Geef hem dan een hint, zoals: achter de bierflesjes en sigaarstompies.quote:
Ook al geef ik hem een hint, aah kan niet eens zijn eigen kontgat vinden als ie zn reet moet afvegen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Geef hem dan een hint, zoals: achter de bierflesjes en sigaarstompies.
Link, kutmarokkaan.quote:
Dat laat ik door marokkanen afvegen.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook al geef ik hem een hint, aah kan niet eens zijn eigen kontgat vinden als ie zn reet moet afvegen.
Ja, dat zal toch wel moeten met die vergrijzing nu..quote:Op maandag 5 februari 2007 21:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat laat ik door marokkanen afvegen.
Huh, het is nu pas afgelopenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, ik zag net de LPF in de zendtijd voor politieke partijen... Die hebben nu toch geen recht meer daarop?
Ja, en Kosovo gaat ook weer een beerput worden als er niks aan gedaan wordt, heb ik het idee.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.independent.co.uk/uk/politics/article2237648.ece
Regels zijn regels.
Dank je, lieve zandmeneer.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ayaan Hirsi Ali vindt Nederland een "snelkookpan".....
Huh?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat zal toch wel moeten met die vergrijzing nu..
Jij moet cabaretier worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef Sidekick het volgende:
Rechtse media. Allicht.
Geitenneukerij.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
Anale fixatie.
De LPF zit nog in de Eerste Kamer.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, ik zag net de LPF in de zendtijd voor politieke partijen... Die hebben nu toch geen recht meer daarop?
The names Djanzen... Ewout Djanzen...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
Jij moet cabaretier worden.
Op naar de 0de Kamer! *gooit taart*quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
Heb jij enige vorm van humor PJORourke?
Nekschot is idd vaak nogal flauw en eentonig, maar dat is zeer zeker een mening.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
gregoriusnekschot is geen humor, dat is zelfs een feit.
Nou, je kan het nu praktisch een feit noemen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nekschot is idd vaak nogal flauw en eentonig, maar dat is zeer zeker een mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |