quote:
OMG, ik heb medelijden met je. Iets met kakkerlakkenkak was het toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
En de visite heeft voor mijn zoon de nieuwste CD van 'WC experience' meegenomen![]()
Ik zou voor een ringbaardje gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:08 schreef broer het volgende:
Zo. Tijdje vakantie gehad en dus de boel lekker laten verslonzen. Zeg het eens, beste semi-bikkels: moet het eraf of moet ik doorzetten en het helemaal laten verwilderen?
[afbeelding]
Ben je nou gek geworden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:11 schreef Lamon het volgende:
Ik zou voor een ringbaardje gaan.
Och, dit is nog wel veilig. Hoop ik.quote:het moment dat broer zichzelf ineens half liet zien.
Ja, dat heb ik nu dus al gedaan. Of is dit jouw idee van een twee-dagen-baardje?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
Lekker laten verslonzen.
Dat is me eigenlijk net iets te onzeker voor iets wat nu al zo kriebelt.quote:Dan nog eens een foto en dan kunnen we stemmen dat ie er alsnog af moet.
Als ik Ramses Shaffy luister is het weer zo laat. Dan ben ik echt te dronken om mijn posts nog fatsoenlijk te controleren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
RingbaardjesEn ik hoop dat je koestert, Lamon.
Was je laatst ook dronken toen je postte dat je wilde dat het vrouwvolk aan je voeten lag? Of zoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:22 schreef Lamon het volgende:
Als ik Ramses Shaffy luister is het weer zo laat. Dan ben ik echt te dronken om mijn posts nog fatsoenlijk te controleren.
Lijkt me een hele suffe avond. Dan is het maar goed dat je op FOK! zit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:27 schreef broer het volgende:
Ik zie net dat ik de provinciale finale van een singer-songwriterfestival heb gemist vanavond. Kut. Daar had ik wel naartoe gewild.
Heb ik dat ooit gezegd? Kan ik me niet voorstellen. Is niets voor mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Was je laatst ook dronken toen je postte dat je wilde dat het vrouwvolk aan je voeten lag? Of zo![]()
Jammer, want ik draag 90% van de tijd een ringbaardje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef broer het volgende:
Nee, dat zijn ze niet.
Het spijt me, Lamon. Meer kan ik er niet van maken.
Live muziek.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Singer-songwriters.
Provinciaal.
Lijkt me gewoon helemaal niks.
Zoiets was het, Lamon. Misschien heb ik het verkeerd begrepenquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:38 schreef Lamon het volgende:
Ik wil eigenlijk ook dat de hele wereld aan mijn voeten ligt, en dat zelfs een post op een forum, vrouwen al doet trillen van genoegen, maar ik ben te realistisch om het ook te verwachten, vrees ik.)
Ik zal het wel charcherend bedoeld hebben, ik vergeet mijn eigen intenties nog wel eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Zoiets was het, Lamon. Misschien heb ik het verkeerd begrepen![]()
En het is nog maar twee dagen geleden dat je dit posttequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:43 schreef Lamon het volgende:
Ik zal het wel charcherend bedoeld hebben, ik vergeet mijn eigen intenties nog wel eens.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
broer is even druk met tellen[afbeelding]
Ja, sorry. Het was helemaal niet leuk.quote:
Dat gaat wel héél ver zo opeens. Misschien moet je beginnen met een paar uur eerder inloggen. Nooit meer uitloggen kan dan altijd nog.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
net als Tong, zo heb ik in ieder geval begrepen.
Op de mijne groeit mos.quote:
Nóg eerder? Maar ik was niet eerder dan half negen thuisquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Dat gaat wel héél ver zo opeens. Misschien moet je beginnen met een paar uur eerder inloggen. Nooit meer uitloggen kan dan altijd nog.
Beweer ik dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
Alsof mannen trouwens geen boodschappen moeten doen. Of het huishouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |