Binnenkort verplicht onderdeel van je rijbewijs.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, dat doe in auto's met een kooiconstructie, met honderd-zoveel tegen de ander z'n bumper plakken. Op een circuit. Op de snelweg is dat niet alles nee.
Die zijn er. Maar dan moet je wel een atleet zijn om met spierkracht 140 te halen. En ik heb wel eens gelezen dat een wielrenner een boete kreeg. 'Gevaarlijk snel over het fietspad', zoiets.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:45 schreef pberends het volgende:
Ze moeten gewoon een fiets uitvinden waar je makkelijk 140 mee kan, dan kan de politie ongezien de tyfus krijgen want er zijn toch geen snelheidsbeperkingen voor fietsen.
Dan heeft het Irakees Hummer-rijden van Geenstijl toch nog een wetenschappelijke basis.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Binnenkort verplicht onderdeel van je rijbewijs.
"zo, schakel nu terug naar 4 en rij naar je voorligger, toe maar, doe maar boem pats"
Hij wou gewoon brandstof besparen, Een emmer per kilometer is al zo kut.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan heeft het Irakees Hummer-rijden van Geenstijl toch nog een wetenschappelijke basis.
Is niet van Geenstijl, dat zijn jatters, maar ik snap je punt. Was wel gaaf om te zien.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan heeft het Irakees Hummer-rijden van Geenstijl toch nog een wetenschappelijke basis.
Ja, het Amerikaanse begrotingstekort zal toch omlaag moeten.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:51 schreef Yildiz het volgende:
Hij wou gewoon brandstof besparen, Een emmer per kilometer is al zo kut.
Haar imago, wat doet ze?quote:Verdonk gunt Marhaba subsidie
Van een verslaggever
AMSTERDAM - Het is geen probleem dat Amsterdam het islamitische debatcentrum Marhaba subsidie geeft. Dat schrijft minister Rita Verdonk van Integratie op vragen van Kamerlid Geert Wilders.
Eind vorig jaar ontstond in de Amsterdamse gemeenteraad opwinding toen bleek dat burgemeester Job Cohen acht ton subsidie wilde geven aan het centrum voor 'islam, cultuur en ontmoeting'. Hij zou daarmee volgens de oppositiepartijen CDA, VVD en SP de scheiding tussen kerk en staat slechten.
Volgens Verdonk is daar geen sprake van. 'Schending is niet in het geding, zolang de overheid zich niet inlaat met de inhoud van de geloofsovertuiging of met de organisatie van de geloofsgemeenschap'.
Verdonk beschouwt Marhaba bovendien als een seculiere organisatie, 'gezien de samenstelling van het bestuur'. Op het verzoek van Wilders de subsidie in te trekken weigert zij dan ook in te gaan.
Bron: Parool
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, dat IPsec vraagstuk is ook weel finaal opgelost.
quote:18:20:29 04-02-07 20 G BRAN MD301 Linker Rottekade 4 B (Grote Brand: ja) GRAAG KOFFIE BRENGEN (CONTACT RAC)
702041820291400999 1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
702041820291400304 1400304 BRW Rotterdam-Oost ( Materiaaldienst 301 )
Jij zit daar niet in, omdat je een eigen wil en mening hebt.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef sigme het volgende:
Hé Aaah, was je mij nou vergeten in de kliek te zetten of zit ik er niet in?
Nee, maar daar is wel de vorming.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:53 schreef sigme het volgende:
Ok, dus het is geen kwestie van wie-post-in-de-SC-is-kliek.
Uit welk jaar ben jij dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef sigme het volgende:
Paap!
En ik ben ouder dan jij.
En vies. Ik ga douchen..
Ik vraag me af, zou dat woord nou in het gekuiste woordenboek staan?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef sigme het volgende:
Paap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |