Die sapjes zijn nog duurder dan benzinequote:Op maandag 5 februari 2007 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Loopt mijn auto dan op water? In dat geval. Lekker goedkoop rijden en bij elke regenbui de tankdop open en een trechter erin.
![]()
In de stairway verkopen ze meerdere soorten bier dacht ik? Iig ook guiness.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die sapjes zijn nog duurder dan benzine1 liter sap 1,50 eu
![]()
Guinnessquote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In de stairway verkopen ze meerdere soorten bier dacht ik? Iig ook guiness.
pisbigquote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef Bizznitch het volgende:
Surveillance-Fiets pisbig. zie je dan niet dat alles op alfabet staat!?
En Duvel, Kasteelbier, La Choufe, Westmalle enz... Genoeg keuze daarquote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In de stairway verkopen ze meerdere soorten bier dacht ik? Iig ook guiness.
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef Bizznitch het volgende:
Heb jij dat gedaan? Ik hoop voor je in exel gepleurt en dan laten sorteren. Of iig automatisch. Lijkt me een pokkewerk met de hand.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef Bizznitch het volgende:
Nu begrijp ik het, je hebt de hele kaart uitgeprobeert, 5 keer ofzo.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En Duvel, Kasteelbier, La Choufe, Westmalle enz... Genoeg keuze daar![]()
Een echte usert leest alle reacties in alle meet topics en weet dus wie er komt en wie er niet komt. Daar heb je geen fucking alfabetische lijstjes voor nodigquote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan? Ik hoop voor je in exel gepleurt en dan laten sorteren. Of iig automatisch. Lijkt me een pokkewerk met de hand.
Wel tof ik irriteerde me er eigenlijk ook wel aan dat als ik wilde kijken wie erin stonden dat ze niet op alfabet stonden.
Ik heb er wel een nodig, top gedaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een echte pesoon zonder leven leest alle reacties in alle meet topics en weet dus wie er komt en wie er niet komt. Daar heb je geen fucking alfabetische lijstjes voor nodig![]()
Hoe duur?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef JDude het volgende:
Hihi ik ben een aandachtshoertje.
Om in stijl te blijven:quote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een echte usert leest alle reacties in alle meet topics en weet dus wie er komt en wie er niet komt. Daar heb je geen fucking alfabetische lijstjes voor nodig![]()
Nee ik zei: komt 2 xquote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Om in stijl te blijven:
Hihi,je zei komen.
![]()
![]()
Nee, alleen de Duvel toenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het, je hebt de hele kaart uitgeprobeert, 5 keer ofzo.
Luxe is goed.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee ik zei: komt 2 x![]()
2 x komen is luxe 3 x is teveel van het goede![]()
Zeg,heb jij een handeltje in lingerie?quote:
Like duhquote:Op maandag 5 februari 2007 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg,heb jij een handeltje in lingerie?
Ik hoor in een radio-reclame steeds iets over Pussydeluxe-underwear.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De lingerie was er eerder.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik. Mits in de nacht openquote:Op maandag 5 februari 2007 22:12 schreef Janetje het volgende:
Ok, wie eet er nog meer mee bij de Mc vrijdag?
En dan heb ik het over avondeten..quote:
Oh dan nietquote:Op maandag 5 februari 2007 22:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan heb ik het over avondeten..![]()
Als in.. rond een uur of 7 ofzo he.
Neuh sorry, ik ben er ook pas na een uur of 9. Eerder nog later.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:12 schreef Janetje het volgende:
Ok, wie eet er nog meer mee bij de Mc vrijdag?
Ga je dan mee in de nachtquote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh sorry, ik ben er ook pas na een uur of 9. Eerder nog later.
Jaa... tof, ga ik jou ook eens meeten.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaa... tof, ga ik jou ook eens meeten.
iig tof dat je komt sneek!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Damn, ik mag wel een cursus "boh-gekkeriaans" gaan volgen als het zo door gaat!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:54 schreef mash_ het volgende:
juist ik kom ookniet dat ook maar iemand me kent van onz
maar wel val pub
je staat erbij!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:54 schreef mash_ het volgende:
juist ik kom ookniet dat ook maar iemand me kent van onz
maar wel val pub
Er was toch ooit een camping afgehuurd ofzo toen Fok vijf jaar bestond?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef mcDavid het volgende:
Gaat dit eigenlijk de grootste meeting ooit worden?
Groter dan de vorige iigquote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef mcDavid het volgende:
Gaat dit eigenlijk de grootste meeting ooit worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |