Is dat die van Theo Maassen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:34 schreef broer het volgende:
Ja. Er staat zelfs een carnavalshit op nummer één in de hitparade.
De Top 40:quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:35 schreef Lamon het volgende:
Is dat die van Theo Maassen?
Want dan zijn we ineens heel erg op de goede weg in de Nederlandse hitparade.
Wat voor vrouw ben jij dan, Biene?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:33 schreef Biene het volgende:
Ik ben dan ook geen echte bossche vrouw.
Absoluut, en alhoewel iedere wens gewaardeerd wordt, was ik ook zeker niet speciaal op zoek naar schouderklopjes, dan had ik het in een veel geschikter forum kunnen posten tenslotte.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
En Lamon, ik kan je wel sterkte of succes wensen, maar we zijn ons allebei bewust van de anonieme internetconventies en het gebrek aan medeleven dat je daardoor krijgt.
quote:
Nou ja, het hypocriete is dat ik jou dus meer geluk wens dan de rest van de mensheid. Of dat ik het waarschijnlijk net zo erg hoop (er zijn maar heel weinig mensen bij wie ik hoop dat ze wel iets oplopen) dat ik het bij jou zonodig moet uitdrukken. Maar goed, hou het er maar op dat ik het goed bedoel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Absoluut, en alhoewel iedere wens gewaardeerd wordt, was ik ook zeker niet speciaal op zoek naar schouderklopjes, dan had ik het in een veel geschikter forum kunnen posten tenslotte.
Die dingen gebeuren, en misschien valt het reuze mee.
Maar daarom zal ik de slaap wat minder makkelijk vatten, en kunnen jullie morgen waarschijnlijk van wat leuke gedichtjes van allerlei dichters genieten (of niet natuurlijk) bij wijze van mijn nachtelijke bezigheidstherapie.
Van wie is dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dan bij voorkeur in de 2 meter sessies versie.
Trockener Kecks. Als je belooft in je email te kijken stuur ik het op naar je. En dan ga ik daarna slapen.quote:
Ik beloof.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Trockener Kecks. Als je belooft in je email te kijken stuur ik het op naar je. En dan ga ik daarna slapen.
Een heule opstandige, uiteraard.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:41 schreef Arcee het volgende:
Wat voor vrouw ben jij dan, Biene? [afbeelding]
Foei Bienequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:36 schreef Biene het volgende:
[..]
Een heule opstandige, uiteraard. [afbeelding]
Ik heb de box vandaag binnengekregen, en heb meteen de laatste episode nog een keertje meegepakt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo. Ik heb boeken gereserveerd, dus ik ga vanaf morgen echt beginnen aan mijn scriptie. En ik ben officieel verslaafd aan Six Feet Under.
Doe ik ook altijd, is veel prettiger.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, misschien moet ik maar met engelse ondertiteling kijken
Ik weet nog niet echt iets. Er is in ieder geval sprake van een gezwel wat er eerst niet was en niet hoort, en waar hij veel pijn van heeft. Er moet van alles gebeuren om uitsluitsel te krijgen blijkt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, Lamon, maar hoe was het familiebericht.
Om 16:36 uur hier posten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:36 schreef Biene het volgende:
Een heule opstandige, uiteraard. [afbeelding]
Kan ik me goed voorstellen. Maar wel kut dat het gebeurt. Volgens mij moet je in zo'n geval kiezen tussen 'realistisch zijn en rekening houden met de mogelijkheid' en 'positief zijn en energie geven'. En dan is het lastig als hij niet gevoelig is voor positiviteit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:50 schreef Lamon het volgende:
Hij is zelf zo negatief en overtuigd dat het ernstig is, en daar voert hij mijn moeder en ook mij in mee.
Inderdaad!! De pest is dat ze eerst alles moeten uitsluiten, en voor bepaalde tests duurt dat lang. Vreselijk lijkt me dat, zolang in spanning zitten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop van harte dat het allemaal gaat meevallen, Lamon. Begrijp niet dat ze je pa zo lang in onzekerheid laten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |