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Er staan uitsmijters voor de deur, daar.
Bagger en Pubmeet in 1?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:37 schreef Borkydude het volgende:
Maar vast geen 66quote:Op maandag 5 februari 2007 18:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
njha.. tis wat hea, schande.quote:
onzin.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, we komen al die ONZ lui klappen, soortvan ONZ vs PUB
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, we komen al die ONZ lui klappen, soortvan ONZ vs PUB
UVTBaggermeet + paar pubmeetersquote:
Dat jaquote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
UVTBaggermeet + paar pubmeeters
Zet je bril opquote:
16:30quote:Op maandag 5 februari 2007 18:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoelaat RealZeus van plan is weg te gaan ?
Nou al weer dronken?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef remlof het volgende:
tuergvnidpsot
Yvonne staat aan de deur zekerquote:Op maandag 5 februari 2007 18:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Njah zoietsquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah zoietsde exacte tijden moeten we nog even afspreken enzo
Morgen als ik weet hoelaat ik klaar ben met fluffen
![]()
![]()
![]()
![]()
Boeit mij datquote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
Maaruhhh... 5 euro. Is dat niet een beetje weinig?
Hoe laat ik weg wil gaan is een andere tijd dan jullie kunnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoelaat RealZeus van plan is weg te gaan ?
Vodka-Red Bull is 6,40 x 10, dus ik neem 64 euro meequote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
Maaruhhh... 5 euro. Is dat niet een beetje weinig?
Oja, dat is helemaal niet belangrijkquote:
Ik hoor dus net dat de kerel waarmee ik ga pas na 5'en kan.... Wie vergezelt mequote:Op maandag 5 februari 2007 19:01 schreef TheSorrow het volgende:
Hoelaat gaat iedereen richting Stairway to Heaven? Ik ben zelf van plan om een uurtje of 1 hier al vandaan te gaan... En daar dan waarschijnlijk in de shoppa hangen... Ik kom daar wss al knetterstoned aan, maarja
6.40 voor een drankjequote:Op maandag 5 februari 2007 19:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Vodka-Red Bull is 6,40 x 10, dus ik neem 64 euro mee
En 3,80 om een pizza te happen afterwaards...
De exacte tijden spreken we nog wel afquote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe laat ik weg wil gaan is een andere tijd dan jullie kunnen..Ik ben namelijk de hele dag vrij.
Jij moet eerst stage lopen en S-F moet fluffen ,dus kunnen we pas om 16.30u weg.![]()
ik moet alleen mijn baas even helpen herinneren dat hij nog een boel euro's op mijn rekening stort.Anders heb ik een probleem.(en hij ook want ik heb net mijn laatste tientje omgezet in benzine.)
![]()
![]()
![]()
Neuj tis toch maar tijdelijk enzo en 40 euro bruto per dag vind ik wel bestquote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oja, dat is helemaal niet belangrijk
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:05 schreef fraubitch het volgende:
TVP!!!!
Ow, das ook niet hendig sjiek van die gastquote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef TheSorrow het volgende:
Ik kom dus in mn eentje
En idd, 6,40, wtf
hou opquote:
Heb jij misschien nog wat roddels of ben je weer geneukt ?quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe zit 't dan met die korting? Paultjuhhh is ineens namelijk wel wat stil...
De maandag is toch een verkapte 3e weekend dag ?quote:
Kan toch nietquote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb jij misschien nog wat roddels of ben je weer geneukt ?![]()
![]()
Ze heeft vast wel ergens een tafelpoot of een deurkruk voorhandenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan toch nietDribbel was er niet
En ze heeft een sexverbod in de caravan
Oja en paarden op de manegequote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel ergens een tafelpoot of een deurkruk voorhanden![]()
![]()
Goed plan jaquote:Op maandag 5 februari 2007 19:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zit tot kwart over 5 in college
Toch maar een uurtje vrij nemen in mijn eerste week
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef longinus het volgende:
Kan in de laatste post niet een link naar het nieuwe topic gegeven worden ?
Tevens TVP
genoeg vaste bezoeksters van de Stairway, dus als de Foksters je niet bevallen (kanmenievoorstellen) dan is er nog genoeg overquote:Op maandag 5 februari 2007 19:59 schreef Originele_Naam het volgende:
Als er lekker wijven komen kom ik ook wel, zal wel niet
zie mn FoBoquote:Op maandag 5 februari 2007 20:20 schreef Godshand het volgende:
ik ben ook alleenkomend ivm werk...(tenzij ik iemand langs de A15 of A2 moet afhalen?)
hoe zit het, hoe herken ik jullie? gaan jullie ook zo'n Fok! bordje omhoog houden net zoals op de Lowlands meet?
correctie :quote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan toch nietDribbel was er niet
En ze heeft een sexverbod in de caravan
ik zal eens zoekenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb je geen foto's ergens online van je collega's
wonenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:55 schreef -skippybal- het volgende:
Wat doe je in godsnaam in een stacaravan?
Waaromquote:
omdat je bij deze baan intern moet zitten. en de appartamenten nog niet klaar zijnquote:
Want anders lazert die caravan uit elkaar?? Of wil Maikuuul dat niet hebben omdat die wandelende zwabber dan van streek raakt?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
correctie :dribbel mag niet meer komen zolang we nog in de stacaravan zitten
laat staan dat ik mag neuken
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Benzine kan ook heel lekker zijn op zijn tijd![]()
![]()
nee want dan merken de andere meiden dat ik wel sex heb en zij nietquote:Op maandag 5 februari 2007 21:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Want anders lazert die caravan uit elkaar?? Of wil Maikuuul dat niet hebben omdat die wandelende zwabber dan van streek raakt?![]()
Oh ja,ff slijmen,je weet nooit waar het goed voor is.
Hoi
![]()
Fraubitch
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan hem moeilijk naar de AA Sturenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn auto is het heel erg met je eens.Echt heel erg.Het is een beetje de Bonnie St Claire onder de auto's als ik uitreken wat hij zuipt.
![]()
AchterwielAandrijving?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan hem moeilijk naar de AA Sturen![]()
Naar de garage sturen en in een paar uur is z'n verslaving weg. Nu wil 'ie alleen wel LPG...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan hem moeilijk naar de AA Sturen![]()
quote:
Ja dat deden ze met yvonne ookquote:Op maandag 5 februari 2007 21:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Naar de garage sturen en in een paar uur is z'n verslaving weg. Nu wil 'ie alleen wel LPG...
Loopt mijn auto dan op water? In dat gevalquote:Op maandag 5 februari 2007 21:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja dat deden ze met yvonne ookEn kijk wat er van haar geworden is.
quote:
Stuur ze eens door AA. Die PM's doen vaak raar bij mij.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Pm AA maar. die PM;t ze vast wel met liefde door
Die sapjes zijn nog duurder dan benzinequote:Op maandag 5 februari 2007 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Loopt mijn auto dan op water? In dat geval. Lekker goedkoop rijden en bij elke regenbui de tankdop open en een trechter erin.
![]()
In de stairway verkopen ze meerdere soorten bier dacht ik? Iig ook guiness.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die sapjes zijn nog duurder dan benzine1 liter sap 1,50 eu
![]()
Guinnessquote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In de stairway verkopen ze meerdere soorten bier dacht ik? Iig ook guiness.
pisbigquote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef Bizznitch het volgende:
Surveillance-Fiets pisbig. zie je dan niet dat alles op alfabet staat!?
En Duvel, Kasteelbier, La Choufe, Westmalle enz... Genoeg keuze daarquote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In de stairway verkopen ze meerdere soorten bier dacht ik? Iig ook guiness.
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef Bizznitch het volgende:
Heb jij dat gedaan? Ik hoop voor je in exel gepleurt en dan laten sorteren. Of iig automatisch. Lijkt me een pokkewerk met de hand.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef Bizznitch het volgende:
Nu begrijp ik het, je hebt de hele kaart uitgeprobeert, 5 keer ofzo.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En Duvel, Kasteelbier, La Choufe, Westmalle enz... Genoeg keuze daar![]()
Een echte usert leest alle reacties in alle meet topics en weet dus wie er komt en wie er niet komt. Daar heb je geen fucking alfabetische lijstjes voor nodigquote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan? Ik hoop voor je in exel gepleurt en dan laten sorteren. Of iig automatisch. Lijkt me een pokkewerk met de hand.
Wel tof ik irriteerde me er eigenlijk ook wel aan dat als ik wilde kijken wie erin stonden dat ze niet op alfabet stonden.
Ik heb er wel een nodig, top gedaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een echte pesoon zonder leven leest alle reacties in alle meet topics en weet dus wie er komt en wie er niet komt. Daar heb je geen fucking alfabetische lijstjes voor nodig![]()
Hoe duur?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef JDude het volgende:
Hihi ik ben een aandachtshoertje.
Om in stijl te blijven:quote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een echte usert leest alle reacties in alle meet topics en weet dus wie er komt en wie er niet komt. Daar heb je geen fucking alfabetische lijstjes voor nodig![]()
Nee ik zei: komt 2 xquote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Om in stijl te blijven:
Hihi,je zei komen.
![]()
![]()
Nee, alleen de Duvel toenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het, je hebt de hele kaart uitgeprobeert, 5 keer ofzo.
Luxe is goed.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee ik zei: komt 2 x![]()
2 x komen is luxe 3 x is teveel van het goede![]()
Zeg,heb jij een handeltje in lingerie?quote:
Like duhquote:Op maandag 5 februari 2007 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg,heb jij een handeltje in lingerie?
Ik hoor in een radio-reclame steeds iets over Pussydeluxe-underwear.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De lingerie was er eerder.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik. Mits in de nacht openquote:Op maandag 5 februari 2007 22:12 schreef Janetje het volgende:
Ok, wie eet er nog meer mee bij de Mc vrijdag?
En dan heb ik het over avondeten..quote:
Oh dan nietquote:Op maandag 5 februari 2007 22:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan heb ik het over avondeten..![]()
Als in.. rond een uur of 7 ofzo he.
Neuh sorry, ik ben er ook pas na een uur of 9. Eerder nog later.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:12 schreef Janetje het volgende:
Ok, wie eet er nog meer mee bij de Mc vrijdag?
Ga je dan mee in de nachtquote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh sorry, ik ben er ook pas na een uur of 9. Eerder nog later.
Jaa... tof, ga ik jou ook eens meeten.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaa... tof, ga ik jou ook eens meeten.
iig tof dat je komt sneek!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Damn, ik mag wel een cursus "boh-gekkeriaans" gaan volgen als het zo door gaat!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:54 schreef mash_ het volgende:
juist ik kom ookniet dat ook maar iemand me kent van onz
maar wel val pub
je staat erbij!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:54 schreef mash_ het volgende:
maar wel val pub
Er was toch ooit een camping afgehuurd ofzo toen Fok vijf jaar bestond?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef mcDavid het volgende:
Gaat dit eigenlijk de grootste meeting ooit worden?
Groter dan de vorige iigquote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef mcDavid het volgende:
Gaat dit eigenlijk de grootste meeting ooit worden?
Ohja!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Er was toch ooit een camping afgehuurd ofzo toen Fok vijf jaar bestond?
Ik doe meequote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Damn, ik mag wel een cursus "boh-gekkeriaans" gaan volgen als het zo door gaat!
zet Afzuigkap er ook maar bijquote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
je staat erbij!
omg, al 67 aanmeldingen
hoe heet ze?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
zet Afzuigkap er ook maar bijwant ga samen met haar
Amandaquote:
Met de handquote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan? Ik hoop voor je in exel gepleurt en dan laten sorteren. Of iig automatisch. Lijkt me een pokkewerk met de hand.
Wel tof ik irriteerde me er eigenlijk ook wel aan dat als ik wilde kijken wie erin stonden dat ze niet op alfabet stonden.
ow ik heb het net met editplus gedaan, copy/paste/sort/copy/paste, 10 sec werkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Met de hand.
Ik verveelde me dood namelijk.
Het was maximaal 10 minuten werk.
We hebben het onderling gewoon goed uit gepraat, ik vind het ook niet erg... ik probeer pc-fr34k mee te slepen, maar mn ma had mijn pc uitgezet dus ik weet niet of ie op msn nog gereageerd had, ik kijk morgen wel in de historyquote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ow, das ook niet hendig sjiek van die gast
Kip en ik reizen samen en zullen tussen 19.00 en 20.00 arriveren waarna gelijk het feest kan beginnen![]()
![]()
Ik ben nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:42 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb het helemaal niet gedaan. Nog makkelijker.
Ga naar bed dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef Stofje het volgende:
Godver, 00:42.
Waar langs?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:46 schreef mcDavid het volgende:
Kom weer eens langs, stofje!
Godver misluktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:47 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga overigens wél naar bed na deze kwartet.
Dat was jij niet. Het enige dat ik nog weet is dat die avatar gemaakt is door een voor mij totaal onbekende user. Bovendien is ie oer- en oerlelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:50 schreef mcDavid het volgende:
heb ik voor niets die toffe avatar van je gemaakt?
Waar?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:52 schreef JDude het volgende:
Ik heb net nog je gedichtenbundel in een topic vermeld, S.!
zie dan ook edit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat was jij niet. Het enige dat ik nog weet is dat die avatar gemaakt is door een voor mij totaal onbekende user.
Bupatih in de spits?quote:
quote:
sorry herr remlofquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
weg, maar niemand mist er iets aan. ontopic!
Mijne ookquote:
Je bent rotterdammer en je zit op de school waar ik na de zomervakantie naar toe gaat. Puik.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:54 schreef mash_ het volgende:
maar wel val pub
Ja, maar hij is niet compleet zonder jou! Jammer dat je er niet heen wilt. Maar we meeten nog wel een keer appart.quote:
Editplus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ow ik heb het net met editplus gedaan, copy/paste/sort/copy/paste, 10 sec werk
Ik kan het ook, iedereen kent het alfabet. Maar waarom moeilijk doen als het makkeljk kan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef RickoKun het volgende:
Remlof jij noob!iedereen kan dat zonder een programma! PFFFFFFF dat valt me van je tegen gast!
dat is Gotan, uit de Tango reclame van eind jaren negentig ("you just got tangoed!")... ik kan hem wel meenemen al je wilquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
sorry herr remlof
komt dat rare beestje in je avater ook op de meet ? wat is het voor beest ?
ff ontopicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
dat is Gotan, uit de Tango reclame van eind jaren negentig ("you just got tangoed!")... ik kan hem wel meenemen al je wil
Als je maar hard genoeg knijpt welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:06 schreef TwyLight het volgende:
Is dat zo'n poppetje dat als je er in knijpt komen die oogjes er dan uitpuilen?
nee. ik neem em wel mee naar de meetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:06 schreef TwyLight het volgende:
Is dat zo'n poppetje dat als je er in knijpt komen die oogjes er dan uitpuilen?
Ga je vergetenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
nee. ik neem em wel mee naar de meet
Ze zijn je zatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:10 schreef TheSorrow het volgende:
Wtf? Ik F5de en kreeg een error dat dit topic niet bestond ofzo
Je had het toch al bijgelegt met Yvonne?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:10 schreef TheSorrow het volgende:
als jij die offtopic pokershit postte kan dat kloppen jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:10 schreef TheSorrow het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
als jij die offtopic pokershit postte kan dat kloppen ja
Mensen gaan nog afzeggen enzo he, maar de lijst die er nu is is aardig groot ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:30 schreef TheSorrow het volgende:
Dit wordt volgens mij wel een van de grootste meets of niet?
Hoeveel ONZ meets zijn er eigenlijk geweest?
Gaan we paradiso afhurenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mensen gaan nog afzeggen enzo he, maar de lijst die er nu is is aardig groot ja.. Als het aantal meeters bij elke meet gaat stijgen passen we echt niet meer in de stairway.
Vorige meet stonden we er ook met een man of 60, dus dit lukt hopelijkwelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:34 schreef TwyLight het volgende:
Hoe groot is de Stairway dan?
het stuk waar wij eigenlijk staan past zowat net voor de groep van de vorige eker. Dan heb je antuurlijk nog een hoop mensen die er ook heen gaan die niet fok!en. En er gingen ook al telkens mensen naar buiten enzo op het terras om daar te chillen omdat het binnen best druk was(en de vorige eker was de muziek niet uit te houden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:34 schreef TwyLight het volgende:
Hoe groot is de Stairway dan?
Dat is in Amsterdam. Daar mag ik wegens geloofsovertuiging niet komen.quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam. Daar mag ik wegens geloofsovertuiging niet komen.
Maar wel Amsterdam typen en geen 020quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel met jokermasker toch ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb je geen flauw idee waar je ben geweest, dus geeft niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Typen kan ik het nog net, sprekend zeg ik het zelfden, meestal noem ik het 020, de naam van de plaats de ik niet wil noemen, etc.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar wel Amsterdam typen en geen 020
wow, zielig figuurquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Typen kan ik het nog net, sprekend zeg ik het zelfden, meestal noem ik het 020, de naam van de plaats de ik niet wil noemen, etc.
Nee, ik ga m'n geloofsovertuiging toch niet veraden! En als oversight een ID krijgt wegens geloofsovertuigng dan mag ik wegens geloofsovertuging proberen uit die plaats te blijven! Alleen als het hoog nodig is dat ik er moet zijn, dan ga ik er heen.quote:
Discriminatie! Geloofsovertuiging!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:46 schreef Fietsmutilatie het volgende:
[..]
wow, zielig figuur
maar valt er nog wat te neuken op die meet dan?
Wat was Ajax-Feyenoord gewordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Typen kan ik het nog net, sprekend zeg ik het zelfden, meestal noem ik het 020, de naam van de plaats de ik niet wil noemen, etc.
Doe het zelf.quote:
gewoon aanstellerij, sukkelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Discriminatie! Geloofsovertuiging!
Boeiuh t past primaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
het stuk waar wij eigenlijk staan past zowat net voor de groep van de vorige eker. Dan heb je antuurlijk nog een hoop mensen die er ook heen gaan die niet fok!en. En er gingen ook al telkens mensen naar buiten enzo op het terras om daar te chillen omdat het binnen best druk was(en de vorige eker was de muziek niet uit te houden.!)
Daar heeft het niks mee te maken, denk je dat de rivaliteit tussen de joden en het legioen er pas is sinds die wedstrijd?quote:
Schat.. pas de wiki dan even aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:50 schreef Litso het volgende:
Doe ik, maar het volgende topic ben ik er weer af
kappen, nu, ga maar verder in VBL ofzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:51 schreef Fietsmutilatie het volgende:
'de joden' en 'het legioen'
je voelt je wel stoer he ventje?
Maar hij hapt zo lekker.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
kappen, nu, ga maar verder in VBL ofzo
omdat dit een meet-topic is?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
nylz waarom zit je steeds ta kankeren over ontopic![]()
Dat vraag ik me ook af. Een emet-topic hoeft geen postopkriktopic te worden, maar die posts van yvonne vs thesorrow waren toch ook offtopic, dat was ook leuk. En in die post legde ik juist net uit dat ik niet serieus was erin maar dat hij zo lekker hapte. Had je de hele post gelezen nylz of dacht je dat k gewoon verder ging over het ajax vs feyenoord? Na die postw as het eigenlijk klaar, aangezien ik al zei dat ik gewoon wat aan het dollen was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
nylz waarom zit je steeds ta kankeren over ontopic![]()
Luie hond.quote:
drib heeft wel gelijk in alle topics over de meet word er off topic gelult over ik ga boodschapjes doen enzquote:
Relleequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dus, ga lekker in BeF controleren of ze het over bitterballen hebben ofzo
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat misschien wel ja, maar 010-020gekankerjodengezwets zit niemand op te wachten hier...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Een emet-topic hoeft geen postopkriktopic te worden, maar die posts van yvonne vs thesorrow waren toch ook offtopic, dat was ook leuk. En in die post legde ik juist net uit dat ik niet serieus was erin maar dat hij zo lekker hapte. Had je de hele post gelezen nylz of dacht je dat k gewoon verder ging over het ajax vs feyenoord? Na die postw as het eigenlijk klaar, aangezien ik al zei dat ik gewoon wat aan het dollen was.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog boodscahppen gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
drib heeft wel gelijk in alle topics over de meet word er off topic gelult over ik ga boodschapjes doen enz
Sinds wanneer zit er niemand op relletjes te wachten? Waarom mag je iemand niet laten happen? Dat hort toch in onz? Heel fok zowat zelfs. Had je mijn post nou gelezen voor je hem editte of niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
dat misschien wel ja, maar 010-020gekankerjodengezwets zit niemand op te wachten hier...
BeF is wat anders, net als dat rokershoekje dat zijn centrale slowchattopics en regelen zichzelf wel meestal...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mag ik nu ook gaan rellen? Hij heeft een voorbeeldsfunctie en zei kanker!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:59 schreef TwyLight het volgende:
remlof zei gekankerjodengezwets
lekker voor jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
dat misschien wel ja, maar 010-020gekankerjodengezwets zit niemand op te wachten hier...
Zullen we dan bespreken waar de meet gehouden word ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
BeF is wat anders, net als dat rokershoekje die zijn centraal en regelen zichzelf wel meestal...
het was geen rel het was iets wat sowieso niet in ONZ thuishoortquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er niemand op relletjes te wachten? Waarom mag je iemand niet laten happen? Dat hort toch in onz? Heel fok zowat zelfs. Had je mijn post nou gelezen voor je hem editte of niet?
We begrijpen wel dat je het hier over de meet wilt houden maar het is en blijft een onz-meet, wat ook een onz/bagger-meet genoemd word toch? Daar hoort imo wel wat slowchat bij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
BeF is wat anders, net als dat rokershoekje dat zijn centrale slowchattopics en regelen zichzelf wel meestal...
Kan dit niet in FB ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
het was geen rel het was iets wat sowieso niet in ONZ thuishoort
maar de duitsers waren ook geen lieverdjes hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, mensen voor Jood uitmaken kan natuurlijk niet. Joden zijn immers de as van het kwaad en dienen op de meest gruwelijke wijze het leven ontnomen te worden.
Maar dat is slechts de mening van mijn volk.
dat is al een aantal delen geleden geregeld, nu kan je je hier nog aan- of afmelden of dingen bespreken die met deze meet te maken hebben...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zullen we dan bespreken waar de meet gehouden word ?
Wat zullen we dan bespreken ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
dat is al een aantal delen geleden geregeld, nu kan je je hier nog aan- of afmelden of dingen bespreken die met deze meet te maken hebben...
Zijn ze nog steeds nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:03 schreef Fietsmutilatie het volgende:
[..]
maar de duitsers waren ook geen lieverdjes hoor
Waar ik ga eten.quote:
Nou, hij hapte toch? Hij dacht dat ik serieus zo'n hooligan was ala nancy. Rotterdammers die grapjes over ajaxieten maken en andersom is net hetzelfde als grapjes maken over bv negers of marokanen. Als ikd at doe ben ik toch ook niet meteen een racist?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
het was geen rel het was iets wat sowieso niet in ONZ thuishoort
Bij de Turk of de burgerhutquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Waar ik ga eten.
Kan er niet iemand ff gauw een subway in Utrecht planten?
Ik had een tijd dat ik een grap maakte over duitsers in een paar topics over duitsers, kreeg ik een mail van een admin(ben vergeten welke) dat ik moest stoppen omdat het leek dat ik discrimneerde.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:03 schreef Fietsmutilatie het volgende:
[..]
maar de duitsers waren ook geen lieverdjes hoor
9.98 KB (10218 bytes)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:06 schreef TwyLight het volgende:
Wtf, hoe kan jouw icon ooit 12KB zijn bob![]()
als ik hem opsla iig, kan niet via de browser zien.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar daarom heeft God Wolfenstein ontworpen. Om ze neer te schieten.
Hij is 9.98 KB.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:06 schreef TwyLight het volgende:
Wtf, hoe kan jouw icon ooit 12KB zijn bob![]()
als ik hem opsla iig, kan niet via de browser zien.
Sieg heil klinkt ookal niet lief.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Op z'n duits kan je niks liefs zeggen
ja
kúss![]()
Heil fivequote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sieg heil klinkt ookal niet lief..
ik heb nooit gezegd dat je discrimineerde of racisitische opmerkingen maakt, alleen dat het wel een beetje meer ontopic mag hierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik had een tijd dat ik een grap maakte over duitsers in een paar topics over duitsers, kreeg ik een mail van een admin(ben vergeten welke) dat ik moest stoppen omdat het leek dat ik discrimneerde.!
Wie ga je proberen te neucken op de miet ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat je discrimineerde of racisitische opmerkingen maakt, alleen dat het wel een beetje meer ontopic mag hier
hey, heb je dat gehoord knuffelturk?
Remlof ik denk dat je het beste ons even kan toespreken op de meetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat je discrimineerde of racisitische opmerkingen maakt, alleen dat het wel een beetje meer ontopic mag hier
Moemoequote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie ga je proberen te neucken op de miet ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Remlof ik denk dat je het beste ons even kan toespreken op de meet![]()
Dat deed stofje toen ook bij mij, ik moest bijna huilen
WAT ZEG JE? KAN HET IN CAPSLOCK, IK HOOR JE NIET!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd die stoere neukpraatjes he ! en dan op de meet zo komen van :quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:12 schreef Fietsmutilatie het volgende:
maar valt er nog wat te neuken dan op die meet?
zal ik langskomen of zeggen jullie 'beter van niet'
Wie ben jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:12 schreef Fietsmutilatie het volgende:
maar valt er nog wat te neuken dan op die meet?
zal ik langskomen of zeggen jullie 'beter van niet'
fraubitch denk ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie ga je proberen te neucken op de miet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |