drib heeft wel gelijk in alle topics over de meet word er off topic gelult over ik ga boodschapjes doen enzquote:
Relleequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dus, ga lekker in BeF controleren of ze het over bitterballen hebben ofzo
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat misschien wel ja, maar 010-020gekankerjodengezwets zit niemand op te wachten hier...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Een emet-topic hoeft geen postopkriktopic te worden, maar die posts van yvonne vs thesorrow waren toch ook offtopic, dat was ook leuk. En in die post legde ik juist net uit dat ik niet serieus was erin maar dat hij zo lekker hapte. Had je de hele post gelezen nylz of dacht je dat k gewoon verder ging over het ajax vs feyenoord? Na die postw as het eigenlijk klaar, aangezien ik al zei dat ik gewoon wat aan het dollen was.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog boodscahppen gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
drib heeft wel gelijk in alle topics over de meet word er off topic gelult over ik ga boodschapjes doen enz
Sinds wanneer zit er niemand op relletjes te wachten? Waarom mag je iemand niet laten happen? Dat hort toch in onz? Heel fok zowat zelfs. Had je mijn post nou gelezen voor je hem editte of niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
dat misschien wel ja, maar 010-020gekankerjodengezwets zit niemand op te wachten hier...
BeF is wat anders, net als dat rokershoekje dat zijn centrale slowchattopics en regelen zichzelf wel meestal...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mag ik nu ook gaan rellen? Hij heeft een voorbeeldsfunctie en zei kanker!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:59 schreef TwyLight het volgende:
remlof zei gekankerjodengezwets
lekker voor jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
dat misschien wel ja, maar 010-020gekankerjodengezwets zit niemand op te wachten hier...
Zullen we dan bespreken waar de meet gehouden word ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
BeF is wat anders, net als dat rokershoekje die zijn centraal en regelen zichzelf wel meestal...
het was geen rel het was iets wat sowieso niet in ONZ thuishoortquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er niemand op relletjes te wachten? Waarom mag je iemand niet laten happen? Dat hort toch in onz? Heel fok zowat zelfs. Had je mijn post nou gelezen voor je hem editte of niet?
We begrijpen wel dat je het hier over de meet wilt houden maar het is en blijft een onz-meet, wat ook een onz/bagger-meet genoemd word toch? Daar hoort imo wel wat slowchat bij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
BeF is wat anders, net als dat rokershoekje dat zijn centrale slowchattopics en regelen zichzelf wel meestal...
Kan dit niet in FB ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
het was geen rel het was iets wat sowieso niet in ONZ thuishoort
maar de duitsers waren ook geen lieverdjes hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, mensen voor Jood uitmaken kan natuurlijk niet. Joden zijn immers de as van het kwaad en dienen op de meest gruwelijke wijze het leven ontnomen te worden.
Maar dat is slechts de mening van mijn volk.
dat is al een aantal delen geleden geregeld, nu kan je je hier nog aan- of afmelden of dingen bespreken die met deze meet te maken hebben...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zullen we dan bespreken waar de meet gehouden word ?
Wat zullen we dan bespreken ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
dat is al een aantal delen geleden geregeld, nu kan je je hier nog aan- of afmelden of dingen bespreken die met deze meet te maken hebben...
Zijn ze nog steeds nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:03 schreef Fietsmutilatie het volgende:
[..]
maar de duitsers waren ook geen lieverdjes hoor
Waar ik ga eten.quote:
Nou, hij hapte toch? Hij dacht dat ik serieus zo'n hooligan was ala nancy. Rotterdammers die grapjes over ajaxieten maken en andersom is net hetzelfde als grapjes maken over bv negers of marokanen. Als ikd at doe ben ik toch ook niet meteen een racist?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
het was geen rel het was iets wat sowieso niet in ONZ thuishoort
Bij de Turk of de burgerhutquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Waar ik ga eten.
Kan er niet iemand ff gauw een subway in Utrecht planten?
Ik had een tijd dat ik een grap maakte over duitsers in een paar topics over duitsers, kreeg ik een mail van een admin(ben vergeten welke) dat ik moest stoppen omdat het leek dat ik discrimneerde.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:03 schreef Fietsmutilatie het volgende:
[..]
maar de duitsers waren ook geen lieverdjes hoor
9.98 KB (10218 bytes)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:06 schreef TwyLight het volgende:
Wtf, hoe kan jouw icon ooit 12KB zijn bob![]()
als ik hem opsla iig, kan niet via de browser zien.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar daarom heeft God Wolfenstein ontworpen. Om ze neer te schieten.
Hij is 9.98 KB.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:06 schreef TwyLight het volgende:
Wtf, hoe kan jouw icon ooit 12KB zijn bob![]()
als ik hem opsla iig, kan niet via de browser zien.
Sieg heil klinkt ookal niet lief.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Op z'n duits kan je niks liefs zeggen
ja
kúss![]()
Heil fivequote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sieg heil klinkt ookal niet lief..
ik heb nooit gezegd dat je discrimineerde of racisitische opmerkingen maakt, alleen dat het wel een beetje meer ontopic mag hierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik had een tijd dat ik een grap maakte over duitsers in een paar topics over duitsers, kreeg ik een mail van een admin(ben vergeten welke) dat ik moest stoppen omdat het leek dat ik discrimneerde.!
Wie ga je proberen te neucken op de miet ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat je discrimineerde of racisitische opmerkingen maakt, alleen dat het wel een beetje meer ontopic mag hier
hey, heb je dat gehoord knuffelturk?
Remlof ik denk dat je het beste ons even kan toespreken op de meetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat je discrimineerde of racisitische opmerkingen maakt, alleen dat het wel een beetje meer ontopic mag hier
Moemoequote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie ga je proberen te neucken op de miet ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Remlof ik denk dat je het beste ons even kan toespreken op de meet![]()
Dat deed stofje toen ook bij mij, ik moest bijna huilen
WAT ZEG JE? KAN HET IN CAPSLOCK, IK HOOR JE NIET!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd die stoere neukpraatjes he ! en dan op de meet zo komen van :quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:12 schreef Fietsmutilatie het volgende:
maar valt er nog wat te neuken dan op die meet?
zal ik langskomen of zeggen jullie 'beter van niet'
Wie ben jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:12 schreef Fietsmutilatie het volgende:
maar valt er nog wat te neuken dan op die meet?
zal ik langskomen of zeggen jullie 'beter van niet'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |