Een huismuis heeft ook een mening heur.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nekschot is idd vaak nogal flauw en eentonig, maar dat is zeer zeker een mening.
Ik ben doodserieus en de afgelopen twaalf en zeker zes jaar tonen aan dat het ook echt zo is.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Merkwaardige sensatie, rillen en schaterlachen tegelijk.
Vooral over mijn broodrooster!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:18 schreef Yildiz het volgende:
Een huismuis heeft ook een mening heur.
Ik vind 'm super, zwartgallig, maar humoristisch en waar zeker! De waarheid is hard.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
gregoriusnekschot is geen humor, dat is zelfs een feit.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben doodserieus en de afgelopen twaalf en zeker zes jaar tonen aan dat het ook echt zo is.
quote:
Spamboeren! Daar ben ik geen fan van!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:25 schreef pberends het volgende:
Wie is er ook fan van helemaal niemand?
Onbegrijpelijk,quote:Op maandag 5 februari 2007 21:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dus toch opportunisme. Als je je zo'n zorgen maakt zou je verwachten iets meer je best te doen.
Zeg, doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Spamboeren! Daar ben ik geen fan van!
hij speelt vals, hij staat niet op blote voetenquote:
Fistfucking is geen optie.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
hij speelt vals, hij staat niet op blote voeten![]()
Zou ik niet te snel zeggen, ken bepaalde films van de Duitse school ( om het maar even een kunstzinnig karakter mee te geven ) waar ze grotere objecten in de dames laten verdwijnenquote:
Wat een enorme piemol.quote:
Einen Riessenpantzerfaust!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zou ik niet te snel zeggen, ken bepaalde films van de Duitse school ( om het maar even een kunstzinnig karakter mee te geven ) waar ze grotere objecten in de dames laten verdwijnen
Belladonna is mijn koningin.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Of Belladonna, die weet ook wel raad met kingsize objecten
Ik irriteer me altijd aan dat spleetjequote:Op maandag 5 februari 2007 22:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Belladonna is mijn koningin.![]()
Dat compenseert ze met een prachtig karakter.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik irriteer me altijd aan dat spleetje![]()
Wat een topper. "Eet altijd alleen" Geen tv in huis, alleen een enorme toeter om op te spelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:33 schreef Monidique het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3948937&md5=a33d5f33445d4c7572a96946d682c455
Vanaf 18:00, een echte man,.
Je zou maar zo heten...quote:Een van de criminelen die zo'n toegangsverbod opgelegd heeft gekregen is de Rotterdamse maffiabaas Cock S
En een beetje jammer dat zijn en een paar andere het ook hebben gedaan met transseksuele met het klokkenspel nog intact.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat compenseert ze met een prachtig karakter.![]()
Een onvervalste Westfries.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een topper. "Eet altijd alleen" Geen tv in huis, alleen een enorme toeter om op te spelen.
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En een beetje jammer dat zijn en een paar andere het ook hebben gedaan met transseksuele met het klokkenspel nog intact.
Die zat tussen me downloadsquote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet te zien...?
Ik moest even nagaan of jij dat zei of Van Agt.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben doodserieus en de afgelopen twaalf en zeker zes jaar tonen aan dat het ook echt zo is.
Ontzettend grappig. Je bent het er dus niet mee eens? Republikeinen zijn even partijloyaal als Democraten of misschien nog wel minder?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik moest even nagaan of jij dat zei of Van Agt.
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik moest even nagaan of jij dat zei of Van Agt.
Omdat jij van txt houdt. Of tvlxd of hoe dat marsmannetje van je heet.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:51 schreef Monidique het volgende:
Waarom specifiek voor mij?
Monidiquequote:Op maandag 5 februari 2007 23:51 schreef Monidique het volgende:
Waarom specifiek voor mij?
Meer negers op tv!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:00 schreef pingu_ het volgende:
Haha, net een neger op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |