Verder wordt je geacht, indien je hier post, dat gedurende weekdagen pas na 01:00 a.m. te doen, en gedurende het weekeinde (vrijdag, zaterdag en zondag) pas na 02:00 a.m.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:09 schreef ElizabethR het volgende:
Geloof me, je bent echt niet de enige, er zijn er legio!!
Magoed, zullen we het dan maar over Bert Visscher hebben??
Of Toon!!!! Ik heb onlangs nog Toon zitten kijken, alle shows. Ongeevenaard toch, die man!!!
Waarom?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:14 schreef cerror het volgende:
en dan maak ik mijn tepels wel nat.
Borst/tepels. Een torso nat.quote:
O, ik had eigenlijk bedacht dat wij tweeën tijdens het Leids Ontzet wel iets dergelijks konden ondernemen. Maar kennelijk is het aan jou niet besteed. Jammer.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:23 schreef svann het volgende:
Dat belooft niet veel goeds met die ondertitel van je.
Je moet er maar van houden.
Wauwquote:Op zondag 4 februari 2007 03:27 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik had eigenlijk bedacht dat wij tweeën tijdens het Leids Ontzet wel iets dergelijks konden ondernemen. Maar kennelijk is het aan jou niet besteed. Jammer.
Onze borst nat maken met bier?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:27 schreef broer het volgende:
O, ik had eigenlijk bedacht dat wij tweeën tijdens het Leids Ontzet wel iets dergelijks konden ondernemen. Maar kennelijk is het aan jou niet besteed. Jammer.
Het is bijna Valentijnsdag. Ik dacht: laat ik eens een voorschotje nemen.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:50 schreef svann het volgende:
Onze borst nat maken met bier?
broer, wat is dat nu weer voor voorstel?![]()
Ik vind hem tofquote:Op zondag 4 februari 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Wat vind je van mijn neefje?? MM Huijbregts??
Met moeite.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Kun je je nu herinneren dat je hierover een gesprek met haar hebt gevoerd
Ja, sorry. Ik snapte het allemaal even niet zo goed meer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
Edit?
Even gecheckt en het was een zaterdagavond. Dus dat zie ik door de vingersquote:
Dat maakt bij mij geen enkel verschil met doordeweekse dagen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Even gecheckt en het was een zaterdagavond. Dus dat zie ik door de vingers![]()
Je wordt bedanktquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:20 schreef Lamon het volgende:
Ik post het hier maar, want in R&P wil ik nog niet doodgevonden worden.
Jij hebt inderdaad een verontrustende hoeveelheid R&P-topics in je lijst staan.quote:
Slaap lekker.quote:Ik ga slapen, welterusten![]()
Ik heb daar niets van enige importantie gepost. Ik heb zelfs een goedbedoelde post weggehaald omdat de TS vond dat het niet serieus genoeg wasquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:24 schreef broer het volgende:
Jij hebt inderdaad een verontrustende hoeveelheid R&P-topics in je lijst staan.
Het zijn wel mensen waarmee ik naar concerten en andere dingen ga, en waar ik ook een hoop lol aan beleef, dus ik hoef ze niet kwijt, maar dat contstante huilerige gedoe van ze moet ik gewoon kwijt zien te raken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:23 schreef broer het volgende:
Waarom is gewoon dood laten bloeden geen optie? Zelf geen contact meer opnemen, en als zij wel contact opnemen gewoon leuk 'meedoen'. Uiteindelijk stopt het dan vanzelf. Je hebt geen ruzie, je bent alleen 'uit elkaar gegroeid'.
Afkappen is wat mij betreft ook zeker geen optie, ik wil ze niet missen. Maar ik zie het zo niet heel lang meer goed gaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Vrienden zijn er trouwens voor elkaar. Dan is het niet sympathiek dat ze niet naar jou luisteren en jij wel naar hen, Lamon. Maar afkappen is wel weer heel radicaal.
Dat deed ik, maar dat is nou net wat zich ging wreken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:33 schreef broer het volgende:
Of je moet ze behouden als vrienden en de negatieve dingen op de koop toe nemen. Of, in je eigen woorden gezegd, je moet er niet huilerig over doen, het hoort er nu eenmaal bij.
Soms moet je het probleem gewoon even officieel erkennen en neerzetten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:45 schreef broer het volgende:
Ondanks dat ik niet het idee heb dat Wickedangel of ik ook maar op enige wijze hebben bijgedragen aan deze oplossing, toch: graag gedaan.
Zeker wel. Maar niet perse als een op de letter gevolgde beslissing.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:51 schreef broer het volgende:
Ben je echt in het geheel niet gevoelig voor wat anderen hier neerzetten?
Bij wijze van preemptive strike ben ik van mening dat we in de toekomst allemaal heel goed naar kale mensen moeten luisteren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ditmaal fietste een kale man van een jaar of 40 me voorbij, die me er op attendeerde dat het glad was. Ik zei wat terug, waarna hij nog wat zei. Toen zei ik dat het inderdaad vrij genant zou zijn als ik op die manier onderuit zou gaan. Ik vraag me af waarom hij me dat advies gaf. Zou het echt zo'n goed mens zijn?
Natuurlijk kaal of allemaal?quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij wijze van preemptive strike ben ik van mening dat we in de toekomst allemaal heel goed naar kale mensen moeten luisteren.
Toch zijn er veel neppers met erg brede scheiding.quote:
Ze weten gewoon niet wat ze zomaar vrijwillig wegscheren, ik zou het er graag bij hebben op mijn hoofd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:32 schreef schvvmert het volgende:
Toch zijn er veel neppers met erg brede scheiding.De baas van dit forum is een mooi voorbeeld.
![]()
![]()
Het schijnt dat bij oudere vrouwen juist meer haar gaat groeien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:41 schreef tong80 het volgende:
Pamela Anderson is ook kaal. Maar betwijfel of dat wordt bedoeld.
We zijn allemaal langzaam aan het versterven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:45 schreef tong80 het volgende:
Tong verliest ook meer haren dan hem lief is
Heb ik persoonlijk principieele bezwaren tegen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:55 schreef svann het volgende:
Haarimplantaten in de zorgverzekering?
Jammer dan dat de onderhandelaars nog een aardige bos hebben staan.
Wat is er mis met in de loop der jaren een veranderende haarlijn?quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:58 schreef Lamon het volgende:
Of op natuurlijke wijze de eeuwige jeugd behouden, of dan maar kaal.
Hij zou lichamelijk geweld gebruikt hebben, maar dat zou je ook met een korrel zout kunnen nemen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:58 schreef schvvmert het volgende:
*btw is er hier iemand die kort kan uitleggen wat er met die Huub aan de hand is?
Wie is Huub?quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:58 schreef schvvmert het volgende:
*btw is er hier iemand die kort kan uitleggen wat er met die Huub aan de hand is?
Huub is geslagen door Nathaneal. Nathaneal moest daarom het huis verlaten. Later dacht men bij de redactie dat ook Huub Nathaneal heeft geschopt. Hetgeen niet waar was. Huub was dronken die avond en dacht dat het wekl zo was. Huub moest dan ook het huis verlaten. Later begreep ie dat het onterecht is. Nu gaat ie bij de rechter vragen om terug het huis in te mogen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:58 schreef schvvmert het volgende:
Ok dus hij wil eigenlijk terug naar 't huis waar ie uitgeslagen is? Of begrijp ik 't nu verkeerd?quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Huub is geslagen door Nathaneal. Nathaneal moest daarom het huis verlaten. Later dacht men bij de redactie dat ook Huub Nathaneal heeft geschopt. Hetgeen niet waar was. Huub was dronken die avond en dacht dat het wekl zo was. Huub moest dan ook het huis verlaten. Later begreep ie dat het onterecht is. Nu gaat ie bij de rechter vragen om terug het huis in te mogen.
Zo heb ik iets tegen verven, al weet ik niet of ik nooit een beetje zal gaan smokkelen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:58 schreef Lamon het volgende:
Heb ik persoonlijk principieele bezwaren tegen.
Of op natuurlijke wijze de eeuwige jeugd behouden, of dan maar kaal.
Iets waar ik me op alle mogelijke manieren in alle mogelijke situaties en over alle mogelijke onderwerpen in absolute constantheid op lijk te begeven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:20 schreef svann het volgende:
een glijdende schaal
Het is een van de tips die zodiakk noemt als 'Raster Noton-sound'. Dus het is eigenlijk gewoon hetzelfde.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:48 schreef svann het volgende:
Het is beter dan die Raster-Noton sounds, maar ik liet het niet voor mijn lol aanstaan.
Dat zijn de soundscapes en dergelijke waar ik ook een beetje iebel van word. Het schijnt dat daar veel spanning in zit, maar ik heb er gewoon het geduld niet voor. Ik moet mijn hoofd kunnen meeknikken, anders vind ik het maar niks.quote:Dat R-N doet me denken aan een oude halfdefekte buizenradio. Volume open zetten en tussen twee zenders gaan zitten.
Die ken ik dan weer niet. Moet ik dat gaan luisteren?quote:Vandeweek heb ik de (luisterpaal) emocore van The End niet eens uitgezet.
Ik had op de site gekeken en die sounds waren wel erg minimalistisch.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:55 schreef broer het volgende:
Het is een van de tips die zodiakk noemt als 'Raster Noton-sound'. Dus het is eigenlijk gewoon hetzelfde.
Precies. Ik wil toch wel graag wat meer ritme en melodie, hoe complex of rustig dan ook.quote:Dat zijn de soundscapes en dergelijke waar ik ook een beetje iebel van word. Het schijnt dat daar veel spanning in zit, maar ik heb er gewoon het geduld niet voor. Ik moet mijn hoofd kunnen meeknikken, anders vind ik het maar niks.
Het is veel herrie, maar op de een of andere manier was het verrassend genoeg boeiend genoeg om te blijven luisteren.quote:Die ken ik dan weer niet. Moet ik dat gaan luisteren?
Met de kleine kanttekening dat 3 en 4 wat dipjes hadden, en seizoen 5 dan juist des te meer de tv-revelatie is waar je op wacht.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb de Six Feet Under Boxset gekocht vorige maand, en ben dus nu alles aan het (her)kijken, en wat is het ook een briljante serie. Nu kijk ik afleveringen die ik al eerder gezien heb, maar vanaf seizoen 3 wordt het nieuw, dus ik heb (zeker als ik Lamon moet geloven, en waarom zou ik dat niet doen) nog heel veel goeds voor de boeg.
Ja, dit zou juist hét moment zijn om 't juist niét anoniem te doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:08 schreef Lamon het volgende:
Bovenaan dit forum prijkt nu een topic, dat uitlegt dat je als anonieme user op een anoniem forum, nu een PM kunt sturen naar andere users bij wijze van valentijn, maar dat je dat ook nog eens volledig anoniem kunt doen.
De ironie van het alles.
Just a castaway, an island at sea, oh...quote:Maar veel belangrijker; The Police gaat weer touren en hoogstwaarschijnlijk Nederland komen dit jaar!![]()
Ik heb nog nooit een oud optreden live kunnen zien, dus ik heb geen maatstaf om te vergelijken, daar heb ik dus geen enkel probleem mee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:52 schreef broer het volgende:
Overigens zou ik niet naar The Police gaan. Die mogen voor mij gewoon dat superbandje uit de jaren tachtig blijven. Een nieuw optreden verstoort de herinnering, vrees ik.
Maar het is al anoniem!quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:01 schreef Arcee het volgende:
Ja, dit zou juist hét moment zijn om 't juist niét anoniem te doen.
Ik ben er niet bang voor. Ik denk dat het gewoon een leuke nostalgische trip wordt, eerlijk en gemeend, zonder overdreven verwachtingen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:11 schreef broer het volgende:
Nee, maar er zijn wel cd's. En ik ben erg bang dat het maar een slap aftreksel wordt. Of nog erger: een overgeproduceerde 'supershow'. Nee, ik pas, geloof ik.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:16 schreef broer het volgende:
Misschien is het wel een trend, Lamon. Dat mensen zich toch meer en meer gaan identificeren met hun 'internetpersoonlijkheid'. En daarom dus in dit geval weer de extra anonimiteit gaan zoeken.
In wat voor staat was je vorige week toen je iets met je profiel deed?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:16 schreef broer het volgende:
Laat iedereen maar lekker onder zijn eigen naam posten en verantwoordelijkheid nemen voor wat hij zegt. Dat zou de online leefbaarheid een stuk beter maken. (Zodra ik weer dronken zit te baggeren neem ik deze uitspraak weer terug.)
Tussen theorie en praktijk staan verstandelijke bezwaren. Vandaar ook mijn voorbehoud tussen haakjes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:26 schreef svann het volgende:
In wat voor staat was je vorige week toen je iets met je profiel deed?
Ik geloof dat het Doe Maar redelijk gelukt is. (Wat ik tenminste van die dvd heb gezien.) Het kan dus wel. Maar ik blijf sceptisch.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:17 schreef Lamon het volgende:
Ik ben er niet bang voor. Ik denk dat het gewoon een leuke nostalgische trip wordt, eerlijk en gemeend, zonder overdreven verwachtingen.
Voor veel mensen is dat ook zo. Ik ben online ook anders dan in het echt. Het scheelt niet zo heel veel, maar op een aantal belangrijke punten toch wel. Ik zou echter liever zien dat het gelijk liep.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:24 schreef Lamon het volgende:
Mensen doen soms zo spastisch met hun account, dat je idd kan denken dat ze een heel nieuw profiel hebben gecreeerd wat ze koste wat het kost willen koesteren en beschermen.
Ik heb alle persoonlijke informatie eruitgehaald.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:31 schreef Lamon het volgende:
Wat deed ie met z'n profiel? Laat mij ook even meegenieten.
Ik ook hoor. Ik ben in het echt veel minder gemoedelijk. Vraag maar aan I.R. voor zover hij me op die ene meet waar ik toevallig bij was nog kan herinneren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:33 schreef broer het volgende:
Voor veel mensen is dat ook zo. Ik ben online ook anders dan in het echt. Het scheelt niet zo heel veel, maar op een aantal belangrijke punten toch wel. Ik zou echter liever zien dat het gelijk liep.
Oh..quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:33 schreef broer het volgende:
Ik heb alle persoonlijke informatie eruitgehaald.
De vraag is of dat erg is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:33 schreef broer het volgende:
Voor veel mensen is dat ook zo. Ik ben online ook anders dan in het echt. Het scheelt niet zo heel veel, maar op een aantal belangrijke punten toch wel. Ik zou echter liever zien dat het gelijk liep.
Nee, dat is het punt niet. Ik denk niet zozeer dat mensen niet meer zichzelf zijn, alleen dat ze een bepaalde kant van zichzelf te veel uitvergroten. Dat ze meer durven te zeggen door de anonimiteit. En dat dat vaak de minder genuanceerde dingen zijn. Ik denk - of eigenlijk: ik hoop - dat mensen door gedwongen 'bekendheid' iets langer nadenken over hun bijdragen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:42 schreef svann het volgende:
Moet je overal alles op tafel gooien om echt te kunnen zijn?
Het zou wel kunnen, maar ik denk dat dat inderdaad ook hele vervelende kanten heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:42 schreef svann het volgende:
Moet je overal alles op tafel gooien om echt te kunnen zijn?
Mag ik even skippen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:59 schreef broer het volgende:
Godverdomme, dat nieuwe nummer van Brainpower met Party Squad is écht goed.
Misschien leuk om er 1 naar Sunchaser te sturen, met wat misleidende hints richting een mooi Breezertje in Pub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:08 schreef broer het volgende:
Maar wie ga jij een anonieme valentijns-PM sturen, Lamon?
Liefde op een anoniem verbaggerend jeugdforum. Kom op broer!quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Ja, zeg! Valentijn is geen 1 april! Het gaat hier om De Liefde. Liefde die zó sterk is dat je haar niet durft uit te spreken onder je eigen naam.
O, ja? Naar wie dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:28 schreef svann het volgende:
Jij hoort er toch minstens één te versturen.
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:24 schreef broer het volgende:
Het zou zomaar kunnen, Lamon. Je moet er open voor staan.
"WAar blijf je nou? SB is zo leeg zonder jou...quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:31 schreef broer het volgende:
O, ja? Naar wie dan?
Je kunt altijd nog kijken naar de mensen die een beetje léuk raaskallen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:35 schreef Lamon het volgende:
Als 90% van wat op dit forum post toch maar wat raaskalt al gelang naar het uitkomt, dan is een willekeurig persoon op straat aanhouden en kijken of het wat wordt net zo vruchtbaar, denk ik dan.
Die dubbele hoofdletter is subtiel en leuk gevonden. De rest van de toon klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:38 schreef svann het volgende:
"WAar blijf je nou? SB is zo leeg zonder jou..."
Ben je nu stiekem je eigen anonieme te versturen PM aan het goedpraten?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:41 schreef broer het volgende:
Je kunt altijd nog kijken naar de mensen die een beetje léuk raaskallen.
Ik heb nog nooit in mijn PM gekeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben je nu stiekem je eigen anonieme te versturen PM aan het goedpraten?
Inbox van sig000 (0 % gebruikt) Ik neem aan dat 't ding werkt dan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je em uberhaupt geactiveerd? Dat moest eerst gebeuren toen het geintroduceerd werd.
Tel je zegeningen, zou ik dan zeggen..quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:21 schreef broer het volgende:
Niks, mensen. Helemaal niks! Geen één anonieme PM. Belachelijk!
Bedoel je dat je wat jongs en lekkers te neuken zoekt, want anders kan ik me niet veel voorstellen van een anonieme internetvalentijn op een anoniem forum.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Ja, maar ook geen hordes verliefde bakvissen die me graag eens zouden ontmoeten.
Weet ik niet, ik vond 't nodig 'm te maken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:37 schreef broer het volgende:
Dag, Arcee. Is die smiley je nieuwe trademark?
1 van de 7 zondes, geloof ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:40 schreef Arcee het volgende:
Ik wou nog zowel op broer als Lamon een reply typen, maar ik heb geen zin meer/ben te moe.
* Arcee
Echt? Ik dacht zelf dat ik vrij banaal bezig was.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:55 schreef svann het volgende:
Oeh Lamon, dat is wel erg doortastend.
Natuurlijk. Altijd zelfs.quote:Droom jij nooit eens van wat jong, wild en avontuurlijks?
quote:
OMG, ik heb medelijden met je. Iets met kakkerlakkenkak was het toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
En de visite heeft voor mijn zoon de nieuwste CD van 'WC experience' meegenomen![]()
Ik zou voor een ringbaardje gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:08 schreef broer het volgende:
Zo. Tijdje vakantie gehad en dus de boel lekker laten verslonzen. Zeg het eens, beste semi-bikkels: moet het eraf of moet ik doorzetten en het helemaal laten verwilderen?
[afbeelding]
Ben je nou gek geworden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef Lamon het volgende:
Ik zou voor een ringbaardje gaan.
Och, dit is nog wel veilig. Hoop ik.quote:het moment dat broer zichzelf ineens half liet zien.
Ja, dat heb ik nu dus al gedaan. Of is dit jouw idee van een twee-dagen-baardje?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
Lekker laten verslonzen.
Dat is me eigenlijk net iets te onzeker voor iets wat nu al zo kriebelt.quote:Dan nog eens een foto en dan kunnen we stemmen dat ie er alsnog af moet.
Als ik Ramses Shaffy luister is het weer zo laat. Dan ben ik echt te dronken om mijn posts nog fatsoenlijk te controleren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
RingbaardjesEn ik hoop dat je koestert, Lamon.
Was je laatst ook dronken toen je postte dat je wilde dat het vrouwvolk aan je voeten lag? Of zoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef Lamon het volgende:
Als ik Ramses Shaffy luister is het weer zo laat. Dan ben ik echt te dronken om mijn posts nog fatsoenlijk te controleren.
Lijkt me een hele suffe avond. Dan is het maar goed dat je op FOK! zit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:27 schreef broer het volgende:
Ik zie net dat ik de provinciale finale van een singer-songwriterfestival heb gemist vanavond. Kut. Daar had ik wel naartoe gewild.
Heb ik dat ooit gezegd? Kan ik me niet voorstellen. Is niets voor mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Was je laatst ook dronken toen je postte dat je wilde dat het vrouwvolk aan je voeten lag? Of zo![]()
Jammer, want ik draag 90% van de tijd een ringbaardje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef broer het volgende:
Nee, dat zijn ze niet.
Het spijt me, Lamon. Meer kan ik er niet van maken.
Live muziek.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Singer-songwriters.
Provinciaal.
Lijkt me gewoon helemaal niks.
Zoiets was het, Lamon. Misschien heb ik het verkeerd begrepenquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:38 schreef Lamon het volgende:
Ik wil eigenlijk ook dat de hele wereld aan mijn voeten ligt, en dat zelfs een post op een forum, vrouwen al doet trillen van genoegen, maar ik ben te realistisch om het ook te verwachten, vrees ik.)
Ik zal het wel charcherend bedoeld hebben, ik vergeet mijn eigen intenties nog wel eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Zoiets was het, Lamon. Misschien heb ik het verkeerd begrepen![]()
En het is nog maar twee dagen geleden dat je dit posttequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:43 schreef Lamon het volgende:
Ik zal het wel charcherend bedoeld hebben, ik vergeet mijn eigen intenties nog wel eens.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
broer is even druk met tellen[afbeelding]
Ja, sorry. Het was helemaal niet leuk.quote:
Dat gaat wel héél ver zo opeens. Misschien moet je beginnen met een paar uur eerder inloggen. Nooit meer uitloggen kan dan altijd nog.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
net als Tong, zo heb ik in ieder geval begrepen.
Op de mijne groeit mos.quote:
Nóg eerder? Maar ik was niet eerder dan half negen thuisquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Dat gaat wel héél ver zo opeens. Misschien moet je beginnen met een paar uur eerder inloggen. Nooit meer uitloggen kan dan altijd nog.
Beweer ik dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
Alsof mannen trouwens geen boodschappen moeten doen. Of het huishouden.
Nou ja, als tong je voorbeeld is, moet je er wel wat voor doen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
Nóg eerder? Maar ik was niet eerder dan half negen thuis![]()
Dat leek erop.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:23 schreef broer het volgende:
Beweer ik dat?
Beweer ik dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:23 schreef broer het volgende:
Nou ja, als tong je voorbeeld is
Boodschappen altijd. Doe jij geen boodschappen op zaterdagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:27 schreef broer het volgende:
Maar je moet dus wél boodschappen doen en het huishouden op orde brengen? [afbeelding]
Dat moeten we eigenlijk allemaal. Maar als je alleen woont is huishouden gelukkig een heel relatief begrip. Je kan het invullen zoals je zelf wilt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:27 schreef broer het volgende:
Maar je moet dus wél boodschappen doen en het huishouden op orde brengen? [afbeelding]
Kijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:31 schreef Lamon het volgende:
Dat moeten we eigenlijk allemaal. Maar als je alleen woont is huishouden gelukkig een heel relatief begrip. Je kan het invullen zoals je zelf wilt.
Jawel. Maar niet de wekelijkse. Die doe ik nooit. Alleen de dagelijkse.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
Boodschappen altijd. Doe jij geen boodschappen op zaterdag
Ik heb van de week mijn woonkamer geschilderd. Alles is op dit moment schoon. Ik hoef lekker een paar weekjes niet schoon te maken.quote:Het huishouden is voor zondag. Als ik daar tijd voor en vooral zin in heb![]()
Wat voor kleur?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:37 schreef broer het volgende:
Ik heb van de week mijn woonkamer geschilderd. Alles is op dit moment schoon. Ik hoef lekker een paar weekjes niet schoon te maken.
Ach, soms zie ik hier zo veel stofnesten en bergen kattenhaar liggen dat het met dat relatieve nog wel meevalt. Vuil is vuil.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:31 schreef Lamon het volgende:
Maar als je alleen woont is huishouden gelukkig een heel relatief begrip. Je kan het invullen zoals je zelf wilt.
De vloer is van donkerbruin naar blank gegaan. De muren van het woonkamerdeel zijn mooi wit. Het keukendeel is rood.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:38 schreef Wickedangel het volgende:
Wat voor kleur?
Nou, je hebt je wel uitgesloofd. Goed hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:41 schreef broer het volgende:
De vloer is van donkerbruin naar blank gegaan. De muren van het woonkamerdeel zijn mooi wit. Het keukendeel is rood.
Het is mooi en fris geworden. Ik heb te lang in een donker hol geleefd.
Ik ben Ramses aan het draaien, broer. Dan is slapen een hele verre vriend.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:51 schreef broer het volgende:
Lamon is zeker ook al gaan slapen?
Zit ik hier weer in mijn eentje.
Beetje ziekjes, last van me keel en nek..quote:Op zondag 18 februari 2007 02:23 schreef broer het volgende:
Hier alles goed, Spike. Bij jou ook?
Ik draai een concert van Sinéad O'Connor uit 1990 op dvd. En jij?
Gewoon de griep..quote:Op zondag 18 februari 2007 02:29 schreef broer het volgende:
O, dat is minder mooi. Is het griep of moet ik meer denken aan iets chronisch en terminaals?
Frozen Flame ken ik niet. Geloof ik. Ik zal eens op YouTube zoeken.
O, die ken ik wel. Grappig liedje. Al zou ik het niet zomaar uit vrije wil aanzetten.quote:Op zondag 18 februari 2007 02:30 schreef Spike1506 het volgende:
Liedje heeft als videoclip legopoppetjes die dansen![]()
Krijg altijd zin om te dansen als ik dit liedje hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
O, die ken ik wel. Grappig liedje. Al zou ik het niet zomaar uit vrije wil aanzetten.
* Spike1506 gaat dansen in de huiskamerquote:Op zondag 18 februari 2007 02:47 schreef broer het volgende:
Dan wordt het dansen in de huiskamer. Ook leuk.
Wist je trouwens dat het 'mijn collega's' is?
Natuurlijk niet, maar ik zie het niet vaak, dus valt het op.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:16 schreef broer het volgende:
Gewoon praten met de mensen die binnen zijn. Zo gek is dat toch niet?
Ben je ontslagen?quote:Op zondag 18 februari 2007 03:22 schreef Crazykill het volgende:
Zal nog wel vaker voorkomen denk ik zo
Omdat ik nu vakantie heb. En de komende periode ook veel vrij (vakantie, tentames) ed.quote:Op zondag 18 februari 2007 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom kun je dan nu opeens wél zo laat wakker blijven?
Ik heb em zojuist ook besteld, het is eigenlijk te idioot voor woorden dat ik het niet eerder gedaan heb.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb de Six Feet Under Boxset gekocht vorige maand
Kben blij dat die ongein voorbij is. Dan durf ik tenminste weer de straat op.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:24 schreef Tarmelane het volgende:
Morgen leste dag van carnaval... Krek minder bikkel als vorig jaar, moet ik zeggen.
Ik ben dan ook geen echte bossche vrouw. Dat verklaart misschien een hoop.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:27 schreef Tarmelane het volgende:
Ze zullen je niet aanvallen ofzo. Mits niet zat natuurlijk.
En een echte Bossche vrouw als jou zou d'r tegen moeten kunnen!
Ik stond net te telefoneren in de woonkamert en toen kwam mn oom binnen z'n trombone afleveren.
Hij keek drie keer zo raar op als mij.
Ik hou me er niet zo mee bezig, om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:38 schreef Tarmelane het volgende:
Vandaar.
Hoe is het om uit het Hoge Noorden te komen, daar waar ze allemaal "hoi" zeggen als ze "houdoe" bedoelen?
Is dat die van Theo Maassen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:34 schreef broer het volgende:
Ja. Er staat zelfs een carnavalshit op nummer één in de hitparade.
De Top 40:quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:35 schreef Lamon het volgende:
Is dat die van Theo Maassen?
Want dan zijn we ineens heel erg op de goede weg in de Nederlandse hitparade.
Wat voor vrouw ben jij dan, Biene?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:33 schreef Biene het volgende:
Ik ben dan ook geen echte bossche vrouw.
Absoluut, en alhoewel iedere wens gewaardeerd wordt, was ik ook zeker niet speciaal op zoek naar schouderklopjes, dan had ik het in een veel geschikter forum kunnen posten tenslotte.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Lamon, ik kan je wel sterkte of succes wensen, maar we zijn ons allebei bewust van de anonieme internetconventies en het gebrek aan medeleven dat je daardoor krijgt.
quote:
Nou ja, het hypocriete is dat ik jou dus meer geluk wens dan de rest van de mensheid. Of dat ik het waarschijnlijk net zo erg hoop (er zijn maar heel weinig mensen bij wie ik hoop dat ze wel iets oplopen) dat ik het bij jou zonodig moet uitdrukken. Maar goed, hou het er maar op dat ik het goed bedoel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Absoluut, en alhoewel iedere wens gewaardeerd wordt, was ik ook zeker niet speciaal op zoek naar schouderklopjes, dan had ik het in een veel geschikter forum kunnen posten tenslotte.
Die dingen gebeuren, en misschien valt het reuze mee.
Maar daarom zal ik de slaap wat minder makkelijk vatten, en kunnen jullie morgen waarschijnlijk van wat leuke gedichtjes van allerlei dichters genieten (of niet natuurlijk) bij wijze van mijn nachtelijke bezigheidstherapie.
Van wie is dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dan bij voorkeur in de 2 meter sessies versie.
Trockener Kecks. Als je belooft in je email te kijken stuur ik het op naar je. En dan ga ik daarna slapen.quote:
Ik beloof.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Trockener Kecks. Als je belooft in je email te kijken stuur ik het op naar je. En dan ga ik daarna slapen.
Een heule opstandige, uiteraard.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:41 schreef Arcee het volgende:
Wat voor vrouw ben jij dan, Biene? [afbeelding]
Foei Bienequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:36 schreef Biene het volgende:
[..]
Een heule opstandige, uiteraard. [afbeelding]
Ik heb de box vandaag binnengekregen, en heb meteen de laatste episode nog een keertje meegepakt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik heb boeken gereserveerd, dus ik ga vanaf morgen echt beginnen aan mijn scriptie. En ik ben officieel verslaafd aan Six Feet Under.
Doe ik ook altijd, is veel prettiger.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, misschien moet ik maar met engelse ondertiteling kijken
Ik weet nog niet echt iets. Er is in ieder geval sprake van een gezwel wat er eerst niet was en niet hoort, en waar hij veel pijn van heeft. Er moet van alles gebeuren om uitsluitsel te krijgen blijkt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, Lamon, maar hoe was het familiebericht.
Om 16:36 uur hier posten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:36 schreef Biene het volgende:
Een heule opstandige, uiteraard. [afbeelding]
Kan ik me goed voorstellen. Maar wel kut dat het gebeurt. Volgens mij moet je in zo'n geval kiezen tussen 'realistisch zijn en rekening houden met de mogelijkheid' en 'positief zijn en energie geven'. En dan is het lastig als hij niet gevoelig is voor positiviteit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:50 schreef Lamon het volgende:
Hij is zelf zo negatief en overtuigd dat het ernstig is, en daar voert hij mijn moeder en ook mij in mee.
Inderdaad!! De pest is dat ze eerst alles moeten uitsluiten, en voor bepaalde tests duurt dat lang. Vreselijk lijkt me dat, zolang in spanning zitten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop van harte dat het allemaal gaat meevallen, Lamon. Begrijp niet dat ze je pa zo lang in onzekerheid laten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |