nee. ik neem em wel mee naar de meetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:06 schreef TwyLight het volgende:
Is dat zo'n poppetje dat als je er in knijpt komen die oogjes er dan uitpuilen?
Ga je vergetenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
nee. ik neem em wel mee naar de meet
Ze zijn je zatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:10 schreef TheSorrow het volgende:
Wtf? Ik F5de en kreeg een error dat dit topic niet bestond ofzo
Je had het toch al bijgelegt met Yvonne?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:10 schreef TheSorrow het volgende:
als jij die offtopic pokershit postte kan dat kloppen jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:10 schreef TheSorrow het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
als jij die offtopic pokershit postte kan dat kloppen ja
Mensen gaan nog afzeggen enzo he, maar de lijst die er nu is is aardig groot ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:30 schreef TheSorrow het volgende:
Dit wordt volgens mij wel een van de grootste meets of niet?
Hoeveel ONZ meets zijn er eigenlijk geweest?
Gaan we paradiso afhurenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mensen gaan nog afzeggen enzo he, maar de lijst die er nu is is aardig groot ja.. Als het aantal meeters bij elke meet gaat stijgen passen we echt niet meer in de stairway.
Vorige meet stonden we er ook met een man of 60, dus dit lukt hopelijkwelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:34 schreef TwyLight het volgende:
Hoe groot is de Stairway dan?
het stuk waar wij eigenlijk staan past zowat net voor de groep van de vorige eker. Dan heb je antuurlijk nog een hoop mensen die er ook heen gaan die niet fok!en. En er gingen ook al telkens mensen naar buiten enzo op het terras om daar te chillen omdat het binnen best druk was(en de vorige eker was de muziek niet uit te houden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:34 schreef TwyLight het volgende:
Hoe groot is de Stairway dan?
Dat is in Amsterdam. Daar mag ik wegens geloofsovertuiging niet komen.quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam. Daar mag ik wegens geloofsovertuiging niet komen.
Maar wel Amsterdam typen en geen 020quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel met jokermasker toch ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb je geen flauw idee waar je ben geweest, dus geeft niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Typen kan ik het nog net, sprekend zeg ik het zelfden, meestal noem ik het 020, de naam van de plaats de ik niet wil noemen, etc.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar wel Amsterdam typen en geen 020
wow, zielig figuurquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Typen kan ik het nog net, sprekend zeg ik het zelfden, meestal noem ik het 020, de naam van de plaats de ik niet wil noemen, etc.
Nee, ik ga m'n geloofsovertuiging toch niet veraden! En als oversight een ID krijgt wegens geloofsovertuigng dan mag ik wegens geloofsovertuging proberen uit die plaats te blijven! Alleen als het hoog nodig is dat ik er moet zijn, dan ga ik er heen.quote:
Discriminatie! Geloofsovertuiging!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:46 schreef Fietsmutilatie het volgende:
[..]
wow, zielig figuur
maar valt er nog wat te neuken op die meet dan?
Wat was Ajax-Feyenoord gewordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Typen kan ik het nog net, sprekend zeg ik het zelfden, meestal noem ik het 020, de naam van de plaats de ik niet wil noemen, etc.
Doe het zelf.quote:
gewoon aanstellerij, sukkelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Discriminatie! Geloofsovertuiging!
Boeiuh t past primaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
het stuk waar wij eigenlijk staan past zowat net voor de groep van de vorige eker. Dan heb je antuurlijk nog een hoop mensen die er ook heen gaan die niet fok!en. En er gingen ook al telkens mensen naar buiten enzo op het terras om daar te chillen omdat het binnen best druk was(en de vorige eker was de muziek niet uit te houden.!)
Daar heeft het niks mee te maken, denk je dat de rivaliteit tussen de joden en het legioen er pas is sinds die wedstrijd?quote:
Schat.. pas de wiki dan even aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:50 schreef Litso het volgende:
Doe ik, maar het volgende topic ben ik er weer af
kappen, nu, ga maar verder in VBL ofzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:51 schreef Fietsmutilatie het volgende:
'de joden' en 'het legioen'
je voelt je wel stoer he ventje?
Maar hij hapt zo lekker.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
kappen, nu, ga maar verder in VBL ofzo
omdat dit een meet-topic is?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
nylz waarom zit je steeds ta kankeren over ontopic![]()
Dat vraag ik me ook af. Een emet-topic hoeft geen postopkriktopic te worden, maar die posts van yvonne vs thesorrow waren toch ook offtopic, dat was ook leuk. En in die post legde ik juist net uit dat ik niet serieus was erin maar dat hij zo lekker hapte. Had je de hele post gelezen nylz of dacht je dat k gewoon verder ging over het ajax vs feyenoord? Na die postw as het eigenlijk klaar, aangezien ik al zei dat ik gewoon wat aan het dollen was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
nylz waarom zit je steeds ta kankeren over ontopic![]()
Luie hond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |