De eerste vergelijking met Nazi-Duitsland is alweer gemaakt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
Kwaliteietstopic: Londen 2012: thuis van mega monster moskee
Nou ja, op zich wordt de afkomst in dat geval niet als criterium omhooggehouden, maar het geloof. Persoonlijk denk ik dat het bij ministers met kwaliteit niet zo belangrijk is als hun doel om beleid uit te voeren, dus dan hoeft het niet veel uit te maken. Maar mensen die er anders over denken...mja, 't is een mening hè.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:20 schreef Monidique het volgende:
Een islamitische minister dan? Of komt hij op het departement van de Islam? En ik vind het onzinnig: kwaliteit, niet afkomst. Maar witheet word ik er niet van, ofzo.
Sorry, ik had hem nog niet gezien. Ik denk dat er geen significant verschil in loyaliteit is, maar mogelijk wel in de bereidheid om dingen hoe dan ook gedaan te krijgen.quote:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ritisch_over_akkoordquote:Het conceptregeerakkoord is volgens fractieleider Geert Wilders van de PVV „verschrikkelijk”. Het generaal pardon dat de partijen willen overeenkomen „brengt het land aan de rand van de afgrond” doordat nu „tienduizenden die gelogen en bedrogen hebben aan een verblijfsvergunning worden geholpen”. Ook wordt er „niets gedaan om de islamitische invasie te stoppen”.
Het besluit een referendum over een nieuwe Europese grondwet afhankelijk te maken van een advies van de Raad van State is een schande. Wilders zei dat dinsdag in een eerste reactie op het regeerakkoord.
Het stuk is volgens hem een overwinning van de PvdA. „Het CDA heeft op bijna alle punten verloren. Er komt een Bosbelasting voor rijkere AOW'ers. Er is per saldo nauwelijks sprake van lastenverlichting, want die wordt weer helemaal teniet gedaan door lastenverzwaringen.”
Wat Wilders betreft kan het nieuwe kabinet, dat nog moet aantreden, maar het beste meteen weer opstappen.
Zal geen probleem zijn, met dit kabinet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:27 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben benieuwd of Wilders zijn motie van wantrouwen gemiddelde hoog kan houden. Ik geloof dat hij er al 8 in de afgelopen twee jaar heeft ingebracht.
Het was blijkbaar nodig. Rare redenering eigenlijk van jou. De hoogte van moties van wantrouwen diskwalificeert de indiener ervan? En als die nu eens gelijk heeft? Hoe noem je het dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:27 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben benieuwd of Wilders zijn motie van wantrouwen gemiddelde hoog kan houden. Ik geloof dat hij er al 8 in de afgelopen twee jaar heeft ingebracht.
Als je om elke scheet een motie van wantrouwen indient zorg je er in elk geval voor dat je niet al te serieus genomen wordt. Net zoals dat door een overmaat aan kamervragen de waarde van dat instrument daalt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het was blijkbaar nodig. Rare redenering eigenlijk van jou. De hoogte van moties van wantrouwen diskwalificeert de indiener ervan? En als die nu eens gelijk heeft? Hoe noem je het dan?
Hoe moeten we dan de moties tegen Verdonk interpreteren?
Ze willen minder afhankelijk van de reclame zijn, maar dat is helemaal oneigenlijke concurrentie met commerciele zenders. Ik snap ook niet dat je 100 miljoen euro nodig hebt om wat docu's te maken en al helemaal niet als dat politiek gekleurd is. Vast een verzinsel van de CU en de PvdA.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:44 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom krijgt de PO eigenlijk 100 miljoen meer. Alsof ze al niet genoeg krijgen en al dat geld wat ze krijgen, ze doen er vrij weinig mee het is een hoop (BNN) bagger.
Met het eerste ben ik het wel eens, het tweede niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:37 schreef du_ke het volgende:
Als je om elke scheet een motie van wantrouwen indient zorg je er in elk geval voor dat je niet al te serieus genomen wordt. Net zoals dat door een overmaat aan kamervragen de waarde van dat instrument daalt.
Deden ze het maar met 100 miljoen. De begroting van de PO is honderden miljoenen euro's en programma's die de moeite waard zijn, zijn op een of twee handen te tellen. Absurd en zo blijven ze bij de PO denken dat ze onmisbaar zijn. Ongetwijfeld hebben daar partij politieke motieven een dikke vinger in de pap gehad.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze willen minder afhankelijk van de reclame zijn, maar dat is helemaal oneigenlijke concurrentie met commerciele zenders. Ik snap ook niet dat je 100 miljoen euro nodig hebt om wat docu's te maken en al helemaal niet als dat politiek gekleurd is. Vast een verzinsel van de CU en de PvdA.
De PO levert wel een hoop kwaliteitsprogramma's.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:44 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom krijgt de PO eigenlijk 100 miljoen meer. Alsof ze al niet genoeg krijgen en al dat geld wat ze krijgen, ze doen er vrij weinig mee het is een hoop (BNN) bagger.
Amusementsprogramma's horen niet in de PO, ergo, Paul de Leeuw is geen amusement.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Deden ze het maar met 100 miljoen. De begroting van de PO is honderden miljoenen euro's en programma's die de moeite waard zijn, zijn op een of twee handen te tellen. Absurd en zo blijven ze bij de PO denken dat ze onmisbaar zijn. Ongetwijfeld hebben daar partij politieke motieven een dikke vinger in de pap gehad.
Nog meer Paul de Leeuw.
Gek he als je de commerciele zenders te lijf gaat met honderden miljoenen euro's aan belastinggeld?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:11 schreef du_ke het volgende:
Denk zelfs dat de private zenders het moeilijker gaan krijgen dan de publieke. Die moeten het toch voornamelijk hebben van buitenlandse series en films die steeds makkelijker te downloaden zijn (en dan nog eens sneller en zonder reclame te kijken).
Dan blijven dus de sterren op het ijs en wat idols ellende over maar meer?
Sinds wanneer heeft de overheid directe invloed op de invulling van de programma's van de PO?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gek he als je de commerciele zenders te lijf gaat met honderden miljoenen euro's aan belastinggeld?
Wat overblijft is staats-tv van het nieuwe Kabinet. Abortus-voorlichting en EU-propaganda.
Investeren noemen ze het, investeren is pas gezond als het met eigen vermogen gebeurt, i.p.v. belastinggeld. Sigaar uit eigen doos heet dat, of beter niksnutten, krijgen een sigaar van iemand anders.
Nou, wellicht door er honderden miljoenen euro's in te pompen? ....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de overheid directe invloed op de invulling van de programma's van de PO?
Commerciele zenders worden oneigenlijk beconcurreerd, zoniet kapotgemaakt. PO's maken dezelfde pulp-amusementsprogramma's. Ik zie niet in waarom dat van belastinggeld moet worden betaald.quote:Maar je denkt dat zonder subsidie op de PO de private zenders plotseling wel kwaliteitsprogramma's gaan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |