* meeliftquote:Op maandag 5 februari 2007 22:28 schreef D.Rose het volgende:
'Fan' zijn vind ik iets voor kinderen en pubers.
Er zijn natuurlijk altijd wel artiesten die ik kan waarderen om wat ze doen, niet om wie ze zijn.
Mja!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Betere personen" bestaan niet.
We zijn allemaal gelijk..
*bloemetjes strooit*
en ik NIET van jouw ondertitel.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben sinds nu fan van jouw avatar![]()
New Kids On The Block FTWquote:Op maandag 5 februari 2007 22:36 schreef Biancavia het volgende:
Ik was ook heel lang nergens fan van, maar nu kan ik weer fan worden van Take That!
Net als vroeger!![]()
Dan heb je eindelijk iemand die van jou houdt, feliflapstaartenzootquote:Op maandag 5 februari 2007 22:46 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben fan van mezelf
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:25 schreef Monidique het volgende:
Sorry, ik ben fan van JohnDope.
Ik was vroeger fan van de Spice Girls.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:47 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb nooit fanatisme gekend, zelfs niet op de basisschool. En toen vroegen ze wie je idool was... vraag eerst of ik überhaupt een idool heb![]()
er zijn ook wel artiesten die ik waardeer om wat ze doen, en om wat ze zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 22:28 schreef D.Rose het volgende:
'Fan' zijn vind ik iets voor kinderen en pubers.
Er zijn natuurlijk altijd wel artiesten die ik kan waarderen om wat ze doen, niet om wie ze zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |