De exacte tijden spreken we nog wel afquote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe laat ik weg wil gaan is een andere tijd dan jullie kunnen..Ik ben namelijk de hele dag vrij.
Jij moet eerst stage lopen en S-F moet fluffen ,dus kunnen we pas om 16.30u weg.![]()
ik moet alleen mijn baas even helpen herinneren dat hij nog een boel euro's op mijn rekening stort.Anders heb ik een probleem.(en hij ook want ik heb net mijn laatste tientje omgezet in benzine.)
![]()
![]()
![]()
Neuj tis toch maar tijdelijk enzo en 40 euro bruto per dag vind ik wel bestquote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oja, dat is helemaal niet belangrijk
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:05 schreef fraubitch het volgende:
TVP!!!!
Ow, das ook niet hendig sjiek van die gastquote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef TheSorrow het volgende:
Ik kom dus in mn eentje
En idd, 6,40, wtf
hou opquote:
Heb jij misschien nog wat roddels of ben je weer geneukt ?quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe zit 't dan met die korting? Paultjuhhh is ineens namelijk wel wat stil...
De maandag is toch een verkapte 3e weekend dag ?quote:
Kan toch nietquote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb jij misschien nog wat roddels of ben je weer geneukt ?![]()
![]()
Ze heeft vast wel ergens een tafelpoot of een deurkruk voorhandenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan toch nietDribbel was er niet
En ze heeft een sexverbod in de caravan
Oja en paarden op de manegequote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel ergens een tafelpoot of een deurkruk voorhanden![]()
![]()
Goed plan jaquote:Op maandag 5 februari 2007 19:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zit tot kwart over 5 in college
Toch maar een uurtje vrij nemen in mijn eerste week
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef longinus het volgende:
Kan in de laatste post niet een link naar het nieuwe topic gegeven worden ?
Tevens TVP
genoeg vaste bezoeksters van de Stairway, dus als de Foksters je niet bevallen (kanmenievoorstellen) dan is er nog genoeg overquote:Op maandag 5 februari 2007 19:59 schreef Originele_Naam het volgende:
Als er lekker wijven komen kom ik ook wel, zal wel niet
zie mn FoBoquote:Op maandag 5 februari 2007 20:20 schreef Godshand het volgende:
ik ben ook alleenkomend ivm werk...(tenzij ik iemand langs de A15 of A2 moet afhalen?)
hoe zit het, hoe herken ik jullie? gaan jullie ook zo'n Fok! bordje omhoog houden net zoals op de Lowlands meet?
correctie :quote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan toch nietDribbel was er niet
En ze heeft een sexverbod in de caravan
ik zal eens zoekenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb je geen foto's ergens online van je collega's
wonenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:55 schreef -skippybal- het volgende:
Wat doe je in godsnaam in een stacaravan?
Waaromquote:
omdat je bij deze baan intern moet zitten. en de appartamenten nog niet klaar zijnquote:
Want anders lazert die caravan uit elkaar?? Of wil Maikuuul dat niet hebben omdat die wandelende zwabber dan van streek raakt?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
correctie :dribbel mag niet meer komen zolang we nog in de stacaravan zitten
laat staan dat ik mag neuken
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Benzine kan ook heel lekker zijn op zijn tijd![]()
![]()
nee want dan merken de andere meiden dat ik wel sex heb en zij nietquote:Op maandag 5 februari 2007 21:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Want anders lazert die caravan uit elkaar?? Of wil Maikuuul dat niet hebben omdat die wandelende zwabber dan van streek raakt?![]()
Oh ja,ff slijmen,je weet nooit waar het goed voor is.
Hoi
![]()
Fraubitch
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan hem moeilijk naar de AA Sturenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn auto is het heel erg met je eens.Echt heel erg.Het is een beetje de Bonnie St Claire onder de auto's als ik uitreken wat hij zuipt.
![]()
AchterwielAandrijving?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan hem moeilijk naar de AA Sturen![]()
Naar de garage sturen en in een paar uur is z'n verslaving weg. Nu wil 'ie alleen wel LPG...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan hem moeilijk naar de AA Sturen![]()
quote:
Ja dat deden ze met yvonne ookquote:Op maandag 5 februari 2007 21:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Naar de garage sturen en in een paar uur is z'n verslaving weg. Nu wil 'ie alleen wel LPG...
Loopt mijn auto dan op water? In dat gevalquote:Op maandag 5 februari 2007 21:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja dat deden ze met yvonne ookEn kijk wat er van haar geworden is.
quote:
Stuur ze eens door AA. Die PM's doen vaak raar bij mij.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Pm AA maar. die PM;t ze vast wel met liefde door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |