Ik geloof dat het Doe Maar redelijk gelukt is. (Wat ik tenminste van die dvd heb gezien.) Het kan dus wel. Maar ik blijf sceptisch.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:17 schreef Lamon het volgende:
Ik ben er niet bang voor. Ik denk dat het gewoon een leuke nostalgische trip wordt, eerlijk en gemeend, zonder overdreven verwachtingen.
Voor veel mensen is dat ook zo. Ik ben online ook anders dan in het echt. Het scheelt niet zo heel veel, maar op een aantal belangrijke punten toch wel. Ik zou echter liever zien dat het gelijk liep.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:24 schreef Lamon het volgende:
Mensen doen soms zo spastisch met hun account, dat je idd kan denken dat ze een heel nieuw profiel hebben gecreeerd wat ze koste wat het kost willen koesteren en beschermen.
Ik heb alle persoonlijke informatie eruitgehaald.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:31 schreef Lamon het volgende:
Wat deed ie met z'n profiel? Laat mij ook even meegenieten.
Ik ook hoor. Ik ben in het echt veel minder gemoedelijk. Vraag maar aan I.R. voor zover hij me op die ene meet waar ik toevallig bij was nog kan herinneren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:33 schreef broer het volgende:
Voor veel mensen is dat ook zo. Ik ben online ook anders dan in het echt. Het scheelt niet zo heel veel, maar op een aantal belangrijke punten toch wel. Ik zou echter liever zien dat het gelijk liep.
Oh..quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:33 schreef broer het volgende:
Ik heb alle persoonlijke informatie eruitgehaald.
De vraag is of dat erg is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:33 schreef broer het volgende:
Voor veel mensen is dat ook zo. Ik ben online ook anders dan in het echt. Het scheelt niet zo heel veel, maar op een aantal belangrijke punten toch wel. Ik zou echter liever zien dat het gelijk liep.
Nee, dat is het punt niet. Ik denk niet zozeer dat mensen niet meer zichzelf zijn, alleen dat ze een bepaalde kant van zichzelf te veel uitvergroten. Dat ze meer durven te zeggen door de anonimiteit. En dat dat vaak de minder genuanceerde dingen zijn. Ik denk - of eigenlijk: ik hoop - dat mensen door gedwongen 'bekendheid' iets langer nadenken over hun bijdragen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:42 schreef svann het volgende:
Moet je overal alles op tafel gooien om echt te kunnen zijn?
Het zou wel kunnen, maar ik denk dat dat inderdaad ook hele vervelende kanten heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:42 schreef svann het volgende:
Moet je overal alles op tafel gooien om echt te kunnen zijn?
Mag ik even skippen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:59 schreef broer het volgende:
Godverdomme, dat nieuwe nummer van Brainpower met Party Squad is écht goed.
Misschien leuk om er 1 naar Sunchaser te sturen, met wat misleidende hints richting een mooi Breezertje in Pub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:08 schreef broer het volgende:
Maar wie ga jij een anonieme valentijns-PM sturen, Lamon?
Liefde op een anoniem verbaggerend jeugdforum. Kom op broer!quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Ja, zeg! Valentijn is geen 1 april! Het gaat hier om De Liefde. Liefde die zó sterk is dat je haar niet durft uit te spreken onder je eigen naam.
O, ja? Naar wie dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:28 schreef svann het volgende:
Jij hoort er toch minstens één te versturen.
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:24 schreef broer het volgende:
Het zou zomaar kunnen, Lamon. Je moet er open voor staan.
"WAar blijf je nou? SB is zo leeg zonder jou...quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:31 schreef broer het volgende:
O, ja? Naar wie dan?
Je kunt altijd nog kijken naar de mensen die een beetje léuk raaskallen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:35 schreef Lamon het volgende:
Als 90% van wat op dit forum post toch maar wat raaskalt al gelang naar het uitkomt, dan is een willekeurig persoon op straat aanhouden en kijken of het wat wordt net zo vruchtbaar, denk ik dan.
Die dubbele hoofdletter is subtiel en leuk gevonden. De rest van de toon klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:38 schreef svann het volgende:
"WAar blijf je nou? SB is zo leeg zonder jou..."
Ben je nu stiekem je eigen anonieme te versturen PM aan het goedpraten?quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:41 schreef broer het volgende:
Je kunt altijd nog kijken naar de mensen die een beetje léuk raaskallen.
Ik heb nog nooit in mijn PM gekeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben je nu stiekem je eigen anonieme te versturen PM aan het goedpraten?
Inbox van sig000 (0 % gebruikt) Ik neem aan dat 't ding werkt dan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je em uberhaupt geactiveerd? Dat moest eerst gebeuren toen het geintroduceerd werd.
Tel je zegeningen, zou ik dan zeggen..quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:21 schreef broer het volgende:
Niks, mensen. Helemaal niks! Geen één anonieme PM. Belachelijk!
Bedoel je dat je wat jongs en lekkers te neuken zoekt, want anders kan ik me niet veel voorstellen van een anonieme internetvalentijn op een anoniem forum.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Ja, maar ook geen hordes verliefde bakvissen die me graag eens zouden ontmoeten.
Weet ik niet, ik vond 't nodig 'm te maken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:37 schreef broer het volgende:
Dag, Arcee. Is die smiley je nieuwe trademark?
1 van de 7 zondes, geloof ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:40 schreef Arcee het volgende:
Ik wou nog zowel op broer als Lamon een reply typen, maar ik heb geen zin meer/ben te moe.
* Arcee
Echt? Ik dacht zelf dat ik vrij banaal bezig was.quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:55 schreef svann het volgende:
Oeh Lamon, dat is wel erg doortastend.
Natuurlijk. Altijd zelfs.quote:Droom jij nooit eens van wat jong, wild en avontuurlijks?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |